Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Katja elättelee toiveita Pekan suhteen, vaikka Pekkaa tuskin kiinnostaa muu kuin nylkyttäminen viiden päivän treffeillään. Jotenkin surullinen kuvio ja eilen illalla oli tuskallista katsoa Katjaa niin rakastuneena kiehnäämässä sohvalla Pekassa kiinni.
Ja Jasmiina paljasti Lassen ja Minnan paneskelut podcastissa!
Toivottavasti asukkaat saavat kuunnella toisten tekemät Podcastit :) Lasselle tulossa pieni ylläripylläri by Minnan avoimet tilitykset.
Täällä on todella lapsellista keskustelua.
Miksi tuolla pihalla on vessanpönttö?
Paniko Lasse aikuisten oikeesti???
Mä on niin... Tiiätkö.. (napsauttaa sormia) Se oli silleen niin... Tiiätkö. Mut se menee niinkun se menee. Tiiätkö. Oli tosi kiva jutella!
Katja sanoi Samille et pk-huone ainut missä voi sanoa mitä ajattelee/haluaa, kun täällä ei voi. Sami kysyt: ai miksei voi? Tää on Samissa se mistä en pidä en yhtään. Ai miksei voi? Säännöt joo mut sekin et pk:ssa käyvät puhumassa muista asukkaista tietty myös sellasta mitä ei halua toisten tietävän.
Jassu haukkuu inhottavasti suoraan Pekkaa. Törkeä suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin ja Juhanin sekä Samin ja Lassen podcastit parhaat . Muilla tylsät . Jassun ja Katjan pohjanoteeraus .
Anssin ja Pekan podcast aiheutti kyllä suurta hämmennystä. Pekkahan käytännössä tuomitsi täysin sen käytöksen jota on itse koko ajan talossa harjoittanut eli pahoittanut mieltään toisen puolesta tuntematta asiaa ja siihen liittyvien ihmisten välejä lainkaan, samoin jonkun lynkkaaminen ja vanhoista asioista jankkaaminen. Onko Anssi oikeasti noin hemmetin ovela vai oliko sattumaa, että hänen kysymystensä ja kenyen ohjauksen ansiosta Pekka heitti itse itsensä bussin alle useamman kerran :DD
Anssi, kuten Samikin, ovat sosiaalisesti todella älykkäitä. Heillä leikkaa salamannopeasti, ja esimerkiksi perjantai aamuna kun Pekka pilasi oman puuronkeittonsa ja nimesi sen ilkeästi "Samipuuroksi", niin Sami keikautti tilanteen Samin eduksi naurahtamalla kuinka oli hauskaa että huono puuro sain nimen. Anssi, kuten muutkin paikalla olleet naurahtivat, kun Pekka taas hetken aikaa ihmetteli, ja huomatessaan muiden nauravan Samin KANSSA Pekalle, yritti Pekka pelastaa tilanteen nauramalla itsekin Samin letkautukselle.
Toinen esimerkki Samin salamannopeasta reaktiosta oli se hetki juhliss, kun Pekka yritti selittää aamupäiväistä riitaa, ja sanoi Samille että "keskustellaan siitä lisää", ja Sami kuittasi samantien, "Joo, ja tällä kertaa niinkuin aikuiset", osoittaen että Pekka oli käyttäytynyt kuin kakara. Sami osaa laukaista aina takaisin ja hänen tilannetajunsa on monta kertaa parempi kuin Pekan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
kirlje kuorlji
Elä ota ennää
Vierailija kirjoitti:
Noi Katjan paidat. 🤦🏼♀️
Älä häiriinnyt toisten paidoista noin paljoa... :DD
Paskagate oikeudenkäynti alkaa.
Kuka on pahin törkysuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, jännä ilta tulossa.
Eilen illalla, kun valtaosa oli mennyt nukkumaan, niin Pekan ja Katjan keskusteluista (sohvalla) jäi mieleen Pekan kommentti Katjalle.
