Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mitä minna mahtaa tehdä tuolla studiossa kun lasse tulee sinne aikanaan? Hyppääköhän Lassen kaulaan heti?
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina pilaa koko ohjelman. Toiset kärsii jo talossa sen asenteesta.
Kyllä miehet ovat jo tuohon lopen kyllästyneitä. Ei varmasti ole tunkua Jyväskylään kyläilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamalaa tuo Jassun tanssi... Öööö... Ööööö
Tuo oli kuin vanhainkoodin naamistanssi 70v huumoria.
Hänellä on taito laittaa itsensä likoon. Silläkin riskillä että se on muista huvittavaa. Vaatii aikamoista rohkeutta. Ei turha pimu!
Samilla on hassun näköinen musta kissa. Antanut Keski-Uusimaa lehdelle haastattelun.
Miksei koosteessa koskaan näytetä tasapuolisesti kaikista asukkaista? Kai siellä kaikki jotain touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minna mahtaa tehdä tuolla studiossa kun lasse tulee sinne aikanaan? Hyppääköhän Lassen kaulaan heti?
Onkohan Minna jo Chockon kanssa tutustunut? Kai ne samaan aikaan on studiossa olleet kun Lasse ollut häädössä?
Vierailija kirjoitti:
Silloin Lassen ei tarvitse pelata. Voi sanoa suoraan että mene helvettiin pomppimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ulos. Virolainen yrmynaama. Senkö haluatte voittavan kisan?
Taavi voi hyvinkin voittaa.
Ainakin tällä hetkellä johtaa äänestyksessä.tarvii rahhaa, keittiöremppa uuteen rivariin, ei oo nyt hänen makuinen/tyylinen
Taavi on kertonut hyväntekeväisyys kohteensa jos voittaa.
Aika ahdistava tunnelma talossa 😐 kahtiajaon pystyy tuntemaan ruudun läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu ei ole ansainnut jatkopaikkaa. Ei anna sisältöä formaattiin.
Se, että BB suosii Jassua, antaa signaalin, että negativuus ja toisten ihmisten arvostelu on vain hassua. Ohjaaja ja käsikirjoitus vaihtoon. Painukoot nuo tekopyhät, pahansuovat ihmiset takaisin teattereihin parempiensa käsketyttämiksi ja kaikki Crystal Snowt kasvamaan aikuisiksi.
Taas on mietitty tarkkaan paljonko Jassua voidaan nostaa esiin ilman että voidaan aukottomasti syyttää suosinnasta. Esim. Pekasta ei ollut pätkääkään, vaikka on 2 päivää lukenut saunassa Shakespearea viikkotehtävää varten. Itse asiassa harjoitellut enemmän kuin kukaan muu, Samir pääsee lähelle. Lisäksi laittoi ruokaa koko porukalle. Milloin Jassu on tehnyt? En ole erikoisesti Pekka-fani, harmittaa vain kun tuotannon puolesta tehdään Jassusta voittajaa. Toivottavasti nyt äänestäjät ajattelee omilla aivoilla.
Ootko harhainen? Minkäs sille voi jos se jassu puhuttaa tuosta porukasta eniten.
ja pahoittelen että kirjoitin nuo kaikki todella rumat nimitykset, vaikka ne kaikki ketjusta tosiaan löytyvätkin. Pyysin listan poistamista ylläpidolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt ihmeessä, minkä palstan lukijoita Jasmiina eniten edustaa? Siis käytökseltään, tiedoiltaan ja taidoiltaan? Ja ketkä häntä äänestävät jatkoon?
Mitä sä sitä murehdit ketkä häntä äänestää.
Ei kukaan tule tänne itsestään kertomaan.
Moni Jassun äänestäjä tuskin edes tässä ketjussa roikkuu.Minä en ole äänestänyt Jassua kertaakaan, mutta tuolla jo aiemmin kerroin, että voisin kyllä tarvittaessa äänestää, jos näyttää, että hän olisi putoamassa. En kuitenkaan koe, että vauvapalsta määrittelisi minua käytökseltäni, tiedoiltani ja taidoiltani.
Jos nyt jotain pitää kertoa, tässä ketjussa käytöksestäni kertoo esimerkiksi se, että olen jatkuvasti oikomassa näitä vääristelyjä ja tahallisia väärinymmärryksiä ja olen pöyristynyt näistä asukkaisiin kohdistuneista haukkumisista. Tietotasosta en tiedä, mitä tässä toivotaan. Minulla on yliopistotutkinto (KTM), mutta en olisi tiennyt karmiinin ainesosaa. Taidot ovat lähinnä loogista päättelyä ja kielellistä ilmaisua. En nyt sitten tiedä, mikä palsta minua sitten parhaiten kuvaa.
Joku tuolla arvuutteli Jassun äänestäjien painoindeksiä ja sosiaaliluokkaa ja tulotasoa. Olen ihan normaalipainoinen, kahden lapsen äiti ja yrittäjä. Työttömänä olen ollut viimeksi 2001, kun valmistuin ensimmäiseen ammattiini.
