Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään sisäsiistiä helppoa työtä, missä ei tarvitsisi paljoa puhua puhelimessa?

Vierailija
03.09.2021 |

Ongelmani on se, että en oikein saa selvää ihmisistä puhelimessa, en varsinkaan muista kuin suomen kielestä. Jännitän puheluita aika paljon myös, vaikka kokemusta on. Muuten voisin kuvitella että tykkäisin olla töissä vaikka hotellin respassa tai vastaavassa, mutta kun aina siihen respaan on sisällytetty myös puhelut! Sen koen erittäin hankalaksi ja stressaavaksi, kun monessa työpaikassa voi joutua yhtä aikaa päivystää puhelinta ja palvelemaan asiakkaita paikan päällä.

Tuleeko mieleen mitään missä näin ei olisi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitilasiivooja, no en tiedä miten helppoa siivoojan työ oikeasti on, mutta omat haasteensa joka työssä. Puheluita ei kuitenkaan taida kovin joutua puhumaan, eikä teams-palsuja ole.

Vierailija
2/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimitilasiivooja, no en tiedä miten helppoa siivoojan työ oikeasti on, mutta omat haasteensa joka työssä. Puheluita ei kuitenkaan taida kovin joutua puhumaan, eikä teams-palsuja ole.

Siivoojan työhön ei minulla fyysinen terveys riitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastonhoitaja?

Vierailija
4/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastonhoitaja?

Tämä kyllä kiinnostaisi, mutta kai kirjastossakin joku puhelimeen vastaa? Ehkä vähemmän puheluita kuitenkin kuin vaikka kiireisessä toimistossa tai hotellissa...?

Ap

Vierailija
5/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotaiin siivoushommia ja kylkeeen vaikka huumekaupppa. 20v uotta istunu jo vankilamaisiissa olosuhteiiisa niiin paljoa haitttaaa.

Vierailija
6/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laborantti. Istut päivät pitkät laboratoriossa ja hoidat putkiloita ja nesteitä. Puheluita varmaan harvakseltaan. Vaatii koulutuksen.

Vierailija
7/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoitu, siistit sisähommat ja varaukset netin kautta.

Vierailija
8/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laborantti. Istut päivät pitkät laboratoriossa ja hoidat putkiloita ja nesteitä. Puheluita varmaan harvakseltaan. Vaatii koulutuksen.

Tämän tyyppinen työ sinänsä kiinnostaisi myös, mutta matematiikan opinnoista (lukion lyhyt) on aikaa enkä ole luontaisesti hyvä siinä. Saattaisi olla liian stressaavaa pidemmän päälle olla alalla, jolle ei ole ollenkaan luontaisia vahvuuksia? Paitsi keskittymiskyky ja tarkkuus ovat minulla ihan hyviä.

Ap

Vierailija
9/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastonhoitaja?

Tämä kyllä kiinnostaisi, mutta kai kirjastossakin joku puhelimeen vastaa? Ehkä vähemmän puheluita kuitenkin kuin vaikka kiireisessä toimistossa tai hotellissa...?

Ap

Kyllä kirjastotyössä joutuu paljonkin puhumaan puhelimessa

Vierailija
10/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä, joissain paikoissa tämä ei vaadi ollenkaan puheluita, mutta saattaa olla muuten haastavaa. Vaatii koulutuksen.

Vierailija
11/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkistonhoitaja.

MEillä töissä ne on hyvin omissa maailmoissaan. Asiakkaat on yhteydessä lähinnä sähköpostilla. Vaatii osaamista kyllä.

ANteeksi mua nauratti toi respa. Olen ollut respassa ja voin sanoa että se jos mikä oli sosiaalinen paikka. ei vaan puhelimen takia vaan ihan kaikkinensa. Minä eloisa sosiaalinen ihmisiä rakastava ihminen en kestänyt sitä :D

Vierailija
12/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkistonhoitaja.

MEillä töissä ne on hyvin omissa maailmoissaan. Asiakkaat on yhteydessä lähinnä sähköpostilla. Vaatii osaamista kyllä.

ANteeksi mua nauratti toi respa. Olen ollut respassa ja voin sanoa että se jos mikä oli sosiaalinen paikka. ei vaan puhelimen takia vaan ihan kaikkinensa. Minä eloisa sosiaalinen ihmisiä rakastava ihminen en kestänyt sitä :D

Niin siis mikä siinä nauratti? Ei minulle kasvotusten kohtaaminen ole ongelma ja siis olen tehnyt paljon erilaista respaa ja aspaa, en tosin juuri hotellia. Minua ei niinkään väsytä se ihmisten kanssa oleminen, mutta se että samalla puhelin pirisee ja siihenkin pitäisi vastata on se minun ongelmani! Vaikea saada selvää kun näköyhteys puuttuu.

Ap

Vierailija
13/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastonhoitaja?

Ap

Kyllä kirjastotyössä joutuu paljonkin puhumaan puhelimessa

Kiitos tiedosta. Ajattelinkin että tuskinpa puhelimeen vastaajat ovat erikseen :D Mietin vain kun tätä ehdotettiin, että onkohan sitten niin, ettei niitä puheluita jatkuvasti tule. Ilmeisesti ehdottajalla ei vain ollut tietoa...

Ap

Vierailija
14/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetäää vaikka litran kossupullon ja lähteee töihin niin seen hajun tunnistaaa.

Vierailija
15/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastonhoitajan työhön tarvitset yliopistokoulutuksen.

Vierailija
16/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans videot?

Vierailija
17/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija tai koodari.

Vierailija
18/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Joskus sattuu ihan hyviä asiakkaita kohdalle. Pas****kapäiden kanssa ei jaksa olla pitempään, vaan laitan vaihtoon.

Vierailija
19/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulahenkilö sopivassa paikassa. Joissakin paikoissa aulapalveluhenkilön pitää vastata puhelimeen, joissakin ei. Riippuu tosi paljon paikasta. Vaatii usein vartijakortin.

Vierailija
20/22 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkistonhoitaja.

Niin siis mikä siinä nauratti? Ei minulle kasvotusten kohtaaminen ole ongelma ja siis olen tehnyt paljon erilaista respaa ja aspaa, en tosin juuri hotellia. Minua ei niinkään väsytä se ihmisten kanssa oleminen, mutta se että samalla puhelin pirisee ja siihenkin pitäisi vastata on se minun ongelmani! Vaikea saada selvää kun näköyhteys puuttuu.

Ap

Häntä varmaan nauratti, kun tuli mieleen oma kokemus työstä respana? Siis että miten hän oli ehkä kuvitellut, että se sopisi hänelle hyvin, mutta sitten olikin liikaa jopa hänelle. Tuskin sinulle naureskeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan