Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
86101/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Valtee tota Anssia kehuu!!! Aivan järkyttävä, ylimielinen tyyppi, kuka muu tahansa voittoon paitsi Anssi

Hyvä, että Anssiakin joku kehuu. On ollutkin pelkkää haukkumista lähetyksissä-

Anssissa ei ole mitään kehumisen aihetta. Vai oikein kasvutarina 🤣🤣🤣🤣🤣

Maailman epärehellisin jätkä. En luottaisi tuollaiseen missään tilanteessa.

On tää kasvutarina jääny multakin kokonaan huomaamatta, vaikka olen katsonut joka päivä

En oo minäkään huomannu. Mulle ekana ruokaa, mulle eniten ärrä kassiin tuotteita, mulle eniten suklaalevyjä yhteisistä karkeista, mulle Taavinkin hakemat pullat, mulle finaali paikka, mulle kalja vaikka Taavi pyysi itselleen, mulle mulle minä minä ensin ja eniten.

Älä kerro palturia. BB pyysi Anssin päiväkirjahuoneeseen ja antoi hänelle kaljan ,syystä että Taavi teki väärin kun meni kerjäämään kaljaa.

Vierailija
86102/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ihmeessä, minkä palstan lukijoita Jasmiina eniten edustaa? Siis käytökseltään, tiedoiltaan ja taidoiltaan? Ja ketkä häntä äänestävät jatkoon?

Anteeksi, mutta missä maailmankaikkeudessa ihmisten ominaisuuksien ja persoonan tärkein mittari on se, mitä palstaa he lukevat? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86103/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi on niin ylimielinen kuin vain voi olla isoveljeltä tuli käsky osallistua Akin terapiaa. Mammat tykkää ylimielisistä virolaisista!

Niin tykkää! Suorastaan rakastaa! Nami nami! ❤ Sinä alimielinen voit suksia vaik vidduun

Vierailija
86104/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

faija Istanbulin maasta?

Jos Jassua tarkoitat, niin kyllä. Vai onko sinulla omasta isästäsi epäselvyyksiä? 

moneen polveen supi suomalainen

Vierailija
86105/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24/7 kuultua kirjoitti:

Makkarikeskustelussa tiivistetysti "läyhäykset" klo 17.43 eteenpäin

Itse en näe siinä muuta kuin keskustelua, joka voidaan soittaa muille vapaasti milloin vaan

Eli pääpiirteet, jotkut kohdat jopa sanatarkasti, nauttikaa:

...

Samoihin aikoihin toisessa kamerassa Anssi ja Pekka puhuivat Jasmiinasta ja miten valitusämpäri on tullut täyteen, tms. Voisitko litteroida senkin tänne, kun sinulla on aikaa ja viitseliäisyyttä? Mä näin siitä vain pätkän bb:n ig:ssä. Kiitos etukäteen! :)

Mä voin, vaikka en oo keltä pyysit. Ihan asiallisesti puhuivat ( ja Jassu on ollut koko ajan suosikkejani, enkä nää heidän puheissaan silti mitään mikä ei olisi totta)

Pekka: Joo, mitäs se anselmi miettii`?

Anssi  :En mä oikeestaan mitään. Aika semmoista haaveilua vaan. Semmosta mukavaa vaan

funtsailua

Pekka : Mäkin tein sellaisia hengitysharjoituksia. Pitää kiittää, että on taito päästä asioista nopeesti yli, ettei jää vatvooon

Anssi : Se on totta

Pekka : Se on aika iso taito, elämässä josta pitää olla ylpee. Pääsee jatkaan asioista yli nopeesti.

