Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
82581/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kannattaa änestää taktikoida, että Anssi saadaan ulos?

Äänstät vaan Jasmiinan ulos aikanaan.

Vierailija
82582/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on erikoinen kundi.Hyvin herkkä kundi.Saa olla.Sitten välillä kilahtaa nollastaa sataan.Sitten hiljaa pitkään omissaan ajatuksissa.Kundista näkee läpi ,että isäksi haluaa.Ei kyllä kiroile paljon ja se on hyvä.

Olisi kamalaa jos oma isä olisi Taavin kaltainen itserakas tosikko.

Taavi sanoi kerran "Mä tiedän, että mä olisin hyvä isä!".

Taas muisti kehua itseään. Mutta unohti jälleen perustella, että millä perusteella olisi. Näkee vaan itsensä joka suhteessa erinomaisena. Hänessä ei ikinä mitään vikaa missään asiassa. Hän on täydellinen.

Vaikuttaa ihmiseltä, joka pitää kyllä omistaan huolta. Varmasti olisi hyvä isä. Pistäisi varmasti lapsensa kaiken muun edelle, en epäile hetkeäkään. Lisäksi se, et ikää jo 40 ja kokenut paljon, on kypsynyt ihmisenä jo tiettyyn pisteeseen, isyys olis hänellä lahja. Näkisin että Taavi voisi hyvinkin esim adoptoida lapsen vaikka yksin, jos ei sopivaa kumppania löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82583/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa hienoa, kun kaikki tällä sivulla käyvät laittaisivat omat kuvat näytille 😂ovat varmaan kauniita ja komeita, kun on niin helppo arvostella muita 👍

Minä ainakin olen kauniimpi,. Omat hyväkuntoiset värjäämättömät hiukset, treenattu kroppa,kauniit kasvot, kaikki kehuneet ja tiedän itsekin. Vaatteet istuu hyvin päälle. 👠💄👙👛🤸‍♀️⛹️‍♀️💃🧚‍♀️

Vierailija
82584/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se Taavi taas pönöttää sohvalla, kuin jäykkä kakka.

Vierailija
82585/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun matkalahjakortista kisattiin Sami ja Anssi jutteli, ennen tehtäväalueelle menoa, ja Anssi kertoi matkoistaan vaimonsa kanssa ja Sami sannoi jotenkin tyyliin: haluaisin kyllä viedä avimon jonnekin matkalla ihan eniten mutta mulla menee varmaan 2 vuotta säästää 2 tonnia, johon Anssi kuiskasi että ymmärrän ja jäi pitkäksi aikaa hiljaa tuijottamaan eteensä.

Nyt pakkailevat laukkujaan ja Sami sanailee, että on kyllä varmasti vaimolleen jonkun matkan tästä kaikesta velkaa ja huokaa. Anssi siihen totesi hiljaisella äänellä, että nooh, eihän sitä tiedä, mitä se pukki tuo.

Anssi varmasti järkkää Samille ja sen vaimolle jonkun reissun. Minusta hieno ele.

Anssi on kultainen mies <3

Vierailija
82586/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki antaa Lasselle pisteitä, mutta kuinka monet kerrat on kyl kelvannut Lassen ja Samirin kokkaamat purilaiset ja puurot. Ekana on ollu kärkkymässä. Ei ole oma-aloitteisuutta koskaan aloitaa itse mitään ruokaan liittyvää, saatika sitten siivoomiseen. Voisi panostaa niihinkin, eikä olla vaan tarkkailijana sekä pelata. Tuolla täytyy myös tehdä jotain.

Vierailija
82587/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa hienoa, kun kaikki tällä sivulla käyvät laittaisivat omat kuvat näytille 😂ovat varmaan kauniita ja komeita, kun on niin helppo arvostella muita 👍

Kaikki me emme halua tuolle alalle ja onneksi minun ei ole pakko edes henkeni pitimiksi mennä BB-taloon.  Ja mitä taas Jasimiinan kehopositiivisuuteen tulee, aika myrkyllinen ja ruma ihminen. En näe hänessä mitään positiivista.

