Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
31481/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jo tulevaan kun Late on studiossa selvittämässä hymyssä suin miten 'minä olin ihan oma ihteni kokoajan joooo'.

Vierailija
31482/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullut mieleen et Katja saattanut jopa ottaa alusta asti tämän taktiikan talossa, että 'ihastuu' johonkin mieheen ja romanssin varjolla pysyy talossa. Tajunnut et ei oma persoona riitä. Olisko Katja näin juoni?

Katjan strategia voisi olla, että aika moni katsoja haluaa seurata miten "romanssi" etenee ja siksi äänestää molempia "rakastavaisia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31483/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullut mieleen et Katja saattanut jopa ottaa alusta asti tämän taktiikan talossa, että 'ihastuu' johonkin mieheen ja romanssin varjolla pysyy talossa. Tajunnut et ei oma persoona riitä. Olisko Katja näin juoni?

Katjahan sanoi eilen illalla Sannille (muistaakseni hänelle), että näissä suosikki äänestyksissä meidän kaltaiset tavalliset ihmiset jää heikoille kun enemmän esillä olevat saa äänet. Eli pakkohan sen on juonia!  :)

Vierailija
31484/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on todella lapsellista keskustelua.

No mistäs teillä keskustellaan?

Vierailija
31485/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa illanlähetyksissä enää ollenkaan sitä psykologia analysoimassa asukkaita niinkuin ennen?

Vierailija
31486/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniko Lasse aikuisten oikeesti??? 

No ei, Minna naukui Seiskan haastattelussa kuinka toivoo, että voisi Lassen kanssa mennä sitten loppuun asti   jos Lasse tahtoo. Jasmiinallehan Minna talossa sanoi, että käytettiin jopa kondomiakin.

Vierailija
31487/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta muita kohtaan tuo kylpytakin pito koko päivän, myös ruokapöydässä. Kertoo kaverin käytöstavoista.

Tulisi ensi viikolla ulkotehtävä ja kylmä tuulinen keli. Siinäpähän esittäjä palelisi.

Se uusi Muovikana 2.0 tulee paleltuun siis kuoliaaksi. Kun ykköskanakin selvisi hädin tuskin.

Vierailija
31488/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, Minna naukui Seiskan haastattelussa kuinka toivoo, että voisi Lassen kanssa mennä sitten loppuun asti   jos Lasse tahtoo. Jasmiinallehan Minna talossa sanoi, että käytettiin jopa kondomiakin.

Siis Minna puhui paskaa. Hieno muija. Lassen maine.

Vierailija
31489/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö nuo muut asukkaat jo, että illalla tuonne tulee uusia asukkaita? Ville ja Late tietää, mutta entä muut? Itse muistelen, että Elina jo viime sunnuntaina vihjaisi noille uusista asukkaista, mutta muistankohan siis väärin? En jaksa mennä katsomaan enää viime sunnuntain jaksoa.

Voiskohan ne tietää. Mietitäänpä tätä nyt oikein porukalla ja raavitaan pää verille kuin Imperiumiton Pekka. Hmmm. Sänkyjä vietiin pois, mutta sitten kuitenkin jätettiin niitä käyttämättömiä sinne, ja sunnuntaina lähtee ainakin yksi asukki pois. Osaakohan nuo päätellä mitään. Nehän ei yhtään spekuloi tuolla, eivätkä kertaa edelliskausien tapahtumia. Siis yhtään. Milloinkaan. 

Vierailija
31490/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40616 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittaja tulee porukasta Aki, Anssi, Pekka, Sami tai Sanni. Joko pahuus tai hyvyys voittaa, jokainen voi päätellä itse kuka kuuluu mihinkin lokerikkoon.

Muuten vois ehkä ollakki vähän perää täs listassa, mut Sanni. Ei todellakaan voittaja-ainesta

Sanni tulee tekemään Joppemaisen nousun. On antanut jo viitteitä siitä tällä viikolla.

Vierailija
31491/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Muutama työntö ja hups.. paineita raukalla.

Vierailija
31492/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi katsoa sen kun Anssi pissasi makuuhuoneessa lattaille? BB olisi voinnut antaa Anssille vaipat.

Vierailija
31493/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma kun kaksi uutta asukasta jo vuotanut. Noora töhöili itse ja Jani paljastui kun sen kaverit lörpötteli big brotherin instassa. Ei saakeli. Jani on varmaan bb:n superfani kun oli ollut studiossa yleisössä 2019.

Vierailija
31494/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Minna puhui paskaa. Hieno muija. Lassen maine.

Valehteli seiskalle.

Vierailija
31495/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö nuo muut asukkaat jo, että illalla tuonne tulee uusia asukkaita? Ville ja Late tietää, mutta entä muut? Itse muistelen, että Elina jo viime sunnuntaina vihjaisi noille uusista asukkaista, mutta muistankohan siis väärin? En jaksa mennä katsomaan enää viime sunnuntain jaksoa.

Voiskohan ne tietää. Mietitäänpä tätä nyt oikein porukalla ja raavitaan pää verille kuin Imperiumiton Pekka. Hmmm. Sänkyjä vietiin pois, mutta sitten kuitenkin jätettiin niitä käyttämättömiä sinne, ja sunnuntaina lähtee ainakin yksi asukki pois. Osaakohan nuo päätellä mitään. Nehän ei yhtään spekuloi tuolla, eivätkä kertaa edelliskausien tapahtumia. Siis yhtään. Milloinkaan. 

Jossain kohtaa ne spekuloi, ettei tässä vaiheessa vielä tuu uusia. Et voi olla yllätys, koska nyt jo erikoinen tää pelkkä häätökuvio. Asukkaat ehkä luulee, et tämä riittää tältä erää.

Vierailija
31496/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein Hesburgerin ravintolaPÄÄLLIKKÖ xDDD Ainakin kun googlettaa Laten nimen + hesburger niin tulee osumia.

31497/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen toivotte tippuvan??

Vierailija
31498/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma kun kaksi uutta asukasta jo vuotanut. Noora töhöili itse ja Jani paljastui kun sen kaverit lörpötteli big brotherin instassa. Ei saakeli. Jani on varmaan bb:n superfani kun oli ollut studiossa yleisössä 2019.

Miten nää voi vuotaa aina, ja siis jos itte vielä mokannut niin pitäs evätä taloon tulo. Kai noilla nyt jotkut sopparit on.

En tykkää alustavasti kummastakaan noista.

Vierailija
31499/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassusta tulee mieleen saksalainen laulaja Sandra.

Vierailija
31500/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ärsytä tuo Anssi..Anssi tietä- mä tiesin..mä tiesin...tän..mä tiesin  jo eilen...

Mutta housuihin ja lattialle kusemisesta hän ei ilmeisesti tiedä mitä , koska sitä hän ei ole maininnut, eikä pahoitellut kertaakaan.

Toivottavasti joku muu saa lukea nuo bb-postit välillä.

Ketju on lukittu.