Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Pekka käsittelee Katjaa aika kovakouraisesti ja epävarmasti. Monesti myös kauhunsekainen katse, ikäänkuin huutais ’mitä mun pitäis tehdä tälle?’ Ei todellakaan luontevaa tuo ”seurustelu”.
Samaa olen katsonut kauhulla. Tilanteissa on aina mukana vaaran elementti, mutta Katja on liian sokea näkemään sen ja kiehnää vaan.
No niin Melodi, ole hyvä =D =D Put your mouth where your money is!
Vierailija kirjoitti:
Lassie may be thinking late at night: "Gee, wish I could have some second hand tonight"
Haha, Minnallahan on second hand-liike
Anaalikatja ulos tuolta, noloa katsella tuota köryselkää. Ja pekka mukaan karvareuhkoineen.
Luulen että ensikerra äänestyksessä ovat Melody ja Jasmiina. Muista en ole varma.
Meloni rasauttava tapaus 😤
Mitä Melody tunki tohon ja omi koko homman itselleen. Myötähäpeää kun pitää mennä näyttämään että kyllä me naisetkin osataan.
Siis miksi nuo äänestykset ei näy missään kokonaisuudessaan? Selasin läpi tuon ensimmäiset nimeämiset-jaksonkin eikä todellakaan näytetty kaikkia nimeämisiä!
Vieläkin se Melody neuvoo, vaikkei itse saanut tulta tehtyä. Varmaan alkaa käymään muiden hermoille.
Se tuli ois ollu tossa jo puol tuntia jos ei nuo idiootit ois tunkenu tuohon.
Eipä tota Pekkaa näy koskaan naurettavan turkkinsa kanssa jos pitää jotain ruumiillista tehdä. Savolaiseen tapaan ilmestyy paikalle sitten kun homma valmis ja kehuu itse sen tehneensä.
Ihan perus, meloni neuvoo koko ajan muita, mutta kun muut on seuraamassa hänen tulensytytystään, käskee huumorin varjolla muita painumaan muihin hommiin.
Äääh menee jo pikkuhiljaa hermot tohon sahan ääneen :D toivottavasti ei kestä koko iltaa...
Melodylle oli varmaan yllätys ettei saanu tehtyä tulta.
Meloni antaa ohjeita. Ulos.
Vierailija kirjoitti:
Anaalikatja ulos tuolta, noloa katsella tuota köryselkää. Ja pekka mukaan karvareuhkoineen.
Ei perusanaalissa oo mitään vikaa. Perusanaalin onneksi se kaikkien aikojen iljettävin pissis-puuma potkaistiin pellolle tuolta. Perusanaali muuttu taas normi-ihmiseksi kun pääsee järkevämpään porukkaan takaisin. Onneksi vierailu pissaliisojen parissa jäi lyhyeksi.
Menepäs Melody muihin hommiin! Taavikin uskalsi sanoa, että teillä oli vuoro jo!
Piti olla työrauha ja kaikki parit vuorollaan kunnes syttyy ja sitten tulen sammutus sekä uus pari, säännöt!!
Lassie may be thinking late at night: "Gee, wish I could have some second hand tonight".