Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
83541/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu äänesti Samia kun Samir, Ville tais  myös. 

Jasmiina antoi 2p., eli hänen antamansa pisteet ratkaisivat.

Samin ja monen muun tippuneen kannattaja joukot muistaa tämän loppukahinossa varmasti. 👍👍👍👍👍👍

Kyllä niin isolla joukolla on Jassua kohtaan hampaankolossa että huutia tulee.

Vierailija
83542/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa mammojen puolesta, miten ovat hurahtaneet Taaviin. Yhtä koijari se on kuin Anssi. Ei ole reilu mies hän, heittää kyllä ensimmäisen kiven aina.

Taavi on niin, niin epäitsekäs silloin alun häädössä silmiä räpsäyttämättä vaihtoi häädössä Katjan itsensä tilalle! 🧐

Jokainen normaali ihminen, joka tuolla haluaa olla, vaihtaa itsensä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83543/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu on kyllä niin av-mamma :) Kiinnostuksenkohteina Martina, Stefu, Sofia, Salkkarit, Janita Lukkarinen, Tempparit, Viidakon tähtöset, Martina ja hengenpelastajat, jne. Tietää kaiken Seiska-julkkiksista.

Ja muusta ei sitten tiedäkään. Ei tiennyt mikä on Notre Dame.

Vierailija
83544/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on keskusteltu Samirista sutena lampaiden vaatteissa, koska hän äänesti Samia. Näin ei ole. Ihminen voi olla hyvä ystävä ja äänestää silti, kun on ottanut äänestyskriteerikseen pärjäämisen viikkotehtävässä. Samir sanoi, ettei olisi uskonut koskaan äänestävänsä Samia, mutta kun fakta oli se, että hän pelkäsi Samin änkyröinnin keittiössä vaarantavan viikkotehtävän, Samirin piste Samille oli täysin perusteltavissa. Olen varma, että Samir nyt aidosti ikävöi Samia. Nämä asiat eivät ole yhtään ristiriidassa keskenään.

Vierailija
83545/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummojen suosikki huppari päässä.

Ei saa olla hupparia, ei saa olla ilman paitaa. Mikään ei taas kelpaa.

Ja minä ainakin olen vielä suht kaukana mummelista alle kolmekymppisen, että oot kyl aika heikoilla hangilla jos luulet että nuoret ihmiset ei pidä Taavista. Hän on sen verran komia mies ettei tarvi mihinkään eläkeikäiseen eukkoon tyytyä. 

Suurin fanilauma taitaa Taavilla tosiaan olla nuoret tytöt, jotka eivät tajua miten lapsellinen ja yksinkertianen Taavi on. Ns. bimbojen fani.

Toinen suuri ryhmä on vanhemmat naiset. Tämä fiilis tulee sen vuoksi, että vertaavat Taavia 40v, muihin saman ikäisiin miehiin ja oletusarvo on automaattisesti se, että saman ikäiset miehet eivät huolehdi itsestään ja kaljamaha löytyy. Totuus taitaa olla se, että heillä kotona makaa sohvalla se kaljamahainen saamaton ukkeli, johon tätä Taavia vertaavat.

Älykkäämmät naiset katsoo muutakin kuin ulkokuorta ja siinä vaiheessa kiinnostus Taaviin lopahtaa.

Vierailija
83546/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi JUOKSI karkuun pommia!!!!

Vierailija
83547/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun suu on ruma. Menee mun ruokahalu.

Jassun koko olemus on ruma. Tyypillinen esimerkki koulukiusaajasta ottaa tupakkapaikalla johtajan roolin aloittaa ponnekkaasti jonkun omasta mielestään inhokin mustamaalaamisen!

Noilla elintavoilla ei tule olemaan pitkäikäinen.

Vierailija
83548/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samir ymmärsi keittiötehtävänannon väärin ja siksi nimesi Samin. Myöhemmin luki uudestaan ja sitten tajusi oikein. Eli Samirin tyhmyyden ja huolimattomuuden takia Sami joutui häätöön ja ulos talosta.

Ikävää Samille, että sai noin rankan kohtalon vain Samirin mokan vuoksi.

Sami oli tarkoituksella hankala keittiössä. Sanoi itse monta kertaa, että hänen on vaikea ottaa käskyjä vastaan ja yritti etsiä tehtävänannosta porsaanreikää. Lisäksi se tiskikonekeissi oli aivan naurettavaa vänkäystä. Ihan vaan periaatteen vuoksi haluaa olla vastarannankiiski kaikessa. Silti, Sami oli mielenkiintoinen asukas ja olisin toivonut, että Anssi olisi mielummin häädetty.

Vierailija
83549/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummojen suosikki huppari päässä.

Ei saa olla hupparia, ei saa olla ilman paitaa. Mikään ei taas kelpaa.

Ja minä ainakin olen vielä suht kaukana mummelista alle kolmekymppisen, että oot kyl aika heikoilla hangilla jos luulet että nuoret ihmiset ei pidä Taavista. Hän on sen verran komia mies ettei tarvi mihinkään eläkeikäiseen eukkoon tyytyä. 

