Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Esim. Pekka antoi Samirille nimeämispisteen sillå perusteella, että Samir on ollut vähiten häätöäänestyksessä. Lasse antoi nimeämispisteen sillä perusteella, että haluaa hankaloittaa Pekan peliä. Onko nämä sitten paremmat perustelut kuin Samirin, joka antoi pisteensä viikkotehtävässä suoriutumisen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa mammojen puolesta, miten ovat hurahtaneet Taaviin. Yhtä koijari se on kuin Anssi. Ei ole reilu mies hän, heittää kyllä ensimmäisen kiven aina.
Taavi on ilo silmälle ja symppis tyyppi. Anssi on ylimielinen ja kamalat hampaat.
Taavi on oikeastaan aika ruma kun läheltä katsoo.
Kun aloitit, niin Jassu on aika ruma kun aamulla katsoo. Onko kivaa tämä haukkuminen.
Miksi sitten haukut? Ja ooikeessa oot, Jassukin on ruma. Mutta niin on Taavikin.
Ero näissä kahdessa on se, että Jassusta tykätään luonteen vuoksi. räiskyvä persoona. Taavista tykätään vaan ulkonäön vuoksi.
Ja se ihmetyttää, koska Taavi on ruma. :D
Vierailija kirjoitti:
Aki näyttäisi antavan pommia koko ajan Jassulle. Kostaa näköjään Jassun nimeämispisteitä Anssille.
Tai apinoi idoliaan, joka antoi 2p. Jassulle. Ottaa sankariltaan mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummojen suosikki huppari päässä.
Ei saa olla hupparia, ei saa olla ilman paitaa. Mikään ei taas kelpaa.
Ja minä ainakin olen vielä suht kaukana mummelista alle kolmekymppisen, että oot kyl aika heikoilla hangilla jos luulet että nuoret ihmiset ei pidä Taavista. Hän on sen verran komia mies ettei tarvi mihinkään eläkeikäiseen eukkoon tyytyä.
Suurin fanilauma taitaa Taavilla tosiaan olla nuoret tytöt, jotka eivät tajua miten lapsellinen ja yksinkertianen Taavi on. Ns. bimbojen fani.
Toinen suuri ryhmä on vanhemmat naiset. Tämä fiilis tulee sen vuoksi, että vertaavat Taavia 40v, muihin saman ikäisiin miehiin ja oletusarvo on automaattisesti se, että saman ikäiset miehet eivät huolehdi itsestään ja kaljamaha löytyy. Totuus taitaa olla se, että heillä kotona makaa sohvalla se kaljamahainen saamaton ukkeli, johon tätä Taavia vertaavat.
Älykkäämmät naiset katsoo muutakin kuin ulkokuorta ja siinä vaiheessa kiinnostus Taaviin lopahtaa.
Eihän tässä kukaan ole käymässä seurustelemaan taavin kanssa, vaan ketä katsoo mielummin talossa.
Ei mua ainakaan kiinnosta katsella Taavin tyhmää toljotusta enää pätkänhäivää, ke ulos talosta! Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä lapsellista porukkaa. "Sää et tykkää tuosta söpiksestä, miksi et, vähänkö oot tyhmä, no ei se sua huoliskaan."
Täällähän on välillä ihan yläasteikäistä porukkaa ja lapsia ja lapsellisiahan ne ovat.
Et kai oikeasti luullut että joku aikuinen kirjoittaisi noin?
Senhän ei varmaan tarvitse osallistua ekaan häätökisaan, jos pommi räjähtää käsiin, sillä on kuitenkin jo häädössä. Mitkään kisathan eivät ala ennen kahta kuitenkaan. Tietty jos pisteitä kerätään koko viikko ja ekasta häädöstä selvinneiden pisteet säilyvät toiseen häätökisaan, toki sitten on vähän pakko hänenkin osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa mammojen puolesta, miten ovat hurahtaneet Taaviin. Yhtä koijari se on kuin Anssi. Ei ole reilu mies hän, heittää kyllä ensimmäisen kiven aina.
Taavi on ilo silmälle ja symppis tyyppi. Anssi on ylimielinen ja kamalat hampaat.
Miten niin Taavi on symppis? Kitisee ihme asioista. Liian pintaliitokamaa ollakseen haluttava mies.
No ei se sua huoliskaan.
Tuskin suakaan. Sä saat rauhassa kuolata, mä saan olla kuolaamatta. Ei tarvi suuttua, jos kaikki ei palvo Taavia.
