Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Bb-lähetyksessä eilen Kim Sainio sanoi, että Anssi tulee kuulemaan nimeämisperusteita.
Ja kuinkas nyt Aki valitsi Anssin? Määräsikö isoveli valitsemaan Anssin?
Muistaako muut tämän Sainion kommentin??
Ei sanonut! ÄLÄ VALEHTELE!
Näkeekö jostain eilisen lähetyksen??
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä taas joku arkkutehtävä menossa? Luulen, että täällä jankattiin taas mennyttä arkkutehtävää. Jos tänääniin availlaan arkkuja, onko kyseessä joku sponsori, jolle haetaan näkyvyyttä?
Ja mihin se nimeämisperustelujen kuuleminen liittyy? Ketkä saavat kuulla, millon ja miksi? Aki ja Anssiko?
Onpa taas haastavaa:
https://bigbrother.fi/uutiset/juonittelua-ja-liittoumia-mysteeriarkut-p…
Vierailija kirjoitti:
Akiko sai auki arkun???
Anssi sai arkun auki, mutta arpoivat Akin ja Pekan kanssa se, joka saa palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikiikohan talossa olo näille asukkaille tulevaisuudessa töitä tms.
Luulisi että Jassullakin puhelimet käy kuumana talon jälkeen kun kosiskellaan lähihoitajan hommiin.
Pätevyyttä löytyy, kysykää vaikka Katjalta (porkkanaepisodi)..
Ei tartte mennä lähäriksi, juontajan hommia saa aivan varmasti noin hyvällä juontoäänellä, tai johonki radiokanavalle.
Kyllä, vaikken Jassusta narsistisen asenteensa takia tykkääkään, täytyy myöntää, että sanavalmis on. Tosin juontotehtäviä ajatellen saattaa koitua ongelmaksi käsittämättömän kehno yleissivistys ja "ei kiinnosta"- asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Taavi tukemassa Jasmiinaa ja ihan asiasta. Veikkaan, että Samin äiti on ollut väsynyt ja loppuunpalanutkin kotiäiti, joka on lopulta antanut Samille periksi kaikessa kun ei ole enää jaksanut, eikä ole vaatinut Samilta mitään. Toisaalta eihän Samin lapsuudessa 1990- luvulla ja aivan 2000-luvulla erityislapsia edes tunnistettu tai tuettu niin kuin nykyään.
Menkää lukemaa ja kattomaa videoita Riikka Salmi. Myös Suomi ensin puolue. Sieltä teille valkenee Jassun käyttäytyminen. Äiti on Riikka Yildiz, nimen vaihtanut Salmeksi, ja värjäyttänyt tukkansa mustasta punaiseksi.
Onkohan tää nyt kuinka varma tieto? riikka on hyvänpäiväntuttu ja ei ole koskaan puhunut kuin pienistä lapsistaan. myöskään hänen somessa ei ole kuin mainittuna nuo 3 muuta lasta. ja yhteinen tuttumme joka tuntee hänet hyvin sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan että hänellä olisi myös neljäs vanhemman ikänen lapsi
Ulkonäön perusteella tarina on totta, sama sukunimi. Jasmiinalla Tuolla sukunimellä ei taida tässä maassa olla kovin monia Riikkoja ja hyvänpäiväntuttuja. Karmeaa tulla julkisuuteen ja puhua mitä sylki suuhun tuo. Anssin voitonkin Jasmiina lässytti omaan pussiinsa, röyhkimys.
Aika tehokkaasti Jasmiina noilla herjoillaan heittää hiekkaa äitinsä poliittisen uran rattaisiin.
Miksi Jasmiinan pitäisi kantaa huolta äitinsä poliittisesta urasta kun ei äitikään pitänyt huolta Jasmiinan lapsuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on omaperäinen ihminen, rohkeasti oma itsensä vaikka erilainen monen muun kanssa. Ihan paras asukasvalinta, eniten saanut muista asukkaista reaktioita ulos. Kiltti ja ystävällinen, kohtelee kaikkia samalla tavalla, ei puhu kenestäkään pahaa selän takana. Tietää paljon, osaa paljon, ei silti tunge eturiviin hanakoimmin.
Ja hei, kuka noista asukkaista olisi selvinnyt tuosta kaikesta höykyytyksestä ja joukkolynkkauksista kuten Sami, epäilenpä että ei yksikään noin hyvin ja kunnialla muuttumatta yhtään katkeraksi tai ilkeäksi tai koettamatta muuttaa itseään ja alkamalla mielistellä muita. Itse olisin vain vapiseva kasa tuhkaa lattialla tuollaisten hyökkäysten jälkeen, voin sanoa.
Sami on joutunut talossa huonosti kohdelluksi, lähinnä Jasmiinan taholta. Sami on joutunut suoraan kiusatuksi. Vielä tuollaista ihmistä pidetään talossa, kuin Jassu, vielä se kehtaa mennä haukkumaan Samia PK huoneeseen. Jassu on tosi röyhkeä nainen. Jassu taitaa olla niitä ihmisiä, jotka mummoja potkii.
Totta! Toivottavasti Sami saa jäädä vielä taloon
Kun olen juonut päiväkahvin laitan Samille 100e. Vaikka ei ole suosikkini,mutta pidän ihmisyydestä. ❤️
Laita ihmeessä. Jos todella pitäisit ihmisyydestä, niin laittaisit 100e aivan muualle kuin BB:hen.
-eri
Älä huoli monella on varaa laittaa satasia muihinkin asioihin, kuten hyväntekeväisyyteen.
Itse maksan satasen kuussa kirkon ulkomaanavulle. Jouluisin laitan useamman satasen erilaisiin kotimaisiin keräyksiin, jotta ihmiset saisivat inhimillisemmän joulun.
Lisäksi mä olen vapaaehtoisena kasaamassa ja jakamassa ruokakasseja. Myös käyn vanhusten kanssa rupattelemassa kerran viikossa. Autan syötöissä ja ruoka-asioissa muutenkin.
Riittäiskö?
Itse inhoan vanhoja ihmisiä, erityisesti vanhoja mummoja. Huonoja kokemuksia. Ymmärrän ruokakassien kasaamisen ja jakamisen ja sitä voisin itsekin tehdä. Varattomia lapsiperheitä autan myös monesti joulun alla itsekin.
Mitäs pahaa me ollaan sulle tehty? Ja onkos ne vanhat papat sitten jotenkin parempia?
Vierailija kirjoitti:
JUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että Jassullakin puhelimet käy kuumana talon jälkeen kun kosiskellaan lähihoitajan hommiin.
Ei tartte mennä lähäriksi, juontajan hommia saa aivan varmasti noin hyvällä juontoäänellä, tai johonki radiokanavalle.
Juontajalla pitää olla vähän yleissivistystä/-tietoa.
Muutenhan huomaa olevansa vitsien kohde jolle naureskellaan.
Toki Niko Saarinen on hyödyntänyt tämän asian, mutta ei se kaikilta onnistu.
Puhumattakaan että pitäisi olla yleissivistyksen ja yleistiedon jälkeen myös ihan ammattitaitoa ja ammattiasennetta!
Esimerkiksi koosteen juontaja Hätönen, ei ole sitä hyödyntänyt, koska ei pysty EDES siihen!
Käkättää se osaa, eikä hallitse omaa innostumistaan ja tyrkyttää omaa keittiöpsykologiaansa. Lisäksi nuo laminaatit suussa, hyh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Bb-lähetyksessä eilen Kim Sainio sanoi, että Anssi tulee kuulemaan nimeämisperusteita.
ruutu.fi/video/3977702
-
Ei näy Sainion sanomaksi väitettyjä Anssi-kommentteja
On se vaan niin ,että ihanaa nähdä kun miehet kokkaa.Vähän sellaista silmäruokaa :)).Eniten pitännyt siitä kun sieltä keittiöstä ei huudeta mitä saa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruutu.fi/video/3977702
-
Ei näy Sainion sanomaksi väitettyjä Anssi-kommentteja
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Muistan kommentin, mutta sehän oli heitto eli läppä. Oletus.
