Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
82141/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi herkistyi Anssin lasten lähettämästä isänpäivätervehdyksestä. Toivoisi varmaan myös itse olevansa isä jonakin päivänä.

On Taavi isyydestään puhunut ja todellakin haluaa lapsia. Senpä takia se vissiin vilkuileekin 25 vuotiaita mimmejä... kuten itse alkupäivinä sanoi, ettei siinä voi olla mitään väärää, jos hänellä synkkaa sen ikäisen kanssa. jne.

Vierailija
82142/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikiikohan talossa olo näille asukkaille tulevaisuudessa töitä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82143/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on omaperäinen ihminen, rohkeasti oma itsensä vaikka erilainen monen muun kanssa. Ihan paras asukasvalinta, eniten saanut muista asukkaista reaktioita ulos. Kiltti ja ystävällinen, kohtelee kaikkia samalla tavalla, ei puhu kenestäkään pahaa selän takana. Tietää paljon, osaa paljon, ei silti tunge eturiviin hanakoimmin.

Ja hei, kuka noista asukkaista olisi selvinnyt tuosta kaikesta höykyytyksestä ja joukkolynkkauksista kuten Sami, epäilenpä että ei yksikään noin hyvin ja kunnialla muuttumatta yhtään katkeraksi tai ilkeäksi tai koettamatta muuttaa itseään ja alkamalla mielistellä muita. Itse olisin vain vapiseva kasa tuhkaa lattialla tuollaisten hyökkäysten jälkeen, voin sanoa.

Sami on  joutunut  talossa huonosti kohdelluksi, lähinnä Jasmiinan taholta. Sami on joutunut suoraan kiusatuksi. Vielä tuollaista ihmistä pidetään talossa, kuin Jassu,  vielä se kehtaa mennä haukkumaan Samia PK huoneeseen. Jassu on tosi röyhkeä nainen. Jassu taitaa olla niitä ihmisiä, jotka mummoja potkii. 

Totta! Toivottavasti Sami saa jäädä vielä taloon

Kun olen juonut päiväkahvin laitan Samille 100e. Vaikka ei ole suosikkini,mutta pidän ihmisyydestä. ❤️

Laita ihmeessä. Jos todella pitäisit ihmisyydestä, niin laittaisit 100e aivan muualle kuin BB:hen.

-eri

Älä huoli monella on varaa laittaa satasia muihinkin asioihin, kuten hyväntekeväisyyteen.

Itse maksan satasen kuussa kirkon ulkomaanavulle. Jouluisin laitan useamman satasen erilaisiin kotimaisiin keräyksiin, jotta ihmiset saisivat inhimillisemmän joulun.

Lisäksi mä olen vapaaehtoisena kasaamassa ja jakamassa ruokakasseja. Myös käyn vanhusten kanssa rupattelemassa kerran viikossa. Autan syötöissä ja ruoka-asioissa muutenkin.

Riittäiskö?

Itse erosin tuosta rahaa kerjäävästä synnillä pelottelevasta organisaatiosta jo 1992. Hemmetisti on säästynyt rahaa. Suosittelen kaikille.

Ok, boomer.

En ollut silloin vielä syntynytkään, eihän lahjoittajan tarvii olla jäsen, jos tiesit?

Varmoilta tahoilta kuullut, että se apu menee perille, pitkien perinteidensä ja rakentamansa infran takia, joten sillä valikoitui.

Lahjoittaja

Vierailija
82144/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Taavi tukemassa Jasmiinaa ja ihan asiasta. Veikkaan, että Samin äiti on ollut väsynyt ja loppuunpalanutkin kotiäiti, joka on lopulta antanut Samille periksi kaikessa kun ei ole enää jaksanut, eikä ole vaatinut Samilta mitään. Toisaalta eihän Samin lapsuudessa 1990- luvulla ja aivan 2000-luvulla erityislapsia edes tunnistettu tai tuettu niin kuin nykyään.

Menkää lukemaa ja kattomaa videoita Riikka Salmi. Myös Suomi ensin puolue. Sieltä teille valkenee Jassun käyttäytyminen. Äiti on Riikka Yildiz, nimen vaihtanut Salmeksi, ja värjäyttänyt tukkansa mustasta punaiseksi.

