Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muurahaisviikko oli niin ankea performanssi valtaosalta, että on helppo olla Nooran kanssa samaa mieltä. Olisi helposti vetänyt vatusti paremmin, jos olisi mukana ollut ja olisi ollut halua eläytyä ja yrittää. Miten nopeasti katsojillakin kaikki unohtuu?
Muutenkin ihmetyttää sen viikon raskauden glorifiointi. Vammailu alkoi työläisillä jo ensimmäisenä iltana, joten jostain päävammasta siinä oli kyse, mitä velikään ei osannut lainkaan motivoida. Pekan ja Juhanin rooli oli varmasti loppua kohden raskas, mutta muiden työläisten vinkunoita on vaikea ottaa todesta. Kuhnureilla sitten oli haastavampi ja ristiriitaisempi rooli ohjeistuksensa kanssa, mikä varmaan kävi konfliktien myötä henkisesti hyvin raskaaksi, mistä Akikin tunteellisesti jossain vaiheessa purkautui.
Vaikka olisit mitä mieltä viikkotehtävästä, et sinä nyt vain mene laukaisemaan, että olisit itse tehnyt paljon paremmin, kun toiset kertovat tuntemuksiaan kyseisestä viikosta. Toiset keskustelevat ja naureskelevat hyvässä hengessä kokemukselleen niin miten kenellekään tulee edes mieleen sanoa, että itse olisi tehnyt paljon paremmin. Jos halusi osallistua keskusteluun, olisi ollut paljon neutraalimpaa sanoa, esim että olisi itse halunnut olla toukka. Tuota on turha puolustella sillä, että "silt must tuntuu", koska silloin kerrot vain, että tunteesi on, että olet muita parempi ja muut olivat huonoja.
En ymmärrä tuota ettei noin sanota hoentaa, mitä Jaccukin käytti eilen. Tietenkin voi sanoa, mutta silloin toki pitää vastata myös seurauksista, missä Nooralla on vielä kypsymistä. Aina valitetaan tapeteista ja mielistelystä, mutta Noorassa on puhuttelevaa ytyä ja käräktääriä sanoa mitä vain. Esim. se toissayön heitto Taavin lihaksista, jotka on hankittu jarrumiehihyyden vuoksi oli huikea!
Ja edelleen minusta oli ihan aiheellista sanoa lussukoille siitä murkkuviikosta. Niin heikkoa tekemistä se suurimmalta osalta oli, ja 37 prosentissa puolet oli varmasti tuotannon omia sääliääniä.
Ja sekin vielä, ettei Nikon tarvi olla karanteenissa, koska on koronan sairastanut syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Noora ulos.Suuttuu kaikista asioista.Puhuu mitä puhuu.Sanomiset ihan sekavia.On dietillä ja silti ulvoo kun ei pääsee ärrälle. Eilen olin ihan seko.Miksi hyökkää niiden päälle jotka istuu saunassa ? Te kaikki inhoatte mua.Vai mitä huusi ? Menikö sen yöllisen räppi överiksi vai miksi isoveli pyysi sen pk huoneeseen.
Noora on tosi lapsellinen. Kiukutteli viime yönä koko ajan. Suuttui kun ei osannut vastata sanaselitys pelissä oikeaa vastausta. Lisäksi kiukuttelee siitä ettei pääse osallistumaan kaikkiin tehtäviin, mutta ei tajua miten muittenkin pitäisi päästä osallistumaan. Kammottava kakara.
Vierailija kirjoitti:
Minnan IG-stoorissa oli nähty kuvia siitä hotellista jossa ovat viettäneet karanteenia, siitä epäilyt että hän tulee taloon. Toivottavasti ei ikinä!
Se tulee tänään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan törkeää että Aki päätyi häätöön yhdellä pisteellä.
Olen niin pettynyt Jaccuun joka meni nimeämään Akin. Ennen vielä sanoi Akille että tykkää hänestä ja on onnellinen että ovat tavanneet talossa. Äh, meni maku Jasmiinaan.