Sainiohan ei liity millään tavallaan BB organisaatioon vaan on studiossa katsojana.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin ,että ihanaa nähdä kun miehet kokkaa.Vähän sellaista silmäruokaa :)).Eniten pitännyt siitä kun sieltä keittiöstä ei huudeta mitä saa ottaa.
Mont sä oot juonu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli arkun avaamiseen tarvittavan numerokoodin oikeat numerot saivat
Pekka
Anssi
Aki
Sami
Juu, jokaisella on yksi numero ja nyt ne pitää ekana saada jonkun kaikki tietoonsa ja osata järjestää oikeaan järjestykseen
Unohdit kertoa että tuotanto telepaattisesti ohjasi Anssin ottamaan numeron pöydältä. Että sais etua pelissä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Taavi tukemassa Jasmiinaa ja ihan asiasta. Veikkaan, että Samin äiti on ollut väsynyt ja loppuunpalanutkin kotiäiti, joka on lopulta antanut Samille periksi kaikessa kun ei ole enää jaksanut, eikä ole vaatinut Samilta mitään. Toisaalta eihän Samin lapsuudessa 1990- luvulla ja aivan 2000-luvulla erityislapsia edes tunnistettu tai tuettu niin kuin nykyään.
Menkää lukemaa ja kattomaa videoita Riikka Salmi. Myös Suomi ensin puolue. Sieltä teille valkenee Jassun käyttäytyminen. Äiti on Riikka Yildiz, nimen vaihtanut Salmeksi, ja värjäyttänyt tukkansa mustasta punaiseksi.
Onkohan tää nyt kuinka varma tieto? riikka on hyvänpäiväntuttu ja ei ole koskaan puhunut kuin pienistä lapsistaan. myöskään hänen somessa ei ole kuin mainittuna nuo 3 muuta lasta. ja yhteinen tuttumme joka tuntee hänet hyvin sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan että hänellä olisi myös neljäs vanhemman ikänen lapsi
Jassun kertoman perusteella en yllättyisi vaikka äitinsä olisi canceloinut hänet. Eivät ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä ja kun Jassu kertoi lähtevänsä bb:hen äitinsä sanoi ettei tule ikinä enää saamaan mitään töitä elämässään. Sellainen kannustava äiti siellä.
Tiedän itsekin valitettavasti näitä uusperheitä, joissa ne vanhemmat exän lapset on jätetty sivuun ja uudet lapset maailman ihanimpia ja kaiken keskipiste.
Viisas äiti, tuntee tyttärensä.
Hyvinhän entisetkin asukkaat on työllistynyt, miksi Jassu olisi poikkeus?
Ainakin kulkevat tosi-tv:n ohjelmista toiseen, esim. Niko Saarinen.
Missä tarvitaan voimaa, kestävyyttä nokkeluutta, älyä, päättelykykyä, tietoa, taitoa tms. Niihin ei Jassua pyydetä, koska ei pärjäisi. Ehkä painon pudottajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on omaperäinen ihminen, rohkeasti oma itsensä vaikka erilainen monen muun kanssa. Ihan paras asukasvalinta, eniten saanut muista asukkaista reaktioita ulos. Kiltti ja ystävällinen, kohtelee kaikkia samalla tavalla, ei puhu kenestäkään pahaa selän takana. Tietää paljon, osaa paljon, ei silti tunge eturiviin hanakoimmin.
