Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
83561/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jassu palaa kotiin ilman voittorahoja, niin voi olla onnellinen, että mainetta tuli siitäkin edestä koko loppuiäksi. Semmosta se on. 😄😄😄😄😄😄😄

Vierailija
83562/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummojen suosikki huppari päässä.

Ei saa olla hupparia, ei saa olla ilman paitaa. Mikään ei taas kelpaa.

Ja minä ainakin olen vielä suht kaukana mummelista alle kolmekymppisen, että oot kyl aika heikoilla hangilla jos luulet että nuoret ihmiset ei pidä Taavista. Hän on sen verran komia mies ettei tarvi mihinkään eläkeikäiseen eukkoon tyytyä. 

Suurin fanilauma taitaa Taavilla tosiaan olla nuoret tytöt, jotka eivät tajua miten lapsellinen ja yksinkertianen Taavi on. Ns. bimbojen fani.

Toinen suuri ryhmä on vanhemmat naiset. Tämä fiilis tulee sen vuoksi, että vertaavat Taavia 40v, muihin saman ikäisiin miehiin ja oletusarvo on automaattisesti se, että saman ikäiset miehet eivät huolehdi itsestään ja kaljamaha löytyy. Totuus taitaa olla se, että heillä kotona makaa sohvalla se kaljamahainen saamaton ukkeli, johon tätä Taavia vertaavat.

Älykkäämmät naiset katsoo muutakin kuin ulkokuorta ja siinä vaiheessa kiinnostus Taaviin lopahtaa.

Kyllä 40 v miehet pitää itsensä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83563/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa mammojen puolesta, miten ovat hurahtaneet Taaviin. Yhtä koijari se on kuin Anssi. Ei ole reilu mies hän, heittää kyllä ensimmäisen kiven aina.

Taavi on ilo silmälle ja symppis tyyppi. Anssi on ylimielinen ja kamalat  hampaat.

Miten niin Taavi on symppis? Kitisee ihme asioista. Liian pintaliitokamaa ollakseen haluttava mies.

Vierailija
83564/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä kaikki asukkaat tietää kaikki youtube-videot, joista joku mainitsee talossa? "Ootteko nähnyt sen videon, jossa se äijä...?" "Joo!!" Itse katson Youtubesta vain musiikkivideoita. Ei kiinnosta yhtään ns. tubettajien videot. Ehkä ikäjuttu? T. vm-82

Vierailija
83565/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollut Taavin anti talolle muu kuin ulkonäkö, josta en itse kylläkään saa mitään kicksejä? Jos hän lähtisi, sitä ei edes huomaisi. Olisi joutanut ulos jo ensimmäisillä viikoilla.

Vierailija
83566/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa mammojen puolesta, miten ovat hurahtaneet Taaviin. Yhtä koijari se on kuin Anssi. Ei ole reilu mies hän, heittää kyllä ensimmäisen kiven aina.

Taavi on ilo silmälle ja symppis tyyppi. Anssi on ylimielinen ja kamalat  hampaat.

Miten niin Taavi on symppis? Kitisee ihme asioista. Liian pintaliitokamaa ollakseen haluttava mies.

No ei se sua huoliskaan.

Vierailija
83567/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on oikeastaan aika ruma kun läheltä katsoo.

Kun aloitit, niin Jassu on aika ruma kun aamulla katsoo. Onko kivaa tämä haukkuminen.

Vierailija
83568/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ainakin olen vielä suht kaukana mummelista alle kolmekymppisen, että oot kyl aika heikoilla hangilla jos luulet että nuoret ihmiset ei pidä Taavista. Hän on sen verran komia mies ettei tarvi mihinkään eläkeikäiseen eukkoon tyytyä. 

Suurin fanilauma taitaa Taavilla tosiaan olla nuoret tytöt, jotka eivät tajua miten lapsellinen ja yksinkertianen Taavi on. Ns. bimbojen fani.

Toinen suuri ryhmä on vanhemmat naiset. Tämä fiilis tulee sen vuoksi, että vertaavat Taavia 40v, muihin saman ikäisiin miehiin ja oletusarvo on automaattisesti se, että saman ikäiset miehet eivät huolehdi itsestään ja kaljamaha löytyy. Totuus taitaa olla se, että heillä kotona makaa sohvalla se kaljamahainen saamaton ukkeli, johon tätä Taavia vertaavat.

