Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Noora kotiin heti huomenna valittamasta. Siinä on positiivisuus kaukana vaikka puheet oli ihan muuta tullessa taloon.
Nyt tietää huomenna joutuvan kotiin niin suu on nurin päin päässä.
Viikko sitten Jasminea moitti kun Jasminella oli pelko häädöstä. Sanoi ettei hän silleen toimisi. Mutta näyttää kyllä koko päivän osoittavan mieltään. Ei mukamas päässyt kilpailemaan mutta aina peruu vaikka ensin joka paikkaan on lähdössä kilpailemaan.
Nyt LASSEN kanssa kinasivat ”mene sinä vaan”
monta kertaa niin Taavi laittoi pelin poikki ja LASSEN kilpailemaan/ tehtävään.
Noora pelkää heti kun on lupautunut ja peruu.
Melody ärsyttää, mutta nyt Nooran uhriutuminen ärsyttää vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Noora voi lähteä nyt sunnuntaina itkemään kotiinsa.
Noora ja Juhani tuplahäädetään. Elinan sohvalla kumpikin mököttää eikä suostu katsomaan parhaita paloja. Juhani ei edes vastaa Elinan kysymyksiin. Tujottaa vaan kattoon kädet puuskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhanille ei sovi tuo BB talo.
Juhanilla voi olla ikävä perhettä ei vain ilkeä tunnustaa..
Juhani ei pysty myöntämään, että on kilpailuhenkinen ja kateellinen.
Häntä korpeaa kun hävisi köydenvedossa 3-0 Pekalle.
Juhanin pitäis päästä päästelemään paineita, ja vetää kunnon kännit. Stressitasojen resetointia!
Eikös ne olleet Juhani ja Noora, jotka syyttivät ja arvostelivat Katjaa, joka itki ja valitti häätöäänestykseen joutumistaan. Mitähän nuo kaksi itse nyt tekevät, valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisen ja sinisen joukkueen erottaa selkeästi se, että punaiset osaa tsempata ja siniset lytätä. Nytkin Nooran harmituksessa Taavi alkoi heti syyllistämään Nooraa, mutta punaisessa jokainen alkoi heti empaattisesti tsemppaamaan ja sanoivat, kuinka tietää, mitä Noorasta tuntuu.
Oon tykännyt Taavista, mutta enää en ole niin varma. En ikimaailmassa haluaisi häntä omaksi esimieheksi tms. Ja kuinka hän puhui taannoin myös eksistään, kuinka kaikki ovat "hulluja". Itsessä ei ole mitään vikaa. Taavi vaikuttaa masentuneelta, ja tarvitsisi selkeästi itse tukea.
Taavin alavireen ymmärtää. Siitä on niin lyhyt aika kun hänen tyttöystävänsä ja siskonsa menehtyivät peräjälkeen. Se kyllä vaikuttaa ihmiseen kuin ihmiseen.
Juhanilla ei ole oikein mitään syytä olla sellainen lapsellinen ja kehittymätön mulkero kuin on. Paitsi pohojanmaalaisuus.
Tätä en tiennyt Taavista. :( Todella surullista. Se selittää kyllä paljon, ja sitä suuremmin hän tarvitsisi enemmän tukea, jollei sitä jo saa. Tuo talo ei ainakaan tee Taaville hyvää.
Ex-tyttöystävän äkillisestä kuolemasta 6 vuotta. Huom. ex, eli olivat jo eronneet. Ja Taavi itse on päättänyt hakea BB:hen, kukaan ei pakottanut.
Ei ole talo oikea paikka mennä tekemään surutyötä, joten onhan hän kokenut että on valmis osallistumaan ko. formaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora ainakin aiheutti sen, että Lasse lähti huonolla omatunnolla ja fiiliksellä tehtävään. Jos Noora olisi lähtenyt, tuskin olisi ajatellut sekuntiakaan Lassen fiilistä. Mun mielestä Lassen ei tarvitsisi kannatella Nooraa talossa. Noora saisi nyt etsiä kaverinsa ihan muualta. Olisko Nooralla mitään sijaa talossa ilman Lassea. Siksihän tyttö seuraakin sitä kuin hai laivaa, jatkuvasti kiinni.
