Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt ihmeessä, minkä palstan lukijoita Jasmiina eniten edustaa? Siis käytökseltään, tiedoiltaan ja taidoiltaan? Ja ketkä häntä äänestävät jatkoon?
Anteeksi, mutta missä maailmankaikkeudessa ihmisten ominaisuuksien ja persoonan tärkein mittari on se, mitä palstaa he lukevat? :D
Vierailija kirjoitti:
Taavi on niin ylimielinen kuin vain voi olla isoveljeltä tuli käsky osallistua Akin terapiaa. Mammat tykkää ylimielisistä virolaisista!
Niin tykkää! Suorastaan rakastaa! Nami nami! ❤ Sinä alimielinen voit suksia vaik vidduun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
faija Istanbulin maasta?
Jos Jassua tarkoitat, niin kyllä. Vai onko sinulla omasta isästäsi epäselvyyksiä?
moneen polveen supi suomalainen
Vierailija kirjoitti:
24/7 kuultua kirjoitti:
Makkarikeskustelussa tiivistetysti "läyhäykset" klo 17.43 eteenpäin
Itse en näe siinä muuta kuin keskustelua, joka voidaan soittaa muille vapaasti milloin vaan
Eli pääpiirteet, jotkut kohdat jopa sanatarkasti, nauttikaa:
...Samoihin aikoihin toisessa kamerassa Anssi ja Pekka puhuivat Jasmiinasta ja miten valitusämpäri on tullut täyteen, tms. Voisitko litteroida senkin tänne, kun sinulla on aikaa ja viitseliäisyyttä? Mä näin siitä vain pätkän bb:n ig:ssä. Kiitos etukäteen! :)
Mä voin, vaikka en oo keltä pyysit. Ihan asiallisesti puhuivat ( ja Jassu on ollut koko ajan suosikkejani, enkä nää heidän puheissaan silti mitään mikä ei olisi totta)
Pekka: Joo, mitäs se anselmi miettii`?
Anssi :En mä oikeestaan mitään. Aika semmoista haaveilua vaan. Semmosta mukavaa vaan
funtsailua
Pekka : Mäkin tein sellaisia hengitysharjoituksia. Pitää kiittää, että on taito päästä asioista nopeesti yli, ettei jää vatvooon
Anssi : Se on totta
Pekka : Se on aika iso taito, elämässä josta pitää olla ylpee. Pääsee jatkaan asioista yli nopeesti.
Pikkuhiljaa saa tehdä enemmän töitä, tuo jatkuva valittaminen ei mee
Ansssi : Se ei oo muuttunu, sitä on joutunu kestään. Jassu ei itse nää sitä. Sanoo ettei hä valita
Pekka : Se valittaa ihan uskomattoman paljon
Anssi : Vaikka se on hyväsydäminen ja ajattelee muita, ni se aina mahdollisuuksia uusille asioille . Jos ei pidä jostain niin se valittaminen tuodaan esille
Pekka: Tätä o 10 ja puol viikkoo ollut. Tuntuu, että valittaako se enempi vai alkaako mun ämpäri täyttyy
Anssi. Max kaks viikkoo jäljellä. Musta tuntuu, että se ei nää ja kuule sitä itse
Pekka: Ja mä en tiiä, tuo on varmaa semmonen mistä ei siviilissä tuu ongelmaa.
Ja ihän sillä aina elämässä oo aina helppoo ollu. Mut yks naispuolinen ystävä sano, että ei se aina helppoo elämä oo, mutta ei oo kellekään. Se on eri asia vatvooko niitä asioita 10 vuoden jälkeenkin
Anssi : Ja monia poljetaan, riippuu miten sieltä nouset. Ei voi verrata, kaikilla ei oo samoja kokemuksia
Pekka : Ja ihmiset kokee asiat nii erilailla.
Anssi: Monesti se on nii vaikeata ku itse tekee
Pekka : eilen oli hirveetä valittamista, sen valituksen ku ois käyttänyt tekemiseen . Tänään on vähän yrittänytkin.
Anssi. Mielummi nii, että aatteleee, tuohan näyttää kivalta, pitää yrittää.
Pekka: Ykspyöränen ois ollu itellekin paha. Mut samirin sisukkuus on ihailtavaa. Samirille tuo soitto tai tanssi , tai monologi ois ollu varmaan helpompaa. Mut nii se vaan nöyränä poikana oli, että tottakai hää ottaa sen.
Anssi :Tulee olemaan mielenkiintoisia häätöjä
Pekka: ei voi enää sanoa yhtää kuka lähtee, tätä on todella vaikee veikata. Tai arvioida.
