sinkku, elätkö ilman seksiä, vai harrastatko yhden illan juttuja?
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:24"]
En ymmärrä mitä järkeä on harrastaa seksiä ilman tunteita. Sitten taas jos tunteita on, niin...miksi niitä olisi vain yhtenä iltana? Tai siis ei kai se nyt mene niin, että ihastuu johonkin kännipäissään ja seuraavana aamuna huomaakin, että voi vittu...tai no, niin se varmaan menee.
[/quote]
Minusta seksiin ei tarvitse välttämättä liittyä mitään muita tunteita kuin seksuaalinen halu. Kai se jonkinlainen ihanne olisi että olisi ihmissuhde ja tunneside siihen seksikumppaniin, mutta jos ei tuollaista ihannetta ole omassa elämässä löytynyt, niin kyllä minulle ainakin ilman tunnesidettä tapahtuva yhden illan seksikin paljon parempi on kuin pelkällä itsetyydytyksellä pärjäily.
[/quote]
Ja kuinka usein vastaan tulee niitä joihin tuntee edes jotain vetoa? Kysyn ihan tosissani.
Oma käsi on paljon parempi:
- Ei tarvitse lähteä baariin ja rahaa säästyy.
- Säästyy myös aikaa.
- Ei tarvitse murehtia taudeista
- tai pelätä raiskatuksi joutumista.
- Ei tarvitse pelätä raskautumista.
- Takuuvarma orgasmi.
[/quote]
Mä en saa kädellä orgasmia. Vain miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:24"]
En ymmärrä mitä järkeä on harrastaa seksiä ilman tunteita. Sitten taas jos tunteita on, niin...miksi niitä olisi vain yhtenä iltana? Tai siis ei kai se nyt mene niin, että ihastuu johonkin kännipäissään ja seuraavana aamuna huomaakin, että voi vittu...tai no, niin se varmaan menee.
[/quote]
Minusta seksiin ei tarvitse välttämättä liittyä mitään muita tunteita kuin seksuaalinen halu. Kai se jonkinlainen ihanne olisi että olisi ihmissuhde ja tunneside siihen seksikumppaniin, mutta jos ei tuollaista ihannetta ole omassa elämässä löytynyt, niin kyllä minulle ainakin ilman tunnesidettä tapahtuva yhden illan seksikin paljon parempi on kuin pelkällä itsetyydytyksellä pärjäily.
[/quote]
Ja kuinka usein vastaan tulee niitä joihin tuntee edes jotain vetoa? Kysyn ihan tosissani.
Oma käsi on paljon parempi:
- Ei tarvitse lähteä baariin ja rahaa säästyy.
- Säästyy myös aikaa.
- Ei tarvitse murehtia taudeista
- tai pelätä raiskatuksi joutumista.
- Ei tarvitse pelätä raskautumista.
- Takuuvarma orgasmi.
[/quote]
No kyllä mulle tulee sellaisia vastaan melkein joka kerta kun yhden illan seuraa lähden hakemaan. Kun ei haeta parisuhdekumppania vaan vain seksikumppania, riittää puoleensavetävä ulkomuoto ja olemus, ja kyllähän niitä siinä mielessä miellyttäviä löytyy. Kommentteja noihin muihin:
- Ei tarvitse lähteä baariin ja rahaa säästyy. Minulla ei ole rahasta pulaa. Lisäksi on kiva käydä baarissa, välillä edes jossain pois kotoa. En kyllä useimmiten, jos menen hakemaan seuraa, juo kuin yhden kaljan ja sitten mahdollisimman suoraan "meille tai teille" itse asiaan kun sopiva löytyy.
- Säästyy myös aikaa. Miksi sitä pitäisi säästää? Minulla on vapaa-aikaa vaikka 'lampaat söisivät', lapseton sinkku kun olen.
- Ei tarvitse murehtia taudeista. En murehdikaan, kondomia toki aina käytetään yhden illan suhteessa.
- Ei tarvitse pelätä raiskatuksi joutumista. No en ole semmoista kyllä ikinä pelännyt ennenkään. Kun jonkukn kanssa ravintolasta lähden, niin ajatus on että sitä seksiä harrastetaan, joten miksi kukaan raiskaisi jos kerran saa tyypiltä ihan vapaaehtoisestikin. Enkä ikinä lähde pelottavan tai oudon oloisten tyyppien mukaan. Mitään vaaratilanteita ei ole koskaan ollut.