Vierailija
82588/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutaisi kyllä jo kotiinsa pönöttämään 

Vierailija
82589/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case closed.... kirjoitti:

Raha on ykkönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoletivainen isä vai ahne? kirjoitti:

Unohtuiko Anssilta pakata isänpäiväkortti laukkuun...

Matkalahjakortti kyllä meni ja laukut jo myös.

Muistuttakaa nyt tuotanto sitä urpoa että on isänpäivä ja kortti jääkaapin ovesta mukaan, niin "hyvä isä" -kulissi pysyy...

Anssia kyllä  voi arvostella talon asukkaana, mutta hänen isyytensä laittaminen kulissiukseksi kyllä voisi olla jo oikeudenkäynnin arvoinen juttu.

Tämä on kuitenkin vain televisio-ohjelma. Ei pidä laskea sitä noin pahasti hermoon.

Täällä vain mainittiin, että siellä se on edelleen jääkaapin ovessa se isänpäiväkortti, 2000 euron matkan pakkasi, kortti vielä jääkaapin ovessa. Anssi nyt pk:ssa. Siellä hänelle kerrotaan että ota kortti mukaan. Se on tämän shown juju.

Ahne ja itsekäs se Anssi silti on, isänpäiväkakku kelpasi, vaikka jotain muuta kakkua toivoi. Ja samoin olisi halunnut nähdä kaikki kauden nimeämisvideot tänään. Mies jolle mikään ei riitä.

Jassu äsken kysyi, etkö ota isänpäiväkorttia mukaan?

Anssi vastas: en mä oo lähössä mihinkään...

piruuttaan vastas Jassulle. Kyllä Anssia jännittää vaikkei näy pahemmin päällepäin. Ville heikoin lenkki. 

Vierailija
82590/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi ilkeys ja kateus on liian näkysällä Anssia kohtaan.

Niinpä, Anssi tienasi suoraan seuraavat 100 ääntä.

Vierailija
82591/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeita kaikki kun ovat menneet BB taloon. 

Vierailija
82592/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin.

Ei se mene, säälin vaan teitä ja omaa erinomaisuuttanne.

Säälitkö?

Vierailija
82593/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään hän arvostaa perhekeskeistä elämää ja hänen arvojensa keskiössä on lähimmäisistä huolehtiminen."

Anssin esittelystä bb-sivuilla.

10 viikkoa arvojen keskiö on kyllä unohtunut.

Ensimmäisenä kioskijonossa, ensimmäisenä kun puhelin soi, mitäs näitä nyt olikaan :)

Vierailija
82594/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun matkalahjakortista kisattiin Sami ja Anssi jutteli, ennen tehtäväalueelle menoa, ja Anssi kertoi matkoistaan vaimonsa kanssa ja Sami sannoi jotenkin tyyliin: haluaisin kyllä viedä avimon jonnekin matkalla ihan eniten mutta mulla menee varmaan 2 vuotta säästää 2 tonnia, johon Anssi kuiskasi että ymmärrän ja jäi pitkäksi aikaa hiljaa tuijottamaan eteensä.

Nyt pakkailevat laukkujaan ja Sami sanailee, että on kyllä varmasti vaimolleen jonkun matkan tästä kaikesta velkaa ja huokaa. Anssi siihen totesi hiljaisella äänellä, että nooh, eihän sitä tiedä, mitä se pukki tuo.

Anssi varmasti järkkää Samille ja sen vaimolle jonkun reissun. Minusta hieno ele.

Anssi on kultainen mies <3

Toivottavasti tois ne matkat mieluummin Akille!

Vierailija
82595/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liika lihava nainen ja minusta on ilosta kun minulle kerrankin on samastumis kohde tv ohjelmassa.. Taidanpa ottaa toisen dallas pullan sen kunniaksi.

en minäkään keijukainen ole mutta yritän nyt syödä terveellisesti. 

