Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille näitä, että jonkun kaverin kanssa sovitte jotain menoa, sitten kaveri peruu, koska sai parempaa seuraa?

Vierailija
15.08.2025 |

Nämä on kivoja hetkiä kyllä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri vaihtoon

Vierailija
2/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuollaiset karsiutui pois aikaa sitten. Nyt on vaan oikeat ystävät jäljellä. 

Älä anna k8hdella itseäsi kynnysmattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Sellaista ei ole käynyt, että olisin ollut tekemässä kaverin kanssa jotain mutta hän peruu koska mieluummin tekeekin samaa jonkun muun kanssa.

Sen sijaan jos minun on ollut tarkoitus lähteä kaverin kanssa kävelylle mutta hän peruu koska saa ilmaiset liput jonkun muun kanssa festareille, niin ymmärrän hyvin että peruu kävelyn. Toivotan kaverille huippua iltaa, me voidaan kyllä mennä kävelylle myöhemminkin.

Vierailija
4/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kävi sekä tuota että sitä kuinka mua pyydettiin seuraksi vasta siinä vaiheessa kun oli varmaa ettei kukaan muu lähde tai se joku mieluisampi oli tehnyt oharit.

Ja se siis ihan kerrottiinkin kun manguttiin lähtemään, että lähe nyt pliis sä kun kukaan muu ei lähde tai kuinka oon jo kysynyt kaikilta muilta..

Vierailija
5/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuollaiset karsiutui pois aikaa sitten. Nyt on vaan oikeat ystävät jäljellä. 

Joo kävi aiemmin / nuorempana ja todellakin tuollaiset karsiutui pois. Tosin nyt sitten olenkin ollut jo pian kaksi vuosikymmentä totaaliyksinäinen mutta silti parempi näin kuin olla tuollainen kynnysmatto-varakaveri.

Vierailija
6/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, älä rupea kenenkään varanumeroksi

Vierailija
7/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kävi sekä tuota että sitä kuinka mua pyydettiin seuraksi vasta siinä vaiheessa kun oli varmaa ettei kukaan muu lähde tai se joku mieluisampi oli tehnyt oharit.

Ja se siis ihan kerrottiinkin kun manguttiin lähtemään, että lähe nyt pliis sä kun kukaan muu ei lähde tai kuinka oon jo kysynyt kaikilta muilta..

Minulla kerran kummiksi pyydettäessä tuli juuri tuollainen olo. Kieltäydyin, koska en kuulu kirkkoon, niin sitten kuulin, että sama ongelma oli jo ollut monen muun kohdalla, jolta oli kysynyt...

Vierailija
8/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi vastaavaa, mutta niin, että oltiin todella hyviä ystäviä, jaettiin yksityisimmätkin jutut ja kokemukset aina lapsuudesta asti, vietettiin iltoja ym yhdessä jne kunnes se sitten loppui. Ja ilmiselvä syy oli se, että hän vaihtoi minut toiseen jonka kanssa tekee nyt kaikkia noita. 

Satutti ja satuttaa💔

Vierailija
9/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta on käynyt että kaveri soittaa ja pyytää vaikka kalaan. 

Sitä ennen se on pyytänyt Arskaa, Penaa, Masaa, Jannea ja Reiskaa ja jotka on kieltäytyneet tai  niillä on muita menoja.  Oon siis ollut jonkinlainen varavaravara vaihtoehto.

Eihän se mieltä ylennä.

Vierailija
10/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Sellaista ei ole käynyt, että olisin ollut tekemässä kaverin kanssa jotain mutta hän peruu koska mieluummin tekeekin samaa jonkun muun kanssa.

Sen sijaan jos minun on ollut tarkoitus lähteä kaverin kanssa kävelylle mutta hän peruu koska saa ilmaiset liput jonkun muun kanssa festareille, niin ymmärrän hyvin että peruu kävelyn. Toivotan kaverille huippua iltaa, me voidaan kyllä mennä kävelylle myöhemminkin.

Jep. Mulle on käynyt niin, että piti istua parin kaverin kanssa meillä iltaa, oli sovittu jo hyvissä ajoin. Viikkoa ennen sain tiedon että pääsisin toisen kaverin mukana hyvin edullisesti reissuun maahan, johon olen AINA toivonut pääseväni. Peruin illanistujaiset, ja muutaman kuukauden päästä sain tietää että toinen illanistujaisiin kutsuttu kaveri olikin suuttunut. No, ei voi mitään. Pikkaisen eroa kuitenkin toiseen kaveriini jonka oli tarkoitus myös tulla kyseisiin illanistujaisiin. Hänen reaktio oli että jipii, TOTTAKAI menet ulkomaille ja järkätään sitten uusi tapaaminen kun tulet takaisin! Hänen kanssaan ollaan kavereita edelleen :)

