Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Luulenpa, että se tuleva 12. asukas on joku eläin, esim. koira.
Talossa on ennenkin ollut hoidettavia eläimiä.
Oma turvassa. Eipä tämän enempää tänään täällä vitsi käydä. Eilen Juhanista vääntöä, tänään Noorasta. Ei synny normaalia keskustelua. Joten jatkakaa mihin jäitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se Alman hehkuttama "edelleen 12 asukasta"? Tuleeko nyt sitten tvistien tvisti eli valehäätö?! Ei kai ketään vanhaa asukasta sentään oteta enää uudelleen sisään...
Ainakin huhut kertoo Helsingissä, että minna tulisi takaisin
Tuo huhu tuskin pitää paikkaansa vai onko ollut taas 10vrk eristyksissä.?
Luulen että se taloon tuleva asukas ei ole ihminen, jotenkin sellainen fiilis jäi Alman vihjailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se Alman hehkuttama "edelleen 12 asukasta"? Tuleeko nyt sitten tvistien tvisti eli valehäätö?! Ei kai ketään vanhaa asukasta sentään oteta enää uudelleen sisään...
Vihoviimeinen ihminen olisi Minna taloon palaajaksi. Siinä voisi Jassu heittää hyvästit voitolle, kun tämä ilkeä matami vetäisi hänetkin taas negatiivisuuden syövereihin. Asukkailta jos kysyttäisiin, niin haluaisivat varmaan Pipan takaisin, mutta näin katsojana en kyllä millään toivoisi sitäkään. Pipastakin paljastui todella piikikäs ja itsetietoinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa jassulla suu auki koko ajan
Jassu odottaa kuin linnunpoika, että joku viskaa sen molokin kitaan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään häädön jälkeen talossa on silti 12 asukasta, MINNA TULEE TALOON!!:(
Toivottavasti Pippa sitten jos lähtenyt palaisi!!
Pippa palaa taloon käsi kädessä lyhytkasvuisen kanssa.
Minnan IG-stoorissa oli nähty kuvia siitä hotellista jossa ovat viettäneet karanteenia, siitä epäilyt että hän tulee taloon. Toivottavasti ei ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Katson eilisiä klippejä kun menin nukkumaan joskus yhden aikaa niin noora on lopettanut aliaksen kesken pelin, häipyy, että "jos mä on niin huono tässä en halua pelata" ja jättää muut pöytään ihan :O ilmeellä. Sitten istuu pekan, taavin ja akin kanssa sohvilla ja pojat puhuvat muurahaisviikosta ja noora sanoo "jos mä olisin muurahaisviikolla mä olisin eläytynyt rooliin ihan v**** täysillä enemmän" Taavi naurahtaa ja sanoo, että se on yks vaikemmista viikoista, että siinä väsyy tosi nopeeta niin noora vetää kilarit, että "jos mä oon tässä läsnä niin mä oon ihan samalla tavall asukas ku tekin jos te haluutte vetää puheen aiheet semmosiin viikkoihin missä mä en oo ollu läsnä nin antakaa mun lausua semmonen lause että mäki pystyn sanomaan" sitten alkaa se jos te ette halua että mää on tässä niin käskekää mun painua *******
noora olis voinut sanoa, että se oli kamala viikko(on katsonut viikon ja ties että muilla rankkaa) eikä, että mä olisin ainakin tehnyt paljon paremmin kuin TE!!! mikä ei varmasti pidä paikkaansa kuten on "se on sellasta" häätöön joutuminen.
No muurahaisviikko oli niin ankea performanssi valtaosalta, että on helppo olla Nooran kanssa samaa mieltä. Olisi helposti vetänyt vatusti paremmin, jos olisi mukana ollut ja olisi ollut halua eläytyä ja yrittää. Miten nopeasti katsojillakin kaikki unohtuu?
Muutenkin ihmetyttää sen viikon raskauden glorifiointi. Vammailu alkoi työläisillä jo ensimmäisenä iltana, joten jostain päävammasta siinä oli kyse, mitä velikään ei osannut lainkaan motivoida. Pekan ja Juhanin rooli oli varmasti loppua kohden raskas, mutta muiden työläisten vinkunoita on vaikea ottaa todesta. Kuhnureilla sitten oli haastavampi ja ristiriitaisempi rooli ohjeistuksensa kanssa, mikä varmaan kävi konfliktien myötä henkisesti hyvin raskaaksi, mistä Akikin tunteellisesti jossain vaiheessa purkautui.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai voi valehäätö olla, kun katsojilta kerätäänä äänestyksellä rahaa.
Ei voi. Petoshan se ois.
Toivon että Noora lähtee. Näyttää kyllä siltä että Juhani lähtee.
Olisipa kiva aamunavaus, kun kuuluttaisivat, että "Ärrä on auki, hakekaa aamupalaa olkaa hyvä" Raskas viikko takana ja kyllähän juhlien jälkeen jotain herkkua ansasitsivat.