- Ei tarvitse pelätä raskautumista. En pelkääkään. On e-pillerit ja tautiriskin takia vielä käytetään kondomia.
- Takuuvarma orgasmi. Se on minulle takuuvarma myös yhdynnässä partnerin kanssa. Itse asiassa pystyn saamaan orgasmin pelkästään kiihottavia ajatuksia ajattelemallakin, ei siihen välttämättä tarvita itsetyydytystä eikä miestä. Mutta ei seksi ole pelkkä orgasmi, toisen ihmisen kohtaamiseen liittyy miellyttävää jännitystä ja ihan erilaista kiihkoa kuin siihen että itse päättää miten itselleen sen orgasmin "hinkkaa" tai muuten hommaa.
Ilman. Kaksi vuotta mennyt joten eiköhän mene kaksikymmentä heti perään.
Harrastan yhden illan juttuja ns. paremman puutteessa... Itse mieluummin harrastaisin seksiä parisuhteessa, kun on sitä tunnetta mukana mikä tekee omalla kohdallani seksistä nautinnollisempaa... Mutta ei liikuta minua mitenkään jos joku niitä harrastaa tai on harrastamasta. Seksi on kuitenkin yksi ihmisen perustarpeista, luonnollinen asia...
Kokonaan ilman. En ole koskaan kaivannut pelkkää seksiä vaan aina pelkästään sen jonkun tietyn josta välitän, mikä tietysti rajaa kaikki yhden illan jutut pois sekä kaikki fuckbuddy-systeemit muutenkin.
Halailua ja muuta läheisyyttä kyllä kaipaan usein :(
En myöskään ymmärrä panokaveri-järjestelyä. Joskus ajautunut sellaiseen, ja kärsinyt olen. Koska tunteet. Jos hän on ystävä, pidän hänestä. Jos panen häntä, olen romanttisesti kiinnostunut, siis ihastunut tai rakastunut. En pane miehiä, jotka ovat ystöviäni, eivätkä he kiinnosta minua seksuaalisesti.
No. Olen eronnut neljä vuotta sitten. On ollut muutama seksiseikkailu, muutama vanhan panon kanssa paneminen sekä yksi pidempi tapailusuhde (rakastuminen). En halua kuvitella elämää ilman seksiä jatkossakaan.
Haluaisin, että seksi liittyy tunteisiin, koska vain silloin se on todellakin tyydyttävää. Muuten se on vain urheilua. Tämän olen oppinut, olen 43v nainen ja harrastanut seksiä 29 vuotta.
Olen sinkkumies. Tapailen/säädän jatkuvasti 1-3 naisen kanssa, joitain panen... jos alkaa kyllästyttämään tai ei ole haluja, vanha kiertoon ja uusi tilalle. Olen aikamoinen sika tunnustan. Tosin osa naisista pyörittää miehiä ihan samalla tavalla.
En nauti tästä tilanteesta ja mielummin haluaisin kunnollisen ja turvallisen parisuhteen. Valitettavasti nämä naiset eivät ole kiinnostuneita sellaisesta tai sitten henkisellä tasolla ei synkkaa tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:38"]
Olen sinkkumies. Tapailen/säädän jatkuvasti 1-3 naisen kanssa, joitain panen... jos alkaa kyllästyttämään tai ei ole haluja, vanha kiertoon ja uusi tilalle. Olen aikamoinen sika tunnustan. Tosin osa naisista pyörittää miehiä ihan samalla tavalla.
En nauti tästä tilanteesta ja mielummin haluaisin kunnollisen ja turvallisen parisuhteen. Valitettavasti nämä naiset eivät ole kiinnostuneita sellaisesta tai sitten henkisellä tasolla ei synkkaa tarpeeksi.
[/quote]
Ei tossa ole moraalisesti väärää kunhan et naisille esitä, että haluat juuri niiden kanssa parisuhteen. Osa luusereista kun ei saa seksiä ilman lupausta mahdollisesta vakiintumisesta tulevaisuudessa...
Kaksi ja puoli vuotta täysin ilman, sitä ennen parisen vuotta ilman. Kokeilin tuota tuttua miestä muutaman kerran. Ei vaan kiinnosta sellainenkaan saatika yhden illan panot. Olen siis vapaaehtoisesti ilman. En halua parisuhdetta, joten eipä tässä ole muita mahdollisuuksia.
Elän ilman seksiä.
T. 21v neitsyt (nainen)
No, oli sinkkuina ja silloin oli sekoiluja enemmän alkoholin vaikutuksen alaisena. Sellaiset vähän kiinnostavat ei johtaneet seksiin. Sitten tosi kiinnostavat kyllä johti ja pienempään suhteeseen.
