Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tuota Taavia äänestää??! Pskanjäykkä totinen äijä eikä edes hyvännäköinen. Yäk!
Siis kuka tuota Pekkaa äänestää??! Naamaansa koko ajan mitä ihmeellisimpiin asentoihin vääntelevä ja suustaan erikoista älämölöä päästelevä äijä. Ja vielä rumakin kuin mikä. Yäk!
Tuliko hyvä mieli kun sait arvostella Pekan ulkonäköä. Eiköhän meistä jokainen joudu kantamaan sen ulkonäön mikä meille kullekin on annettu.
Ehkä sinä olet kaunis päältä,mutta musta sisältä.
Pekalla on sydämellisyyttä, sitä tarvitaan hänen ensihoitaja ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ulos. Virolainen yrmynaama. Senkö haluatte voittavan kisan?
Taavi voi hyvinkin voittaa.
Ainakin tällä hetkellä johtaa äänestyksessä.
tarvii rahhaa, keittiöremppa uuteen rivariin, ei oo nyt hänen makuinen/tyylinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Valtee tota Anssia kehuu!!! Aivan järkyttävä, ylimielinen tyyppi, kuka muu tahansa voittoon paitsi Anssi
Hyvä, että Anssiakin joku kehuu. On ollutkin pelkkää haukkumista lähetyksissä-
Anssissa ei ole mitään kehumisen aihetta. Vai oikein kasvutarina 🤣🤣🤣🤣🤣
Maailman epärehellisin jätkä. En luottaisi tuollaiseen missään tilanteessa.On tää kasvutarina jääny multakin kokonaan huomaamatta, vaikka olen katsonut joka päivä
En oo minäkään huomannu. Mulle ekana ruokaa, mulle eniten ärrä kassiin tuotteita, mulle eniten suklaalevyjä yhteisistä karkeista, mulle Taavinkin hakemat pullat, mulle finaali paikka, mulle kalja vaikka Taavi pyysi itselleen, mulle mulle minä minä ensin ja eniten.
Ei Anssi sitä kaljaa pyytänyt, jos ymmärsit.
Vierailija kirjoitti:
faija Istanbulin maasta?
Jos Jassua tarkoitat, niin kyllä. Vai onko sinulla omasta isästäsi epäselvyyksiä?
24/7 kuultua kirjoitti:
Makkarikeskustelussa tiivistetysti "läyhäykset" klo 17.43 eteenpäin
Itse en näe siinä muuta kuin keskustelua, joka voidaan soittaa muille vapaasti milloin vaan
Eli pääpiirteet, jotkut kohdat jopa sanatarkasti, nauttikaa:
...
Samoihin aikoihin toisessa kamerassa Anssi ja Pekka puhuivat Jasmiinasta ja miten valitusämpäri on tullut täyteen, tms. Voisitko litteroida senkin tänne, kun sinulla on aikaa ja viitseliäisyyttä? Mä näin siitä vain pätkän bb:n ig:ssä. Kiitos etukäteen! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ostin päivällä tsampooni konneen huomenna ajan sillä tokmannille joulu ostoksille 🎅🌲🎁
Minä haluan Pekka-hatun.🎩📣
Minäkin tokmannille huomenna. Ostan Taaville joululahjaksi🎨🖌️ja kaljan.
....jatkoa makkarin "läyhäykseen" , varmasti kuuntelunkestävää kaiuttimeen asti, ei puhuta nimeämisistä mitään, klo 18 kieppeillä tänään:
Jassu: ja alusta asti, ilmottaa ett mul o punanen lanka ja mä noudatan sitä. Mielummin tollanen tapa
Taavi: se on hänen taktiikkansa
Taavi: tyhmäkin o tajunnu et Pekka o pelannu siit hetkestä ku se astu tost sisään, mä katoin et v... mikä Pelle Hermanni! Ett jos joku tuli pelaa ni se on toi jätkä! :))))
Lasse: tota mä just tarkotin ett ei tullu kellekään yllätyksenä
Jassu: mut kattokaa sit et ei tollast..
Lasse: ei me sitä päätetä mutt vedetää täysii.. vedetää loppuu saakka
Jassu: toi vaa vaikutti tähä kokonaisuuteen toi kaiutinjutt
o tajunnu et Pekka o pelannu siit hetkestä ku se astu tost sisään, mä katoin et v... mikä Pelle Hermanni! Ett jos joku tuli pelaa ni se on toi jätkä! :))))
Jassu: toi vaa vaikutti tähä kokonaisuuteen toi kaiutinjutt
Jassu: näkihä se miten pommeja pyöritettii
...kilsojen päähä
Taavi: mä en seurannu sitä sillee
Lasse: näki näki
Mä en antanu kertaakaa sulle, en Samirille, Jassulle 2 kertaa
Taavi: Aki anto aina mulle
Lasse: mä Akille
Läyhäystäkö? Aivan normaalia juttelua toiseksi viimeisellä bb-viikolla omasta mielestäni
Vierailija kirjoitti:
ei lillukan varsia kun Anssi pelastanut 2 häädöltä ja antanut kahdelle sviitin. Hienoa. Itse en tekisi niin.
