Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
82121/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on omaperäinen ihminen, rohkeasti oma itsensä vaikka erilainen monen muun kanssa. Ihan paras asukasvalinta, eniten saanut muista asukkaista reaktioita ulos. Kiltti ja ystävällinen, kohtelee kaikkia samalla tavalla, ei puhu kenestäkään pahaa selän takana. Tietää paljon, osaa paljon, ei silti tunge eturiviin hanakoimmin.

Ja hei, kuka noista asukkaista olisi selvinnyt tuosta kaikesta höykyytyksestä ja joukkolynkkauksista kuten Sami, epäilenpä että ei yksikään noin hyvin ja kunnialla muuttumatta yhtään katkeraksi tai ilkeäksi tai koettamatta muuttaa itseään ja alkamalla mielistellä muita. Itse olisin vain vapiseva kasa tuhkaa lattialla tuollaisten hyökkäysten jälkeen, voin sanoa.

Sami on  joutunut  talossa huonosti kohdelluksi, lähinnä Jasmiinan taholta. Sami on joutunut suoraan kiusatuksi. Vielä tuollaista ihmistä pidetään talossa, kuin Jassu,  vielä se kehtaa mennä haukkumaan Samia PK huoneeseen. Jassu on tosi röyhkeä nainen. Jassu taitaa olla niitä ihmisiä, jotka mummoja potkii. 

Totta! Toivottavasti Sami saa jäädä vielä taloon

Kun olen juonut päiväkahvin laitan Samille 100e. Vaikka ei ole suosikkini,mutta pidän ihmisyydestä. ❤️

Laita ihmeessä. Jos todella pitäisit ihmisyydestä, niin laittaisit 100e aivan muualle kuin BB:hen.

-eri

Älä huoli monella on varaa laittaa satasia muihinkin asioihin, kuten hyväntekeväisyyteen.

Itse maksan satasen kuussa kirkon ulkomaanavulle. Jouluisin laitan useamman satasen erilaisiin kotimaisiin keräyksiin, jotta ihmiset saisivat inhimillisemmän joulun.

Lisäksi mä olen vapaaehtoisena kasaamassa ja jakamassa ruokakasseja. Myös käyn vanhusten kanssa rupattelemassa kerran viikossa. Autan syötöissä ja ruoka-asioissa muutenkin.

Riittäiskö?

Itse erosin tuosta rahaa kerjäävästä synnillä pelottelevasta organisaatiosta jo 1992. Hemmetisti on säästynyt rahaa. Suosittelen kaikille.

Vierailija
82122/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin juuri 24/7 ja onko menossa kilpailu vai mikä ? Ville kertokaa nyt Jassulle yksi numero ja Jassu jotain ei kukaan mulle kerro koskaan mitään vai mitä selitti ? Ensimmäinen ajatus on miksi pitäisi Jassulle kertoa joku numero ja toiseksi miksi pitää taas alkaa valittaa.Ville ja Jassu on kyllä sellainen parivaljakko ,että olisivat voinneet yhdessä tänään lähteä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82123/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kellä on  lapsia tietää sen ikävän ja kaipuun kun on poissa heidän luotaan. Anssi vaikuttaa oikein rakastetulta isältä ja sekös Taavia ottaa päähän. Pikkukriminaalilla onkin rakastava perhe ja anti-itsekkyys arvo Taavilla ei. 

Vierailija
82124/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuolla numeron haussa taas showta piti Anssi.

Kuka juttelee kameralle noin?

Teennäinen peluri!!

Vierailija
82125/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kellä on  lapsia tietää sen ikävän ja kaipuun kun on poissa heidän luotaan. Anssi vaikuttaa oikein rakastetulta isältä ja sekös Taavia ottaa päähän. Pikkukriminaalilla onkin rakastava perhe ja anti-itsekkyys arvo Taavilla ei. 

Anssifani, olipa nolo kirjoitus!

Vierailija
82126/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin juuri 24/7 ja onko menossa kilpailu vai mikä ? Ville kertokaa nyt Jassulle yksi numero ja Jassu jotain ei kukaan mulle kerro koskaan mitään vai mitä selitti ? Ensimmäinen ajatus on miksi pitäisi Jassulle kertoa joku numero ja toiseksi miksi pitää taas alkaa valittaa.Ville ja Jassu on kyllä sellainen parivaljakko ,että olisivat voinneet yhdessä tänään lähteä kotiin.

Koettavat saada nelinumeroisen arkun taas auki.

Yhden oikean numeron saivat kortilla Pekka, Aki, Anssi ja Sami.