Vierailija
82596/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki antaa Lasselle pisteitä, mutta kuinka monet kerrat on kyl kelvannut Lassen ja Samirin kokkaamat purilaiset ja puurot. Ekana on ollu kärkkymässä. Ei ole oma-aloitteisuutta koskaan aloitaa itse mitään ruokaan liittyvää, saatika sitten siivoomiseen. Voisi panostaa niihinkin, eikä olla vaan tarkkailijana sekä pelata. Tuolla täytyy myös tehdä jotain.

Eilen Aki teki karjalanpaistia.

Vierailija
82597/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Jasmiina kuin löysä pska

Vierailija
82598/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Case closed.... kirjoitti:

Raha on ykkönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoletivainen isä vai ahne? kirjoitti:

Unohtuiko Anssilta pakata isänpäiväkortti laukkuun...

Matkalahjakortti kyllä meni ja laukut jo myös.

Muistuttakaa nyt tuotanto sitä urpoa että on isänpäivä ja kortti jääkaapin ovesta mukaan, niin "hyvä isä" -kulissi pysyy...

Anssia kyllä  voi arvostella talon asukkaana, mutta hänen isyytensä laittaminen kulissiukseksi kyllä voisi olla jo oikeudenkäynnin arvoinen juttu.

Tämä on kuitenkin vain televisio-ohjelma. Ei pidä laskea sitä noin pahasti hermoon.

Täällä vain mainittiin, että siellä se on edelleen jääkaapin ovessa se isänpäiväkortti, 2000 euron matkan pakkasi, kortti vielä jääkaapin ovessa. Anssi nyt pk:ssa. Siellä hänelle kerrotaan että ota kortti mukaan. Se on tämän shown juju.

Ahne ja itsekäs se Anssi silti on, isänpäiväkakku kelpasi, vaikka jotain muuta kakkua toivoi. Ja samoin olisi halunnut nähdä kaikki kauden nimeämisvideot tänään. Mies jolle mikään ei riitä.

Jassu äsken kysyi, etkö ota isänpäiväkorttia mukaan?

Anssi vastas: en mä oo lähössä mihinkään...

piruuttaan vastas Jassulle. Kyllä Anssia jännittää vaikkei näy pahemmin päällepäin. Ville heikoin lenkki. 

Ottaisi sitten sen kortin mukaan jos se on sille tärkeä. t. Yksi perheenäiti

Vierailija
82599/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi is best kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on erikoinen kundi.Hyvin herkkä kundi.Saa olla.Sitten välillä kilahtaa nollastaa sataan.Sitten hiljaa pitkään omissaan ajatuksissa.Kundista näkee läpi ,että isäksi haluaa.Ei kyllä kiroile paljon ja se on hyvä.

Olisi kamalaa jos oma isä olisi Taavin kaltainen itserakas tosikko.

Taavi sanoi kerran "Mä tiedän, että mä olisin hyvä isä!".

Taas muisti kehua itseään. Mutta unohti jälleen perustella, että millä perusteella olisi. Näkee vaan itsensä joka suhteessa erinomaisena. Hänessä ei ikinä mitään vikaa missään asiassa. Hän on täydellinen.

Kyllä tämä bb-kausi on hänelle erinomainen ja täydellinen. Hän saa varmasti ihanan puolison. Tarjokkaita varmasti riittää.

Niin onhan tämä tietynlainen itsensä esittely ihailijoille suihkusta lähtien, ja älyyn päätyen. Tietysti mitä elämästään on kertoillut, sitä mukaa varmaan tarjouksia voi tulla. Nyt on pakko laittaa hymiöitä tulemaan 🤣😄😂🤣😄😂🤣😄😂🤣😄😂🤣😄

Vierailija
82600/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin.

Ei se mene, säälin vaan teitä ja omaa erinomaisuuttanne.

Säälitkö?

No jos oikein mietin, niin kyllä.

Ketju on lukittu.