Älykkäämmät naiset katsoo muutakin kuin ulkokuorta ja siinä vaiheessa kiinnostus Taaviin lopahtaa.

Eihän tässä kukaan ole käymässä seurustelemaan taavin kanssa, vaan ketä katsoo mielummin talossa.

Vierailija
83569/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäin BB asukki on Taavi, ei luopuisi mistään toisten hyväksi, oma etu aina edellä, lisäksi juoksee aina pakoon, niin kuin nyt pommia. Mutta Taavin syyttävä sormi osoittaa aina Pekkaa ja Anssia. Ja Jassu komppaa. Nämä kaksi joutaisivat ulos. Villen osakkeet nousseet, hänelle soisin voiton.

Anssi aina kaikissa jonoissa juoksee ensimmäisenä, Taavi kohtelias ja eilenkin laittoi isänpäiväkakkupalan Jassulle, sitten vasta viimeisenä itselleen. Pekka havitteli viimeistä palaa (ylijäänyttä Samilta), Jassu sanoi, eiköhän se kuulu isänpäivänä Anssille. Kannattaa katsoa 24/7, siellä huomaa. (Taavi oli jo aamukakal, tikitys alkoi vasta kun oli istunnolla. Turha vääristellä.

Vierailija
83570/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pommin pakoilu on jo nähty juttu. Ei kiinnosta katsella.

Vierailija
83571/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä kaikki asukkaat tietää kaikki youtube-videot, joista joku mainitsee talossa? "Ootteko nähnyt sen videon, jossa se äijä...?" "Joo!!" Itse katson Youtubesta vain musiikkivideoita. Ei kiinnosta yhtään ns. tubettajien videot. Ehkä ikäjuttu? T. vm-82

Samaa olen ihmetellyt. Youtube-videoita kun taitaa olla muutenkin aika helkkarin paljon, joten miten on mahdollista, että nämä ovat katsoneet juuri niitä samoja videoita. 

Vierailija
83572/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkihäätö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi älykäs nainen ilmoittautuu.

Taavi on yksinkertaisesti moniuloitteisin ja aidoin asukas, ulkonäöstä viis!!!

Kertooko neiti vielä millä tavalla olette älykäs, miten se ilmenee teissä?

Vierailija
83573/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sua huoliskaan.

Kylläpä meni tunteisiin, kun kaikki ei läähätä Taavin perään.

Vierailija
83574/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssin juokseminen karkuun pommia on hyihyi, mutta kun sen tekee Taavi, niin on reilun miehen käytöstä.

Oli aamukakalla jo, kun tikitys alkoi. Katso 24/7 niin huomaat asioita

Vierailija
83575/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiinan saisi huijattua ottamaan pommin kun sanoisi sille, että ne on kasa nakkeja.

Vierailija
83576/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkihäätö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi älykäs nainen ilmoittautuu.

Taavi on yksinkertaisesti moniuloitteisin ja aidoin asukas, ulkonäöstä viis!!!

Siinäpä yksi varsinainen älykkö... just, salli mun nauraa ja naurankin Lol...

Siellä yksi samanlainen "älykkö " kuin se fitnes Laura.

O837mateko älyköt on yleensä niitä tyhmimpiä koska ovat vajaita arvioimaan itseään.

Vierailija
83577/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki näyttäisi antavan pommia koko ajan Jassulle. Kostaa näköjään Jassun nimeämispisteitä Anssille.

Vierailija
83578/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Lasse ja Taavi ylimielinen pari. Ehkä he ovat niin epävarmoja ittestään.

Vierailija
83579/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on oikeastaan aika ruma kun läheltä katsoo.

Taavi on entinen Mustamäen torihuijari.

Pirulline virne naamaalla kun onnnisttuu huijaamaan soomoporo!

Vierailija
83580/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiinan saisi huijattua ottamaan pommin kun sanoisi sille, että ne on kasa nakkeja.

Söissikin ne eikä edes huomaisi että puijattiin.

Ketju on lukittu.