Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Taavi yrittää niin paljon, ansaitsis kyl jonkun tsemppipalkinnon. Nyt selkeesti meinaa päästä hommasta jyvälle, mut sekoaa aina Samirin alkaessa laulaa ja soittaa sähkökitaraa.
Taavi ei oo henk koht lemppari, mut siis samaistun itse tohon kun ei vaan tajua mut silti hän yrittää parhaansa.Oliko tossa määrätty ne soittimet joita tulee käyttää? Mietin kans et mitä tulis siitä. Et siirtäisivät Taavin bassoon ja Juhanin kitaraan..
Melody on kans niin rauhallinen ja ystävällinen Taaville, niil on musta jotenki ihan huikeet välit toistensa kanssa.
Juhani varasi basson heti eikä siitä keskusteltu. Taavia on yritetty istuttaa koskettimiinkin, mutta ei tullut mitään. Tänään kokeili rumpuja ennen treeniä, ei missään nimessä sitä ainakaan. Vaikeita oli soittotunnit mullekin aikoinaan, mutta tuo Taavi on kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Taavin ja Lassen keskustelut tuosta Minna-keissistä liittyy puhtaasti siihen, et Taavo luuli että molemmat oli ns. Ihan inessä siinä jutussa. Mää luulen että sitä Lasse yritti sanoa, että ei nyt oikeasti ollut niin messissä ku Minna. Ja eihän muut tuolla tarkemmin siitä tiedä, että Minna oli se joka änkesi puoliväkisin Lassen viereen joka yö.
Ja Lasse itsekin pitää sitä juttua vähän outona, kun eivät päivisin juuri olleet edes yhdessä. Puhui pk-huoneessa siitä.
Ja voin vaan kuvitella et tuolla tuo todellisuus hämärtyy, ja itsekään enää muista niistä ekan viikon jutuista mitään.
Mun mielestä Lasse on nyt ihan ok tuolla, enkä näe mitään tarvetta et Mika pitäis alkaa Minnan kans puimaan tuota tilannetta sen tarkemmin läpi.Mikähän Lassea estää sen kaverilleen Taaville ääneen sanomasta, ettei ollut messissä?
Ei se muille olekaan ongelma, mut Lasselle näyttää olevan.
No esimerkiksi se, että ei halua haukkua toista koko kansan edessä?
Jos asiassa olisi jotain ihkupoksuromanttista salaihastusta, mikäs sen sitten estää kertomasta Taaville? En nyt ihan ymmärrä, mikä tässä on se toinen skenaario, ellei nimenomaan tuo, että ei tykännyt Minnasta tuolloin ja nyt ahdistaa kun tuli takaisin.
Niin, jos ei tykkää, miksei sitä sano suoraan asianosaiselle? Vähiten loukkaavaa.
Ei kaverillekaan uskalla kylppärissä sanoa!Ja kansa näkee kyllä tuonkin miten Lasse toimii, ei se mitään haukkumiselta säästämistä oo. Ei oo pakko haukkua muutenkaan, sanoo vaan ettei halua yhtään mitään.
Jos kansa näkee että ei halua mitään, kyllä Minnakin on sen nähnyt ja aikuisena pitää tajuta ilman kiusallisia keskustelujakin. Enkä ymmärrä, miksi se asia siitä muuttuu, että siitä supistaan kaverin kanssa kylppärissä eikä ulkomaailmassa. Itse ainakin arvostaisin enemmän, että ei katsojien edessä ruodittaisi, miten paljon jotakuta ahdistaa olla minun kanssani.
Tuosta rap biisistä tuli jotenki mieleen "Pelimies" oliko se joku Martti Vainaa ja sallitut aineet kun esitti.
En ole aieemin nähnytbm ketään joka koko ajan mutjaa turpaansa, imeskelee, ja puree huuliaan, ja törröttää huuliaan, niin kuin tuo Lassen exsuhero.
Epävarman, itsestään, ja tekemisistään, sekä kameroista koko ajan tietoisen ihmisen eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Taavin ja Lassen keskustelut tuosta Minna-keissistä liittyy puhtaasti siihen, et Taavo luuli että molemmat oli ns. Ihan inessä siinä jutussa. Mää luulen että sitä Lasse yritti sanoa, että ei nyt oikeasti ollut niin messissä ku Minna. Ja eihän muut tuolla tarkemmin siitä tiedä, että Minna oli se joka änkesi puoliväkisin Lassen viereen joka yö.
Ja Lasse itsekin pitää sitä juttua vähän outona, kun eivät päivisin juuri olleet edes yhdessä. Puhui pk-huoneessa siitä.
Ja voin vaan kuvitella et tuolla tuo todellisuus hämärtyy, ja itsekään enää muista niistä ekan viikon jutuista mitään.
Mun mielestä Lasse on nyt ihan ok tuolla, enkä näe mitään tarvetta et Mika pitäis alkaa Minnan kans puimaan tuota tilannetta sen tarkemmin läpi.Mikähän Lassea estää sen kaverilleen Taaville ääneen sanomasta, ettei ollut messissä?