Pikkuhiljaa saa tehdä enemmän töitä, tuo jatkuva valittaminen ei mee

Ansssi  : Se ei oo muuttunu, sitä on joutunu kestään. Jassu ei itse nää sitä. Sanoo ettei hä valita

Pekka :  Se valittaa ihan uskomattoman paljon

Anssi : Vaikka se on hyväsydäminen ja ajattelee muita, ni se aina mahdollisuuksia uusille asioille . Jos ei pidä jostain niin se valittaminen tuodaan esille 

Pekka:  Tätä o 10 ja puol viikkoo ollut. Tuntuu, että valittaako se enempi vai alkaako mun ämpäri täyttyy

Anssi. Max kaks viikkoo jäljellä. Musta tuntuu, että se ei nää ja kuule sitä itse

Pekka:  Ja mä en tiiä, tuo on varmaa semmonen mistä ei siviilissä tuu ongelmaa.

Ja ihän sillä aina elämässä oo aina helppoo ollu. Mut yks naispuolinen ystävä sano, että ei se aina helppoo elämä oo, mutta ei oo kellekään. Se on eri asia vatvooko niitä asioita 10 vuoden jälkeenkin

Anssi : Ja monia poljetaan, riippuu miten sieltä nouset. Ei voi verrata, kaikilla ei oo samoja kokemuksia

Pekka : Ja ihmiset kokee asiat nii erilailla. 

Anssi:  Monesti se on nii vaikeata ku itse tekee

Pekka : eilen oli hirveetä valittamista, sen valituksen ku ois käyttänyt tekemiseen . Tänään on vähän yrittänytkin. 

Anssi. Mielummi nii, että aatteleee,  tuohan näyttää kivalta, pitää yrittää. 

Pekka: Ykspyöränen ois ollu itellekin  paha. Mut samirin sisukkuus on ihailtavaa. Samirille tuo soitto tai tanssi , tai monologi ois ollu varmaan helpompaa. Mut nii se vaan nöyränä poikana oli, että tottakai hää ottaa sen. 

Anssi :Tulee olemaan mielenkiintoisia häätöjä

Pekka: ei voi enää sanoa yhtää kuka lähtee, tätä on todella vaikee veikata. Tai arvioida.

Mutta on ollut kyllä mahtava matka, ja äijän kanssa, ku pondas samantien

Vierailija
86106/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi on taiteen laji maanosissa ja maailmankaikkeudessakin.

Vierailija
86107/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi pyysi kaljaa itselleen ja Anssi sai pyytämättä

Vierailija
86108/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ihmeessä, minkä palstan lukijoita Jasmiina eniten edustaa? Siis käytökseltään, tiedoiltaan ja taidoiltaan? Ja ketkä häntä äänestävät jatkoon?

Saman kaltaiset, tiedoiltaan, taidoiltaan, rahahatilnteeltaan kielen käytöltään ja painoltaan. Koska hyväksyvät ja ihailevat näitä ominaisuuksia.

Vierailija
86109/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitä murehdit ketkä häntä äänestää.

Ei kukaan tule tänne itsestään kertomaan.

Moni Jassun äänestäjä tuskin edes tässä ketjussa roikkuu.

Vierailija
86110/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

faija Istanbulin maasta?

Jos Jassua tarkoitat, niin kyllä. Vai onko sinulla omasta isästäsi epäselvyyksiä? 

moneen polveen supi suomalainen

No niin, hienoa, että asia on nyt kaikin puolin selvä.  

Vierailija
86111/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman kaltaiset, tiedoiltaan, taidoiltaan, rahahatilnteeltaan kielen käytöltään ja painoltaan. Koska hyväksyvät ja ihailevat näitä ominaisuuksia.

Et sinä sitä voi tietää. Et tiedä yhtään mitään hänen äänestäjistään.

Vierailija
86112/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Taavin kaltaisen "jatkuvasti vaippa vinossa" olevan tyypin pitäis olla finaalissa. En ymmärrä. On niin puistattava.

Päiväkirjahuoneessa esiintyy välillä edukseen - mikä näkyy koostelähetyksissä - mutta kun seuraa talossa häntä muiden seassa niin käsitys muuttuu. Negatiivinen tyyppi. 

