Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää miten Aki on hauska? Joelkin eilen studiossa kehui häntä hauskaksi, mutta minulta on tuo hauskuus mennyt kokonaan ohi vaikka katselenkin aika paljon.
Akista ei voi pahaa ajatella kukaan, oli hauska tai ei. Aki ei ärsytä yhtään ketään ja on reilu maalaispoika, raakaan työhön tottunut nuorimies.
Kuinka monelta sujuu nuo samat hommat, joita Aki tekee.
Akilla on hyvä sydän. Varmaan hyväntahtoisin asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Juhanille ei sovi tuo BB talo.
Eipä ole sopinut itsellesikään, koska et ilmeisesti ole talossa.
Vierailija kirjoitti:
Aki on ihan mahdottoman ja ylettömän klassinen esimerkki itäsuomalaisesta maalaismiehestä.
Juuri tuollaisia he ovat. Ihan stereotyyppinen muallaisisäntä.
Juhani on vastaavasti koomisuusteen asti stereotyyppinen pohjalainen.
Tuossa näkee itäsuomalaisten ja länsisuomalaisten eron.
Jurottajat ja rempseät. Ihan kuin kaksi eri ihmislajia.
Kyllä Aki on perus itäsuomalainen tekeväinen tyyppi metsähommat talorakennuspuuhat kaikki käy Itä-suomessa miehet ovat yleenskin tekniikka ja rakennuspuuhissa hyviä aina löytyy keino millä asiat saa toimimaan ihmettelen itse tänne muuttaneena ei voi kun ihailla vanhempikin isäntiä osaavat kyllä korjata ja rakentaa ja leppoisasti auttavat ja huumorilla höystettynä..
Vierailija kirjoitti:
Ai , että ooutan illan lähetystä ja ketkä ovat häädössä..Viiden pisteen vihje : lantapaukku ? Kumi tissi ? 🤭
Noora ei välttämättä edes ehkä ole jos siniset haluaa vahvat pois. Siis hirvee tilanne jos on näin. Taavi saa varmasti pisteitä, ehkä Mellukin, mut veikkaan et Anssi ja Pekka saa myös.
Noora olisi osannut lässyttää tuolla makramemeditaatio leikissä ihan yhtä hyvin kuin Mellu ja Lassekin.
Mikseivät voineet opettaa tekemään kunnolla noita makrame töitä.
Nythän nuo on ihan naurettavia tekeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Melody ei anna Lassen ohjata yhtään. Tyypillistä. Tämä mua Melodyssa ärsyttää. Aina kun Lasse on jonkun oppilaan luona, Melody änkeää mukaan.
Melody on ra-sit-ta-va.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiinalla tosi tummat hiukset omasta takaa. Miksi värjännyt tuollaiseksi harmaahiukseksi, jos oma väri noin upea. Kade tuosta väristä.
Raidat elävöittää nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Melody on aina mielinkielin Anssille ja hiplaakin usein Anssia, mutta kun tilaisuus tulee, niin kaikki Anssin tekemiset läyhätään Villelle ja Jassulle.
Mua ihmetyttää, miten Anssi sietää tätä. Jopa koskettelua. Usein Mellu silittelee Anssia sohvalla.
Punaisen ja sinisen joukkueen erottaa selkeästi se, että punaiset osaa tsempata ja siniset lytätä. Nytkin Nooran harmituksessa Taavi alkoi heti syyllistämään Nooraa, mutta punaisessa jokainen alkoi heti empaattisesti tsemppaamaan ja sanoivat, kuinka tietää, mitä Noorasta tuntuu.
Oon tykännyt Taavista, mutta enää en ole niin varma. En ikimaailmassa haluaisi häntä omaksi esimieheksi tms. Ja kuinka hän puhui taannoin myös eksistään, kuinka kaikki ovat "hulluja". Itsessä ei ole mitään vikaa. Taavi vaikuttaa masentuneelta, ja tarvitsisi selkeästi itse tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on ihan mahdottoman ja ylettömän klassinen esimerkki itäsuomalaisesta maalaismiehestä.
Juuri tuollaisia he ovat. Ihan stereotyyppinen muallaisisäntä.
Juhani on vastaavasti koomisuusteen asti stereotyyppinen pohjalainen.
Tuossa näkee itäsuomalaisten ja länsisuomalaisten eron.
Jurottajat ja rempseät. Ihan kuin kaksi eri ihmislajia.
Kyllä Aki on perus itäsuomalainen tekeväinen tyyppi metsähommat talorakennuspuuhat kaikki käy Itä-suomessa miehet ovat yleenskin tekniikka ja rakennuspuuhissa hyviä aina löytyy keino millä asiat saa toimimaan ihmettelen itse tänne muuttaneena ei voi kun ihailla vanhempikin isäntiä osaavat kyllä korjata ja rakentaa ja leppoisasti auttavat ja huumorilla höystettynä..
Nimenomaan se leppoisuus. En tiedä yhtään itäsuomalaista miestä, joka olisi kuin Juhani.
Voi tota Nooraa jankkaa ja jankkaa.Nyt sanottu hei otetaan sut vaikka tarjoilijaksi.Niin menee hetki niin taas alkaa sama selitys.
Yrittääköhän Noora kerätä sääliä. Nooranhan piti omasta mielestään olla sellainen, joka ei valita.
Vierailija kirjoitti:
Punaisen ja sinisen joukkueen erottaa selkeästi se, että punaiset osaa tsempata ja siniset lytätä. Nytkin Nooran harmituksessa Taavi alkoi heti syyllistämään Nooraa, mutta punaisessa jokainen alkoi heti empaattisesti tsemppaamaan ja sanoivat, kuinka tietää, mitä Noorasta tuntuu.
Oon tykännyt Taavista, mutta enää en ole niin varma. En ikimaailmassa haluaisi häntä omaksi esimieheksi tms. Ja kuinka hän puhui taannoin myös eksistään, kuinka kaikki ovat "hulluja". Itsessä ei ole mitään vikaa. Taavi vaikuttaa masentuneelta, ja tarvitsisi selkeästi itse tukea.
Taavin alavireen ymmärtää. Siitä on niin lyhyt aika kun hänen tyttöystävänsä ja siskonsa menehtyivät peräjälkeen. Se kyllä vaikuttaa ihmiseen kuin ihmiseen.
Juhanilla ei ole oikein mitään syytä olla sellainen lapsellinen ja kehittymätön mulkero kuin on. Paitsi pohojanmaalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Juhanilla voi olla ikävä perhettä ei vain ilkeä tunnustaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole sopinut itsellesikään, koska et ilmeisesti ole talossa.
ei ole tarvetta mennä edes rahan takia tuonne
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/channel/UCA_CUGcUfFp3RuN8WsbxPcw/videos Jaa-a, tuossa olisi tuollaisiakin näemmä :)
Meinaatko, että tuo on Ville?
Noora halusi mennä tehtäväalueelle mutta Mellukin halusi. Olisivat antaneet pe Nooralle avaimen etsinnän kun Lasse hyväili vaan hiekkaa pinnalta. Olisi katsonut Anssista mallia.
Toivottavasti Noora puhuu tuosta harmituksesta vielä Lasselleki, ku harmi jos tuo jää nyt Nooraa kaivelemaan pitkäksi aikaa.
https://www.youtube.com/channel/UCA_CUGcUfFp3RuN8WsbxPcw/videos Jaa-a, tuossa olisi tuollaisiakin näemmä :)