Vierailija
11/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mulle on käynyt niin, että piti istua parin kaverin kanssa meillä iltaa, oli sovittu jo hyvissä ajoin. Viikkoa ennen sain tiedon että pääsisin toisen kaverin mukana hyvin edullisesti reissuun maahan, johon olen AINA toivonut pääseväni. Peruin illanistujaiset, ja muutaman kuukauden päästä sain tietää että toinen illanistujaisiin kutsuttu kaveri olikin suuttunut. No, ei voi mitään. Pikkaisen eroa kuitenkin toiseen kaveriini jonka oli tarkoitus myös tulla kyseisiin illanistujaisiin. Hänen reaktio oli että jipii, TOTTAKAI menet ulkomaille ja järkätään sitten uusi tapaaminen kun tulet takaisin! Hänen kanssaan ollaan kavereita edelleen :)

Tuonkin voi ilmoittaa monella eri tavalla. Olimme sopineet yhteisestä kesälomareissusta. Sitten kaveri pääsikin toisen kaverin purjeveneelle samaan aikaan. Toki olisi täysin hyväksynyt ja ollut iloinen toisen puolesta, jos se olisi jotenkin pahoitellen kertonut ja ehdottanut, että voidaanko vaikka siirtää vähän myöhemmäksi meidän reissua tms. mutta kun se kertoi asiasta niin, että tuli juuri sellainen olo, että se meidän reissu oli vaan b-vaihtoehto...

Vierailija
12/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti ottaa aivoon tollaset ihmiset. Eivätkö ymmärrä omaa toimintaansa?

Vierailija
13/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä. Sisimmässäni olin pohjattoman surullinen

Vierailija
14/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mulle on käynyt niin, että piti istua parin kaverin kanssa meillä iltaa, oli sovittu jo hyvissä ajoin. Viikkoa ennen sain tiedon että pääsisin toisen kaverin mukana hyvin edullisesti reissuun maahan, johon olen AINA toivonut pääseväni. Peruin illanistujaiset, ja muutaman kuukauden päästä sain tietää että toinen illanistujaisiin kutsuttu kaveri olikin suuttunut. No, ei voi mitään. Pikkaisen

Tuonkin voi ilmoittaa monella eri tavalla. Olimme sopineet yhteisestä kesälomareissusta. Sitten kaveri pääsikin toisen kaverin purjeveneelle samaan aikaan. Toki olisi täysin hyväksynyt ja ollut iloinen toisen puolesta, jos se olisi jotenkin pahoitellen kertonut ja ehdottanut, että voidaanko vaikka siirtää vähän myöhemmäksi meidän reissua tms. mutta kun se kertoi asiasta niin, että tuli juuri sellainen olo, että se meidän reissu oli vaan b-vaihtoehto...

Joo, kyllä mullekin tuosta tulisi, jos teilläkin olisi ollut jotain erityisempää tekemistä. Itselläni tuossa pointtina lähinnä oli se, että toisen kaverin kanssa oli sovittuna normi koti-ilta, toisen kanssa tarjolla taas once in the lifetime -reissu. Mielestäni todella itsekästä kaverilta ajatella että mun olisi pitänyt kieltäytyä reissusta sen takia että olin hänen kanssaan sopinut istuvamme meillä, mitä voimme tehdä milloin tahansa. Tai siis olisimme voineet, ellei hän olisi ottanut nokkiinsa.

Vierailija
15/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuorena yksi kaveri teki aina noin, joten minäkin hankin parempaa seuraa.

Vierailija
16/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä. Surullisinta oli, että valehteli minulle joutuneensa sairaalaan, kun olin jo paikan päällä odottelemassa yhdessä juhlimista. Myöhemmin puhui vahingossa sivu suunsa, mitä oli tehnyt ja kenen kanssa kyseisenä ajankohtans, kun ei muistanut enää hätävalhettaan minulle.

Minulle olisi riittänyt ilmoitus, että en jaksakaan lähteä sovittuun paikkaan, olen täällä x:ien kanssa, anteeksi, oletko ok, haluatko tulla mukaan?

Vierailija
17/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tai on saattanut itse kysyä et otetaanko viiniä?

Sit parempi kaveri soittanut kesken illan et lähetkö baariin, niin tälle tulee kiire vetää viini kiduksiin ja lähtee sit sinne baariin ja itse jään kotio nakottamaan

Vierailija
18/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun (entinen) kaveri peruu sovitun tapaamisen JA laittaa lapsensa meille yökylään (=hoitoon) jotta pääsee sinne kiinnostavampaan tapahtumaan jonkun kiinnostavamman kanssa 🥴

Vierailija
20/35 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia minulla ei ole kavereita. Liian pinnallisia ihmissuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän