Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
57181/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota Melodya vaan saada äänestykseen. Anssikin sössötti yöllä Melodylle, kuinka tämä on talon nainen. Olisin toivonut, että esimerkiksi Samir olisi antanut Melodylle pisteitä. Ehkä ensi kerralla...

Vai onkohan noi jätkät niin ovelia, että pitävät sen tekemässä ruokaa heille ja sitten viikkoa paria ennen finaalia pistävät pihalle.

Anssi ja Pekka molemmat osaa kyllä pelata, näkivät siinä kun kaikki oli äänestyksessä, että Mellu oli toiseksi viimeisenä eli ei ole katsojien suosikki eikä uhka heille. Lisäksi kun vielä kokkaa heille niin antavat sen toistaiseksi olla.

Vierailija
57182/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 kisaajaa ja 6 viikkoa jäljellä eli pakko alkaa tippua kaksi tai kolmekin kerralla.

5 viikkoa jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57183/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä seurasi yöhön pitkään bbtä, tajusi, että Nooralla oli pointti käytökseensä. Hyvin puhui fiiliksistään, lopuksi tuli tosin lapsellista kiukuttelua. Mutta miksi Noora ulos? Miksi ei Juhani, joka haluaa jo pois tuolta. Ei toi akikaan mikään järjen jättiläinen ole. Kiusattu pois, niin se ikävä kyllä menee. No, jos Noora lähtee, ketä melody sitten väheksyy ja kiusaa.

Aha nyt yritetään virittää Noran hartioille kiusatun viittaa, ei helvata, itsekin toki haluaisin ennemmin Jussin lähtevän talosta kuin Nooran koska nyt on jo aika ensimmäisen miehen pudota, mutta mitään kiusatun roolia tolle muidulle on turha virittää osaa kyllä pitää puolensa ja talloa muut ympäriltään se nähtiin eilen illalla.

En tiedä onko kiusaaminen oikea sana, mutta onhan Nooraa ignoorattu ja vähätelty tuolla paljon. Lasse, Aki, Juhani, Ville ja Sami ovat kohdelleet normaalisti, mutta muilla on ollut joku ongelma. Anssin daijujutut ja mukakuuntelut oli törkeitä, kun seuraavaksi kuitenkin oli haukkumassa jollekin. Ja ihan aiheesta Noora eilenkin provosoitui Pekan aika räpätä heitosta, joka minustakin oli ivallinen, mitä Pekka, Anssi ja Jassu ei muka yhtään huomanneet. Tuommoinen on aika raskas asetelma kun talon äänekkäimmät ja voimakkaimmat käy niin sanotusti päälle, eikä läheisiä tuolla oikein uutena ole.

Ja Noora olisi toki voinut käyttäytyä eri tavalla, mutta turhaa tuota on pelkästään hänen sekoilun piikkiin laittaa.

Vierailija
57184/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en Noorasta tykkää niin Juhanin pitäisi kyllä lähteä. Sai kaikilta nimeämispisteitä 

Niin ja kun itsekin haluaa lähteä, luulen että sitä ketuttaisi enemmän jos se joutuisi vielä jäämään.

Mä toivon myös, että Juhani pääsisi lähtemään, koska itse sitä haluaa. Katsojallekaan ei ole mitään viihdettä, kun kyllästyneenä istuu sohvalla. Ja ymmärrän hyvin fiilistä. Tehdä tuolla jotain typeriä tehtäviä viikkokausia, kun kotona on vaimo, lapset yms. 

Sitten Noora. Viihteen kannalta voisi olla viikon vielä ainakin. Ärsyttävin on kyllä ja ensimmäinen joka aiheutti myötähäpeät viime öisellä käytöksellään. Itku ja valitus sekoitettuna "Nyt mä olen oma itseni, tämmönen mä olen!!!" ja muut kiljumiset. Kun ei saanut muuten kaikkien huomiota tarpeeksi nousi oikeen tuolille seisomaan. Kuin kolmevuotias, "Katsokaa mua, katsokaa mua!!!!!". Jännä nähdä onko tänään tuollainen samanlainen räpäyttelijä mitä eilen mainosti aina olevansa ulkomaailmassakin. 

Vierailija
57185/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut viime vuonnakin, että kukaan ei antanut Ellalle nimeämispisteitä pitkään aikaan, joten häntä ei saatu ulos millään. Ja heti kun hän joutui äänestykseen, lensi ulos niin kuin leppäkeihäs. 

Vierailija
57186/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani kotiin. Noora ärsyttää mutta tuottaa sisältöä. Juhanin sisältö on mökötys.

Akia ei ois tarvinnut laittaa äänestykseen yhdellä pisteellä, ei oo vaan reilua jos sen takia lähtee.

Minusta olisi ihan oikein tuotannolle jos kultapoika-Aki putoaisi vahingossa tässä vaiheessa. Tällä kaverilla olisi vielä pitkä sentti rahastettu.

