Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
57221/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä joka viikkoista kampanjointia täällä kuinka X nainen pitäis saada talosta ulos. Kohta ollaan siinä tilanteessa ettei talossa ole enää muita naisia kun Jassu kunnes sekin pitää saada talosta ulos. Ilmeisesti tämmöinen BB on palstan makuun. En taida enää jaksaa katsoakaan.

Vierailija
57222/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että se tuleva 12. asukas on joku eläin, esim. koira.

Talossa on ennenkin ollut hoidettavia eläimiä. 

No toivottavasti ei ole koira, joka tarvii kuitenkin kunnon lenkitykset. Siinä suhteessa ok, jos sitä lenkitetään talossa olon lisäksi, mutta kuka haluaa antaa koiransa tuonne vieraiden ihmisten keskellä noin vain? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57223/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon minipossua, olisipa veikeätä!

Vierailija
57224/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaako Juhani nyt viimeset sämpylät talossa, NYYH!

Vierailija
57225/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muurahaisviikko oli niin ankea performanssi valtaosalta, että on helppo olla Nooran kanssa samaa mieltä. Olisi helposti vetänyt vatusti paremmin, jos olisi mukana ollut ja olisi ollut halua eläytyä ja yrittää. Miten nopeasti katsojillakin kaikki unohtuu?

Muutenkin ihmetyttää sen viikon raskauden glorifiointi. Vammailu alkoi työläisillä jo ensimmäisenä iltana, joten jostain päävammasta siinä oli kyse, mitä velikään ei osannut lainkaan motivoida. Pekan ja Juhanin rooli oli varmasti loppua kohden raskas, mutta muiden työläisten vinkunoita on vaikea ottaa todesta. Kuhnureilla sitten oli haastavampi ja ristiriitaisempi rooli ohjeistuksensa kanssa, mikä varmaan kävi konfliktien myötä henkisesti hyvin raskaaksi, mistä Akikin tunteellisesti jossain vaiheessa purkautui.

Vaikka olisit mitä mieltä viikkotehtävästä, et sinä nyt vain mene laukaisemaan, että olisit itse tehnyt paljon paremmin, kun toiset kertovat tuntemuksiaan kyseisestä viikosta. Toiset keskustelevat ja naureskelevat hyvässä hengessä kokemukselleen niin miten kenellekään tulee edes mieleen sanoa, että itse olisi tehnyt paljon paremmin. Jos halusi osallistua keskusteluun, olisi ollut paljon neutraalimpaa sanoa, esim että olisi itse halunnut olla toukka. Tuota on turha puolustella sillä, että "silt must tuntuu", koska silloin kerrot vain, että tunteesi on, että olet muita parempi ja muut olivat huonoja. 

Vierailija
57226/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma turvassa. Eipä tämän enempää tänään täällä vitsi käydä. Eilen Juhanista vääntöä, tänään Noorasta. Ei synny normaalia keskustelua. Joten jatkakaa mihin jäitte.

Mikä olisi sinusta parempaa keskustelua ja miksi et itse aloita parempia keskusteluja?

Vierailija
57227/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai voi valehäätö olla, kun katsojilta kerätäänä äänestyksellä rahaa. 

Ei voi. Petoshan se ois.

Niin varmaan, vapaaehtoistahan tuo rahan antaminen on, älä ole typerä.

Niitä viedään ketä saadaan🤣

itse olet typerä.

Vierailija
57228/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä joka viikkoista kampanjointia täällä kuinka X nainen pitäis saada talosta ulos. Kohta ollaan siinä tilanteessa ettei talossa ole enää muita naisia kun Jassu kunnes sekin pitää saada talosta ulos. Ilmeisesti tämmöinen BB on palstan makuun. En taida enää jaksaa katsoakaan.

No jos se nainen on ihan peestä, niin miksi pitäisi väkisin pitää talossa sitten? Siksi kun on vaan nainen? 

Vierailija
57229/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Minna pääsisi taloon ?

Vierailija
57230/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikohan oli valmis palaamaan taloon vaikka heti, jospa onkin hän joka menee  :)  1 häädetään, 1 tilalle ja lukumäärä pysyy 12 

Vierailija
57231/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli se Alman hehkuttama "edelleen 12 asukasta"? Tuleeko nyt sitten tvistien tvisti eli valehäätö?! Ei kai ketään vanhaa asukasta sentään oteta enää uudelleen sisään...

