Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
60521/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, mitä tulee Lasseen ja Minnaan, miksi ihmeessä Lassen pitäisi mennä puhumaan Minnalle, jos hänellä ei ole enää mitään toiveita Minnan suhteen. Jos Minnan mielestä jokin jäi kesken tai epäselväksi, eikö se ole hänen asiansa mennä sitä kysymään. Jotenkin todella lapsellista, jos toinen osapuoli kantaa kaunaa tms, mutta sitten vain nokka pystyssä odottaa, että toinen tulee lepyttelemään. Se, jota asia vaivaa, ottakoot asian esiin. Minna itse meni takaisin taloon, Lasse ei häntä sinne pyytänyt. Tehkööt itse siirtonsa, jos jotain vielä on hampaankolossa. 

Vierailija
60522/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Taavin ja Lassen keskustelut tuosta Minna-keissistä liittyy puhtaasti siihen, et Taavo luuli että molemmat oli ns. Ihan inessä siinä jutussa. Mää luulen että sitä Lasse yritti sanoa, että ei nyt oikeasti ollut niin messissä ku Minna. Ja eihän muut tuolla tarkemmin siitä tiedä, että Minna oli se joka änkesi puoliväkisin Lassen viereen joka yö.

Ja Lasse itsekin pitää sitä juttua vähän outona, kun eivät päivisin juuri olleet edes yhdessä. Puhui pk-huoneessa siitä.

Ja voin vaan kuvitella et tuolla tuo todellisuus hämärtyy, ja itsekään enää muista niistä ekan viikon jutuista mitään.

Mun mielestä Lasse on nyt ihan ok tuolla, enkä näe mitään tarvetta et Mika pitäis alkaa Minnan kans puimaan tuota tilannetta sen tarkemmin läpi.

Mikähän Lassea estää sen kaverilleen Taaville ääneen sanomasta, ettei ollut messissä?

Ei se muille olekaan ongelma, mut Lasselle näyttää olevan.

No esimerkiksi se, että ei halua haukkua toista koko kansan edessä?

Jos asiassa olisi jotain ihkupoksuromanttista salaihastusta, mikäs sen sitten estää kertomasta Taaville? En nyt ihan ymmärrä, mikä tässä on se toinen skenaario, ellei nimenomaan tuo, että ei tykännyt Minnasta tuolloin ja nyt ahdistaa kun tuli takaisin. 

Niin, jos ei tykkää, miksei sitä sano suoraan asianosaiselle? Vähiten loukkaavaa.

Ei kaverillekaan uskalla kylppärissä sanoa!

Ja kansa näkee kyllä tuonkin miten Lasse toimii, ei se mitään haukkumiselta säästämistä oo. Ei oo pakko haukkua muutenkaan, sanoo vaan ettei halua yhtään mitään.

Jos kansa näkee että ei halua mitään, kyllä Minnakin on sen nähnyt ja aikuisena pitää tajuta ilman kiusallisia keskustelujakin. Enkä ymmärrä, miksi se asia siitä muuttuu, että siitä supistaan kaverin kanssa kylppärissä eikä ulkomaailmassa. Itse ainakin arvostaisin enemmän, että ei katsojien edessä ruodittaisi, miten paljon jotakuta ahdistaa olla minun kanssani. 

Lasse varmaan ghostaa reaalimaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60523/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody näyttää ikäistään nuoremmalta ja Juhani taas ikäistään vanhemmalta.

Jassu ilman meikkiä on 40v näköinen.

Alakanttiin.

Ei uskois,että Nooralla ja Jassulla vaan vuos ikäeroo

Joo, katsoin kun olivat meikaamattomina vierekkäin, niin miten huikee ero.

Vierailija
60524/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssin ääni upea

Vierailija
60525/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muniksella on rumia kaapuja.

Ikävää,jos yrittää niillä peitellä itseään eli häpee kroppaansa.Ottais mallia Mellusta ja Jassusta,jotka kantaa kilonsa niinkuin pitääkin.

Vierailija
60526/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun nuo 3 naista lähtisi yhtäaikaa pois. Mitäänsanomattomia hiihtäjiä. Husss

Vierailija
60527/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody näyttää ikäistään nuoremmalta ja Juhani taas ikäistään vanhemmalta.

Jassu ilman meikkiä on 40v näköinen.

Alakanttiin.

Ei uskois,että Nooralla ja Jassulla vaan vuos ikäeroo

Joo, katsoin kun olivat meikaamattomina vierekkäin, niin miten huikee ero.

Huikee huikee..siinä sana joka joutais hevon veetukseen käytöstä.

Vierailija
60528/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville oot varmaan hyvä laulaja ja parempikin kuin Anssi mutta sun ääni ei vaan sovi tohon biisiin...

Vierailija
60529/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto olisi voinut olla tasapuolisempi noiden häädetyn perintöjen kanssa. Molemmat Anssin suorittamat olivat aivan tylsiä. Lassen viime viikon perintö oli naurettavan helppo.  Enkä olisi pitänyt kenguruakaan mahdottoman vaikeana. Tämä kukunta menee samaan kastiin Samin saaman perinnön kanssa, mutta mikään ei ole minusta ollut yhtä hirveä kuin Pekan ja Juhanin saama. Kuinka pitkälle käsikirjoittajat edes miettivät sitä, millaisen häädetyn perinnön vain roiskaisevat sisään taloon...

Jaksaako joku kirjoittaa tänne kaikki tähänastiset häädetyn herjat? Tiedän vaan Nooran, Lassen ja Jassun omat eli niitä ei tarvi.

Vierailija
60530/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB:ltä täysi floppi tuoda Minna uudestaan taloon. Käyttäytyy nyt korostetun hillitysti kun on lukenut arvostelut omasta käytöksestään eka vierailulla. Luo Lassea kohtaan lempeitä katseita saamatta mitään vastakaikua.

Kaikenkaikkiaan täysi nolla veto tuotannon toimesta!

Luultavasti tuotannossa odotettiin, että Minna tuo jotain uutta säpinää tuonne ja kun mitään ihmeempää ei tapahdukaan niin laittavat sen kohta vähin äänin ulos.

Kauhulla odotan sitä millä tavalla Minnalla tulee olemaan mahdollisuus vaikuttaa nimeämisiin. Ikäänkuin palkintona jostain.  ????

Vierailija
60531/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Noora olisi saanut jäädä taloon.

lähes elovena, harmaalla kuorrutettu

Vierailija
60532/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

arTTtu kirjoitti:

Anssi on hyvä kaikessa mitä tekee. Harvinaisen lahjakas kaveri. Niin lahjakas, että tuo taloon lisää säpinää ja säkillisen kantrin sielua.

nokkela, sujuvasanainen ja hoksaavainen . 

Anssi on itseään täynnä oleva .Se että osaa asioita ei tee ihmisestä hyvää kun empaattisuus puuttuu , Ruudun tänne puolelle kyllä näkyy miten laskelmoiva ihminen on . Lisänä on keskustelut jossa Anssin jatkuvat puheenaiheet liittyy omaisuuteen ja autojen kappalemäärään......ja sit kun olin vegasissa .

Todellakin ärsyttävä, muka vaatimaton. Jonkun pitäs sanoo tuollakin suoraan et älä viitsi jauhaa sontaa!

Vierailija
60533/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Taavin ja Lassen keskustelut tuosta Minna-keissistä liittyy puhtaasti siihen, et Taavo luuli että molemmat oli ns. Ihan inessä siinä jutussa. Mää luulen että sitä Lasse yritti sanoa, että ei nyt oikeasti ollut niin messissä ku Minna. Ja eihän muut tuolla tarkemmin siitä tiedä, että Minna oli se joka änkesi puoliväkisin Lassen viereen joka yö.

Ja Lasse itsekin pitää sitä juttua vähän outona, kun eivät päivisin juuri olleet edes yhdessä. Puhui pk-huoneessa siitä.

Ja voin vaan kuvitella et tuolla tuo todellisuus hämärtyy, ja itsekään enää muista niistä ekan viikon jutuista mitään.

Mun mielestä Lasse on nyt ihan ok tuolla, enkä näe mitään tarvetta et Mika pitäis alkaa Minnan kans puimaan tuota tilannetta sen tarkemmin läpi.

Mikähän Lassea estää sen kaverilleen Taaville ääneen sanomasta, ettei ollut messissä?

Ei se muille olekaan ongelma, mut Lasselle näyttää olevan.

No esimerkiksi se, että ei halua haukkua toista koko kansan edessä?

Jos asiassa olisi jotain ihkupoksuromanttista salaihastusta, mikäs sen sitten estää kertomasta Taaville? En nyt ihan ymmärrä, mikä tässä on se toinen skenaario, ellei nimenomaan tuo, että ei tykännyt Minnasta tuolloin ja nyt ahdistaa kun tuli takaisin. 

Niin, jos ei tykkää, miksei sitä sano suoraan asianosaiselle? Vähiten loukkaavaa.

Ei kaverillekaan uskalla kylppärissä sanoa!

Ja kansa näkee kyllä tuonkin miten Lasse toimii, ei se mitään haukkumiselta säästämistä oo. Ei oo pakko haukkua muutenkaan, sanoo vaan ettei halua yhtään mitään.

Jos kansa näkee että ei halua mitään, kyllä Minnakin on sen nähnyt ja aikuisena pitää tajuta ilman kiusallisia keskustelujakin. Enkä ymmärrä, miksi se asia siitä muuttuu, että siitä supistaan kaverin kanssa kylppärissä eikä ulkomaailmassa. Itse ainakin arvostaisin enemmän, että ei katsojien edessä ruodittaisi, miten paljon jotakuta ahdistaa olla minun kanssani. 

Lasse varmaan ghostaa reaalimaailmassa.

Reaalimaailmassa ei taida kukaan tunkeutua kysymättä hänen peittonsa alle ja kulje jatkuvasti perässä. 

Vierailija
60534/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais näitä myötähäpeätehtäviä, onneks saa kuitenkin vaihtaa kameraa.

Vierailija
60535/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitään bb-asukkaille bändien nimiä!

Jasmiinan bändin nimi voisi olla Ihrakaiset. Soittaisi Värttinä-tyyppistä folkkia

Samir: Samirin basaari. Itämaisilla mausteilla soitettua kitarapoppia

Taavi: Taavi ja Hitaat eestiläiset. Laahaavaa tanssilavojen iskelmää.

Melody: Gorilla girls. Raivokasta feministi-indie-rokkia.

Saa jatkaa

Vierailija
60536/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun nuo 3 naista lähtisi yhtäaikaa pois. Mitäänsanomattomia hiihtäjiä. Husss

su lähtee joku pojista 1 vai 2, aina paree jos 2.

Vierailija
60537/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsbaa varmaan potuttaa kun ei päässyt tähän musatehtävään räpsyy.

Vierailija
60538/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy blendaa blendaa.... Majo majo majoneeeesi..

Vierailija
60539/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booom! 🤪

Vierailija
60540/105262 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB:ltä täysi floppi tuoda Minna uudestaan taloon. Käyttäytyy nyt korostetun hillitysti kun on lukenut arvostelut omasta käytöksestään eka vierailulla. Luo Lassea kohtaan lempeitä katseita saamatta mitään vastakaikua.

Kaikenkaikkiaan täysi nolla veto tuotannon toimesta!

Luultavasti tuotannossa odotettiin, että Minna tuo jotain uutta säpinää tuonne ja kun mitään ihmeempää ei tapahdukaan niin laittavat sen kohta vähin äänin ulos.

Kauhulla odotan sitä millä tavalla Minnalla tulee olemaan mahdollisuus vaikuttaa nimeämisiin. Ikäänkuin palkintona jostain.  ????

Niinpä. Hyvitys siitä, että hän on ainoa asukas, joka on häädetty normaalilla tavalla ilman kikkailuja. Olisi ymmärrettävää, jos olisi joutunut lopettamaan leikin kesken esim sairauden tms ikävän syyn takia, mutta hänet häädettiin ihan reilusti nimeämisillä ja häätöäänestyksellä eikä hän ansaitse enää mitään oikeuksia peliin liittyen. 

Ketju on lukittu.