On todella epäreilua ettei kukaan kerro Jacculle nyt numeroita suoraan, että saisi jonkun kivan iltapäiväpalkinnon taas. Ilkeät ja itsekkäät muut asukkaat, hyi hyi!

Vierailija
82127/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Jasmiinan sanktio eilisestä tehtävästä luistamisesta? Sanni ja Laura sellaisen saivat, mutta Jasmiina Ärrää, saunaa ja alkoholia eli lohtupalkinnon. Lisäksi tuotannon bonuksena häätöäänestyksen välttäminen, vaikka 3 pistettä ja aiemmin sijalla 5 olisi häätöön joutunut. Todella härskiä ja epäreilua tuotannolta.

Vierailija
82128/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastettu isi voisi hiukan vähentää tuota kiroiluaan.

Olen jo monesti ajatellut, että jos lapset katsoo isiä telkkarista niin miltä tuntuu. No tietty jos kiroilee samoin kotonakin niin ei tunnu.

Vierailija
82129/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavin ja Lassen harrastama kuittailu toisilleen on HUUMORIA. Miten jotkut ei tätä hoksaa? 😆

Eipä ole ollut. Ei edes heidän omasta mielestään. Ovat muutamankin kerran kaksistaan keskustelleet tilanteista joissa Taavikin on sitten pyytänyt anteeksi sanomisiaan Lasselta. Ei kannata itse keksiä asioita ja olla tietävinään. Eniten paljastuu asukkaita kuuntelemalla ja seuraamalla.

No niinpä. Täällä joku palstalainen taas tietää asukkaita paremmin mistä ollut kyse. Taavi oli oikeasti veemäinen Lasselle, pyysi sitä anteeksi ja teki kohta saman uudestaan.

Vierailija
82130/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö Jassu sianlihaa.

Vierailija
82131/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Anssissa peluria, mutta jos hän olisi niin piinkova peluri, mitä jengi väittää... Silloin hän pelasi väärin sen voittomatkansa. Oikea peluri olisi tehnyt Pekat ja luvannut säälireissun Akille..

Sinänsä ihmettelen, että milloin tästä mehtäkoneen kuljettajasta on tullut säälittävä piruparka, että pitää reissutkin tarjota. Miksei itse ole  ulkomailla käynyt? Työssäkäyvä aikuinen mies?

Anssi aivan oikeutetusti voitti sen lahjakortin. Hän on hyvä ja itsevarma kilpailuissa. Siinä mitään hannuhanheutta ole, jos on kilpailuhenkinen. Sitä voittoa pitää haluta, ei mäkättää tupakkipaikalla tai pkhuoneessa, että olisihan se kiva lähteä reissuun...

Vierailija
82132/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo valkoinen kastike pelkkää kermaa🤦

ja perunamuussin kanssa missä kermaa🤮

Hyvin meni BigMaman opit perille..

Vierailija
82133/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molluskan mekkaan päin.

Vierailija
82134/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi herkistyi Anssin lasten lähettämästä isänpäivätervehdyksestä. Toivoisi varmaan myös itse olevansa isä jonakin päivänä.

Vierailija
82135/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Jasmiinan sanktio eilisestä tehtävästä luistamisesta? Sanni ja Laura sellaisen saivat, mutta Jasmiina Ärrää, saunaa ja alkoholia eli lohtupalkinnon. Lisäksi tuotannon bonuksena häätöäänestyksen välttäminen, vaikka 3 pistettä ja aiemmin sijalla 5 olisi häätöön joutunut. Todella härskiä ja epäreilua tuotannolta.

Niinpä selkeesti päässyt tuonne suhteilla ja pysyy talossa loppuun asti se että oot syönyt itsesi possuksi ei ole rasisitia jos sinua jostain rangaistaan..

Ei ollu munaa tuotannolla kun Jassu niin eilen lärsi mutta panini suussa jo nauratti🐷

Vierailija
82136/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on loistava asukas siinäkin mielessä, miten paljon hän herättää ihmisissä tunteita 🙌😂 Sen näkee jo täälläkin. Ihan varmasti on ansainnut paikkansa finaaliviikolle ja ihan voittoon asti.

Jassu järjestää negatiivisia tunteita. Jassu käyttää toisten suunvuorot, elikkä vie tilaa toisilta.

En hyväksy sitä, kun Jasmiina on ottanut Samin hampaisiinsa ja halveksuu Samia ja Samin mielipiteitä.