Ja hei, kuka noista asukkaista olisi selvinnyt tuosta kaikesta höykyytyksestä ja joukkolynkkauksista kuten Sami, epäilenpä että ei yksikään noin hyvin ja kunnialla muuttumatta yhtään katkeraksi tai ilkeäksi tai koettamatta muuttaa itseään ja alkamalla mielistellä muita. Itse olisin vain vapiseva kasa tuhkaa lattialla tuollaisten hyökkäysten jälkeen, voin sanoa.
Sami on joutunut talossa huonosti kohdelluksi, lähinnä Jasmiinan taholta. Sami on joutunut suoraan kiusatuksi. Vielä tuollaista ihmistä pidetään talossa, kuin Jassu, vielä se kehtaa mennä haukkumaan Samia PK huoneeseen. Jassu on tosi röyhkeä nainen. Jassu taitaa olla niitä ihmisiä, jotka mummoja potkii.
Kun olen juonut päiväkahvin laitan Samille 100e. Vaikka ei ole suosikkini,mutta pidän ihmisyydestä. ❤️
Laita ihmeessä. Jos todella pitäisit ihmisyydestä, niin laittaisit 100e aivan muualle kuin BB:hen.
-eri
Älä huoli monella on varaa laittaa satasia muihinkin asioihin, kuten hyväntekeväisyyteen.
Itse maksan satasen kuussa kirkon ulkomaanavulle. Jouluisin laitan useamman satasen erilaisiin kotimaisiin keräyksiin, jotta ihmiset saisivat inhimillisemmän joulun.
Lisäksi mä olen vapaaehtoisena kasaamassa ja jakamassa ruokakasseja. Myös käyn vanhusten kanssa rupattelemassa kerran viikossa. Autan syötöissä ja ruoka-asioissa muutenkin.
Riittäiskö?
Itse inhoan vanhoja ihmisiä, erityisesti vanhoja mummoja. Huonoja kokemuksia. Ymmärrän ruokakassien kasaamisen ja jakamisen ja sitä voisin itsekin tehdä. Varattomia lapsiperheitä autan myös monesti joulun alla itsekin.
Mitäs pahaa me ollaan sulle tehty? Ja onkos ne vanhat papat sitten jotenkin parempia?
Vanhoista papoista paremmat kokemukset kuin mummoista. Näin totesin. Kaikilla meistä on omat kokemukset. Toivottavasti oot itse siedettävä mummo. Hyvä jos oot.
Jari kirjoitti:
quote=Jari]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Riittäiskö?
Itse erosin tuosta rahaa kerjäävästä synnillä pelottelevasta organisaatiosta jo 1992. Hemmetisti on säästynyt rahaa. Suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt oot onnellinen, setelinkuvat silmissäsi vilkkuen?🤔 No, kukin tyylillään.
En sen onnellisempi, mutta varakkaampi:)))
Mun ei tarvii pikkurahoista kiistellä ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikken Jassusta narsistisen asenteensa takia tykkääkään, täytyy myöntää, että sanavalmis on. Tosin juontotehtäviä ajatellen saattaa koitua ongelmaksi käsittämättömän kehno yleissivistys ja "ei kiinnosta"- asenne.
Ei sitä kaikissa juontotehtävissä mitään yleissivistystä edes tarvitse. Tuskin nyt miksikään uutisankkuriksi tähtää kuitenkaan.
Jos joku Niko Saarinen kelpaa omalla äänellään radiojuontajaksi niin tasan varmasti myös Jassu.
Tulis nyt viikollakin häätöjä niin pääsis Pekasta eroon.
. Media alalle onniin paljon koulutettuja jonossa, että ehkä ei ensimmäisiä ole valinnassa, ja niinkuin äitinsä oli sanonut että tämän jälkeen et saa töitä, niin voi tuolla talossa olo myös hankaloittaa. Itse on itsestään kertonut kaikenlaista törkyä ja käytöksellään näyttänyt hakuilmoitukseksi. Se kuppilahomma on ok jatoivottavasti jotain löytyy.