Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
86161/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Nousiainenkin voitti vaikka tuli myöhemmin bb taloon.

Vierailija
86162/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ville Vilperiä ♥️♥️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86163/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten avuton toi Jassu on köökissä. Nyt kysyy neuvoja, vaikka omi että itse on keksinyt uppopaistomenetelmän. On se huomionkipee. Soijapoikii haukkuu vaikka ne tuossa kovasti auttaa.

On se kumma etteivät hermostu tuohon määkijään ja paina kuumaa paistinlastaa sen kämmenselkään.

Sinä voitkin varmaan aloittaa tämän haasteeni: 

"No niin, minä haastan nyt kaikki te, jotka eivät näe tämän ketjun haukkumisissa mitään järkyttävää, kertomaan itsestänne samalla tavalla kuin minä tuolla tein. " 

Vierailija
86164/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi Vaavi huomenna pois , tosi tylsä huokailija.Olevinaan parempi kuin muut..👶

Vierailija
86165/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ja pinkit piukeet pöksyt!😵

Vierailija
86166/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki voittaa paras voittaa!!!

Vierailija
86167/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pekka ole ollut nyt ihan ok, lopettanut sen turhan esittämisen. Jassu on koko ajan negatiivinen ja valittaa, vaikuttaa myös muihin. Ja se oikeasti vaikuttaa koko ilmapiiriin, jos edes yksi henkilö on koko ajan pahan tuulinen ja saa olla varpasilleen. Jassu huomenna veks.

Vierailija
86168/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on huomenna Villen lähtö, valitettavasti

Yllätys tuli sunnuntainakin, ei lähtenyt Ville. Nyt voi tapahtua kyllä ihan mitä tahansa.

Vierailija
86169/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pekka ole ollut nyt ihan ok, lopettanut sen turhan esittämisen. Jassu on koko ajan negatiivinen ja valittaa, vaikuttaa myös muihin. Ja se oikeasti vaikuttaa koko ilmapiiriin, jos edes yksi henkilö on koko ajan pahan tuulinen ja saa olla varpasilleen. Jassu huomenna veks.

Siis tarkoitin, että Pekka on ollut nyt ihan ok😄

Vierailija
86170/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää! " Mä en edes tiedä, mikä maanosa on". Miten Jassu on saanut peruskoulunkaan läpi!

Kestä kestä nyt vaan. Kyllä olis maailma tylsä, eikä myöskään mikään täällä toimisi, jos kaikki olisivat vaan hiton älykkäitä ja samanlaisia. Rikkautta tämä erilaisuus. Ja elinehto.

Vierailija
86171/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi olevinaan kuningas talossa 🤭

Vierailija
86172/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onkin pääasiassa asukkaitten haukkumiseen keskittyvä palsta niin pakko sanoa, että nuo on olleet tuolla jo niin kauan ja heitä seurannut 24/7 niin lähtee sieltä kuka tahansa huomenna niin haikeaa on! Itse inhoan Pekkaa, Anssia ja Akia mutta heidänkin osalta tuntuu, että osa talon kalustoa lähtee. Todella äkkiä meni 3kk, vastahan tää alkoi :O

Vierailija
86173/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi Vaavi huomenna pois , tosi tylsä huokailija.Olevinaan parempi kuin muut..👶

Mikä Taavi Vaavi?

Vierailija
86174/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ihmeessä, minkä palstan lukijoita Jasmiina eniten edustaa? Siis käytökseltään, tiedoiltaan ja taidoiltaan? Ja ketkä häntä äänestävät jatkoon?

Saman kaltaiset, tiedoiltaan, taidoiltaan, rahahatilnteeltaan kielen käytöltään ja painoltaan. Koska hyväksyvät ja ihailevat näitä ominaisuuksia.

Lisäisin tuohon vielä ilkeät kiusaajat, koska fanituksen kohde on sellainen. Työpaikan juoruilijat ja selän takana p... puhujat, jotka myrkyttävät työilmapiirin.

No en hyväksy yhtään kiusaamista, ja tässäkin ketjussa se kaikkein ilkein on kirjoittanut nimenomaan Jassusta  . Haluatko kuulla millaisilla nimillä häntä mm on kutsuttu ?  vaikka on niitä haukkumasanoja rapissut muillekin. Ja tässä ketjussa me vaan niitä luemme ja jatkamme ketjun hyväksyvää lukemista.[/quote

Sinulta on jäänyt huomaamatta, miten törkeästi täällä on Akia ja Anssia nimitelty viime aikoina. Pekkaa tasaisin väliajoin vioista, mille hän ei voi mitään.Nämä törkyviestien lähettelijät ovat  mitä todennäköisemmin Jassun fanaattisia kannattajia.Tämä vaikuttaa omalla kohdallani äänestyksiin, kuten vaikutti viime vuonnakin. 

Vierailija
86175/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on sanottu mm. 

Aliopiston käynyt, puheongelmainen, nuorisorikollinen, pienisieluinen , tikittävä pommi, jyrsijämäinen , sössö, heikkoitsetuntoinen muka-beta, vailla sosiaalisia taitoja, savolainen junttimuusikko, kaljamahainen taalasmaa, mätähammas, tekohampainen, läpimätä ilkiö, perämetsänpeikko,  tyhmä, kun vasemman jalan saapas, kylmätyyppi, tyhjäpää, puupää

Mutta näitä miehiin kohdistuvia solvauksia on ollut huomattavasti vähempi, vaikka kyllä niitä todellakin myös löytyy.

Vierailija
86176/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat puhuu kyllä pahasti toisten puheiden päälle. Akia tämä ärsyttänyt. Kertoo kyllä huonosta käytöksestä.

Aki nyt on niin hidas liikkeissään muutenkin, ettei saa edes suutansa auki kun asia on jo käsitelty ja lukkoon lyöty. Terävyys puuttuu tältä metsäkoneen kuljettajalta täysin. Huonoa käytöstä on myös vakavat sääntörikkomukset. Ja huono hammashoito.

Anteeksi nyt mutta todellakin puhuvat muiden puheiden päällä. Sitä tapahtuu erittäin usein.

Mitä sä Akin kimppuun hyökkäät. Aki on täysin oikeassa. On todella huonoa käytöstä kailottaa toisten puheiden päälle.

Mitä täällä Akia dissataan, no hän sanoi ääneen sen mitä muutkin ovat ajatelleet/suunnitelleet ja esim Taavi ja Lasse ihan samalla tavalla pihalla puhuvat siihen malliin, että ei voi olla arvaamatta kuka äänet saa. Aki on talon yksi hyväsydämisistä tyypeistä ja jos on hidas tempoltaan, niin ei se ole rikos. Hänen päälleen puhutaan todella useasti. Ja jokaisen hammashoito on oma asia, ei huonoa käytöstä. 

Missä se Akin hyväsydämisyys näkyy? Itse olen seurannut koko kauden, mutta ei tule nyt yhtään asiaa mieleen.

Aika monessa näkynyt, mm hoivasi Jassua koko yön yksien bileiden jälkeen kun J oksenteli ym, eipä Melody toisena naisasukkaana ollut paljon kiinnostunut kun veteli vaan hirsiä. Aki muutenkin ensimmäisenä lohduttamassa asukkaita jos jollain on ollut huono päivä/kaveri äänestetty pois. 

Joo, totta että hoivasi Jassua tuona yönä, mutta eiköhän siinä motivaattorina ollut vaan Jassun viereen pääseminen :D Tuo toisen lohduttaminen onnistuu kyllä myös kaikilta muilta.

Lähihoitaja Jassu sen sijaan makasi sohvalla sipsiä mussuttaen ja katsoi vierestä kun Katja oli tukehtua porkkanaan.

Höpö höpö. Aki on täys urpo. Tasan omaa napaansa tuijottaa. Talossa tehnyt mitään eikä 10 viikkoon kukaan muista Akista kuin yhden kaljan jälkeisen pimpelipompelishowt.

Totta. Kännissä pimpelipomit, lisäjuoman haut, eipä muuta. Mitään ei ole keittiöhommia tehnyt talon asukkaille.

Vierailija
86177/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se pommi räjähti?

Vierailija
86178/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ajan sillä tsapooni koneella tokmannille joulu ostoksille..🎅🌲 Mitä toivot pukilta ?

Vierailija
86179/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Facebookin bb-faniryhmä on ihan pimeä. Onko siellä normaalia porukkaa ollenkaan? Pelkkiä pimahtaneita keski-ikäisiä ja tätä vanhempia naishenkilöitä, jotka katsovat oikeudekseen kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo.

Muutenkin pelottavaa fanaattisuutta muutamalta rouvalta. Eikö näillä ole muuta elämää kuin jatkuvasti suoltaa päiväketjuun kuvia ja selostaa talon tapahtumia?

Vierailija
86180/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunakeskustelusta klo 20 aikoihin tänään huomio tältä illalta:

Anssi kertoo että keittiössä 2 laittaa ruokaa, loput makoilee.

Peruspössis bb-talossa, sanoo Pekka

Pekka:

Kävi kyllä pulla!

Ihmettelin, ettei syntyny isompaa haloota kun heitin Akille ne loput pallot...mä aattelin että siitä saattaa tulla sanomista...tai siis aattelin että alkaa jengi raivoomaan...

Muuten Anssin kanssa puivat, että eivät itse halunneet sirkustehtävässä vaikeita tehtäviä, onneks pääsevät helpolla, kehuivat kun Samir otti.

Ja että vaikka Pekan ämpäri on täyttyny Jassun valittamisesta niin max 2 viikkoa, tsemppaa Anssi Pekkaa.

Pekka kiittää itseään ettei jää vatvomaan vaan että pääsee helposti yli.

Ketju on lukittu.