Jos asiassa olisi jotain ihkupoksuromanttista salaihastusta, mikäs sen sitten estää kertomasta Taaville? En nyt ihan ymmärrä, mikä tässä on se toinen skenaario, ellei nimenomaan tuo, että ei tykännyt Minnasta tuolloin ja nyt ahdistaa kun tuli takaisin.
Lasse ei muutenkaa vaikuta sellaselta tyypiltä et läyhäis tuolla kaverin kans jostai toisten henkilökohtasista asioista. Vrt. Minnan puheet Jassulle Lassen ja hänen yöseikkailuistaan.
Sitähän Lasse myös sano et no sen näkee sit et miten tuo ens viikko lähtee etenemään, että mikä on Minnan suhtautuminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse oli muuten kiva. Mut... Lasse on outo!
Mitä ihmettä hän selittää noista Minnan jutuista.
- "Nii, mut...", "No niii, mut...", "Puhutaan tän jälkeen",
-"Niii, mut...".Mitä mut?!
-"Nii, no nukuttiin me periaatteessa lusikassa, mut..."
-"Niiii, mut".Lasse on aikuinen mies. Vai onko? Lassea jännittää, mut... On outoa.
Mitäköhän Lasse aikoo puhua "tän jälkeen". Ihan itse Lasse on peiton alle mennyt naisen kanssa. Siinä ei ole mitään olemista "periaatteessa" lusikassa. Kaduttaa toki saa, mut... siellä periaatteessa lusikassa Lasse oli monena yönä saman naisen vieressä.
Lasse todellakin itse sitten lusikkaöiden jälkeen puhui, että häntä alkaa haluttamaan liikaa, tulee paikat kipeeks, alkaa käydä sen takia hänelle vaikeaksi olla lusikassa, kun halut kasvaa.
Jos tuo oli feikkausta, niin Lasse kantakoon aikuisena miehenä oudosta feikkauksestaan vastuunsa ja selvittäköön asiansa asianosaisille, jos oli, niin ketä varten se oli? Lasse ei nimennyt Minnaa, eikä voinut mitenkään olettaa Minnan häädettävän jo kahden viikon kuluttua, eli se ei voinut olla mitään feikkausta ajan pelaamiseksi siten, että halujen kasvun perusteella vois kieltäytä lusikasta sen pari päivää kunnes nainen lähtee. Sen naisen lähtö ei ollut Lassen ennustettavissa. Ei jää jäljelle mitään järkeä feikata halujen kasvua.
Lasse vois aikuisena hyvällä mielellä kuitata jutun parin illan juttuna Minnalle ja sopia onko se ok.
Jos ei halua sitä jatkaa. Mut...Lasse, siellä peiton alla halimassa toista ihmistä. Jos et sitä halua, niin et sinne mene, joku halu oli joka tapauksessa, mikä sinut sinne veti! Jälkeenpäin selittelysi on outoa, etkä edes osaa selittää, kun jäät ihan itse nyt vaille sanoja. Tietäen, että sinut on nähty.
Lasse on monta kertaa osoittanut osaavansa sanoa vastaan tiukasti, kun haluaa. Lasse on näyttänyt, kuinka huumorin varjollakin huomauttelee suoraan, kun vaan haluaa. Lasse osaa sanoa!
Hän osaa huumorilla kuitata asioita. Hän osaa olla lähtemättä isosti riitaan. Mut...Mitähän ihmettä Lasse siis aikoo puhua "tän jälkeen"?
Ilman videoita todisteena Lasse varmaan pyörtäis koko jutun! :D
Lasse vois aikuisena hyvällä mielellä kuitata jutun parin illan juttuna Minnalle ja sopia onko se ok.
Jos ei halua sitä jatkaa. Mut...Tämä!!
Sopia, onko se ok? Miksi ihmeessä keneltäkään pitäisi kysyä, onko ok, että en halua sinua?
Väärinymmärrätköhän tahallasi (vai etkö vain ymmärrä).
Totta kai Lasse voi minun puolestani huutaa periaatteessa-lusikka-naiselleen, että "Heii, niii, mut en halua suaa!!".
Siitä vaan Lasse! Kerro mikä sua vaivaa!
Katsoessamme Lassea kuitenkin olemme nähneet, ettei hänellä kyvyt riitä siihen. Ainakaan vielä hän ei ole tehnyt niin.
Vaihtoehdoiksi jää, että Lasse sittenkin tykkäsi hetken Minnasta eikä osaa käsitellä tunnettaan tai se, että Lasse ei uskalla! Lassea jännittää! Siinä tapauksessa hän voi yrittää ystävällisesti ja kivasti (vaikka oman tyylinsä mukaan huumoriakin hyödyntäen) kuitata homman parin yön jutuksi lusikkanaisen kanssa ja SOPIA, että ollaan ok, KUN Lassea jännittää eikä uskalla muutakaan ja siten itse auttaa ITSEÄÄN, auttamalla itsensä tilanteesta pois.
Jos Lasse ei halua loukata, niin silloinkin hän voi hyväntuulisesti sopia, miten asiaan suhtaudutaan jatkossa. Jos haluaa siihen itse vaikuttaa sopimalla.
Lasse selittää ihan outoja "nii, mut" ja "kerron sulle tän jälkeen", siitä mitä me kaikki olemme jo nähneet.
No eihän tuota vaivaa yhtään mikään. Jos häntä kiinnostaa, mutta ei saa sanotuksi, niin sehän on hänen oma ongelmansa. Jos taas ei kiinnosta, niin mitä selittämistä siinä on. Eli kenelle hänellä on nyt velvollisuus selittää jotain? Ja miksi pitää sopia, miten jatkossa suhtaudutaan? Kai nyt aikuiset ihmiset osaavat elää niin kuin tilanne vaatii. En nyt oikeasti ymmärrä, millaista ulostuloa tässä nyt odotat. Ihmeellistä teinimeininkiä tällainen supina "iik se kattoi mua, mutta ei se uskalla tulla puhuun, se on varmaan niin ihastunut".
Lassehan on ite ihan vaikeena. Lähinnä jos oma olo on kovin epämukava niin kantsis tehdä sille jotain?
Niin kuin esimerkiksi mitä? sanoa, että voitko mennä kotiisi?
Esim. Vapauttaa itsensä tosta tärinästä ja sanoa lusikkanaiselleen, että se juttu sun kanssa oli vaan pari yötä ja voi vitsi se oli mun virhe! Sori! Heippa!
No tuota, eikös hän jotain sellaista sanonut ennen Minnan lähtöä. Minnahan itse Jassulle tämän kertoi. Eipä tuo paljon auttanut, kun tuo nainen silti odottaa jotain. Tai ellei hän niin katsojat.
No vaikeeta ne soittotunnit on olleet mullekin, joten ymmärrän Taavia tosi hyvin. Ei tee ihmisestä yksinkertaista tai huonoa jos ei jotain osaa.
Bassoa mietin vaan et olis Taaville voinut olla helpompi 😊
Vierailija kirjoitti:
En ole aieemin nähnytbm ketään joka koko ajan mutjaa turpaansa, imeskelee, ja puree huuliaan, ja törröttää huuliaan, niin kuin tuo Lassen exsuhero.
Epävarman, itsestään, ja tekemisistään, sekä kameroista koko ajan tietoisen ihmisen eleitä.
Toivottavasti talovierailunsa jää lyhyeksi kuin kanan lento ja Lasse pitäisi kylmän linjansa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos ei tykkää, miksei sitä sano suoraan asianosaiselle? Vähiten loukkaavaa.
Ei kaverillekaan uskalla kylppärissä sanoa!Ja kansa näkee kyllä tuonkin miten Lasse toimii, ei se mitään haukkumiselta säästämistä oo. Ei oo pakko haukkua muutenkaan, sanoo vaan ettei halua yhtään mitään.
No miksi siitä pitöis ylipäänsä jauhaa mitää, eihän Lassen tarvitse olettaa että Minnakaan haluais enää yhtää mitään.
Noillahan näyttäisi nyt olevan kaikki todella ok, Lasseki jauhanu tänään Minann kans ihan normaalisti, ilman mitään ahdistusta tai pakoilua. Miksi pitäisi siis erikseen vetää sivuun varmentamaan asiaa, että mä en nyt halua enää lusikoida sun kans jos se muutenki näyttää olevan selvää.
Muniksella on rumia kaapuja.
En kyllä yhtään ihmettele, miksi Lassea ahdistaa, kun Minna tuli taloon, jos Minna on samanlainen kuin nämä pari palstalaista. Hirveä nillitys, miksei nyt voida vatvoa asiaa, jota ei ole koskaan ollutkaan.
joillain obn musiikk8i korva ja joillain ei oo , jollain on rytmi veressä jne . Nuotit on nk kuvakortit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody näyttää ikäistään nuoremmalta ja Juhani taas ikäistään vanhemmalta.
Aki näyttää kans ikäistään nuoremmalta,on kuin teini tuolla toisten joukossa.
Ei Juhani mun mielestä näytä ikäistään vanhemmalta,mutta antaa sellaisen vaikutelman kyllä.Ehkä syynä siihen on vastuu maatilansa isännyydestä,lapsistaan jne.
Totta, ei hän kasvoiltaan ole vanha, olemus tekee kun on jäyhän oloinen, puhekin. Mutta ajatuksen kulku on nuorekas kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki näyttää kans ikäistään nuoremmalta,on kuin teini tuolla toisten joukossa.
Huvittavana verrokkeina parikymppiset Sami ja Ville, jotka näyttää nelikymppisiltä.
Sami on 29 v.
Minnalla on tuolla tehtävä joka liittyy nimeämisiin. Voi olla jo ulkona la. Pe onko Pileitä ja panimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu ilman meikkiä on 40v näköinen.
Alakanttiin.
Ei uskois,että Nooralla ja Jassulla vaan vuos ikäeroo
Noora näyttää 17 vuotiaalta. Jassu ilman meikkiä av mammalta, noo tämä loppu oli nk rankempaa huumoria
Musta Noora olisi saanut jäädä taloon.
Eilen vielä ajattelin, että EI helkkari tuohon Samirin porukkaan EI. mutta noillahan menee ihan hyvin.