Tuotannon ahneutta tuo on. Saadaan ihmiset äänestämään kun suosikki-Aki on myös häädössä. Rahastusta, rahastusta.
??? Siis asukkaat nimeävät häätöuhan alle joutuvat, eikä tuotanto.
Asukkaat nimeävät, mutta tuotanto päättää montako äänestykseen laitetaan. Akin olisi voinut yhdellä pisteellään jättää pois äänestyksestä, koska siellä oli jo kolme enemmän häätöpisteitä saanutta.
Aki on otettu mukaan äänestykseen draaman ja eurojen takia, koska Akulla on ulkomaailmassa kannatusta. Ihmiset äänestävät häntä. Monelle on sama putoaako Juhani, Noora tai Taavi.
koska 1 turvaan ja kolme häätöhuoneeseen
Nooran räppiesitykset alkoivat aika nopeasti toistaa itseään.
Ei tarvi räppää enää jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36339 kirjoitti:
Noora 23 vuotta ja noin kakara vielä. Minä olin 22 vuotiaana kahden lapsen äiti, olin ja oli tietysti pakkokin olla aikuinen ja järkevä. Alma sanoi eilen jotenkin ettei asukkaat tänään vähene, jätti jotenkin ilmaan roikkumaan että tarkoittiko että tulee takaisin joku jo häädetyistä, valehäädetäänkö joku tänään, vai tuleeko tänään joku uusi asukas. Se selviää tänään, jos jo häädetty tulee takaisin toivon ettei ainakaan Katja tai Minna palaa. Sanni olisi mieluinen yllätys.
Minna tulee takaisin sanonut itse
No onpa paska homma, jos ihan oikeasti tulee. Hyi hemmetti.
Sekin vielä ja kun Pekkaa ja Meloniakaan ei jaksa enää.
Sinne tulee terraario jossa iso tarantella jota pitää ruokkia ja hoivata.
Vierailija kirjoitti:
Siis Noora valitti aiemmin siitä että porukka suree häätöön joutumista. Ja nyt itse veti noin nolon shown! Kiersi lopulta porukasta toiseen loukkaantumassa. Aliaksessa suuttui oman tyhmyytensä takia ja ryntäsi raivoissaan pois. Juhanille ja Samille suuttui siitä että he keskustelivat lautapeleistä:D
En ole koskaan nähnyt aikuisella ihmisellä tuollaista käytöstä. Älykkyys on oikeasti niin heikko, että saattaa olla ÄO kehitysvamman puolella, eikä minusta ole ihan ok ottaa sellaisia ihmisiä taloon :(
Mä haluaisin pitää nooran talossa koska varmasti tapahtuisi, mutta onko se oikein? onko parempi vaan pästää nuori nainen kotia.
Vierailija kirjoitti:
Ja vi**u joka toinen sana
Kyse ei ole Nooran hylkimisestä, vihaamusesta. Porukat ottaisi hänet rinkeihinsä. Mutta Noora ei vaan tajua mistä puhuvat, ei tilannetajua, ei kuuntele keskustelua, heittää monotonisella hiirulaisäänellään kommentin joka on typerä, asiaton tai asian vierestä. Ehkä hänen kanssaan saisi keskustelun jos joku kysyisi ootko tyytyväinen silikoneihisi, hiuksistaan, kynsistään. Tuntuu ettei naisella ole sivistystä mistään. Hän on vaan niin rasittava. Konflikteja Noora tuo joka ikinen päivä ja huipentuvat bileiltoihin missä promillet nousevat. Juhani kun saisi jäädä vielä ja olisi iloisempi viikko hälle.
Vierailija kirjoitti:
Lol, en muistanut koko minnaa enää. Luulin että täällä puhuttiin siitä viime vuoden minnasta, joka ei edes päässyt bb-taloon vaan ainoastaan mökkiin.
Se minna takas, että pääsee taloonkin! Ja loppukaudeksi immuniteetti. 😁
Niin, tähänhän voisi todeta samalla tavalla kuin Timo viime vuonna "ai kuka Minna, ai niin SE Minna!"
Vierailija kirjoitti:
Oma turvassa. Eipä tämän enempää tänään täällä vitsi käydä. Eilen Juhanista vääntöä, tänään Noorasta. Ei synny normaalia keskustelua. Joten jatkakaa mihin jäitte.
Sama samojen toisto nököjään jatkuu. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Joko talossa on herätty kun en jaksa avata konetta vielä turhaan.
Joka aamu sama kysymys...
Anssi nimesi Nooran häätöäänestykseen, kumpa Noora tietäisi sen. Aki sai Jasmiinalta häätöäänen ja on nyt äänestyksessä vain Jasmiinan äänellä. Kumpa Aki tietäisi tämän. Niin olevinaan kaveerataan ja sitten isketäänkin selkään heti kun tilaisuus. Samoin Pekka nimesi Taavin kuten ekaviikoillakin. Pekka mölyää ja vitsuillee kaikille, mölyapina.
Vierailija kirjoitti:
Silti voittaa jonkun pasha elastisen sata nolla.
Ja vieläkään lainaukset eivät toimi. Tuolle joka ihmetteli sanontatapaa "et sä vain tee noin". Se on ihan yleinen ilmaisu asiasta, mikä ei ole hyvien tapojen mukaista.
Juhanin soisi pääsevän kotiin, haluaisi niin kovasti. Mutta Nooran illan ja yön käytös loksautti leuat, voi sitä myötähäpeän määrää. Kaikenlaista hiihtäjää sitä on ollut talossa, mutta kaikilla on tähän mennessä sentään joku ymmärrys ollut sopivasta keskustelusta ja käytöksestä.
Kestäisikö Juhani vielä viikon, jos nyt laittaisi Nooran ulos? Veikkaan, että on nyt vetänyt niin överiksi, että asukkaat eivät jaksa edes provosoitua, eli viihdearvo jatkossa tuskin on kovin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole Nooran hylkimisestä, vihaamusesta. Porukat ottaisi hänet rinkeihinsä. Mutta Noora ei vaan tajua mistä puhuvat, ei tilannetajua, ei kuuntele keskustelua, heittää monotonisella hiirulaisäänellään kommentin joka on typerä, asiaton tai asian vierestä. Ehkä hänen kanssaan saisi keskustelun jos joku kysyisi ootko tyytyväinen silikoneihisi, hiuksistaan, kynsistään. Tuntuu ettei naisella ole sivistystä mistään. Hän on vaan niin rasittava. Konflikteja Noora tuo joka ikinen päivä ja huipentuvat bileiltoihin missä promillet nousevat. Juhani kun saisi jäädä vielä ja olisi iloisempi viikko hälle.
Joo, ei Noora mikään älykkö ole, mutta ei kyllä niin tyhmäkään kuin nyt joka puolella morkataan. Hän on jäänyt ulkopuoliseksi ja on aiemman kiusaamisen takia itsestään epävarma. Lasse on ainoa, jonka kanssa hän on löytänyt jonkun yhteyden, mutta muuten yrittää epätoivoisestikin hakea paikkaa tuolta.
Harmi jos nyt pitää jo lähteä, kun hän on tämän kauden viihdyttävin naisasukki. Jos pääsisi vähän paremmin mukaan tuohon elämään, niin voisi lopulta jopa räjäyttää pankin, näin uskon. Ainakin hän on heitellyt huikeita heittoja aina aika ajoin.
Ja ihan turha odottaa mitään juhlia niin kauan kun Noora talossa. Ei bb uskalla, kun ei tiedä yhtään kuinka N sekoaa milloinkin. Ulos vaan ja mielellään tänään.