Onkohan tää nyt kuinka varma tieto? riikka on hyvänpäiväntuttu ja ei ole koskaan puhunut kuin pienistä lapsistaan. myöskään hänen somessa ei ole kuin mainittuna nuo 3 muuta lasta. ja yhteinen tuttumme joka  tuntee hänet hyvin sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan että hänellä olisi myös neljäs vanhemman ikänen lapsi

Ulkonäön perusteella tarina on totta, sama sukunimi. Jasmiinalla Tuolla sukunimellä ei taida tässä maassa olla kovin monia Riikkoja ja hyvänpäiväntuttuja.  Karmeaa tulla julkisuuteen ja puhua mitä sylki suuhun tuo. Anssin voitonkin Jasmiina lässytti omaan pussiinsa, röyhkimys.

Aika tehokkaasti Jasmiina noilla herjoillaan heittää hiekkaa äitinsä poliittisen uran rattaisiin.

Vierailija
82145/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Jasmiinan sanktio eilisestä tehtävästä luistamisesta? Sanni ja Laura sellaisen saivat, mutta Jasmiina Ärrää, saunaa ja alkoholia eli lohtupalkinnon. Lisäksi tuotannon bonuksena häätöäänestyksen välttäminen, vaikka 3 pistettä ja aiemmin sijalla 5 olisi häätöön joutunut. Todella härskiä ja epäreilua tuotannolta.

Mistä luistamisesta. BB oli itse määräyksenä sanonut ettei Jaccu osallistu isänpäivätehtävään. Tämä tuli ilmi 24/7, ehkä sääntöjö rikkoen J kertoi (pk huoneessa saatuja ohjeita). Liittynee Jacun vaikeaan isäsuhteeseen

Ei vain tuntunut kiinnostavan tehtävä. Jasmiina on  itse kertonut erilaisia versioista isästään (ei sinänsä kuulu muille)  ja näköjään tottunut manipuolimaan muita ja saamaan, mitä haluaa.  Perheenäitiä pystyi kyllä näyttelemään. Miten se onnistui, jos traumaattinen perhetausta? Oliko aiempaa kokemusta muurahaisvauvana olosta tai Marsin oppaasta? Lisäksi toipui todella nopeasti "isätraumoistaan", kun tuli Ärrää ym...   Sannin paniikkikohtaus ja Lauran hypotermiakokemus olivat rangaistavia, mutta Jasmiinaa vain palkitaan. Onko reilua?

Vierailija
82146/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa muuten kerrottiin, että Jamiinan puheet isästään eivät ihan pitäneetkään paikkaansa. Peruskouluajan luokkakaverit ei muista koskana nähneensä Jasmiina  isää edes humalassa, mutta äidin sitäkin useammin. Vähän itsekin ihmettelin alussa, että eihän muslimit juo alkohoia.

Muslimille voi olla aika tärkeää pitää se juomisensa kodin piirissä eikä heilua ympäriinsä päihtyneenä. Eikä tarvi olla edes muslimi.

Juu juu seli seli. Miksiköhän Jassun äiti ei pitänyt juomistaan salassa eikä riehumistaan kännissä? Kullä sen kaikki naapurit kuule näki aikvan selvästi mikä siellä oli tilanne. Isä oli ihan kunnollinen työssäkäyvä ihminen.

Jassu sanoin että kun ovi meni kiinni. Jatkuva pelko ja raivoaminen sen juomisen kera.

Jodeli ei ole mikään totuus.

Ei myöskään Jasmiinan sanat ole välttämättä totuus.

Eiköhän tuo Jasmiina nyt kuitenkin itse tiedä enemmän omista lapsuuden kotioloistaan ja siellä saamastaan kohtelusta kuin joku jodel.

Niin mistä johtuu ettei halua olla missään tekemisissä vanhempiensa kanssa ja on aivan selvästi rikki sisältä jos lapsuuden olot olisivat olleet normaalit.

Te täällä vähättelijät olette todella ilkeitä ihmisiä tai sitten itse lapsianne kurmuuttavia vanhempia jotka pelkäävät että teot tulee jossain vaiheessa julki.

Sinä taas olet sinisilmäinen ja helposti höynäytettävä ihminen, jolle lapset valehtelevat päin naamaa etkä osaa yhtään epäillä.

Sanoo ihminen joka levittelee juoruja totena…

Vierailija
82147/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin Anssi on varmaan peluri, kun antoi numerot kaikille? Ennemminkö te Samin kitinää tai Villen kaksinaamaisuutta katsotte loppuajan. Voi sitä kurjuuden määrää.

Vierailija
82148/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää päästä yli Jassusta ja keskustelkaa talon tapahtumista. Talossa hyvä meininki kun täällä pelkkää negaa.

Vissiin tää ketju kuolee jos Jassu lähtee talosta.

Vierailija
82149/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Taavi tukemassa Jasmiinaa ja ihan asiasta. Veikkaan, että Samin äiti on ollut väsynyt ja loppuunpalanutkin kotiäiti, joka on lopulta antanut Samille periksi kaikessa kun ei ole enää jaksanut, eikä ole vaatinut Samilta mitään. Toisaalta eihän Samin lapsuudessa 1990- luvulla ja aivan 2000-luvulla erityislapsia edes tunnistettu tai tuettu niin kuin nykyään.

Menkää lukemaa ja kattomaa videoita Riikka Salmi. Myös Suomi ensin puolue. Sieltä teille valkenee Jassun käyttäytyminen. Äiti on Riikka Yildiz, nimen vaihtanut Salmeksi, ja värjäyttänyt tukkansa mustasta punaiseksi.

Onkohan tää nyt kuinka varma tieto? riikka on hyvänpäiväntuttu ja ei ole koskaan puhunut kuin pienistä lapsistaan. myöskään hänen somessa ei ole kuin mainittuna nuo 3 muuta lasta. ja yhteinen tuttumme joka  tuntee hänet hyvin sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan että hänellä olisi myös neljäs vanhemman ikänen lapsi

Jassun kertoman perusteella en yllättyisi vaikka äitinsä olisi canceloinut hänet. Eivät ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä ja kun Jassu kertoi lähtevänsä bb:hen äitinsä sanoi ettei tule ikinä enää saamaan mitään töitä elämässään. Sellainen kannustava äiti siellä.

Tiedän itsekin valitettavasti näitä uusperheitä, joissa ne vanhemmat exän lapset on jätetty sivuun ja uudet lapset maailman ihanimpia ja kaiken keskipiste.

Viisas äiti, tuntee tyttärensä.

Vierailija
82150/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Jasmiinan sanktio eilisestä tehtävästä luistamisesta? Sanni ja Laura sellaisen saivat, mutta Jasmiina Ärrää, saunaa ja alkoholia eli lohtupalkinnon. Lisäksi tuotannon bonuksena häätöäänestyksen välttäminen, vaikka 3 pistettä ja aiemmin sijalla 5 olisi häätöön joutunut. Todella härskiä ja epäreilua tuotannolta.

Mistä luistamisesta. BB oli itse määräyksenä sanonut ettei Jaccu osallistu isänpäivätehtävään. Tämä tuli ilmi 24/7, ehkä sääntöjö rikkoen J kertoi (pk huoneessa saatuja ohjeita). Liittynee Jacun vaikeaan isäsuhteeseen

Ei vain tuntunut kiinnostavan tehtävä. Jasmiina on  itse kertonut erilaisia versioista isästään (ei sinänsä kuulu muille)  ja näköjään tottunut manipuolimaan muita ja saamaan, mitä haluaa.  Perheenäitiä pystyi kyllä näyttelemään. Miten se onnistui, jos traumaattinen perhetausta? Oliko aiempaa kokemusta muurahaisvauvana olosta tai Marsin oppaasta? Lisäksi toipui todella nopeasti "isätraumoistaan", kun tuli Ärrää ym...   Sannin paniikkikohtaus ja Lauran hypotermiakokemus olivat rangaistavia, mutta Jasmiinaa vain palkitaan. Onko reilua?

Koita sä päästä tosta ”Jassu valehtelee ja häntä kohdellaan liian reilusti” - traumastasi ja lakkaa

muiden manipulointi täällä.

Vierailija
82151/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun kertoman perusteella en yllättyisi vaikka äitinsä olisi canceloinut hänet. Eivät ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä ja kun Jassu kertoi lähtevänsä bb:hen äitinsä sanoi ettei tule ikinä enää saamaan mitään töitä elämässään. Sellainen kannustava äiti siellä.

Tiedän itsekin valitettavasti näitä uusperheitä, joissa ne vanhemmat exän lapset on jätetty sivuun ja uudet lapset maailman ihanimpia ja kaiken keskipiste.

Hyvinhän entisetkin asukkaat on työllistynyt, miksi Jassu olisi poikkeus?

Vierailija
82152/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jassu oikeesti lähihoitaja, vai joku lähihoitajan tuki. Onko puhunut lähoitajan työstään..

