Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät löydä rakkautta?

Vierailija
23.08.2024 |

Hyvä luento: "Rakkaus on yksi maailmankaikkeuden runsaimmista resursseista. Joten miksi niin monet ihmiset kamppailevat löytääkseen sen? Yksinkertaista: he eivät ymmärrä, mitä he etsivät, ja he etsivät sitä vääristä paikoista. Useimmat ihmiset eivät halua rakastaa niin paljon kuin he haluavat tyydytystä rakastetuksi tulemisesta - minkä vuoksi he etsivät rakkautta muissa ihmisissä."

Dr. Orion Taraban:

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi enää kun tiedän kuinka se rakkaus voi hajottaa. Onhan se kivaa sen aikaa kun se rakkaus kestää. Silti parempi olla erakkona kuin rikkoa itseään.

M.53

Vierailija
2/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etsimällä löydy. Oman kokemukseni mukaan vastaan tulee vain pettymyksiä ja niistä olen ottanut opikseni. Mielummin elän tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.  The end!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on rikkaus. 

Vierailija
4/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä ei ole. On vain hyväksikäyttäjiä. 

Vierailija
5/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se etsimällä löydy. Oman kokemukseni mukaan vastaan tulee vain pettymyksiä ja niistä olen ottanut opikseni. Mielummin elän tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.  The end!

Vähän samalla linjalla. Kyllä sen tuntee, jos se vastaan kävelee. Ei vaan jaksa käydä näillä työhaastattelu, "mitä sinulla on tarjota minulle" "treffeillä".

Vierailija
6/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on joka ihmiselle täysin subjektiivinen käsite. Siksi. 

Vierailija
7/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus. Minusta tuollaista selkeää kahtiajakoa on vaikea hahmottaa. Tykkään tehdä mieheni onnelliseksi ja tunnen itseni onnekkaaksi kun saan rakastaa niin ihanaa ihmistä, osa siitä liittyy siihen että hän rakastaa minua ja haluaa tehdä minut onnelliseksi. 

Vierailija
8/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Kaksi juristijunttia on lyönyt minua tähän mennessä, miksi haluaisin kolmannen kohteeksi?

Vierailija
9/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudella on monet kasvot. Oletan, että tässä mietitään nyt parisuhdetta. Rakastan kyllä paljon, mutten romanttisessa mielessä, enkä koe olevani yksinäinen

Vierailija
10/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus pitää löytää ensin sisältäsi että sitä voi löytää muualta.

Vierailija
11/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oikeasti rakkautta ei ole niin runsaasti tai jopa ollenkaan. Mediassa on hirveitä juttuja ihmissuhteista. Tuntemani ihmiset näyttää elävän rakkaudettomasti. Itse en ole kokenut sitä koskaan. Kokemusten ja havaintojen perusteella sitä ei ole. Ei kannata tuhlata aikaa etsimällä sellaista mitä ei ole olemassakaan. 

Vierailija
12/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oikeasti rakkautta ei ole niin runsaasti tai jopa ollenkaan. Mediassa on hirveitä juttuja ihmissuhteista. Tuntemani ihmiset näyttää elävän rakkaudettomasti. Itse en ole kokenut sitä koskaan. Kokemusten ja havaintojen perusteella sitä ei ole. Ei kannata tuhlata aikaa etsimällä sellaista mitä ei ole olemassakaan. 

Rakkaus on sitä, kun välittää toisesta riippumatta hänen titteleistä, statuksesta, tms. Rakastaa sitä ihmistä kaiken tuon alla. Useimpien suhteet vaan nykyään perustuvat jonkinlaiseen hyötyyn ja vähäväliähän sitä toitotetaan, että mikä järki ylipäätään alkaa suhteeseen, jos elintaso ei nouse. 

Vierailija
13/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on sitä, kun välittää toisesta riippumatta hänen titteleistä, statuksesta, tms. Rakastaa sitä ihmistä kaiken tuon alla. Useimpien suhteet vaan nykyään perustuvat jonkinlaiseen hyötyyn ja vähäväliähän sitä toitotetaan, että mikä järki ylipäätään alkaa suhteeseen, jos elintaso ei nouse. 