Seuraatko 24/7:a? Itse nyt saikulla seuraan lähes sen 24/7 ja en mitenkään saa Jassusta kiusaajaa tai epäempaattista. Vaikka yrittäisin niin ei. Ja esim eilen hän kysyi Samilta, mikä Samille on vaikeinta talossa ja kuunteli Samia. Ihan tasavertaisesti keskustelivat.

Tuolla talossa on todella kiva meininki, kaikki tsemppaa toisiaan ja meininki kaikin puolin leppoisa. Tätä palstaa lukiessa saa täysin erilaisen kuvan. Kertoo ehkä enemmän siitä, että ihmisillä on paha olla ja sitä pahaa oloa pitää purkaa haukkumalla tuntemattomia ihmisiä. Kenellä ylipainoa, kenellä huonot hampaat, kenellä liian lyhyet lahkeet farkuissa jne. Olisi mielenkiintoista nähdä, millaisia missejä ja valioyksilöitä näiden kommenttien takana on.

Jassu on haukkunut Samin housut, Jassu on haukkunut Samin paidan, Jassu on haukkunut Samin yöhousut, Jassu on haukkunut Samin äänen, Jassu on haukkunut Samin koska ei kerro vaimostaan, ilkkui ja ivasi niin kauan että Lasse tuli väliin. Jassu pilasi aamutunnelmat omalla kiukuttelullaan ja käski Samin olla hiljaa ja esim Ville sanoi ettei häntä haitannut yhtään vaan piti Samin juttuja hauskoina. 

Jassu valittaa tehtävistä, kiroilee, valittaa, kiroilee, valittaa. Marisee, kiroilee, valittaa, niin kauan että kaikkien tunnelma on varmasti pilalla. 

ÄHH! Anna mulle vi***u kerrankin joku hyvä numero!

Voi V''''U mikä tehtävä taas

Voi v****u taas!

Kuinka monta veetä mahtuu pieneen sydämeen, suuri suinen on tämä emäntä

Jos BB-voittaja on jotenkin esimerkkinä esimerkiksi nuorille tai hyvillä ominaisuuksillaan on voittanut kisan niin tuo!

Pisti myös korvaan kun Jassu oikein moneen kertaan paasasi, että hänen yleistietonsa on heikkoa. Ei tiedä oikein yleisistä asioista mitään. Sanoi, että pitää tosissaan kai alkaa lukea muutakin kuin instagrammia ja tiktokkia.

Sinällään hyvä oivallus, mutta unohtuu ehkä kun pääsee kotiin.

Vierailija
82137/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luistamisesta. BB oli itse määräyksenä sanonut ettei Jaccu osallistu isänpäivätehtävään. Tämä tuli ilmi 24/7, ehkä sääntöjö rikkoen J kertoi (pk huoneessa saatuja ohjeita). Liittynee Jacun vaikeaan isäsuhteeseen

Vierailija
82138/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on omaperäinen ihminen, rohkeasti oma itsensä vaikka erilainen monen muun kanssa. Ihan paras asukasvalinta, eniten saanut muista asukkaista reaktioita ulos. Kiltti ja ystävällinen, kohtelee kaikkia samalla tavalla, ei puhu kenestäkään pahaa selän takana. Tietää paljon, osaa paljon, ei silti tunge eturiviin hanakoimmin.

Ja hei, kuka noista asukkaista olisi selvinnyt tuosta kaikesta höykyytyksestä ja joukkolynkkauksista kuten Sami, epäilenpä että ei yksikään noin hyvin ja kunnialla muuttumatta yhtään katkeraksi tai ilkeäksi tai koettamatta muuttaa itseään ja alkamalla mielistellä muita. Itse olisin vain vapiseva kasa tuhkaa lattialla tuollaisten hyökkäysten jälkeen, voin sanoa.

Sami on  joutunut  talossa huonosti kohdelluksi, lähinnä Jasmiinan taholta. Sami on joutunut suoraan kiusatuksi. Vielä tuollaista ihmistä pidetään talossa, kuin Jassu,  vielä se kehtaa mennä haukkumaan Samia PK huoneeseen. Jassu on tosi röyhkeä nainen. Jassu taitaa olla niitä ihmisiä, jotka mummoja potkii. 

Totta! Toivottavasti Sami saa jäädä vielä taloon

Kun olen juonut päiväkahvin laitan Samille 100e. Vaikka ei ole suosikkini,mutta pidän ihmisyydestä. ❤️

Laita ihmeessä. Jos todella pitäisit ihmisyydestä, niin laittaisit 100e aivan muualle kuin BB:hen.

-eri

Älä huoli monella on varaa laittaa satasia muihinkin asioihin, kuten hyväntekeväisyyteen.

Itse maksan satasen kuussa kirkon ulkomaanavulle. Jouluisin laitan useamman satasen erilaisiin kotimaisiin keräyksiin, jotta ihmiset saisivat inhimillisemmän joulun.

Lisäksi mä olen vapaaehtoisena kasaamassa ja jakamassa ruokakasseja. Myös käyn vanhusten kanssa rupattelemassa kerran viikossa. Autan syötöissä ja ruoka-asioissa muutenkin.

Riittäiskö?

Itse inhoan vanhoja ihmisiä, erityisesti vanhoja mummoja. Huonoja kokemuksia. Ymmärrän ruokakassien kasaamisen ja jakamisen ja sitä voisin itsekin tehdä. Varattomia lapsiperheitä autan myös monesti joulun alla itsekin.

Vanhat mummot tuskin almujasi kaipaavat, ovat hoitaneet lapsensa ja lapsenlapsensakin. Muuten luonnossa pieni lintukin hoivaa ja hoitaa poikasensa siivilleen, mutta tämän päivän vanhemmat eivät kykene lapsiaan hoitamaan, vaikka on kaikeenmaailman avut ja avustukset. Sääli lapsia.

Vierailija
82139/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa muuten kerrottiin, että Jamiinan puheet isästään eivät ihan pitäneetkään paikkaansa. Peruskouluajan luokkakaverit ei muista koskana nähneensä Jasmiina  isää edes humalassa, mutta äidin sitäkin useammin. Vähän itsekin ihmettelin alussa, että eihän muslimit juo alkohoia.

Muslimille voi olla aika tärkeää pitää se juomisensa kodin piirissä eikä heilua ympäriinsä päihtyneenä. Eikä tarvi olla edes muslimi.

Juu juu seli seli. Miksiköhän Jassun äiti ei pitänyt juomistaan salassa eikä riehumistaan kännissä? Kullä sen kaikki naapurit kuule näki aikvan selvästi mikä siellä oli tilanne. Isä oli ihan kunnollinen työssäkäyvä ihminen.

Jassu sanoin että kun ovi meni kiinni. Jatkuva pelko ja raivoaminen sen juomisen kera.

Jodeli ei ole mikään totuus.

Ei myöskään Jasmiinan sanat ole välttämättä totuus.

Eiköhän tuo Jasmiina nyt kuitenkin itse tiedä enemmän omista lapsuuden kotioloistaan ja siellä saamastaan kohtelusta kuin joku jodel.

Niin mistä johtuu ettei halua olla missään tekemisissä vanhempiensa kanssa ja on aivan selvästi rikki sisältä jos lapsuuden olot olisivat olleet normaalit.

Te täällä vähättelijät olette todella ilkeitä ihmisiä tai sitten itse lapsianne kurmuuttavia vanhempia jotka pelkäävät että teot tulee jossain vaiheessa julki.

Sinä taas olet sinisilmäinen ja helposti höynäytettävä ihminen, jolle lapset valehtelevat päin naamaa etkä osaa yhtään epäillä.

Vierailija
82140/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa muuten kerrottiin, että Jamiinan puheet isästään eivät ihan pitäneetkään paikkaansa. Peruskouluajan luokkakaverit ei muista koskana nähneensä Jasmiina  isää edes humalassa, mutta äidin sitäkin useammin. Vähän itsekin ihmettelin alussa, että eihän muslimit juo alkohoia.

Käykää lukemassa. Olkoon asiat miten vaan, on tämmöisten kertominen huono juttu äidille ja isälle viettää kotiolot julkisuuteen, että saa talossa säälipisteitä.

Voi luoja. Uskotte anonyymejä nettikirjoittelijoita mieluummin kuin asian oikeasti kokenutta ihmistä? Jassuhan sanoi, ettei kukaan olisi uskonut, millaista heillä oli suljettujen ovien takana. Tämä ei ole mitenkään ennenkuulumatonta, nimimerkillä kokemusta on.

En myöskään ymmärrä tätä ”huono juttu äidille ja isille puhua tämmöistä”, no pikkusen huono juttu on myös pelottavat alkoholistivanhemmat lapselle. Se on osa Jassun ja monen muun tarinaa, halusit tai et. Tosi kylmä ajatus, että näistä asioista puhuminen olisi säälipisteiden keruuta, ja alkoholistiperheiden lasten pitäisi jatkaa vaikenemista aikuisenakin.

Kummallinen logiikka sinulla. Se, että olet kokenut jostain väkivallan uhkaa lapsena tarkoittaa sihnulle automaattisesti sitä, että Jasmiina puhuu totta.

Ketju on lukittu.