Vierailija
86113/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 kuultua kirjoitti:

Makkarikeskustelussa tiivistetysti "läyhäykset" klo 17.43 eteenpäin

Itse en näe siinä muuta kuin keskustelua, joka voidaan soittaa muille vapaasti milloin vaan

Eli pääpiirteet, jotkut kohdat jopa sanatarkasti, nauttikaa:

Jassu: lähtöön on nyt iso riski

Lasse: kova nelikko

Taavi: viime viikonloppunakin oli nelikko. Sika ahistavaa

Jassu: päivä kerrallaan

Jassu: tää äänestys on testi

Lasse: kaikki ansaitsis jäädä

Jassu: mut se on katsojien mielest, veikkaan et ei

Pallokisakeskustelua, miten palloja viskottiin, Anssi yritti potkia Lasselta palloja näkymättömiin, Lasse sai heti silti kaks kirjainta.

Totesivat että löyty paljon samoja, oota, Lasse heitti palloja äijän (Taavin) eteen.

Jassu: Taavil ois ollu mahollisuus jos Pekka ei ois antanu niit palloja Akille.

Taavi: Aki on vaihtanu vahvasti leiriä

Jassu: mul ei oo leiriä

Lasse: sunnuntai muutti sen kaiken

Miettivät juonittelunauhan sanamuotoja.

Jassu: toivon ett tän voittas vaan semmonen joka ei oo kolme kuukautta rottaillu ja miettiny joka sanaa ja tekoo. Mul ei oo muuten mitää välii.

Taavi: harmi ett täältä on lähtenyt enemmän niitö aitoja ihmisiä pois liian aikaisin, sellasia, jotka on kunnioittanu muita ja toiminu reilusti muita kohtaan

Jasmiina: ois kiva ett tän voittas sellane joka ei oo miettiny jokaista sanaa ja liikettä etukäteen,

tekeekö juttuja sen takii ett se näyttää paremmalta

Taavi: sen olis pitäny olla alust lähtien sellanen eikä alkaa muuttaa persoonaa

Jasmiina: niitä ihmisiä jäänyt jotka pitävät itseään parempina kuin muut

Jos teet taktiikat, tee ne ekalla viikolla älä viikolla 6 tai 7

Oman ens viikon paikan satavarmana pitäminen, se on....

Lasse: mä voin lähtee täältä vaik huomenna, mä en oo varma mistään

Taavi: hyvin hoidettu Lasse tänään (kisa)

Lasse: huomasin et äijä oli tyytyväinen

Jassu: Aki stressas.

Ryhmittymäl aika tärkee saada kaiuttimist kuulunu toteutukseen.

Lasse: meitsi on luottanu omas elämäs karmaan

Jassu: siihen meidän kans (häätöön) ois haluttu sinä tai Samir, Pekka tuli

Lasse: tääl on tullu nyt kuppikunnat

Jassu: jos mä lähen niin kattokaa ett meette loppuun asti. Jos tulee kisoja jos tulee mitä vaan

Taavi: Jassu, sama juttu...

Lasse:...jos me lähetään

Jassu: ei Lasse ny ainakaan lähe (ei häädössä)

Taavi: pidät meiä ja kaikkien naisten puolta

Jassu: kyllä

Lasse: näytät

Taavi: usko itsees

Lasse: lähe silleen et oot päässy viikolle 11, tulee kisa mikä vaa, sul o mahol...

Jassu: ei tääl välttis mitää kisoi tuu

Mut jos kysyttäs noitte mielipidettä ni sielt pitäs saada mut ja Taavi helv..täst porukast.

Se kaiutin homma, siitä voi laskee yks yhteen.

Taavi hymyilee

Taavi: Pekkahan on ilmottanu sen mulle jo viikolla 2 aika avoimesti

Jassu: Minkä?