Mutta on ollut kyllä mahtava matka, ja äijän kanssa, ku pondas samantien
Sarkasmi on taiteen laji maanosissa ja maailmankaikkeudessakin.
Taavi pyysi kaljaa itselleen ja Anssi sai pyytämättä
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt ihmeessä, minkä palstan lukijoita Jasmiina eniten edustaa? Siis käytökseltään, tiedoiltaan ja taidoiltaan? Ja ketkä häntä äänestävät jatkoon?
Saman kaltaiset, tiedoiltaan, taidoiltaan, rahahatilnteeltaan kielen käytöltään ja painoltaan. Koska hyväksyvät ja ihailevat näitä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitä murehdit ketkä häntä äänestää.
Ei kukaan tule tänne itsestään kertomaan.
Moni Jassun äänestäjä tuskin edes tässä ketjussa roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
faija Istanbulin maasta?
Jos Jassua tarkoitat, niin kyllä. Vai onko sinulla omasta isästäsi epäselvyyksiä?
moneen polveen supi suomalainen
No niin, hienoa, että asia on nyt kaikin puolin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kaltaiset, tiedoiltaan, taidoiltaan, rahahatilnteeltaan kielen käytöltään ja painoltaan. Koska hyväksyvät ja ihailevat näitä ominaisuuksia.
Et sinä sitä voi tietää. Et tiedä yhtään mitään hänen äänestäjistään.
Miksi Taavin kaltaisen "jatkuvasti vaippa vinossa" olevan tyypin pitäis olla finaalissa. En ymmärrä. On niin puistattava.
Päiväkirjahuoneessa esiintyy välillä edukseen - mikä näkyy koostelähetyksissä - mutta kun seuraa talossa häntä muiden seassa niin käsitys muuttuu. Negatiivinen tyyppi.
24/7 kuultua kirjoitti:
Makkarikeskustelussa tiivistetysti "läyhäykset" klo 17.43 eteenpäin
Itse en näe siinä muuta kuin keskustelua, joka voidaan soittaa muille vapaasti milloin vaan
Eli pääpiirteet, jotkut kohdat jopa sanatarkasti, nauttikaa:Jassu: lähtöön on nyt iso riski
Lasse: kova nelikko
Taavi: viime viikonloppunakin oli nelikko. Sika ahistavaa
Jassu: päivä kerrallaanJassu: tää äänestys on testi
Lasse: kaikki ansaitsis jäädä
Jassu: mut se on katsojien mielest, veikkaan et eiPallokisakeskustelua, miten palloja viskottiin, Anssi yritti potkia Lasselta palloja näkymättömiin, Lasse sai heti silti kaks kirjainta.
Totesivat että löyty paljon samoja, oota, Lasse heitti palloja äijän (Taavin) eteen.
Jassu: Taavil ois ollu mahollisuus jos Pekka ei ois antanu niit palloja Akille.Taavi: Aki on vaihtanu vahvasti leiriä
Jassu: mul ei oo leiriä
Lasse: sunnuntai muutti sen kaikenMiettivät juonittelunauhan sanamuotoja.
Jassu: toivon ett tän voittas vaan semmonen joka ei oo kolme kuukautta rottaillu ja miettiny joka sanaa ja tekoo. Mul ei oo muuten mitää välii.
Taavi: harmi ett täältä on lähtenyt enemmän niitö aitoja ihmisiä pois liian aikaisin, sellasia, jotka on kunnioittanu muita ja toiminu reilusti muita kohtaan
Jasmiina: ois kiva ett tän voittas sellane joka ei oo miettiny jokaista sanaa ja liikettä etukäteen,
tekeekö juttuja sen takii ett se näyttää paremmalta
Taavi: sen olis pitäny olla alust lähtien sellanen eikä alkaa muuttaa persoonaa
Jasmiina: niitä ihmisiä jäänyt jotka pitävät itseään parempina kuin muut
Jos teet taktiikat, tee ne ekalla viikolla älä viikolla 6 tai 7
Oman ens viikon paikan satavarmana pitäminen, se on....
Lasse: mä voin lähtee täältä vaik huomenna, mä en oo varma mistään
Taavi: hyvin hoidettu Lasse tänään (kisa)
Lasse: huomasin et äijä oli tyytyväinen
Jassu: Aki stressas.
Ryhmittymäl aika tärkee saada kaiuttimist kuulunu toteutukseen.
Lasse: meitsi on luottanu omas elämäs karmaan
Jassu: siihen meidän kans (häätöön) ois haluttu sinä tai Samir, Pekka tuli
Lasse: tääl on tullu nyt kuppikunnat
Jassu: jos mä lähen niin kattokaa ett meette loppuun asti. Jos tulee kisoja jos tulee mitä vaan
Taavi: Jassu, sama juttu...