Ja samaa mieltä, Noora resonoi nyt sellaisilla ärsytystaajuuksilla, että ehdottomasti pitää jättää taloon. Omassa elämässäni en kestä tällaisia Nooran kaltaisia henkilöitä, mutta nythän onkin kyse talolaisten sietokyvystä. Juhani ei ole pariin viikkoon juuri elonmerkkejä osoittanut, joten aika nostaa muumio sohvalta ja kantaa ulos.

Vierailija
57187/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tänään räjähtää

Jep ku minna tulee takasin🥴

Vierailija
57188/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson eilisiä klippejä kun menin nukkumaan joskus yhden aikaa niin noora on lopettanut aliaksen kesken pelin, häipyy, että "jos mä on niin huono tässä en halua pelata" ja jättää muut pöytään ihan :O ilmeellä. Sitten istuu pekan, taavin ja akin kanssa sohvilla ja pojat puhuvat muurahaisviikosta ja noora sanoo "jos mä olisin muurahaisviikolla mä olisin eläytynyt rooliin ihan v**** täysillä enemmän" Taavi naurahtaa ja sanoo, että se on yks vaikemmista viikoista, että siinä väsyy tosi nopeeta niin noora vetää kilarit, että "jos mä oon tässä läsnä niin mä oon ihan samalla tavall asukas ku tekin jos te haluutte vetää puheen aiheet semmosiin viikkoihin missä mä en oo ollu läsnä nin antakaa mun lausua semmonen lause että mäki pystyn sanomaan" sitten alkaa se jos te ette halua että mää on tässä niin käskekää mun painua *******

noora olis voinut sanoa, että se oli kamala viikko(on katsonut viikon ja ties että muilla rankkaa) eikä, että mä olisin ainakin tehnyt paljon paremmin kuin TE!!! mikä ei varmasti pidä paikkaansa kuten on "se on sellasta" häätöön joutuminen.

Vierailija
57189/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekan ja Lassen viimeyön keskustelu (klo 4-5) näytti että Pekan normi puhetapa on ihan tavallinen, mikä pakko on meuhkata kuin tyhjäpäinen aina päiväsaikaan. Kun ihminen on aito, eikä vedä showta, silloin "ansaitsee" voiton. Pekan riehuminen vie tämän ohjelman katsojat.

Vierailija
57190/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Mellu uuden vinoilun kohteen löytää, sillähän hän nostaa itseään jalustalle. Kehtaa vielä syyttää sitten kiusattua tyyliin oma syys! Muut yhtyy kuoroon. Oikein malliesimerkki kiusaajasta esim. työpaikalla.

Iltabileissä Anssi ja Mellu istuivat sohvalla niin lemmekkäästi kuin hallitsijapari konsanaan ja katselivat suopeasti "lastensa" mekastamista. Ajattelin, että siinä on vakka kantensa löytänyt. Molemmat ovat sen tyyliin ihmisiä, että "minä ensin ja mulle kuuluu kaikki".

57191/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora 23 vuotta ja noin kakara vielä. Minä olin 22 vuotiaana kahden lapsen äiti, olin ja oli tietysti pakkokin  olla aikuinen ja järkevä.                                                                                                                                                                Alma sanoi eilen jotenkin ettei asukkaat tänään vähene, jätti jotenkin ilmaan roikkumaan että tarkoittiko että tulee takaisin joku jo häädetyistä, valehäädetäänkö joku tänään, vai tuleeko tänään joku uusi asukas. Se selviää tänään, jos jo häädetty tulee takaisin toivon ettei ainakaan Katja tai Minna palaa. Sanni olisi mieluinen yllätys.        

Vierailija
57192/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora ulos! Hän on nyt omat taitonsa, ja taidottomuutensakin, jo näyttänyt.

Mitä, jos pidettäisiin maaJussi talossa ihan omaksi kiusakseen 😂 Antaa kiukkupussina pyöriessäänkin enemmän kuin pikkulikka koko kolmeviikkoisensa aikana...

Noora kiukuttelemasta ulos. 

Juhanilla on huono viikko ollut häviön   vuoksi. Juhani otti häviön aika rankasti, koska kuitenkin kaikkensa  kitisemättä yritti.  Kyllä se Juhanin mieli muuttuu iloisemmaksi, kun uusi viikko alkaa. 

Juhani on oikeuden mukainen ja suoraluontoinen, Juhani on jäyhä pohjanmaan poika. 

No vaikea olisi päättää, Juhani vai Noorako lapsellisemmin on vinkunut viime aikoina. Kumpikaan ei taida ymmärtää koko BB:n ideaa. Ei ole tarkoituskaan jakaa palkintoja ym. tasa-vertaisesti, vaan päinvastoin suosia joitakuita ja sorsia toisia, että saataisiin konflikteja aikaiseksi.

Ihan ymmärrettäviä tunnepurkauksia molemmilta, mutta joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.  

Vierailija
57193/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää nään tuon Nooran yöllisen sekoilun siten, että siinä vaan kulminoitui yhteen iltaa koko kaksi viikkoa. Kaikki sinä aikana patoutuneet tunteet roihahti kerralla päälle, ja jälki oli sen mukaista. Mä vilpittömästi edelleen uskon, että ei Noora ilkeyttään sano typerästi tai suutu keskustelutilanteissa, vaan oikeasti on ajattelematon ja kokee olonsa tällä hetkellä todella epävarmaksi ja lytätyksi ja hänen kohdallaan se purkautuu valitettavasti tuolla tavalla.

Myöhään illalla(tai aamulla oikeastaan) itki vielä Lasselle sitä, että on illan käytöksellä pilannut koko reissun ja tietää että talossa olis parempi yhteishenki jos hän lähtis. Eli jonkinlaista itsekritiikkiä kyllä löytyy. On vaan niin hukassa oman paikkansa kanssa tuolla talossa tällä hetkellä.

En kyllä sanoisi ihan näin. Enimmäkseenhän tuo on pelkkää muiden syyttelyä, että muut eivät vain hyväksy häntä ja ihan tyhjästä vain päättäneet häntä ruveta vihaamaan. Sanoihan tuo eilenkin monta kertaa, että hänellä on oikeus sanoa, miltä tuntuu missäkin tilanteessa ja kaikkien pitää vain ymmärtää ja sallia se hänelle. Ei aikomustakaan pyytää anteeksi, vaan pelkkää selittelyä ja uhriutumista, että miksette anna minun puhua ilkeyksiä, jos minulla on ilkeä olo. 

Noora vaikuttaa herkällä ihmiseltä, joka tunnekuohussa ja tähän päälle humalatilassa möläytti asiat ei niin korrektisti. Oppimista ulosannin kanssa paljon vielä. Pyytelee varmasti anteeksi tänään, ei ole paha ihminen. Aki puolusti hienosti Nooraa, kun Anssi aloitti ylimielisen dissaamisen paljussa. Aki on tarkkailijana saattanut kuulla aiempaakin dissaamista. Noorasta vielä, herkempi ihminen vaistoaa kyllä että hänestä ei pidetä. Katjakin lähtöään skitsoillessaan makkarissa mainitsi että Noora oli ainut henkilö kenen kanssa ei tule toimeen eikä sen paremmin kiinnostakaan. Ville siinä komppasi. 24/7 näkee Nooran hyväntahtoisen puolen paremmin.

Vierailija
57194/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tänään räjähtää

Jep ku minna tulee takasin🥴

Mitä Minnassa oli niin ihmeellistä, että hän ansaitsisi tulla takaisin?

Vierailija
57195/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody selitti tässä jokin päivä Jassulle, miten hänen kumppaninsa muistuttaa tosi paljon Anssia. Ehkä siksi Melody tykkää Anssista, vaikka luulisi muuten noiden kahden olevan vähän sarvet vastakkain, kun molemmat haluavat hallita.

Vierailija
57196/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttikö teitä se, miten muut taas puhuivat Akille kuin tämä olisi varma lähtijä, kun selvisi hänenkin olevan äänestyksessä? Nimittäin tuo sama tsemppaaminen ja "vähättely" tapahtui edelliselläkin kerralla! Aivan kuin eivät pitäisi Akia minään, mikä on jatkunut koko kauden. Etenkin Lasse sortui tähän ja puheli koko illan, miten hyvä jätkä Aki on ja miten sitten näkevät ulkomaailmassa jne...

Siis sehän on nimenomaan Aki, joka lähestyy muita sillä tavalla kiitellen tästä reissusta ja toivoo että nähdään ulkomaailmassaki, jos sattuu että lähtee tänään. Joka viikolla Aki ok tätä tehnyt, kun on häädössä.

Ainaki Lasselle, Pekalla ja Mellulle piti tämän saman "kiitospuheen". Ja tottakai siinä jokainen aikuinen keskustelukaveri komppaa, eikä lähde luikkimaan karkuun.

Vierailija
57197/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli se Alman hehkuttama "edelleen 12 asukasta"? Tuleeko nyt sitten tvistien tvisti eli valehäätö?! Ei kai ketään vanhaa asukasta sentään oteta enää uudelleen sisään...

Ainakin huhut kertoo Helsingissä, että minna tulisi takaisin

Vierailija
57198/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani jo leipomassa sämpylöitä tuolla. Varmaan tuo kahden viikon jako näkyi Juhanin stressitasoissa myös siksi, ettei saanut edes tuota aamun rauhallista hetkeä viettää yksin, kun ei voinut mennä keittiöön kolistelemaan punaisten nukkuessa lattialla.

Vierailija
57199/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli se Alman hehkuttama "edelleen 12 asukasta"? Tuleeko nyt sitten tvistien tvisti eli valehäätö?! Ei kai ketään vanhaa asukasta sentään oteta enää uudelleen sisään...

Ainakin huhut kertoo Helsingissä, että minna tulisi takaisin

Miksi ihmeessä? Kyllä ärsyttäisi, jos hänen putoamisviikolla olisi äänestänyt jotain toista asukasta, ja sitten Minna tulisikin takaisin. Menisi usko koko BB:hen. 

Vierailija
57200/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi valehäätö olla, kun katsojilta kerätäänä äänestyksellä rahaa. 

Ketju on lukittu.