Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
57761/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaa papukaijaa

Vierailija
57762/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä on jättibulge farkuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57763/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysikö Nortsu tänään anteeksi käyttäytymistään?

Onko Noora ymmärtänyt käyttäytyneensä väärin? Tuskin. Hänellähän on oikeus olla sellainen kuin on ja sanoa mitä haluaa. Hiiteen käytöstavat.

Vierailija
57764/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ärsyttävää, kun Noora ja Melody ramppaavat koko ajan tuosta pelistä pois.

Vierailija
57765/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, nyt pidetään yhtä ja joku pojista ulos. 

Kyllä, ukkoJuhani nyt pohjanmaalle traktoreita rassaamaan.

Vierailija
57766/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on flikkaan ja snikkaan?

Vierailija
57767/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu ei kestä yhtään äänestykseen joutumista. Itkee vuolaasti ja nillittää joka paikassa kaiken aikaa. Sitä ei kestä katsoa.🤮

Kyllä. Oli todella tekopyhää se Jassun eilinen sanelu Nooralle, että mitä tunteita Noora saa tuntea, mutta ei saa sanoa tiettyjä asioita. Kyllähän Noora saa sanoa tasan tarkkaan mitä haluaa. Jassuhan se onkin just hyvä ohjeistamaan toisia, kun on itse tunnettu siitä, että huonolla tuulella sanoo mitä sylki suuhun tuo ja aiheuttaa pahaa fiilistä koko taloon. Jos Nooran käytös meni eilen vähän yli, niin kyllä meni Jassunkin.

Jassu näpäytti Nooralle tosi hyvin takaisin Nooran omat sanat ja vielä ihan empatiat perään. Nooran mielestä silloin häätöön joutuneet eivät olisi saaneet pahoittaa mieltänsä häätöön joutumisesta kun "semmosta se vaan on". Ja mitä tapahtuu kun Noora itse nimetään häätöäänestykseen? Kokoillan itkupotkuraivarit ja muiden syyttelyt. Että ihan asiasta Jassu sano.

Kylläpä on outo ja vähä-älyinen postaus. Noora ei missään kohtaa kieltänyt ketään (tässä tapauksessa möly-Jassua)  pahoittamasta mieltään kun sanoi "semmoista se on". Noora oli sitä paitsi vain realistinen, semmoista se todellakin on, kukin vuorollaan häädössä.

Noora ei kuitenkaan itse ottanut kovin hyvin sitä kun joutui itse häätöäänestykseen. Mitä mieltä siitä olet?

Kuinka moni näki koko tilanteen, mistä Nooran itkupotkuraivarit alkoi? Noora ei alkanut kiukuttelemaan sen takia, että joutui häätöäänestykseen, vaan sen takia että porukka alkoi saunassa ylistämään Akia ja Taavia että he eivät ainakaan saa joutua sunnuntaina ulos. Noora oli myös paikalla, mutta kukaan ei sanonut hänelle mitään vastaavaa ja siksi veti johtopäätöksen, että hänet sitten halutaan ulos.

Lasse on ainoa joka suoraan yrittänyt tukea ja tsempata Nooraa. Onhan tuo aika ikävää, vaikka ei henkilöstä niin pitäisi. Monien suora kylmäkiskoisuus on aika kylmäävää.

Vierailija
57768/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu ei kestä yhtään äänestykseen joutumista. Itkee vuolaasti ja nillittää joka paikassa kaiken aikaa. Sitä ei kestä katsoa.🤮

Kyllä. Oli todella tekopyhää se Jassun eilinen sanelu Nooralle, että mitä tunteita Noora saa tuntea, mutta ei saa sanoa tiettyjä asioita. Kyllähän Noora saa sanoa tasan tarkkaan mitä haluaa. Jassuhan se onkin just hyvä ohjeistamaan toisia, kun on itse tunnettu siitä, että huonolla tuulella sanoo mitä sylki suuhun tuo ja aiheuttaa pahaa fiilistä koko taloon. Jos Nooran käytös meni eilen vähän yli, niin kyllä meni Jassunkin.

Jassu näpäytti Nooralle tosi hyvin takaisin Nooran omat sanat ja vielä ihan empatiat perään. Nooran mielestä silloin häätöön joutuneet eivät olisi saaneet pahoittaa mieltänsä häätöön joutumisesta kun "semmosta se vaan on". Ja mitä tapahtuu kun Noora itse nimetään häätöäänestykseen? Kokoillan itkupotkuraivarit ja muiden syyttelyt. Että ihan asiasta Jassu sano.

Kylläpä on outo ja vähä-älyinen postaus. Noora ei missään kohtaa kieltänyt ketään (tässä tapauksessa möly-Jassua)  pahoittamasta mieltään kun sanoi "semmoista se on". Noora oli sitä paitsi vain realistinen, semmoista se todellakin on, kukin vuorollaan häädössä.

Noora ei kuitenkaan itse ottanut kovin hyvin sitä kun joutui itse häätöäänestykseen. Mitä mieltä siitä olet?

Kuinka moni näki koko tilanteen, mistä Nooran itkupotkuraivarit alkoi? Noora ei alkanut kiukuttelemaan sen takia, että joutui häätöäänestykseen, vaan sen takia että porukka alkoi saunassa ylistämään Akia ja Taavia että he eivät ainakaan saa joutua sunnuntaina ulos. Noora oli myös paikalla, mutta kukaan ei sanonut hänelle mitään vastaavaa ja siksi veti johtopäätöksen, että hänet sitten halutaan ulos.