Anssi EI ole halunnut pelastaa ketään muuta häädöltä kuin itsensä. Sviitin antoi pelastaakseen itsensä siltä, että joutuu eri huoneeseen kuin muut asukkaat eikä voi vaikuttaa mihinkään mitä muut tekee ja sanoo.
Vierailija kirjoitti:
24/7 kuultua kirjoitti:
Makkarikeskustelussa tiivistetysti "läyhäykset" klo 17.43 eteenpäin
Itse en näe siinä muuta kuin keskustelua, joka voidaan soittaa muille vapaasti milloin vaan
Eli pääpiirteet, jotkut kohdat jopa sanatarkasti, nauttikaa:
...Samoihin aikoihin toisessa kamerassa Anssi ja Pekka puhuivat Jasmiinasta ja miten valitusämpäri on tullut täyteen, tms. Voisitko litteroida senkin tänne, kun sinulla on aikaa ja viitseliäisyyttä? Mä näin siitä vain pätkän bb:n ig:ssä. Kiitos etukäteen! :)
Kiitos vinkistä, laitan kuunteluun :)
Taavi on niin ylimielinen kuin vain voi olla isoveljeltä tuli käsky osallistua Akin terapiaa. Mammat tykkää ylimielisistä virolaisista!
24/7 kuultua kirjoitti:
....jatkoa makkarin "läyhäykseen" , varmasti kuuntelunkestävää kaiuttimeen asti, ei puhuta nimeämisistä mitään, klo 18 kieppeillä tänään:
Jassu: ja alusta asti, ilmottaa ett mul o punanen lanka ja mä noudatan sitä. Mielummin tollanen tapa
Taavi: se on hänen taktiikkansaTaavi: tyhmäkin o tajunnu et Pekka o pelannu siit hetkestä ku se astu tost sisään, mä katoin et v... mikä Pelle Hermanni! Ett jos joku tuli pelaa ni se on toi jätkä! :))))
Jassu: toi vaa vaikutti tähä kokonaisuuteen toi kaiutinjutto tajunnu et Pekka o pelannu siit hetkestä ku se astu tost sisään, mä katoin et v... mikä Pelle Hermanni! Ett jos joku tuli pelaa ni se on toi jätkä! :))))
Jassu: toi vaa vaikutti tähä kokonaisuuteen toi kaiutinjuttJassu: näkihä se miten pommeja pyöritettii
...kilsojen päähä
Taavi: mä en seurannu sitä sillee
Lasse: näki näki
Mä en antanu kertaakaa sulle, en Samirille, Jassulle 2 kertaa
Taavi: Aki anto aina mulle
Lasse: mä AkilleLäyhäystäkö? Aivan normaalia juttelua toiseksi viimeisellä bb-viikolla omasta mielestäni
En ihmettele sen jälkeen, kun Anssi ja Aki katselee keskenään nimeämisiä ja puhuu liitosta Pekan kanssa. Siitähän tuo alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Jassu on hyvä mulkun suihin otossa, niinkuin itse kertoi.. Nooo hyvä että hyvä jossain lajisssa
Entä sitten? Meille aikuisille ihan normaali asia.
Taavin ylimielisyys ärsyttää, tuijottaa Akia kuin halpaa makkaraa. No, eipä siinä uutta.
Taavilla on huono vaatemaku.
Miesmaku on hyvä.
Naurettavan näkyvää, Jöstmiina menee psykologin tuolissa Akin lähelle ja vetää sikahousunsa pois peräkolosta. Siis ei mitään järkee ton touhuissa, voi parka kun halajaa Lieksaan, ei ole tungosta ihailijoista kun noin toivoton. Ymmärtäis Aki arvonsa.
Aki on kyllä valloittava =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei lillukan varsia kun Anssi pelastanut 2 häädöltä ja antanut kahdelle sviitin. Hienoa. Itse en tekisi niin.
Anssi EI ole halunnut pelastaa ketään muuta häädöltä kuin itsensä. Sviitin antoi pelastaakseen itsensä siltä, että joutuu eri huoneeseen kuin muut asukkaat eikä voi vaikuttaa mihinkään mitä muut tekee ja sanoo.
Kyllä Anssi pelasti Villen häädöltä ja joutui itse häätöön. Kannattaa katsoa lähetyksiä ennen kuin kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavan näkyvää, Jöstmiina menee psykologin tuolissa Akin lähelle ja vetää sikahousunsa pois peräkolosta. Siis ei mitään järkee ton touhuissa, voi parka kun halajaa Lieksaan, ei ole tungosta ihailijoista kun noin toivoton. Ymmärtäis Aki arvonsa.
Kiitos nauruista!
Kertokaa nyt ihmeessä, minkä palstan lukijoita Jasmiina eniten edustaa? Siis käytökseltään, tiedoiltaan ja taidoiltaan? Ja ketkä häntä äänestävät jatkoon?
Villellä vaan 5, jotain ääniä. Taitaa tulla lähöt huomenna.