Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Juhani ei voi sietää Pekkaa, huomaa heti ilmeistä ja kehonkielestä, kun Pekka on äänessä. Onhan Juhani aiemmillakin viikoilla ärähdellyt Pekalle, mutta tuntuu, että on vain ajan kysymys, että Juhani vielä räjähtää. Hieman ahdistavaakin. Tämä vastakkain asettelu vain lisää kitkaa. Haluaako tuotanko oikeasti ajaa ihmiset noin äärimmilleen? Todella kyseenalaista viihdettä leikkiä tällä tavalla ihmisten mielenterveydellä. En arvosta sitten yhtään.
Turhaan te täällä mainostatte miten maalaiset tekee kovaa työtä ja siksi bbvoitto pitäisi ojentaa Akille tai Juhanille. Kaupungissa tehdään huomattavasti rankempaa duunia ja ilman tukiaisia.
Aki on tasan tylsä bbasukki ei tuota mitään katsojille ja Juhani vain mököttää masentuneena, kumpikin voisi lähteä yhtä aikaa sinne maaseudun iloihin, terve menoa ei tule ikävä eikä kukaan muista viikon päästä että tuollaisia on talossa ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Noora olisi osannut lässyttää tuolla makramemeditaatio leikissä ihan yhtä hyvin kuin Mellu ja Lassekin.
Mikseivät voineet opettaa tekemään kunnolla noita makrame töitä.
Nythän nuo on ihan naurettavia tekeleitä.
Tää solmu silleen niinku tästä ja niinku tällee ja eiku emmätiiä
Vierailija kirjoitti:
Yrittääköhän Noora kerätä sääliä. Nooranhan piti omasta mielestään olla sellainen, joka ei valita.
Nooran sanonta, posin kautta, semmosta se on. Kaunnis Noora ei oo häädössä eikä Mellodia.
Vierailija kirjoitti:
Noora olisi osannut lässyttää tuolla makramemeditaatio leikissä ihan yhtä hyvin kuin Mellu ja Lassekin.
Mikseivät voineet opettaa tekemään kunnolla noita makrame töitä.
Nythän nuo on ihan naurettavia tekeleitä.[/quote
Noora olisi pärjännyt hyvin kun vain olisi toistanut perässä mitä Melody sanoi .
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää Noora kun se on jäänyt muutamaankin otteeseen muiden jalkoihin kun ei ole sellainen päällepäsmäri minä minä minä menen -tyyppi. Kauppaankaan ei päässyt. Taavilla ei ole mitään empatiakykyä. Kylmänä selittää että Lasse möi itsensä läpi ja päätös tehtiin.
Jassu on suloinen kun lohduttaa. Ja Sami on osoittanut myös empatiaa.
Minua säälittää sininen joukkue, kun ovat saaneet ristikseen pienen lapsen, jota pitää yrittää pitää tyytyväisenä kesken aikuisten juttujen.
Vierailija kirjoitti:
Jassu ja Pekka Finaaliin ⭐🌟👑
Jasmin kyllä Pekka Hjet..
Vierailija kirjoitti:
Btw, Nooralla on kyllä huikeen kaunis kasvojen iho.
Huikeeta. Onhan tuossa meikin pohjustusta huikeesti laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Noora puhuu tuosta harmituksesta vielä Lasselleki, ku harmi jos tuo jää nyt Nooraa kaivelemaan pitkäksi aikaa.
Ja miksi tällä asialla Lassea pitää vielä kuormittaa? Ei Lasse ole Nooran mikään huoltaja vaikka onkin hänen seurassaan ollut viime aikoina.
sen....suri käy. Muosdostan nyt uudelleen. M pesi kylppärissä A:n käsineitä ennen nimeäääämisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisen ja sinisen joukkueen erottaa selkeästi se, että punaiset osaa tsempata ja siniset lytätä. Nytkin Nooran harmituksessa Taavi alkoi heti syyllistämään Nooraa, mutta punaisessa jokainen alkoi heti empaattisesti tsemppaamaan ja sanoivat, kuinka tietää, mitä Noorasta tuntuu.
Oon tykännyt Taavista, mutta enää en ole niin varma. En ikimaailmassa haluaisi häntä omaksi esimieheksi tms. Ja kuinka hän puhui taannoin myös eksistään, kuinka kaikki ovat "hulluja". Itsessä ei ole mitään vikaa. Taavi vaikuttaa masentuneelta, ja tarvitsisi selkeästi itse tukea.
Taavin alavireen ymmärtää. Siitä on niin lyhyt aika kun hänen tyttöystävänsä ja siskonsa menehtyivät peräjälkeen. Se kyllä vaikuttaa ihmiseen kuin ihmiseen.