Suurin fanilauma taitaa Taavilla tosiaan olla nuoret tytöt, jotka eivät tajua miten lapsellinen ja yksinkertianen Taavi on. Ns. bimbojen fani.

Toinen suuri ryhmä on vanhemmat naiset. Tämä fiilis tulee sen vuoksi, että vertaavat Taavia 40v, muihin saman ikäisiin miehiin ja oletusarvo on automaattisesti se, että saman ikäiset miehet eivät huolehdi itsestään ja kaljamaha löytyy. Totuus taitaa olla se, että heillä kotona makaa sohvalla se kaljamahainen saamaton ukkeli, johon tätä Taavia vertaavat.

Älykkäämmät naiset katsoo muutakin kuin ulkokuorta ja siinä vaiheessa kiinnostus Taaviin lopahtaa.

Täällä yksi älykäs nainen ilmoittautuu.

Taavi on yksinkertaisesti moniuloitteisin ja aidoin asukas, ulkonäöstä viis!!!

Vierailija
83550/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon kovin peluri on Samir. Ensin syrjäyttää Taavin soijapojissa ja nyt kaveeraa Pekan kanssa. On myös päässyt Jassun sisäpiiriin, eilen Jassu sanoi Villelle, että kokee myös Samirin läheiseksi tyypiksi tuolla.

Vierailija
83551/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on keskusteltu Samirista sutena lampaiden vaatteissa, koska hän äänesti Samia. Näin ei ole. Ihminen voi olla hyvä ystävä ja äänestää silti, kun on ottanut äänestyskriteerikseen pärjäämisen viikkotehtävässä. Samir sanoi, ettei olisi uskonut koskaan äänestävänsä Samia, mutta kun fakta oli se, että hän pelkäsi Samin änkyröinnin keittiössä vaarantavan viikkotehtävän, Samirin piste Samille oli täysin perusteltavissa. Olen varma, että Samir nyt aidosti ikävöi Samia. Nämä asiat eivät ole yhtään ristiriidassa keskenään.

Se, että sinä sanot olevasi jostain varma, ei todista yhtään mitään siitä mikä on totuus.

Vierailija
83552/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko vielä selittää, miksi ihmeessä pitää ottaa tuollainen älytön äänestyskriteeri ja pitää siitä tiukasti kiinni? Kukin saa ihan itse määritellä ne häätöäänestysperusteensa, joten vähän huono vedota tuohon, että se piste olisi jotenkin pakollinen. Jos et halua kaverisi putoavan, ei mikään, edes kauppatehtävä, pakota sinua antamaan pistettä. 

Vierailija
83553/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäin BB asukki on Taavi, ei luopuisi mistään toisten hyväksi, oma etu aina edellä, lisäksi juoksee aina pakoon, niin kuin nyt pommia. Mutta Taavin syyttävä sormi osoittaa aina Pekkaa ja Anssia. Ja Jassu komppaa. Nämä kaksi joutaisivat ulos. Villen osakkeet nousseet, hänelle soisin voiton.

Vierailija
83554/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.housu kirjoitti:

Anssi JUOKSI karkuun pommia!!!!

Jasmiina juoksi vessaan pakoon eilen, kun hänelle oltiin antamassa  pommia.

Vierailija
83555/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa mammojen puolesta, miten ovat hurahtaneet Taaviin. Yhtä koijari se on kuin Anssi. Ei ole reilu mies hän, heittää kyllä ensimmäisen kiven aina.

Taavi on ilo silmälle ja symppis tyyppi. Anssi on ylimielinen ja kamalat  hampaat.

Vierailija
83556/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko näille mitään jouluaiheista tehtävää? Asuja, tonttupajaa, pikkujouluja? Vai loppuuko bb liian aikaisin, ei vielä joulusesonki?

Vierailija
83557/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää tulossa mitään kauppatehtävää vai löhöileekö nuo nyt sitten viimeiset kaksi viikkoa ja odottelee finaalia?

Yleensä sunnuntain livessä mainitaan tehtävästä jotain, muttanyt ei puhuttu mitään.

Vierailija
83558/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssin juokseminen karkuun pommia on hyihyi, mutta kun sen tekee Taavi, niin on reilun miehen käytöstä.

Vierailija
83559/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on ilo silmälle ja symppis tyyppi. Anssi on ylimielinen ja kamalat  hampaat.

Taavi on oikeastaan aika ruma kun läheltä katsoo.

Vierailija
83560/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha selitellä Samirin äänestysperusteita. Yhtä typerää olisi ottaa perusteeksi vaikka aakkosjärjestyksen ja sitten vain selitellä, että sori, mutta sinä Lasse olit nyt aakkosjärjestyksessä seuraava, kun olen jo antanut pisteet Anssille, Akille ja Jassulle. Viikkotehtäviä voi käyttää perusteina alkuviikoilla, kun ei vielä oikein tunne ihmisiä ja viikkoja on vielä paljon edessä ja tehtävissä onnistuminen siksi tärkeää. Kaksi viikkoa ennen finaalia pitää jo keksiä jotain muuta. 

Ketju on lukittu.