Jos olette Anssi kanssa kaksistaan häätöäänestyksessä, niin haluan, että Anssi jää tänne. Ymmärrätkö? . Samalla Pekka varmisti, että myös sohvalla ollut Anssi kuulu tämän.
Myöhemmin Pekka sanoi, Katjalle että minun on parempi olla täällä ilman sinua.Pekka puhuu toista ja tekee toista, mikä kertoo paljon Pekasta.
Katjalla on selvästi vahva tunne side Pekkaan, mutta Pekalla ei minkäänlaista tunnetta Katjaan. Tulikohan Katjalle nyt Pekan luonne selväksi. Toivottavasti.
Törkeää ja todella loukkaavaa kohdella naista noin. Mitä tuo kertoo ihmisestä yleensä?
Itselleni tuli mieleen, että ompa aikamoinen hupiukko tuo Pekka.
Tuohon mieheen en luottaisi yhtään. Kuvitelkaa, tuollainen mies on ensihoitaja.
Herää kysymys onko Pekka oikeasti ensihoitaja? Onko työelämässä?
Tämä Pekan ja Katjan keskustelu käytiin tilanteessa jossa "pariskunta" makasi sohvalla päällekkäin (Katja makasi Pekan mahan päällä) ja pussaili peiton alla.
Ensihoitajan työssä tarvitaan vuorovaikutustaitoja, vastuullisuutta sekä paineensietokykyä. Jos olet rauhallinen, pidät vaihtelevasta työstä ja sinulla on hyvä fyysinen kunto, ensihoitajan ammatti sopii sinulle.
Ensihoitajana olet ensihoidon ja hoitotyön asiantuntija, joka pääasiallisesti työskentelee sairaalan ulkopuolisessa ensihoidossa toimien yhteistyössä eri viranomaisten, kuten poliisin ja pelastustoimen kanssa.
Ensihoitajana osaat tutkia, arvioida ja antaa kiireellisen hoidon odottamattomissa ja nopeasti muuttuvissa tilanteissa onnettomuuspaikalla tai äkillisesti sairastuneen luona sekä kuljetuksen aikana matkalla terveydenhuollon yksikköön.
Onko Pekalla juuri mitään yhteistä tämän ensihoitajan tehtäväkuvan kanssa?
En tykkää kummastakaan, en Katjasta, en Pekasta, mutta sekoitatkohan sinä nyt jotain? Pekkahan nimenomaan on suora ja rehellinen tässä Katjan asiassa, hän on ihan alusta asti sanonut, ettei juttu ole mitään vakavaa, vaan vain ajankulua, ajantappoa, suhdesimulaattoria, laastaria, hetken hupia. Voiko sen sanoa vielä selvemmin? Mitä ristiriitaista hän on tässä suhteessa tehnyt? Katjahan se on ristiriitainen. Hän jatkaa hupisuhteeseen änkeämistä, vaikka voi pahoin. Hän kuvittelee saavansa Pekan mielen muuttumaan ja jotenkin tämän hurmaantumaan itseensä. Ei tule onnistumaan.
Ällistyttävä kehittymätön ihminen tämä Katja. Menee makaamaan Pekan vatsan päälle kuin joku teinipimu ja kihertää siinä Pekan tylsille jutuille. Mitä ihmettä tämä kahden tutkinnon älypää oikein ajattelee? Onko joku talossa pysyminen tuon arvoista? Ja w t -Jassu on sitä vastoin pysynyt fiksulla tiellä, vaikka itse yleisön suosikki on häntä viereensä useampaan otteeseen pyytänyt makkoomaan. Katjan logiikalla Jassun olisi pitänyt hypätä Akin kainaloon ilosta kiljuen, että nyt musta tykätään, älkää vain äänestäkö minua pois, sillä mulla on niiiiiin paljon annettavaa.
Sillä suurin ällistys oli eiliset äänimäärät - joku oikeasti äänestää tällaisiä katjoja. Huh. Äänestäjiä ei voi koskaan aliarvioida.