Lasse:...jos me lähetään
Jassu: ei Lasse ny ainakaan lähe (ei häädössä)
Taavi: pidät meiä ja kaikkien naisten puolta
Jassu: kyllä
Lasse: näytät
Taavi: usko itsees
Lasse: lähe silleen et oot päässy viikolle 11, tulee kisa mikä vaa, sul o mahol...
Jassu: ei tääl välttis mitää kisoi tuu
Mut jos kysyttäs noitte mielipidettä ni sielt pitäs saada mut ja Taavi helv..täst porukast.
Se kaiutin homma, siitä voi laskee yks yhteen.
Taavi hymyilee
Taavi: Pekkahan on ilmottanu sen mulle jo viikolla 2 aika avoimesti
Jassu: Minkä?
Taavi: no tän äskeisen
Jassu: niin joo joo
Taavi: mutt siit mä arvostan Pekkaa ett hän on ollu niinku tosi avoin sen asian suhteen. Sano suoraan ja se ei oo niinku ja se ei oo pitäny sitä omana tietonaan vaan sanonu rehellisesti
Ett pisteet kyl Pekalle. Se osaa olla rehellinen kyllä.(Eli tästä voi kaikki ymmärtää paljon paremmin, miksi Taavin "foliohattujuttuja" on. Pekka on ilmoittanut jo toisella viikolla Taaville, että hänellä on liitto jolla mennään pitkälle.[/quote
Juonittelu piti olla kiellettyä. Kaiuttimista vaan soimaan ja kokonaan, olet laittanut tuohon valikoivasti, ettei näyttäisi niin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on niin ylimielinen kuin vain voi olla isoveljeltä tuli käsky osallistua Akin terapiaa. Mammat tykkää ylimielisistä virolaisista!
Niin tykkää! Suorastaan rakastaa! Nami nami! ❤ Sinä alimielinen voit suksia vaik vidduun
No no Tatjana, siisti suusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin tuohon vielä ilkeät kiusaajat, koska fanituksen kohde on sellainen. Työpaikan juoruilijat ja selän takana p... puhujat, jotka myrkyttävät työilmapiirin.
Ei tuu Taavi voittamaan, ressukka. Ehkä pronssille mahis, mut sit on jo niin kovia vastustajia että katoaa jatkosta kuin pieru siperiaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamalaa tuo Jassun tanssi... Öööö... Ööööö
Tuo oli kuin vanhainkoodin naamistanssi 70v huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitä murehdit ketkä häntä äänestää.
Ei kukaan tule tänne itsestään kertomaan.
Moni Jassun äänestäjä tuskin edes tässä ketjussa roikkuu.
Minä en ole äänestänyt Jassua kertaakaan, mutta tuolla jo aiemmin kerroin, että voisin kyllä tarvittaessa äänestää, jos näyttää, että hän olisi putoamassa. En kuitenkaan koe, että vauvapalsta määrittelisi minua käytökseltäni, tiedoiltani ja taidoiltani.
Jos nyt jotain pitää kertoa, tässä ketjussa käytöksestäni kertoo esimerkiksi se, että olen jatkuvasti oikomassa näitä vääristelyjä ja tahallisia väärinymmärryksiä ja olen pöyristynyt näistä asukkaisiin kohdistuneista haukkumisista. Tietotasosta en tiedä, mitä tässä toivotaan. Minulla on yliopistotutkinto (KTM), mutta en olisi tiennyt karmiinin ainesosaa. Taidot ovat lähinnä loogista päättelyä ja kielellistä ilmaisua. En nyt sitten tiedä, mikä palsta minua sitten parhaiten kuvaa.
Joku tuolla arvuutteli Jassun äänestäjien painoindeksiä ja sosiaaliluokkaa ja tulotasoa. Olen ihan normaalipainoinen, kahden lapsen äiti ja yrittäjä. Työttömänä olen ollut viimeksi 2001, kun valmistuin ensimmäiseen ammattiini.
Mitä muuta haluatte tietää.
Vierailija kirjoitti:
Pubiruusu ry...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin tuohon vielä ilkeät kiusaajat, koska fanituksen kohde on sellainen. Työpaikan juoruilijat ja selän takana p... puhujat, jotka myrkyttävät työilmapiirin.
No en hyväksy yhtään kiusaamista, ja tässäkin ketjussa se kaikkein ilkein on kirjoittanut nimenomaan Jassusta . Haluatko kuulla millaisilla nimillä häntä mm on kutsuttu ? vaikka on niitä haukkumasanoja rapissut muillekin. Ja tässä ketjussa me vaan niitä luemme ja jatkamme ketjun hyväksyvää lukemista.