Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
86141/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän aikaan tapahtuu huomenna häätö, illalla koosteiden aikaan ja pääsee studioon Alman hoivaan. 

Vierailija
86142/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimpeli pom Aki 🎉☺

Yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86143/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ahdistava tunnelma talossa 😐 kahtiajaon pystyy tuntemaan ruudun läpi.

Totta. Lasse ja Samir kahdestaan pihalla ja Samir sanoi, että olisi pitänyt jättää Taaville ne pallot kun laittoi kerran väärään paikkaan omansa ja jotain siellä taas yritettiin mustamaalata "toista jengiä", mutta Lasse sanoi aika hyvin (Taavi oli jo liittynyt porukkaan), että kaikki me siellä taktikoitiin. Ja Samir vielä puhui, että palasi auttamaan porukkaa, vaikka oli löytänyt jo omat pallonsa, mutta hänet ohjattiin takaisin.  Ja että Samir haluaisi olla ensi viikollakin vielä talossa. Joutais ulos tuolta, ei anna itsestään yhtään mitään.

Vierailija
86144/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys ja vastaus :))

Vierailija
86145/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molluska, säälittävä kuvatus, tyhmä lehmä, mölisevä mongoloidi, pullukka käenpoika, vaarallinen lähihoitaja, ällöttävä, hoita-alalle sopimaton, daiju, Lehmä, kahvihuoneemme pilkankohde, avustettava pikkulapsi, halvan näköinen patukka, Kill Bill -elokuvan hoitsu, ylisyötetty huutaja, pystyyn nostettu porsas, kaulaton porsas, typerä lehmä, partanainen  , ikäistään 20 vuotta vanhemma näköinen, ihrakasa, hattarapää, noita-akka, sikalihava, vanhannäköinen , oksettava, läskiperse, hapansilakka, 

Ja vaikka kuinka paljon muita lisää, mutta tässä nyt vaan esimakua siitä mitä kaikkia nimityksiä tästä meidän sivistyneestä ja fiksusta ketjustamme löytyy.

Ihan järkyttävä tää teksti.

Luettele ne nimittelyt myös miehistä. Järkyttävää.

Vierailija
86146/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on huomenna Villen lähtö, valitettavasti

Vierailija
86147/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden mielestä se tyyppi rasittava, joka aloittaa aina viestinsä: "Höpö höpö" ja sit alkaa se lässytys.

Itse en jaksa niitä enää edes lukea, kun sisältö saman toistoa. Hyppään yli vaan.

Vierailija
86148/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat jutustelut mun kolmella kultapojalla❤️keittiössä, kunnes Taavi tuli. Noissa oli positiivinen energia. Ja mun poika 31 v. tietää muuten pelimaailmasta Anssin, kun siitä aiheesta tuolla väännettiin joku sivu sitten.

Vierailija
86149/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sanoisin 1 Lasse 2 Taavi 3 jassu 4 Samir 5 Pekka 6 Ville 7 Anssi

Tuo ei voi toteutua.

Vierailija
86150/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu , Aki ja Pekka finaalissa ,äsken tuli ylimääräinen uutis lähetys jossa näin sanottiin 🔊📺

Vierailija
86151/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samilla on hassun näköinen musta kissa. Antanut Keski-Uusimaa lehdelle haastattelun.

Sillä siis Samilla on aika kaunis vaimo.Sunnuntaina näkyi lähetyksessä

Vierailija
86152/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, minä haastan nyt kaikki te, jotka eivät näe tämän ketjun haukkumisissa mitään järkyttävää, kertomaan itsestänne samalla tavalla kuin minä tuolla tein. 

Vierailija
86153/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää! " Mä en edes tiedä, mikä maanosa on". Miten Jassu on saanut peruskoulunkaan läpi!

Vierailija
86154/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahtiajako on näkynyt aikaa sitten, kyttään 247, Taavi, Lasse, Samir, aiemmin Sami ja nyt Jassu. 

Ville pyörinyt siellä täällä, Laura R aiemmin ja Mellu, Jassu. Aki oli Juhanin kanssa, Sami ja punaiset ja siniset jako, viihtyi punaisten joukossa. selevää pässinlihhaa

Vierailija
86155/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat puhuu kyllä pahasti toisten puheiden päälle. Akia tämä ärsyttänyt. Kertoo kyllä huonosta käytöksestä.

Aki nyt on niin hidas liikkeissään muutenkin, ettei saa edes suutansa auki kun asia on jo käsitelty ja lukkoon lyöty. Terävyys puuttuu tältä metsäkoneen kuljettajalta täysin. Huonoa käytöstä on myös vakavat sääntörikkomukset. Ja huono hammashoito.

Anteeksi nyt mutta todellakin puhuvat muiden puheiden päällä. Sitä tapahtuu erittäin usein.

Mitä sä Akin kimppuun hyökkäät. Aki on täysin oikeassa. On todella huonoa käytöstä kailottaa toisten puheiden päälle.

Mitä täällä Akia dissataan, no hän sanoi ääneen sen mitä muutkin ovat ajatelleet/suunnitelleet ja esim Taavi ja Lasse ihan samalla tavalla pihalla puhuvat siihen malliin, että ei voi olla arvaamatta kuka äänet saa. Aki on talon yksi hyväsydämisistä tyypeistä ja jos on hidas tempoltaan, niin ei se ole rikos. Hänen päälleen puhutaan todella useasti. Ja jokaisen hammashoito on oma asia, ei huonoa käytöstä. 

Missä se Akin hyväsydämisyys näkyy? Itse olen seurannut koko kauden, mutta ei tule nyt yhtään asiaa mieleen.

Aika monessa näkynyt, mm hoivasi Jassua koko yön yksien bileiden jälkeen kun J oksenteli ym, eipä Melody toisena naisasukkaana ollut paljon kiinnostunut kun veteli vaan hirsiä. Aki muutenkin ensimmäisenä lohduttamassa asukkaita jos jollain on ollut huono päivä/kaveri äänestetty pois. 

Joo, totta että hoivasi Jassua tuona yönä, mutta eiköhän siinä motivaattorina ollut vaan Jassun viereen pääseminen :D Tuo toisen lohduttaminen onnistuu kyllä myös kaikilta muilta.

Lähihoitaja Jassu sen sijaan makasi sohvalla sipsiä mussuttaen ja katsoi vierestä kun Katja oli tukehtua porkkanaan.

Vierailija
86156/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu 👑👑👑☎️

Vierailija
86157/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö Noora olla talossa Laurojen kanssa ?

Vierailija
86158/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Taavi?

Vierailija
86159/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus lähtöjärjestys:

Pekka

Anssi

Aki

Samir

Jasmiina

Taavi

Lasse

Vierailija
86160/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Ihan järkyttävä tää teksti.[/quote] Niin on järkyttävää, millaisia nimityksiä tässä ketjussa käytetään. Toivottavasti joku edes vähän nyt miettisi miten kirjoittelee toisista.

Ketju on lukittu.