Oletko itse sekoittanut jotain? Missä vaiheessa Katja on sanonut haluavansa itsekään Pekasta mitään enempää kuin läheisyyttä? Se että sanoo että tulisi ikävä jos toinen lähtisi, ei tarkoita että haluaisi jotain muutakin kuin läheisyyttä.
Epäkohteliasta muita kohtaan tuo kylpytakin pito koko päivän, myös ruokapöydässä. Kertoo kaverin käytöstavoista.
Ootteko nähneet Jassun kokkaavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää nyt jo se itsekäs mulkvisti Pekka ulos ennen kuin aiheuttaa lisää vahinkoa Katjalle. Ei jaksa kuunnella sen juntin lässytystä ja ärränrääkkäystä. Tyyppi luulee itsestään hiukan liikoja. Varmasti ainut lapsi.
Miksi tuota Katjaa pitää nyt hyysätä? Ei se ole mikään vajavainen ja pitäis itsekin tajua missä mennään.
Siksi koska hän on selvästi henkisesti heikoilla eikä tarvise olla mulkku ja lisätä hänen tuskaansa. Ihmisiä voi myös auttaa eikä olla totaalinen paskiainen.
Niin, kun tuo Katjahan osoittaa selvästi kärsivänsä Pekan kainalossa ja pyristelevän siitä kaikin voimin irti..?
En ymmärrä miksi pitää pelastaa aikuinen ihminen tilanteesta johon hän itse kirjaimellisesti hakeutuu. Pekka on myös hyvin suoraan ilmaissut ettei hän halua muuta kuin hetken kivaa, johon Katja on selvästi suostunut. Heitti tästä jopa vitsiä tänään podcastissaan Jassun kanssa.
Ennemmin laittaisin jopa enempi vastuuta Katjalle, joka on selvästi päättänyt "parantaa" Pekan ja käännyttää tämän seurustelevaksi sortiksi vastoin Pekan toivetta. Katja ikään kuin kerjää kiusallisia tilanteita Pekan kanssa kysellen "nukuitko hyvin ilman minua?", johon Pekka vastaa rehellisesti, että nukkui. Tästäkö se mies pitäisi nyt ristiinnaulita jotta edelliset kommentoijat tai minä ole mu*kkuja ja totaalisia pas*iaisia?
- eri
Miksi luulet että Katja on tykästynyt Pekkaan? Ihastunut Pekan huomaavaisuuteen? Eiköhän se tykkää just noista Pekan "tuhmista" heitoista. Se tietää tasan tarkkaan että jos kysyy Pekalta jotain niin vastaus tulee olemaan vähättelevä. Ei se Katjaa haittaa. Katja tykkää Pekasta tuollaisena kuin se on. Miksi sinä teet siitä itsellesi ongelman? Ja ei, en todellakaan pidä kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta muita kohtaan tuo kylpytakin pito koko päivän, myös ruokapöydässä. Kertoo kaverin käytöstavoista.
Tulisi ensi viikolla ulkotehtävä ja kylmä tuulinen keli. Siinäpähän esittäjä palelisi.
Vierailija kirjoitti:
Voittaja tulee porukasta Aki, Anssi, Pekka, Sami tai Sanni. Joko pahuus tai hyvyys voittaa, jokainen voi päätellä itse kuka kuuluu mihinkin lokerikkoon.
Muuten vois ehkä ollakki vähän perää täs listassa, mut Sanni. Ei todellakaan voittaja-ainesta
Tullut mieleen et Katja saattanut jopa ottaa alusta asti tämän taktiikan talossa, että 'ihastuu' johonkin mieheen ja romanssin varjolla pysyy talossa. Tajunnut et ei oma persoona riitä. Olisko Katja näin juoni?
Mut hei nyt ääniä Lasselle, ettei oikeesti putoa tänään! Vain Late ja Ville oli illalla sen takana äänestyksessä. Lassella ei ole sellasta jäätävää taustaryhmää äänestämässä, kuten sateenkaarilla. Toi on niin väärin, että vain sukupuolisen suuntautumisen takia äänestetään joku jatkoon vaikka olis millainen mölli talossa.