Mikä ihmeen lähihoitajan tuki? Tiedätkö sinä edes, mikä on lähihoitaja? On kertonut esimerkiksi työskennelleensä vanhusten kanssa. 

Ja ennen bb:tä työskenteli kaljakuppilassa kaljaa kaataen. Ei ollut hoitajan ura pitkä.

Vierailija
82153/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne muut lapset turkkilaiselle vai uudesta avioliitosta.

Vierailija
82154/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä putosiKim Sainion pisteet rajusti, kun eilisessä jaksossa tuli  hyvin esiin, että Kim höpisee juttujaan koosteideen perusteella. No, ei todellakaan voi 24/7 ohjelmaa jatkuvasti seurata, mutta vaikka tämän langan kautta voisi tsekata ne kohdat kelaamalla, joista täällä eniten kohkataan. Olisi Sainio huomannut kuinka paljon Jasmiina puhuu potaskaa, vääristelee asioita. Jasmiina olisi kuulunut joutua äänetykseen pisteidensä perusteella.

Jasmiina olisi saanut olla äänestyksessä. Kyllästyttää katsella tuollaista Samin haukkujaa.

Kun ei jaksa enää Samia haukkua kaikkien kuullen, menee jatkamaan PK huoneeseen Samin haukkumista. Jassun tehtäviin kuuluu Samin nöyrryttäminen.  Tuollainen ulosotto velkainen joutaisi etsimään töitä, mitä se enää talossa löhöilemässä tekee. 

Meinaatko, ettei ulosottovelkaisilla ole ihmisarvoa? Tiedätkö, miten paljon ihmisiä on ulosotossa, osa ihan ilman omaa syytään? Millaisessa "nöyrryttämisen" maailmassa oikein elät, kun kaikki pitää kostaa pahalla?

Oliskos ennemminkin niin että sitä saa mitä tilaa? Jos haluaa ja odottaa muilta empatiaa ja tukea, pitäisi sitä osata itsekin kohdistaa muihin. Kukaan ei esim huijaa Kelaa ja joudu väärin perustein saaduista etuksista ulosottoon ilman omaa syytään. Jotain vastuuta aikuisella ihmisellä omista teoistaan toki on, sitä kutsutaan elämänhallinnaksi.

Siis tuota empatiaa ja tukea mitä itse juuri osoitat?

Mikäli se pitää paikkansa, kun joku kirjoitti että Jasmiina on muuttanut kotoaan jo 16- vuotiaana, niin eipä hänellä ole helppoa ollut. Kuinka monella 16-vuotiaalla on elämänhallinta kunnossa? Millainen tuki ja turva on mahtanut Jasmiinalla olla ilman vanhempiaan?

Ei hän vieläkään vanha ole, mutta noilla taustatekijöillä ihan hyvin pärjännyt.

Se on helppoa huudella silloin kun ei itse ole joutunut ottamaan opintovelkaa, toimeentulotukea ym. elääkseen. Helppo huudella että minä en koskaan menettäisi luottotietojani ja minä toimisin niin ja näin. Mitenhän olisi, jos vaikka itselläsi ei kumpikaan vanhempi olisi tukenut elämässä?

Ei ole ensimmäinen eikä ainoa 16 vuotiaana kotoa pois muuttanut. Minä esim olen muuttanut omilleni 15 vuotiaana. Opintolainalla kustantanut opiskeluni eikä mitään ulosotossa vaikka olen jo 31. Ei ole koskaan ollut isää, enkä keksi tarinoita, kuoli jo ennen kuin synnyin. 

BB Suomi ei ole säälittävimmän taustatarina keksimiskilpailu vaan kisa kuka pärjää talossa parhaiten. Jasmiina ei pärjää. Keksii valheita puolustuksekseen, ja ei, en arvosta enkä tunne sympatiaa Jasmiinan lailla käyttäytyvää kohtaan.

No onnea sulle että olet pärjännyt.

Koita nyt kuitenkin empatiakyvyttömyydestäsi huolimatta ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia vaikuttavia taustatekijöitä. Se että olet muuttanut 16- vuotiaana itsekin pois, ei tee teidän taustoista samanlaisia.

Ja ei BB ei ole taustatarinan keksimiskilpailu, joten voinet myös lopettaa Jasmiinan kokemusten vähättelyn ja niiden valheiksi väittämisen, kiitos.

Jos ei siedä sitä, että joku osoittaa valheita vääriksi sinun kannattaa poistua palstalta.