Mitä muuta haluatte tietää.
Eikö vastaus miellyttänyt vai mistä alapeukut? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tuota Taavia äänestää??! Pskanjäykkä totinen äijä eikä edes hyvännäköinen. Yäk!
Siis kuka tuota Pekkaa äänestää??! Naamaansa koko ajan mitä ihmeellisimpiin asentoihin vääntelevä ja suustaan erikoista älämölöä päästelevä äijä. Ja vielä rumakin kuin mikä. Yäk!
Tuliko hyvä mieli kun sait arvostella Pekan ulkonäköä. Eiköhän meistä jokainen joudu kantamaan sen ulkonäön mikä meille kullekin on annettu.
Ehkä sinä olet kaunis päältä,mutta musta sisältä.
Pekalla on sydämellisyyttä, sitä tarvitaan hänen ensihoitaja ammatissa.
Satuitko huomaamaan tuon lainauksen alussa? Oli tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle "vihjeeksi", että miltä tuollainen toisten törkeä haukkuminen kuulostaa
Ehkä sanoisin 1 Lasse 2 Taavi 3 jassu 4 Samir 5 Pekka 6 Ville 7 Anssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
faija Istanbulin maasta?
Jos Jassua tarkoitat, niin kyllä. Vai onko sinulla omasta isästäsi epäselvyyksiä?
moneen polveen supi suomalainen
Minä olen kulkeutunut tänne Turkin romaani. Mukanani Koraani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei lillukan varsia kun Anssi pelastanut 2 häädöltä ja antanut kahdelle sviitin. Hienoa. Itse en tekisi niin.
Anssi EI ole halunnut pelastaa ketään muuta häädöltä kuin itsensä. Sviitin antoi pelastaakseen itsensä siltä, että joutuu eri huoneeseen kuin muut asukkaat eikä voi vaikuttaa mihinkään mitä muut tekee ja sanoo.
Kyllä Anssi pelasti Villen häädöltä ja joutui itse häätöön. Kannattaa katsoa lähetyksiä ennen kuin kirjoittelee.
Lähetykset on katsottu.
Anssi teki vain peliliikkeen arvatessaan hiljaisen Maijun lähtevän ennen itseään. Kaikkinvanhemmat naiset on aina lähtenyt ensin.
Anssi EI halunnut erityisemmin pelastaa juuri Villeä. Ei todellakaan.
Nyt Anssi ei enää tekisi samaa. Nyt hänellä on huomattavasti suurempi riski pudota. Alussa Maijua vastaan ei ollut. Anssi laski sen varaan.
(Saattaapi hänellä olla äänestäjätkin sopimuksella ettei ainakaan alussa putoa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Valtee tota Anssia kehuu!!! Aivan järkyttävä, ylimielinen tyyppi, kuka muu tahansa voittoon paitsi Anssi
Hyvä, että Anssiakin joku kehuu. On ollutkin pelkkää haukkumista lähetyksissä-
Anssissa ei ole mitään kehumisen aihetta. Vai oikein kasvutarina 🤣🤣🤣🤣🤣
Maailman epärehellisin jätkä. En luottaisi tuollaiseen missään tilanteessa.On tää kasvutarina jääny multakin kokonaan huomaamatta, vaikka olen katsonut joka päivä
En oo minäkään huomannu. Mulle ekana ruokaa, mulle eniten ärrä kassiin tuotteita, mulle eniten suklaalevyjä yhteisistä karkeista, mulle Taavinkin hakemat pullat, mulle finaali paikka, mulle kalja vaikka Taavi pyysi itselleen, mulle mulle minä minä ensin ja eniten.
Älä kerro palturia. BB pyysi Anssin päiväkirjahuoneeseen ja antoi hänelle kaljan ,syystä että Taavi teki väärin kun meni kerjäämään kaljaa.
Älä itse palturoi. Aki pyytäny joka päivä isoveljeltä lisäjuomaa kun sitä tarjottu ja aina on saanut. Myös Jassu pyytänyt vaikka mitä. Kun Taavi pyytää jotain niin isoveli tekee kiusan.
Pimpeli pom , pimeli pomm Akiii 🎉🎉🎉🎉
Minusta on muuten hassua, että tässä pahimmat Jassun haukkujat olettavat, että nimenomaan Jassun fanit ovat ilkeitä. Toivoisin niin kovasti, että pystyisitte kaivamaan edes kahdeksi minuutiksi jotkut objektiivisuuden lasit päähänne ja tarkkailisitte oikeasti, kumpiko on rumempaa ja järkyttävämpää käytöstä, nämä kommentit vai Jassun käytös. Jotenkin sitä toivoisi, että ihmisissä olisi sen verran kykyä irrottaa siitä omasta vihastaan, että voisi pohtia, olisiko näissä omissa kommenteissa mitään vikaa.