Kuule rakkaus on sellaista että se ei piittaa mistään syystä. Olivat ne syyt sitten hyviä tai huonoja. Järki saa sanoa ihan mitä tahansa ja rakkaus vain nauraa sille. Tunteet on siitä inhottavia että niitä ei voi käskeä eikä komentaa. Turruttaa ne voi siksi kemia lienee niin suosittua. alkoholi, rauhoittavat ja muutkin aineet.

M.53

Vierailija
14/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on liina rumia että eivät kelpaa naisille joten eivät löydä rakkautta. Naisilla on tosi kovat kriteerit, pitää olla pitkä ja komea ja rikas ensiksi.

Vierailija
15/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla suhteessa 2 ihmistä joilla on se tahto rakastaa, kunnioittaa jne. Yleensä sitä ei vaan ole. 

Vierailija
16/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitää löytää sopiva mies tai nainen. Jotkut ei tapaa sitä oikeaa.

Vierailija
17/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on liina rumia että eivät kelpaa naisille joten eivät löydä rakkautta. Naisilla on tosi kovat kriteerit, pitää olla pitkä ja komea ja rikas ensiksi.

Mun mies on komea. Ei ole rikas tai pitkä.

Vierailija
18/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on komea. Ei ole rikas tai pitkä.

Sekö sitten on rakkautta? Entä kun hän vanhenee eikä ole enää niin komea?

Vierailija
19/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo video oli oikeasti hyvä. Se kertoo sellaisesta vanhanaikaisesta rakkaudesta, joka kestää ja kärsii myös vastamäessä. Näin jo 22 vuotta naimisissa olleena viisikymppisenä allekirjoitan täysin hänen sanomansa.

Rakkaus on ensijaisesti spirituaalinen asia, joka saattaa olla ainoa asia, jolla vapaudumme egostamme. 

Rakkaus ei ole sitä, että anna sinä minulle mitä minä haluan, niin minä annan sinulle mitä sinä haluat. Videon tekijän mukaan tuollaisessakaan suhteessa ei siis ole mitään vikaa, ja hän sanoi että ne voivat olla hyvinkin onnellisia suhteita niin kauan kun mitään dramaattista, kuten toisen sairastumista, ei tapahdu. Mutta rakkautta se ei ole. Rakkautta on se, kun olet valmis vaikka omaishoitamaan sitä sairastunutta puolisoa tai muuta läheistä (rakkautta ei ilmene vain romanttisissa suhteissa), vaikka se luonnollisesti on sinusta hyvin raskasta ja epämiellyttävää, ja estää sinua itseäsi elämästä haluamaasi elämää. Se on sitä myötä- ja vastamäessä rinnalla kulkemista, omien halujen laittamista syrjään rakastetun puolesta. 

Ihmiset eivät löydä rakkautta, koska he eivät oikeasti etsi rakkautta. He etsivät sitä, että joku tulisi ja täyttäisi heidän egoistiset halunsa, ja vastalahjana siitä he ovat valmiita täyttämään toisen haluja ja tarpeita. Ei rakkautta, joka kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Sellainen on nykyään hyvin epämuodikasta, jotkut pitävät sitä jopa epäterveenä oman elämänsä hukkaan heittämisenä. Mutta se on ainoa rakkauden muoto, jossa oikeasti voi luottaa toiseen, siihen että hän ei rinnalta lähde vaikka minusta tulisi tylsä tai ruma tai lihava tai vanha tai mielisairas - ja silloin ihminen voi olla täysin oma itsensä, turvassa. 

Vierailija
20/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudella on monet kasvot. Oletan, että tässä mietitään nyt parisuhdetta. Rakastan kyllä paljon, mutten romanttisessa mielessä, enkä koe olevani yksinäinen

Videon tekijä ei puhunut pelkästään parisuhteesta vaan rakkaudesta yleensä. Ihan yhtä lailla voi rakastaa ilman seksuaalista ja romanttista suhdettakin. Jopa muuta kuin ihmisiä, kuten vaikka eläintä tai luontoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi