Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vellotaan vain siskot tässä kananmunan rikkomisjutussa kun on niin kiehtovaa, ja tässä on kontenttia loppu kaudeksi...
Juu, munat ovat tylsiä, mutta valtavan paljon kiinnostavampaa on kitistä henkilöistä, jotka keskustelevat kananmunista. :D
miksi ette itse kirjoita kommentteja niistä haluamistanne aiheista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö mistään sitä Akin bädblayboy esitystä mistään? Huippuesitys! 10points👏🏻
Mut ei varmaan yhtä hyvä kun se Akin ja Samin ratkiriemukasta kauppareissu mitä täällä hehkutat?
Nyt tais mennä väärään osotteeseen, mikä kauppatehtävä?
Taavi on silmälle ilo, aina siistinnäköinen.
Siis rikkooko joku muka oikeesti sen kananmunan ensin lasiin? Oon 40-vuotias, eli rikkonut munia öööö... about 30 vuotta suoraan pannuun/ruokiin, eikä ikinä oo mätämunaa vastaan tullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on tämän hetken mielenkiintoisin asukas. Nämä muut on niin nähty.
Räppäyksen perusteella on taiteilija ja nehän on aina omanlaisiaan.
Haluaisi nähdä vielä Nooraa ja oppia tuntemaan Nooran oikeasti ilman Melodin kiusaamista kiitos.
Upea nainen!No ei ole mikään taiteilija sentään, kun jotain hömppäräppää, mutta haluan minäkin nähdä vielä, että jospa sillä jotain tulisi Lassen kanssa. Viime yönähän oli se hauska episodi, kun Lassen istuessa pihalla säkkituolilla, Noora meni istumaan Lassen syliin. Sitten vähän ajan päästä Lasse alkoi menemään vaikean näköiseksi ja laittoi takkia kasvojensa eteen, kun ilmeisesti alkoi etumus jöpöttämään. Noora sitten lähti siitä äkkiä sisätiloihin ja Mellu ja Jassu sitten naureskelivat Lassen tilannetta... Ja Mellu totesi jotain, että "voisitte jatkaa makkarin puolella".
Ei pullottanu, katsoin. Lasse laittoi takkia kasvojensa eteen kun jatkoi Nooran lausetta rakkautta ja.... Noora lähti kun valas tuli.
Jospa sinne tuodaan ryhävalas, joka syö majoneesiporkkanaa ja voita. Jänskättäää.
Vierailija kirjoitti:
Siis rikkooko joku muka oikeesti sen kananmunan ensin lasiin? Oon 40-vuotias, eli rikkonut munia öööö... about 30 vuotta suoraan pannuun/ruokiin, eikä ikinä oo mätämunaa vastaan tullu.
Aina rikon astiaan ensin koska mun rikotuissa kuoren muruja.
600 kilonen sonni tulee pihalle.
ei varmasti tule mitään eläintä. Siitähän nousis hirveä haloo,e ttä nyt eläinparka stressaantuu turhaan jne. Ehkä 10 vuotta sitten vois olla, mutta nykysin ollaan niin tarkkoja eettisyydestä, että epäilen, että oikea eläin tulee.
Vierailija kirjoitti:
600 kilonen sonni tulee pihalle.
Lypsättävä sonni 😂
Samin musta kissa hra mikähän nimi olikaan. Tulisipa hän 2 päiväksi taloon.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on silmälle ilo, aina siistinnäköinen.
Lasse on kans kivan näköinen ja siisti.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla oli kiva "huutokauppa" muutama tunti sitten kun pyykki tuli.
ne oli vaatteita mitkä lojui vaatekaappien edessä penkeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tää juttu oli, että Nooraa kiellettiin Iso Veljen toimesta räppäämästä.
Nooran freestylet sitten onkin jonkun muun Teoston alaisia räppejä, eikä edes omia? Jos olisi omia, niin kaipa tuo nyt tietäis, että mitä on tullut nauhotettua ja maksettua teostot.
Kiellettiin, kun oli niin huono. Katsojaluvut laski kuin lehmän häntä.
Edelleen väitän että kielto johtui kun räppäsi hullu Taavi sanaa muutaman kerran. Ketään ei saa nimitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan kyllä jo normaaleja nimeämisiä. Nyt on ollut ihan liikaa kikkailua. Haluan oikeasti tietää mihin kohtaan asteikolla asukkaat toisiaan rankkaavat, kuka ärsyttää eniten ja miksi ja haluan kuulla sen.
Täysin järjetöntä ole se, kun noi kolme silloin uusina saivat nimetä häätöäänestykseen joutujat ja jopa kaksi laitettiin silloin sen perusteella ulos. Meinaako tuotanto nyt jotenkin paikata mokansa?
Vierailija kirjoitti:
Toi Pekka on niiiiiiiiiiiin rasittava!!!!!
Ei tota älämölöö kestä enää.Pliis hoitakaa se häätöäänestykseen ens viikolla pliis.
Ja Anssi!! Yhtä Veen loihtimista.. Miten ei isä ihminen voi siivota suutaan??
Vierailija kirjoitti:
Mä rikon kotonakin. Jäänyt töistä päälle. Jos teen munakkaita, niin 50 munaa suoraan samaan astiaan ja oho, mätämuna. Koko massa roskiin. Ei kiitos, lasin kautta.
Kyllä niitä on muutamia elämän aikana tullut vastaan. Harvoin kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Nooh, jos oisit asunu kommunistisessa valtiossa et yhtään ihmettelisi asiaa.
Uskalsin laittaa kananmunan suoraan pannulle, ja kas kummaa, maailma ei revennyt.