Kuinka vähän on eläke jos ei ole päivääkään ollut työelämässä?
Kommentit (66)
774e, en tiedä paljonko menee veroja
Muutaman vuoden päästä autuus sulle selviää
ei kai niin luuseri persereikä ihmistä olekkaan?.toivottavasti 0e
Mää oon ollu yli 30 vuotta työelämässä ja eläkearvio 1000 e miinus verot. Jippiaijee...
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ollut lapsien kanssa kotona, esim? Kuten ennen oli tapana.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä saattaa olla vaikka perintö jolla elelee, älä tuomitse heti tuntemattomia
Vierailija kirjoitti:
Mää oon ollu yli 30 vuotta työelämässä ja eläkearvio 1000 e miinus verot. Jippiaijee...
mä kans ja hyvällä palkalla olen säästänyt rahastoihin ja pari sijoitus kämppääkin on ja tilillä rahaa 3v vielä eläkkeeseen.
No eikö se takuueläke ole jotain alle 1000 e. Olsiko 900 e. Plus saman saa jos on tehnyt pienipalkkaista työtä vaikka 20 vuotta. Että siinä mielessä ahkerointi pieniplakkaisessa työssä ei nosta eläkettä juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä saattaa olla vaikka perintö jolla elelee, älä tuomitse heti tuntemattomia
joo perintöhän näillä kaikilla sohvalla makaajilla on ja maksaja kela.
"Kommentti on ilmoitettu. Saat tiedot käsittelyn etenemisestä sähköpostiisi.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Mitä ihmettä, kirjoitin vain kotiäitiydestä ja mihin sähköpostiin:D En ole ilmiantanut mitään vaan yritin kirjoittaa kommenttia
Laske täällä ihan itse, niin ei tarvitse arvailla https://www.tyoelake.fi/paljonko-saan-elaketta/sosiaalietuuksista-elake…
Nämä, jotka eivät ole päivääkään olleet töissä, saavat eläkkeen päälle vielä yleensä asumistuen ja toimeentulotuen eli kokonaissumma liikkuu jossain 1200 euron tietämillä riippuen vuokran suuruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka eivät ole päivääkään olleet töissä, saavat eläkkeen päälle vielä yleensä asumistuen ja toimeentulotuen eli kokonaissumma liikkuu jossain 1200 euron tietämillä riippuen vuokran suuruudesta.
onneks sosiaalitukia leikataan ni ei saa kauvaan
Täältähän se löytyy
Vierailija kirjoitti:
"Kommentti on ilmoitettu. Saat tiedot käsittelyn etenemisestä sähköpostiisi.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Mitä ihmettä, kirjoitin vain kotiäitiydestä ja mihin sähköpostiin:D En ole ilmiantanut mitään vaan yritin kirjoittaa kommenttia
Minullekin tuli eilen tuollainen ilmoitus toiseen ketjuun. Ihmettelin. Kommenttiani ei julkaistu. Ei ole tullut mitään sähköpostiin. Sitäpaitsi en ole mihinkään tänne s-postiosoitettani antanutkaan.
Toimeentulotuella "treenaan" joten ei tulenne eläkkeen pienuus järkytyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuella "treenaan" joten ei tulenne eläkkeen pienuus järkytyksenä.
jo sana toimeentulotuki kertoo varallisuudestasi esim vuokra kerrostalo yn muut ihanuuksii
Kuule ap, jos ei ole ollut päivääkään työelämässä, eikä ole työkyvyttömyys eläkkeellä niin:
- eläkeikäsi on 65 vuotta
- sllä 65 vuotiaana voi alkaa saada kansaneläkettä
- täysi kansaneläke on tällä hetkellä 765,70 € / kk
- sitäpä en tiedä mitä muita tukia itsekukin tuohon saa, kuten
asumistuki.
- ja eikös se ole olemassa joku takuueläkekin? Vai onko?
Oisko suunnilleen sama ku työmarkkinatuki