Vierailija kirjoitti:
Arkihäätö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ainakin olen vielä suht kaukana mummelista alle kolmekymppisen, että oot kyl aika heikoilla hangilla jos luulet että nuoret ihmiset ei pidä Taavista. Hän on sen verran komia mies ettei tarvi mihinkään eläkeikäiseen eukkoon tyytyä.
Suurin fanilauma taitaa Taavilla tosiaan olla nuoret tytöt, jotka eivät tajua miten lapsellinen ja yksinkertianen Taavi on. Ns. bimbojen fani.
Toinen suuri ryhmä on vanhemmat naiset. Tämä fiilis tulee sen vuoksi, että vertaavat Taavia 40v, muihin saman ikäisiin miehiin ja oletusarvo on automaattisesti se, että saman ikäiset miehet eivät huolehdi itsestään ja kaljamaha löytyy. Totuus taitaa olla se, että heillä kotona makaa sohvalla se kaljamahainen saamaton ukkeli, johon tätä Taavia vertaavat.
Älykkäämmät naiset katsoo muutakin kuin ulkokuorta ja siinä vaiheessa kiinnostus Taaviin lopahtaa.
Täällä yksi älykäs nainen ilmoittautuu.
Taavi on yksinkertaisesti moniuloitteisin ja aidoin asukas, ulkonäöstä viis!!!Kertooko neiti vielä millä tavalla olette älykäs, miten se ilmenee teissä?
ÄO 150.
Kyllä taas tylsistyy kun kuuntelee Jassun Lassen ja Taavin "yleviä" näsäviisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Arkihäätö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi älykäs nainen ilmoittautuu.
Taavi on yksinkertaisesti moniuloitteisin ja aidoin asukas, ulkonäöstä viis!!!Kertooko neiti vielä millä tavalla olette älykäs, miten se ilmenee teissä?
Täällä keskitytään Bb-asukkaiden edesottamuksiin, ei palstailijoiden ruotimiseen. Pointti on, että jokaisella saa olla omat suosikkinsa. Se on älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Jassu palaa kotiin ilman voittorahoja, niin voi olla onnellinen, että mainetta tuli siitäkin edestä koko loppuiäksi. Semmosta se on. 😄😄😄😄😄😄😄
Säälin sitä tyttö riepua. Kertoili liian paljon.
Kuolaako täällä joku Tiivitaavia. Miksikö se on vieläkin vanhapoika?????? Vai onko miehiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Pekka antoi Samirille nimeämispisteen sillå perusteella, että Samir on ollut vähiten häätöäänestyksessä. Lasse antoi nimeämispisteen sillä perusteella, että haluaa hankaloittaa Pekan peliä. Onko nämä sitten paremmat perustelut kuin Samirin, joka antoi pisteensä viikkotehtävässä suoriutumisen perusteella?
Kaikki perustelut on ok, kilpailemassa tuolla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
On toi Lasse ja Taavi ylimielinen pari. Ehkä he ovat niin epävarmoja ittestään.
Tai ehkä sä oot ku oot täällä päästelemässä tuollaisia epävarmoja toteamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas tylsistyy kun kuuntelee Jassun Lassen ja Taavin "yleviä" näsäviisauksia.
Siellähän on kaksi kokonaista kameravaihtoehtoa...
Onpas tylsät jutut, autot ja energiajuomat.
Lasse on sit niin mageeee. No ei oikeesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Olisi siinä tapauksessa, jos Lasse pitäisi Pekkaa tai Pekka samiria läheisenä ihmisenä talossa eivätkä toivoisi näiden putoavan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt menee BB-taloon peesailemaan, tottakai Taavikin katsoo eteensä eikä pässinä marssi jokaisen tahtiin, kuin tollo pyöröovissa.
Mitä taas mammojen pitämisiin tulee sallittakoon sekin. Minä en pidä röntyistä, Taavi on mukava katsella, siistin näköinen ja tuoksuukin varmasti ihan puhtaalle, puhtaine vaatteineen ja valkoisine hampaineen.
Mitä taas syntyperäänsä tulee, joka tuntuu olevan eräälle ihan kauhea trauma, en itsekään ole mikään aatelinen, kunnioitan kaikkia ihmisiä. Ihmisiä jotka elävät ihmisiksi.
Onpa täällä lapsellista porukkaa. "Sää et tykkää tuosta söpiksestä, miksi et, vähänkö oot tyhmä, no ei se sua huoliskaan."