Samaa olen miettinyt. Noora on jo pitkään roikkunut ihan Lassen perässä, ja Lassen kautta edes jotenki päässyt juttuihin mukaan. Ihan niinku ois Lassen tehtävä siloitella Nooran tietä.
Voisin kuvitella, että Lasseakin vähän saattaa ärsyttää kun ei pääse mihinkään enää ilman Nooraa.
ei Noora Lassea kiinnosta vaan Taavi, näkeehän sen sokea reettakin
Sami sais varmaan töitä pikku kakkosesta 👩🦲🤸♂️🧸🧩
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne olleet Juhani ja Noora, jotka syyttivät ja arvostelivat Katjaa, joka itki ja valitti häätöäänestykseen joutumistaan. Mitähän nuo kaksi itse nyt tekevät, valittavat.
Noora sanoi että semmosta se on. Missä päin puhutaan semmottii tämmöttii???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on ihan mahdottoman ja ylettömän klassinen esimerkki itäsuomalaisesta maalaismiehestä.
Juuri tuollaisia he ovat. Ihan stereotyyppinen muallaisisäntä.
Juhani on vastaavasti koomisuusteen asti stereotyyppinen pohjalainen.
Tuossa näkee itäsuomalaisten ja länsisuomalaisten eron.
Jurottajat ja rempseät. Ihan kuin kaksi eri ihmislajia.
Kyllä Aki on perus itäsuomalainen tekeväinen tyyppi metsähommat talorakennuspuuhat kaikki käy Itä-suomessa miehet ovat yleenskin tekniikka ja rakennuspuuhissa hyviä aina löytyy keino millä asiat saa toimimaan ihmettelen itse tänne muuttaneena ei voi kun ihailla vanhempikin isäntiä osaavat kyllä korjata ja rakentaa ja leppoisasti auttavat ja huumorilla höystettynä..
Nimenomaan se leppoisuus. En tiedä yhtään itäsuomalaista miestä, joka olisi kuin Juhani.
Samat sanat en minäkään ihan mielenkiinnosta kävin eilen katsomaan BB miten tuo Juhanin saaga päättyy hymytön ja huumoriton ainakin talossa..voi voi!
Taavi vaavi ikävöi äitiä 👶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhanille ei sovi tuo BB talo.
Juhanilla voi olla ikävä perhettä ei vain ilkeä tunnustaa..
Eilenhän tuo tokaisi jossain vaiheessa että alkaa tekemään lasten kanssa jotain uutta ja repäisevää kun pääsee takasin kotiin. Eli kaukaisuuteen tuijotellessa on kotia ainakin jossain määrin miettinyt viime päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Noora on änkeämässä joka hemmetin juttuun. Ikinä ei ota huomioon, että haluaako joku muu. Tosin kauppaan olisi Nooran voinut päästää. Nooran pisteet laskevat. Itsekäs ipana. Ihan kuin pikku lapsi. Lasse luopui nyt aamukahvistaan tuon penteleen takia.
Miksi Nooran sivuunjättäminen tehtävistä ym. ei täällä aiheuta yhtä lailla pahennusta, kuten Samin saama samanlainen kohtelu?
Onhan tuo selvä, ettei kukaan joukkueesta halua Nooraa valita mihinkään ja erityisesti Melody on päättänyt ottaa tämän sorsimisen elämäntehtäväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tuo Jasmiina on jalo, antoi armonpalana Nooralle kahvinsa, koska itsellä oli vielä Noccoa ja ajatteli, että saa jotain herkkuja tuotannolta. Syöttääkö Virtanen sitä pk-huoneessa kakuilla, kanankoivilla ja pirtelöillä?