... Siis ei mun mielestä sinkkuna seksiä tarvi koko ajan. Eihän sitä parisuhteessakin ole koko ajan...ylikorostettu juttu.
sinkkuseksikin on ok, ihan itsekseen?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:25"]Mulla ei ole mitään seksiä, erotiikkaa eikä romantiikkaa. En ole koskenutkaan mieheen yli puoleen vuoteen. Voitte uskoa, että kohta kelpaa mikä vaan. Mutta eipäole ollut tarjontaa. Olen muuten ihan hyvän näköinen, liikkuva, sosiaalinen jne. Ei silti.
[/quote]
Sun puoli vuotta kalpenee mun 20 vuoden kuivan kauden rinnalla. Sori vaan.
[/quote]
Niin tai suhteessa se puoli vuotta kuivaa kautta. Joskus oli 1,5v!!!
Mulla on varattu vakipano/rakastaja. Lisäksi kasa dildoja. Olen harkinnut toista vakipanoa kunhan keksin mistä sen löytäisin. Ns varalle jos eka ei ehdi nähdä. Samalla etsiskelen kumppania. Eronnut alle vuosi sitten. Seksiä paljon enemmän kuin suhteen aikana.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:00"]
Mä en oikein tajua näitä friends with benefits-järjestelyjä. Omalla kohdalla tuntuisi oudolta naida kaveria, jota kohtaan ei tunne mitään erityistä. Itse varmasti alkaisin tuntea yhtä sun toistakin jos jatkuvasti naisin samaa 'kaveria' ja homma toimisi. Miten on edes mahdollista päätyä seksiin pelkän kaverin kanssa?
[/quote]
Mulla on tällainen järjestelty työkaverin kanssa. Tunnen kyllä häntä kohtaan lämpöä ja ystävällisyyttä, seksuaalista haluakin, mutta me vaan molemmat tiedetään että parisuhteeseen emme keskenämme (ja minä en kenenkään kanssa) halua. Siksi pysymme parhaina kavereina ja sekstailemme kun siltä tuntuu, ilman sitoutumuksia tai sen enempiä kuvioita.
[/quote]
Olette parhaat kaverit ja sekstaatte kun siltä tuntuu. Onko mies muuten varattu, tuli vaan mieleen? Jos on, niin silloin petätte kumpikin itseänne, mutta ymmärrän kuvion. Jos taas kumpikin olette vapaita, on jotenkin vaikea käsittää, että ette sitoudu tuon enempää toisiinne. Minulla ainakin tulee halu tehdä pesää siinä vaiheessa kun paras kaveri osoittautuu myös hyväksi sängyssä ja välittää minusta aidosti, ja tunne on molemminpuolinen. Kyllä se silloin on jo jonkinlaista rakkautta enkä enää edes sanoisi itseäni sinkuksi vaikka yksin asuisinkin. Oltaisiin vaan pari, jonka asumisjärjestelyt eivät ole norminmukaiset.
[/quote]
Etkö osaa erottaa romanttisia tunteita seksuaalisesta himosta ja ystäyydestä? Itselläkin on ystävä joka on minulle tosi tärkeä ystävänä ja pidän hänestä paljon, mutta en tunne romanttista vetoa, siksi en seurustele hänen kanssaan vaikka pannaankin.
[/quote]
Mä en kyllä osaa erottaa. Ihan rehellisesti sanottuna. Tai siis, tai no, no joo... Mitkä romanttiset tunteet? Ei, en siis osaa erottaa. Jos välittäisin jostakin ihmisestä paljon ja pitäisin sitä hyvänä tyyppinä ja mukavana seurana, jos ystävyys olisi molemminpuolista ja lisäksi tuntisin seksuaalista himoa sitä kohtaan ja seksikin vielä sujuisi, niin kyllä se olisi todella parisuhdekamaa silloin.
(En ole vastannut ketjuun ennen ja olen parisuhteessa.)
[/quote]
eli sun mielestä ei tartte olla rakastunut jos alkaa suhteeseen? itse haluan olla rakastunut kun seurustelen.
[/quote]
Öö, siis niin, en näe eroa siinä että on "rakastunut" vs. välittää toisesta ystävänä ja viihtyy sen kanssa ja haluaa sitä seksuaalisesti. Siis en tajua mitä tunteita ne rakastamisen tunteet tuon lisäksi on.