Juhanilla ei ole oikein mitään syytä olla sellainen lapsellinen ja kehittymätön mulkero kuin on. Paitsi pohojanmaalaisuus.
Tätä en tiennyt Taavista. :( Todella surullista. Se selittää kyllä paljon, ja sitä suuremmin hän tarvitsisi enemmän tukea, jollei sitä jo saa. Tuo talo ei ainakaan tee Taaville hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää Noora kun se on jäänyt muutamaankin otteeseen muiden jalkoihin kun ei ole sellainen päällepäsmäri minä minä minä menen -tyyppi. Kauppaankaan ei päässyt. Taavilla ei ole mitään empatiakykyä. Kylmänä selittää että Lasse möi itsensä läpi ja päätös tehtiin.
Jassu on suloinen kun lohduttaa. Ja Sami on osoittanut myös empatiaa.Minua säälittää sininen joukkue, kun ovat saaneet ristikseen pienen lapsen, jota pitää yrittää pitää tyytyväisenä kesken aikuisten juttujen.
Tämä! Noora käyttäytyy kuin pikku lapsi nyt ja kerjää huomiota ja sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Juhanilla lestadioilaistaustaa kun siltä seudulta ainaki on kotosin? Nehän tuppaa olemaan vähän tommosia et yrittää ottaa auktoriteettiaseman ja suuttuu jos se ei onnistu.
Ei Etelä-Pohjanmaa ole lesta-aluetta. Mummonsa oli ollut kuulema kunnon körtti. Tuohon mökötykseen riittää ihan vaan vallitseva eepeeläinen luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei taas pysty joka kerta lainaamaan, vaikka ei ole mitään rumia sanoja? Edellisellä sivulla joku höpöhöpö luulee, että joukkueet on yhdistetty. Ei ole. Vielä on siniset ja punaiset.
Kirjoitin huolimattomasti sen, että joukkueet purettu. Pahoittelut siitä. Tarkotin siis että sen jälkeen kun voittajajoukkue oli kerrottu eikä ollut enää kilpailuja luvassa, Samir alkoi hengata taas Lassen ja Taavin kanssa.
Eli pointtini oli siinä, että Taavilla ei ole mitään Samiria vastaan niinkuin tää "höpö höpö" väitti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Noora puhuu tuosta harmituksesta vielä Lasselleki, ku harmi jos tuo jää nyt Nooraa kaivelemaan pitkäksi aikaa.
Eiköhän tuosta ole tehty jo tarpeettoman iso älämölö. Antais jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on ihan mahdottoman ja ylettömän klassinen esimerkki itäsuomalaisesta maalaismiehestä.
Juuri tuollaisia he ovat. Ihan stereotyyppinen muallaisisäntä.
Juhani on vastaavasti koomisuusteen asti stereotyyppinen pohjalainen.
Tuossa näkee itäsuomalaisten ja länsisuomalaisten eron.
Jurottajat ja rempseät. Ihan kuin kaksi eri ihmislajia.
Eipä ymmärrä kaupunkilaiset maalaiselämästä mitään. Maalaiset tuovat maidon ja voin heidän kaupunkilaisten pöytään, tuo perunat, juurekset ym. Kaupunkilaiset ei osaa arvostaa näitä mitään.
Maalaiset ovat tottuneet kovaan työntekoon, raivanneet peltoja, niittäneet viljaa, että leipää riittää niille, jotka ei osaa arvostaa sitä, mistä vilja tulee.
Kyllä maalla on mukavaa.
EU tulee tukiaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhanille ei sovi tuo BB talo.
Juhanilla voi olla ikävä perhettä ei vain ilkeä tunnustaa..
Juhani ei pysty myöntämään, että on kilpailuhenkinen ja kateellinen.
Häntä korpeaa kun hävisi köydenvedossa 3-0 Pekalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai , että ooutan illan lähetystä ja ketkä ovat häädössä..Viiden pisteen vihje : lantapaukku ? Kumi tissi ? 🤭
Noora ei välttämättä edes ehkä ole jos siniset haluaa vahvat pois. Siis hirvee tilanne jos on näin. Taavi saa varmasti pisteitä, ehkä Mellukin, mut veikkaan et Anssi ja Pekka saa myös.
Siniset ei päässeet antamaan häätöpisteitä tällä viikolla, vain punaiset.
Noora voi lähteä nyt sunnuntaina itkemään kotiinsa.
Heti ku punaiset voitti, Mellu lyöttäytyi niiden porukkaan tiiviisti et kyllä siinä huomasi pelon perseessä. Heti kun nimeämiset oli ohi, Mellu sanoi Anssillekin vähän kovemmin jostain asiasta. Tosi läpinäkyvää.