Vierailija
82155/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt oot onnellinen, setelinkuvat silmissäsi vilkkuen?🤔 No, kukin tyylillään.

quote=Jari]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on omaperäinen ihminen, rohkeasti oma itsensä vaikka erilainen monen muun kanssa. Ihan paras asukasvalinta, eniten saanut muista asukkaista reaktioita ulos. Kiltti ja ystävällinen, kohtelee kaikkia samalla tavalla, ei puhu kenestäkään pahaa selän takana. Tietää paljon, osaa paljon, ei silti tunge eturiviin hanakoimmin.

Ja hei, kuka noista asukkaista olisi selvinnyt tuosta kaikesta höykyytyksestä ja joukkolynkkauksista kuten Sami, epäilenpä että ei yksikään noin hyvin ja kunnialla muuttumatta yhtään katkeraksi tai ilkeäksi tai koettamatta muuttaa itseään ja alkamalla mielistellä muita. Itse olisin vain vapiseva kasa tuhkaa lattialla tuollaisten hyökkäysten jälkeen, voin sanoa.

Sami on  joutunut  talossa huonosti kohdelluksi, lähinnä Jasmiinan taholta. Sami on joutunut suoraan kiusatuksi. Vielä tuollaista ihmistä pidetään talossa, kuin Jassu,  vielä se kehtaa mennä haukkumaan Samia PK huoneeseen. Jassu on tosi röyhkeä nainen. Jassu taitaa olla niitä ihmisiä, jotka mummoja potkii. 

Kun olen juonut päiväkahvin laitan Samille 100e. Vaikka ei ole suosikkini,mutta pidän ihmisyydestä. ❤️

Laita ihmeessä. Jos todella pitäisit ihmisyydestä, niin laittaisit 100e aivan muualle kuin BB:hen.

-eri

Älä huoli monella on varaa laittaa satasia muihinkin asioihin, kuten hyväntekeväisyyteen.

Itse maksan satasen kuussa kirkon ulkomaanavulle. Jouluisin laitan useamman satasen erilaisiin kotimaisiin keräyksiin, jotta ihmiset saisivat inhimillisemmän joulun.

Lisäksi mä olen vapaaehtoisena kasaamassa ja jakamassa ruokakasseja. Myös käyn vanhusten kanssa rupattelemassa kerran viikossa. Autan syötöissä ja ruoka-asioissa muutenkin.

Riittäiskö?

Itse erosin tuosta rahaa kerjäävästä synnillä pelottelevasta organisaatiosta jo 1992. Hemmetisti on säästynyt rahaa. Suosittelen kaikille.

Vierailija
82156/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita sä päästä tosta ”Jassu valehtelee ja häntä kohdellaan liian reilusti” - traumastasi ja lakkaa

muiden manipulointi täällä.

Eli koet Jasmiinan saaman kohtelun oikeudenmukaiseksi vs. muut ja erityisesti Sanni ja Laura? 

Vierailija
82157/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikiikohan talossa olo näille asukkaille tulevaisuudessa töitä tms.

Mellulle voidaan tarjota chefin paikkaa jossain Hans Välimäen ravintolassa. Tai sitten se alkaa vetämään seuraavan kauden sarjaa "kuppilat kuntoon, Melody".

Kyllä ammatti-ihmiselle töitä löytyy.

Vierailija
82158/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote=Jari]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Riittäiskö?

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt oot onnellinen, setelinkuvat silmissäsi vilkkuen?🤔 No, kukin tyylillään.

En sen onnellisempi, mutta varakkaampi:)))

Vierailija
82159/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön perusteella tarina on totta, sama sukunimi. Jasmiinalla Tuolla sukunimellä ei taida tässä maassa olla kovin monia Riikkoja ja hyvänpäiväntuttuja.  Karmeaa tulla julkisuuteen ja puhua mitä sylki suuhun tuo. Anssin voitonkin Jasmiina lässytti omaan pussiinsa, röyhkimys.

Aika tehokkaasti Jasmiina noilla herjoillaan heittää hiekkaa äitinsä poliittisen uran rattaisiin.

Alku aikoina ennenkuin se pienpuolue hajosi Riikka peitteli muslimi taustaansa. Nämä tytön jutut on hieman harmillisia.

Vierailija
82160/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkku auki ja Aki ja Anssi pääsevät katsomaan edelliset nimeämiset

Ketju on lukittu.