Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
31501/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näkee uudet asukkaat? insta?? 

Vierailija
31502/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin että Anssi tippuu, vaikka se on turha toive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31503/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu laittaa Anssin tukan kutreille.  :D

Vierailija
31504/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40616 kirjoitti:

Kenen toivotte tippuvan??

Mieluiten Late ja Ville häädettävinä, mutta Katjan tai Sannin poistuminenkaan ei hetkauttaisi mitenkään. Noilla ei oikein ole mitään annettavaa tai ns. roolia talossa. Tapettia saa kaupastakin.

Vierailija
31505/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myn mielestä nuo kirjoitukset siitä, että Pekja kohtelee Katjaa niin huonosti jne, ovat aika naurettavia. Katja on tehnyt ihan tietoisen valinnan lähtiessään tuon pelimiehen kelkkaan.

Jotkut naiset vaan ovat tuollaisia. Ei mitään itsekunnioitusta, elävät jossain pilvilinnoissaan, pelkäävät olla yksin, mitä lie syitä onkaan.

Mutta koska Pekka ei ole kertaakaan puhunut tunteistaan Katjaa kohtaan (koska niitä ei ole), ei Pekka tässä mitään väärää ole tehnyt.

Itse olen elämäni aikana törmännyt Pekan kaltaisiin ja itseäni olen aina syyttänyt että sorruin tuollaisiin. Mutta nyt olen viisastunut. Toivottavasti Katjakin joskus viisastuu!

Kyllä, Katja on tehnyt tietoisen valinnan. Eiköhän hän saa nauttia elämästään ihan samalla tavalla kuin Pekkakin? Miksi se naisen kohdalla tarkoittaa itsekunnioituksen puutetta? Mies on vaan pelimies?

Koska kaikista niiden keskinäisistä keskusteluista, kun ovat saaneet muut vaivaantumaan tarpeeksi että jäävät yksin sohvalle vaihtamaan limoja, käy aika selkeästi ilmi että Katja elättelee ihan tosissaan toiveita suhteesta Pekan kanssa BB:n jälkeen. Vaikka Pekka on toistuvasti sanonut että hän ei etsi suhdetta eikä mitään vakavaa, Katja heittelee mukavitsejä yhteisistä asunnoista, muutoista ja tulevasta elämästä, jopa muuttaa omaa mielipidettään ideaalitilanteesta sovittaakseen sen paremmin yhteen Pekan kanssa. Muuan ilta keskustelu meni kutakuinkin näin:

K: parasta ois ku ois mies siinä kotona jakamassa sitä kaikkee

P: no musta ei ole siihen, omat menot ja semmoset enkä halua sitä vastuuta ettei voi vaan tulla ja mennä miten ite haluaa

K: joo siis emmääkää, haluan kaikki omat elämät ja menot ja semmoset mutta sitte illalla pääsee samaan sänkyyn nukkuun

P: kiva idea mutta mulla on se etten välttämättä yhtäkkiä oo ees kolmeen kuukauteen samalla paikkakunnalla

..ja edelleen painaa Katja päälle.

Jaa tämäkö nyt on Pekan vika, kun Katja ei osaa kunnioittaa Pekan asettamia rajoja ja yrittää parantaa tätä seurusteluvastaisuudestaan? Jos mies tekisi samaa kuin Katja kutsuttaisiin tätä ahdistelijaksi, ei uhriksi.

Vierailija
31506/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiikö Lasse aamutakki helmeriä. 

Vierailija
31507/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi katsoa sen kun Anssi pissasi makuuhuoneessa lattaille? BB olisi voinnut antaa Anssille vaipat.

Virtsasi sänkyynsä, tässä video https://urly.fi/2e10

Vierailija
31508/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu haukkuu inhottavasti suoraan Pekkaa. Törkeä suustaan.

Ja Pekkako muka ei ole? 😂

Vierailija
31509/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja, Melody tai Laura kotiin. 3 ärsyttävintä.

Vierailija
31510/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Taavi on? Onko se munaansa pesemässä?

Vierailija
31511/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään ärsytä tuo Anssi..Anssi tietä- mä tiesin..mä tiesin...tän..mä tiesin  jo eilen...

Mutta housuihin ja lattialle kusemisesta hän ei ilmeisesti tiedä mitä , koska sitä hän ei ole maininnut, eikä pahoitellut kertaakaan.

Toivottavasti joku muu saa lukea nuo bb-postit välillä.

Alma voisi luovuttaa yhdet kuoret hampaistaan Artulle.

Vierailija
31512/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en hirveästi jaksa Latea niin toivon ,että Pekka lähtee talosta.Sitä ei vaan jaksa enään katsoa.Voi olla Katjakin muuttuu(ehkä).

Vierailija
31513/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB käski kiirehtimään pakkaamista, niin Juhani heitti, että hänellä ainakin tulee kotona sanomista, jos laukusta löytyy Jassun stringit.

Vierailija
31514/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä nyt tapahtuu? Verhot kii?

Melodyn mikissä lukee Jani. Oooops.

Vierailija
31515/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vähän kestää...

Vierailija
31516/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa muuten melko törkeää, jos selviää että Lasse ja Minna ei oikeasti olekaan pannut vaan Minna on keksinyt päästä moiset tarinat.

Kuitenki sellanen mielikuva on katsojille jäänyt, ja suurelta osin Lassekin leimattu ties miksi.

Mutta saa nähdä, eiköhän se selviää jossakin vaiheessa. Viimeistään ku Lasse tulee talosta ulos, ja mediassa varmasti tästä kysytään.

Vierailija
31517/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vähän kestää...

🤭

Vierailija
31518/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vähän kestää...

Niiin.. Onhan siinä paljon pesemistä. :)

Vierailija
31519/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkiikö Lasse aamutakki helmeriä. 

No sillä taktiikalla ei ainakaan voita!

Vierailija
31520/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa muuten melko törkeää, jos selviää että Lasse ja Minna ei oikeasti olekaan pannut vaan Minna on keksinyt päästä moiset tarinat.

Kuitenki sellanen mielikuva on katsojille jäänyt, ja suurelta osin Lassekin leimattu ties miksi.

Mutta saa nähdä, eiköhän se selviää jossakin vaiheessa. Viimeistään ku Lasse tulee talosta ulos, ja mediassa varmasti tästä kysytään.

Minna on siis vielä mulkumpi mitä luulin! V*ttu mikä lehmä!

Ketju on lukittu.