Taavi: no tän äskeisen

Jassu: niin joo joo

Taavi: mutt siit mä arvostan Pekkaa ett hän on ollu niinku tosi avoin sen asian suhteen. Sano suoraan ja se ei oo niinku ja se ei oo pitäny sitä omana tietonaan vaan sanonu rehellisesti

Ett pisteet kyl Pekalle. Se osaa olla rehellinen kyllä.

(Eli tästä voi kaikki ymmärtää paljon paremmin, miksi Taavin "foliohattujuttuja" on. Pekka on ilmoittanut jo toisella viikolla Taaville, että hänellä on liitto jolla mennään pitkälle.[/quote

Juonittelu piti olla kiellettyä. Kaiuttimista vaan soimaan ja kokonaan, olet laittanut tuohon valikoivasti, ettei näyttäisi niin pahalta.

Vierailija
86114/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on niin ylimielinen kuin vain voi olla isoveljeltä tuli käsky osallistua Akin terapiaa. Mammat tykkää ylimielisistä virolaisista!

Niin tykkää! Suorastaan rakastaa! Nami nami! ❤ Sinä alimielinen voit suksia vaik vidduun

No no Tatjana, siisti suusi.

Vierailija
86115/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tuohon vielä ilkeät kiusaajat, koska fanituksen kohde on sellainen. Työpaikan juoruilijat ja selän takana p... puhujat, jotka myrkyttävät työilmapiirin.

Vierailija
86116/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu Taavi voittamaan, ressukka. Ehkä pronssille mahis, mut sit on jo niin kovia vastustajia että katoaa jatkosta kuin pieru siperiaan.

Vierailija
86117/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamalaa tuo Jassun tanssi... Öööö... Ööööö

Tuo oli kuin vanhainkoodin naamistanssi 70v huumoria.

Vierailija
86118/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitä murehdit ketkä häntä äänestää.

Ei kukaan tule tänne itsestään kertomaan.

Moni Jassun äänestäjä tuskin edes tässä ketjussa roikkuu.

Minä en ole äänestänyt Jassua kertaakaan, mutta tuolla jo aiemmin kerroin, että voisin kyllä tarvittaessa äänestää, jos näyttää, että hän olisi putoamassa. En kuitenkaan koe, että vauvapalsta määrittelisi minua käytökseltäni, tiedoiltani ja taidoiltani.

Jos nyt jotain pitää kertoa, tässä ketjussa käytöksestäni kertoo esimerkiksi se, että olen jatkuvasti oikomassa näitä vääristelyjä ja tahallisia väärinymmärryksiä ja olen pöyristynyt näistä asukkaisiin kohdistuneista haukkumisista. Tietotasosta en tiedä, mitä tässä toivotaan. Minulla on yliopistotutkinto (KTM), mutta en  olisi tiennyt karmiinin ainesosaa. Taidot ovat lähinnä loogista päättelyä ja kielellistä ilmaisua. En nyt sitten tiedä, mikä palsta minua sitten parhaiten kuvaa. 

Joku tuolla arvuutteli Jassun äänestäjien painoindeksiä ja sosiaaliluokkaa ja tulotasoa. Olen ihan normaalipainoinen, kahden lapsen äiti ja yrittäjä. Työttömänä olen ollut viimeksi 2001, kun valmistuin ensimmäiseen ammattiini. 

Mitä muuta haluatte tietää. 

Vierailija
86119/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pubiruusu ry...

Vierailija
86120/105262 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tuohon vielä ilkeät kiusaajat, koska fanituksen kohde on sellainen. Työpaikan juoruilijat ja selän takana p... puhujat, jotka myrkyttävät työilmapiirin.

No en hyväksy yhtään kiusaamista, ja tässäkin ketjussa se kaikkein ilkein on kirjoittanut nimenomaan Jassusta  . Haluatko kuulla millaisilla nimillä häntä mm on kutsuttu ?  vaikka on niitä haukkumasanoja rapissut muillekin. Ja tässä ketjussa me vaan niitä luemme ja jatkamme ketjun hyväksyvää lukemista.

Ketju on lukittu.