"Ooh ooh työnä se eclair-leivokses syvemmälle, oiiiiihhh, ruiski sun paistinrasva mun suuhun. Gluk gluk gluk. Aijaijai, mie tuun!"
Jassu lupasi tarjoilijan paikan jo Nooralle ilmeisesti kun tulee päivällinen. Eikö niillä ala jo hiukoa. Pientä hiukopalaa vois olla jo tarjolla kera valkkarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää Noora kun se on jäänyt muutamaankin otteeseen muiden jalkoihin kun ei ole sellainen päällepäsmäri minä minä minä menen -tyyppi. Kauppaankaan ei päässyt. Taavilla ei ole mitään empatiakykyä. Kylmänä selittää että Lasse möi itsensä läpi ja päätös tehtiin.
Jassu on suloinen kun lohduttaa. Ja Sami on osoittanut myös empatiaa.Minua säälittää sininen joukkue, kun ovat saaneet ristikseen pienen lapsen, jota pitää yrittää pitää tyytyväisenä kesken aikuisten juttujen.
Minua säälittää sininen joukkue kun ovat sääneet ristikseen tyrannimaisen hipon joka jyrää kaikkien mielipiteet ja vetää kaksin käsin puolet talon safkoista naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora ainakin aiheutti sen, että Lasse lähti huonolla omatunnolla ja fiiliksellä tehtävään. Jos Noora olisi lähtenyt, tuskin olisi ajatellut sekuntiakaan Lassen fiilistä. Mun mielestä Lassen ei tarvitsisi kannatella Nooraa talossa. Noora saisi nyt etsiä kaverinsa ihan muualta. Olisko Nooralla mitään sijaa talossa ilman Lassea. Siksihän tyttö seuraakin sitä kuin hai laivaa, jatkuvasti kiinni.
Samaa olen miettinyt. Noora on jo pitkään roikkunut ihan Lassen perässä, ja Lassen kautta edes jotenki päässyt juttuihin mukaan. Ihan niinku ois Lassen tehtävä siloitella Nooran tietä.
Voisin kuvitella, että Lasseakin vähän saattaa ärsyttää kun ei pääse mihinkään enää ilman Nooraa.ei Noora Lassea kiinnosta vaan Taavi, näkeehän sen sokea reettakin
Kuinka sokea voi nähdä?
t. Noora
Heti taas Anssin tekemiset juoruaa Mellu tupakka suussa.
Ei voi muuta kun nauraa näille jutuille 😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on änkeämässä joka hemmetin juttuun. Ikinä ei ota huomioon, että haluaako joku muu. Tosin kauppaan olisi Nooran voinut päästää. Nooran pisteet laskevat. Itsekäs ipana. Ihan kuin pikku lapsi. Lasse luopui nyt aamukahvistaan tuon penteleen takia.
Miksi Nooran sivuunjättäminen tehtävistä ym. ei täällä aiheuta yhtä lailla pahennusta, kuten Samin saama samanlainen kohtelu?
Onhan tuo selvä, ettei kukaan joukkueesta halua Nooraa valita mihinkään ja erityisesti Melody on päättänyt ottaa tämän sorsimisen elämäntehtäväkseen.
pe makkarissa ennen tehtävää ja noora olisi halunnut osallistua mutta Melodi tyrmäs kerralla. Taavi tuli pk sta ja sano että Noora tulee mukaan. Vähän painoa niin lavalle missä oli Aki ja Taavi. Noora sai vähän kyytiä. Melluhan olisi taas täyttänyt koko lavan.
Säälittää Lasse, joka on saanut ristikseen kaksi lapsentasoista kiukuttelijaa, yhden riitelijä pullistelijan, yhden päällepäsmäri ruokiin räkijän. Ja yhden push over Akin joka mätänee happanee pilalle Juhanin seurassa.