Kyllähän se Noora samantien sohvalla aloitti sen surkuttelunsa, kun nimet tuli julki. Sitten se oli vaan yhtä crashia seurasta toiseen, mihin Noora vaelsi.

Itse enemmään keskityin silloin, kun pelasivat Aliasta. Siitähän se lähti kanssa aivan ykskaks, "hän ei osaa mitään" ja jätti Akin parinaan aivan puille paljaille.

Sitten se siirtyi sohvalle, jossa alkoi muurahaistehtävän muistelut. Pitkään sai pojat muistella ja Noora istui hiljaa.. kunnes ei istunut. Aivan ihme kilarit otti, että hän olisi ollut hyvä siinä tehtävässä, jos olisi ollut talossa. :D

Siitä sitten siirtyi Juhanin ja Samin lautapeli keskusteluun pystypöydälle. Josta tuli äkkiä lähtö, kun Juhani rupes läpällä puhumaan Carcassonnesta... Sitten taas neiti tuhahti ja lähti.

Siinä vaiheessa mun mielenkiinto oli täynnänsä Nooraa, joten mietin, että kunpa joku avais sille oven samantien, että kimpaannuksissaan vaeltaisi suoraan ulos talosta.

Vierailija
57769/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oli todella tekopyhää se Jassun eilinen sanelu Nooralle, että mitä tunteita Noora saa tuntea, mutta ei saa sanoa tiettyjä asioita. Kyllähän Noora saa sanoa tasan tarkkaan mitä haluaa. Jassuhan se onkin just hyvä ohjeistamaan toisia, kun on itse tunnettu siitä, että huonolla tuulella sanoo mitä sylki suuhun tuo ja aiheuttaa pahaa fiilistä koko taloon. Jos Nooran käytös meni eilen vähän yli, niin kyllä meni Jassunkin.[/quo

Mutta mutta Noora kilahti sohvalla, terassilla, ruokapöydässä, keittiönkulmalla.Napisi ettei häntä kuunnella ku Taavi ja Pekka puhuivat muurahaistehtävästä, pelipöydässä kun ei pärjänny, lautapeli juttu ei kelvannu hälle ku Juhani ja Sami jutteli, Melodylle kilahtelut, napinat kun on ulkopuolinen, räpistäänkin otti kilarit ennenkuin ees räppäsi.

Vierailija
57770/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei varmasti tule mitään eläintä. Siitähän nousis hirveä haloo,e ttä nyt eläinparka stressaantuu turhaan jne. Ehkä 10 vuotta sitten vois olla, mutta nykysin ollaan niin tarkkoja eettisyydestä, että epäilen, että oikea eläin tulee. 

Yhdellä vanhalla (kunnon) kaudella kun oli oikea piha ja tehtäväalue ulkona niin niillä oli vuohia :) Eikä kukaan itkenyt miten kamalaa eläinrääkkäystä. Tosin silloin oli vielä Onneksi some-vapaa maailma!

Vierailija
57771/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan kyllä jo normaaleja nimeämisiä. Nyt on ollut ihan liikaa kikkailua. Haluan oikeasti tietää mihin kohtaan asteikolla asukkaat toisiaan rankkaavat, kuka ärsyttää eniten ja miksi ja haluan kuulla sen.

Täysin järjetöntä ole se, kun noi kolme silloin uusina saivat nimetä häätöäänestykseen joutujat ja jopa kaksi laitettiin silloin sen perusteella ulos.  Meinaako tuotanto nyt jotenkin paikata mokansa?

Tämä. Noora ja Samir on talossa, esim. Katja ja Sanni ei.

Vierailija
57772/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä fiiliksillä Juhani nyt? Kyllä olin ihmeissäni kun koosteessa näytettiin se Samin ja Juhanin keskustelu. Juhani suoraan sano että punaisten olisi pitänyt antaa voitto heille. Sami siihen ihmeissään "eihän siinä oo mitään järkeä, tämähän on kisaa" Juhani vaan silmät suurina niin mitä sitte tyyliin, sanoinko jotain väärin....

Vierailija
57773/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis katsojat on ne jotka äänestää lopulta, kuka talosta lähtee. 

Vierailija
57774/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä fiiliksillä Juhani nyt? Kyllä olin ihmeissäni kun koosteessa näytettiin se Samin ja Juhanin keskustelu. Juhani suoraan sano että punaisten olisi pitänyt antaa voitto heille. Sami siihen ihmeissään "eihän siinä oo mitään järkeä, tämähän on kisaa" Juhani vaan silmät suurina niin mitä sitte tyyliin, sanoinko jotain väärin....

Ei kai se ihan noin sentään sanonut.  Eihän Juhani sentään tyhmä ole. 

Vierailija
57775/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Noora kuulee kun toisia ylistetään niin se ei oikeuta käyttäytymään noin.Ei missään nimessä.Se mitä kuuli niin Nooran pelleily jatkui pitkään.

Vierailija
57776/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää illan twisti 🤭

Vierailija
57777/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ihan noin sentään sanonut.  Eihän Juhani sentään tyhmä ole. 

kyllä vaan sano, ei loppuvoittoa vaan ilmeisesti tarkoitti sitä eläinkisaa. 

Vierailija
57778/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa joku pojista häipyä. 

Vierailija
57779/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB Timon käärme taloon.

Talossa on jo käärme. Ville nimeltänsä.

Porsas, apina, sika, lammas ja paviaanikin löytyvät.

Vierailija
57780/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinne tuodaan turkkilainen ryhävalas joka syö majoneesiporkkanaa ja voita.

Ketju on lukittu.