Soisi nyt koko jengin saavan jotain kivaa, kun ei tiedä kuinka monelle tämä on nyt viimeinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää nään tuon Nooran yöllisen sekoilun siten, että siinä vaan kulminoitui yhteen iltaa koko kaksi viikkoa. Kaikki sinä aikana patoutuneet tunteet roihahti kerralla päälle, ja jälki oli sen mukaista. Mä vilpittömästi edelleen uskon, että ei Noora ilkeyttään sano typerästi tai suutu keskustelutilanteissa, vaan oikeasti on ajattelematon ja kokee olonsa tällä hetkellä todella epävarmaksi ja lytätyksi ja hänen kohdallaan se purkautuu valitettavasti tuolla tavalla.
Myöhään illalla(tai aamulla oikeastaan) itki vielä Lasselle sitä, että on illan käytöksellä pilannut koko reissun ja tietää että talossa olis parempi yhteishenki jos hän lähtis. Eli jonkinlaista itsekritiikkiä kyllä löytyy. On vaan niin hukassa oman paikkansa kanssa tuolla talossa tällä hetkellä.En kyllä sanoisi ihan näin. Enimmäkseenhän tuo on pelkkää muiden syyttelyä, että muut eivät vain hyväksy häntä ja ihan tyhjästä vain päättäneet häntä ruveta vihaamaan. Sanoihan tuo eilenkin monta kertaa, että hänellä on oikeus sanoa, miltä tuntuu missäkin tilanteessa ja kaikkien pitää vain ymmärtää ja sallia se hänelle. Ei aikomustakaan pyytää anteeksi, vaan pelkkää selittelyä ja uhriutumista, että miksette anna minun puhua ilkeyksiä, jos minulla on ilkeä olo.
Noora vaikuttaa herkällä ihmiseltä, joka tunnekuohussa ja tähän päälle humalatilassa möläytti asiat ei niin korrektisti. Oppimista ulosannin kanssa paljon vielä. Pyytelee varmasti anteeksi tänään, ei ole paha ihminen. Aki puolusti hienosti Nooraa, kun Anssi aloitti ylimielisen dissaamisen paljussa. Aki on tarkkailijana saattanut kuulla aiempaakin dissaamista. Noorasta vielä, herkempi ihminen vaistoaa kyllä että hänestä ei pidetä. Katjakin lähtöään skitsoillessaan makkarissa mainitsi että Noora oli ainut henkilö kenen kanssa ei tule toimeen eikä sen paremmin kiinnostakaan. Ville siinä komppasi. 24/7 näkee Nooran hyväntahtoisen puolen paremmin.
Tunnekuohut, humalatilat ja herkkyydet, joopajoo. Ihan kiva, mutta jotain itsehillintää pitää eikä kaikki voi tulla tuolla lailla läpi. Huonoa käytöstä ei voi puolustella sillä, että oon vaan tällanen tykätkää tai ette ja sitten kun ihmiset eivät tykkää (yllätys), niin sitten itketään ja syytellään muita. Muillakin on oikeus tuntea tunteita, kuten esimerkiksi vastenmielisyyttä epämiellyttävää käytöstä kohtaan ja olla mielipide, että henkilö ei nyt välttämättä ole sellainen kenen kanssa haluaa viettää aikaansa.
On tuolla kolme muutakin ihmistä häätöäänestyksessä.
Kyllä jollain aiemmalla kaudella vanha asukas on tullut takaisin. Hänet kyllä silloin valittiin takaisin yleisöäänestyksellä. Kaarlo oli nimi.
Lol, en muistanut koko minnaa enää. Luulin että täällä puhuttiin siitä viime vuoden minnasta, joka ei edes päässyt bb-taloon vaan ainoastaan mökkiin.
Se minna takas, että pääsee taloonkin! Ja loppukaudeksi immuniteetti. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään häädön jälkeen talossa on silti 12 asukasta, MINNA TULEE TALOON!!:(
Toivottavasti Pippa sitten jos lähtenyt palaisi!!
Pippa palaa taloon käsi kädessä lyhytkasvuisen kanssa.
Lyhytkasvuinen on jo nähty BB:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Minnan IG-stoorissa oli nähty kuvia siitä hotellista jossa ovat viettäneet karanteenia, siitä epäilyt että hän tulee taloon. Toivottavasti ei ikinä!
En usko. Mitä hän toisi taloon. Lisää naama vääränä sohvalla istumista?
Ihmiset äänestivät hänet jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo huhu tuskin pitää paikkaansa vai onko ollut taas 10vrk eristyksissä.?
Luulen että se taloon tuleva asukas ei ole ihminen, jotenkin sellainen fiilis jäi Alman vihjailuista.
Jos se on avaruusolento!
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että se tuleva 12. asukas on joku eläin, esim. koira.
Talossa on ennenkin ollut hoidettavia eläimiä.
Pihalle tulee alpakoita hoidettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai voi valehäätö olla, kun katsojilta kerätäänä äänestyksellä rahaa.
Ei voi. Petoshan se ois.
Niin varmaan, vapaaehtoistahan tuo rahan antaminen on, älä ole typerä.
Niitä viedään ketä saadaan🤣
Tuotannolla ei ole varaa kutsua tänä vuonna ketään artistia esiintymään, kun budjetti menee Melodyn ja Jasmiinan ruokiin. Kannattiko valita "kehopositiivia" taloon?