Ainakin huhut kertoo Helsingissä, että minna tulisi takaisin

Tuo huhu tuskin pitää paikkaansa vai onko ollut taas 10vrk eristyksissä.?

Luulen että se taloon tuleva asukas ei ole ihminen, jotenkin sellainen fiilis jäi Alman vihjailuista.

Possu sieltä tulee 🐷

Vierailija
57232/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sessa kirjoitti:

Olisipa kiva aamunavaus, kun kuuluttaisivat, että "Ärrä on auki, hakekaa aamupalaa olkaa hyvä"  Raskas viikko takana ja kyllähän juhlien jälkeen jotain herkkua ansasitsivat. 

Soisi nyt koko jengin saavan jotain kivaa, kun ei tiedä kuinka monelle tämä on nyt viimeinen päivä. 

Ei tuo nyt niin raskasta ollut....Tupakanpolttoa ja loikoilua suurin osa ajasta ja pitkät yöunet.

Vierailija
57233/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Petoshan se ois.

itse olet typerä.

Jep, jännät kuvitelmat 

Vierailija
57234/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, en muistanut koko minnaa enää. Luulin että täällä puhuttiin siitä viime vuoden minnasta, joka ei edes päässyt bb-taloon vaan ainoastaan mökkiin.

Se minna takas, että pääsee taloonkin! Ja loppukaudeksi immuniteetti. 😁

Suntio Minna oli talossa josta valehäädettiin mökkiin, mökiltä oikeasti häädettiin samaan aikaan se tutkija nainen en muista nimeä.

Vierailija
57235/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvii katsoa jos et jaksa.

Vierailija
57236/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä tätä jokaviikkoista kampanjointia täällä, kuinka asukas x ei saa poistua, koska on nainen. 

Sitkeästi sinäkin silti ohjelmaa katsot vaikka olet jo viikkotolkulla vinkunut, että et jaksa enää katsoa. :D 

Vierailija
57237/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon minipossua, olisipa veikeätä!

Siellä on jo syöttösika

Vierailija
57238/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36339 kirjoitti:

Noora 23 vuotta ja noin kakara vielä. Minä olin 22 vuotiaana kahden lapsen äiti, olin ja oli tietysti pakkokin  olla aikuinen ja järkevä.                                                                                                                                                                Alma sanoi eilen jotenkin ettei asukkaat tänään vähene, jätti jotenkin ilmaan roikkumaan että tarkoittiko että tulee takaisin joku jo häädetyistä, valehäädetäänkö joku tänään, vai tuleeko tänään joku uusi asukas. Se selviää tänään, jos jo häädetty tulee takaisin toivon ettei ainakaan Katja tai Minna palaa. Sanni olisi mieluinen yllätys.        

Minna tulee takaisin sanonut itse

Vierailija
57239/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaanpa tähän myöhäisen illan, yön tapahtumia. Sauna ja ulkoallas käytössä ja alkoholijuomia saivat juoda 4-6kpl. En ihan varma tuosta määrästä. Noora, Aki, Pekka vaikuttivat eniten humaltuneilta. Noora haastoi riitaa porukoiden kanssa, Melodylle sanoi että kun Melody vihaa häntä, Anssi oli sanonut hälle että hän Daiju, siitä kilahti, pelissä kun pelasivat arvaus peliä niin että piti puhua ja elehtiä ja toinen arvas mikä se on, siitäkin Noora kilahti ettei hän osaa ja juoksi pois, sitten meni nököttään Pekan ja Taavin lähelle mutta he puhuivat muurahais vk tehtävästä ja Noora siitäkin kilahti ettei hän saa suunvuoroo ja ei ole ollu mukana tehtävässä, siitä sit hyökkäsi Juhanin ja Samin tykö eikä ymmärtänyt heidänkään lautapeli keskustelua ja siitäkin tuli kilahdus. Makkarissa ennen valojen sammunusta nauku että halus Taavin ja ja Lassen viereen ku on vikayö. Ennen sitä kysyi Taavilta milloin hän riisuu boxerinsa. Porukka oli kypsynyt Nooran sekoiluun. Räpätä alkoi myös suu vaahdossa samaa säveltä toistaen eri sanoin kunnes isoveli kutsui pk huoneeseen ja kielsi esitykset.

Vierailija
57240/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Petoshan se ois.

On se silloin petos, jos maksamasi rahan vastineeksi sinulle luvataan asia x ja se ei toteudu. 

Ketju on lukittu.