Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinkku, elätkö ilman seksiä, vai harrastatko yhden illan juttuja?

Vierailija
08.10.2014 |

yllä kysymys!

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole kovin seksuaalinen, enkä kaipaa seksiä, en siis myöskään harrasta yhden yön juttuja, ajatuskin ällöttää. Toisaalta olen tosi tyytyväinen siihen että olen tällainen, läheisyyttä kyllä välillä kaipaa, mutta ehkä ilman sitäkin oppii elämään. Olen kans kolmekymppinen

Vierailija
22/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuotta sinkkuna, alkuun oli muutama pikku sutina (kavereita), mutta sittemmin selibaatissa, ehkä nyt jo pari vuotta. Ei siis edes itsetyydytystä. Kyllähän tässä jo miestä mieli tekee, ja sopivan mehukas kaverikin olisi katsottuna tähän tehtävään. Ihan vielä en aio sortua. Tää on ollut yks parhaimpia päätöksiä mitä olen tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä mielummin kuin seksiä ihmisten kanssa jotka ei kiinnosta.

Vierailija
24/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa seksiä toisen ihmisen kanssa enkä oikein läheisyyttäkään siinä mielessä, mitä parisuhteessa. Ei ihmekään siis, että olen sinkku ja lapseton ja tämä on pysyvä ratkaisu. En tiedä, miksi itseni oikein luokittelisin. En ole aseksuaalinenkaan, itsetyydytys vaan riittää. 

Vierailija
25/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Näin moni elää ilman seksiä.!

Vierailija
26/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku 28v ja ilman seksiä kohta kaksi vuotta. Joskus nuorempana tuli pari kertaa kokeiltua yhdenillanjuttuja, mutta ei seksi vieraan kanssa vaan tee mulle mitään. Tarvin siihen sen ihastumisen ja rakastumisen tunteen ja syvemmän yhteyden, jos haluan kunnolla seksistä nauttia.

No olen mä kahden vuoden aika käyttänyt ahkerasti oman käden oikeutta. Dildojakin löytyy tähän puuhaan avuksi ;)

Enemmän kuin seksiä, kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä.

Vierailija
27/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saan lähinnä friends with benefits -systeemeillä. Yhden illan juttuja on ollut jokunen, mutta entuudestaan jollain tavalla tuttujen kanssa.

Vierailija
28/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, 2 kpl on tällasia friends with benefits miehiä jotka on kivoja kavereita ja hyviä sängyssä mutta jouta kohtaan ei ole tunteita :)

Vierailija
29/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 04:17"]Mä en kaipaa seksiä toisen ihmisen kanssa enkä oikein läheisyyttäkään siinä mielessä, mitä parisuhteessa. Ei ihmekään siis, että olen sinkku ja lapseton ja tämä on pysyvä ratkaisu. En tiedä, miksi itseni oikein luokittelisin. En ole aseksuaalinenkaan, itsetyydytys vaan riittää. 
[/quote]

Täysin samanlaiset ajatukset täälläkin.

Vierailija
30/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan yhden illan juttuja silloin kun mieli tekee, vakiparisuhdetta en halua. Olen eronnut 8 vuotta sitten ja sen jälkeen olin 3 vuotta pelkän itsetyydytyksen varassa. Kuitenkin kaipaan välillä toisen ihmisen kohtaamiseen ja kumppaniseksiin liittyvää seikkailun ja yhteyden tunnetta, ja silloin kun koen että haluan seksiä, haen sitä. Mummotunneli täällä Helsingissä on hyvä paikka mistä saa siistejä, asiallisia miehiä tuollaiseen kumppaniksi. Kesällä tuli taas pari kertaa haettua oma pukumies yhden illan iloksi, talvisin aina ei jaksa lähteä mihinkään hakemaan seksiseuraa. Mutta siis sen mukaan mitä mieli tekee.

Ja minä kyllä olen lähes aina nauttinut seksistä yhden illan suhteissa, enkä koe niistä minkäänlaista huonoa omaatuntoa tai katumusta. Minä valitsen kumppanini ihan selvinpäin ja sen mukaan kuka sytyttää, enkä esim. päädy juovuksissa kenen sattuu ällötyksen mukaan samaan petiin, mistä jo voisikin tulla katumusta.

Vierailija
31/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli vakkari, mutta se muutti toiselle paikkakunnalle, joten se ei ole enää vaihtoehto. En oikein tykkää käydä baareissa, joten netistä tulee etittyä välillä seksiseuraa. Yleensä ei kuitenkaan sellasta ihan yhden illan juttua, vaan ainakin tavoitteena on tavata useamman kerran. Aina ei tietty seksi toimi ja silloin homma jää yhteen kertaan, mut kuitenkin. Toiveissa olisi ainakin uusi vakkari.

Vierailija
32/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 04:17"]

Mä en kaipaa seksiä toisen ihmisen kanssa enkä oikein läheisyyttäkään siinä mielessä, mitä parisuhteessa. Ei ihmekään siis, että olen sinkku ja lapseton ja tämä on pysyvä ratkaisu. En tiedä, miksi itseni oikein luokittelisin. En ole aseksuaalinenkaan, itsetyydytys vaan riittää. 

[/quote]

Sama juttu. Olen seurustellut nuorena pari kertaa ja todennut ettei ole mun juttu. Nyt jo yli 10 vuotta ilman sellaisia kuvioita tai seksiä. Itsetyydytystä harrastan kyllä aina kun siltä tuntuu, toisinaan useamman kerran viikossa, joskus voi mennä viikkoja ilman. Mutta en kaipaa kumppania mihinkään, en läheisyyteen, en seksiin jne.

Vierailija
33/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua näitä friends with benefits-järjestelyjä. Omalla kohdalla tuntuisi oudolta naida kaveria, jota kohtaan ei tunne mitään erityistä. Itse varmasti alkaisin tuntea yhtä sun toistakin jos jatkuvasti naisin samaa 'kaveria' ja homma toimisi. Miten on edes mahdollista päätyä seksiin pelkän kaverin kanssa?

Vierailija
34/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:00"]

Mä en oikein tajua näitä friends with benefits-järjestelyjä. Omalla kohdalla tuntuisi oudolta naida kaveria, jota kohtaan ei tunne mitään erityistä. Itse varmasti alkaisin tuntea yhtä sun toistakin jos jatkuvasti naisin samaa 'kaveria' ja homma toimisi. Miten on edes mahdollista päätyä seksiin pelkän kaverin kanssa?

[/quote]

Mulla on tällainen järjestelty työkaverin kanssa. Tunnen kyllä häntä kohtaan lämpöä ja ystävällisyyttä, seksuaalista haluakin, mutta me vaan molemmat tiedetään että parisuhteeseen emme keskenämme (ja minä en kenenkään kanssa) halua. Siksi pysymme parhaina kavereina ja sekstailemme kun siltä tuntuu, ilman sitoutumuksia tai sen enempiä kuvioita.

Vierailija
35/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:04"]

[/quote]

Mulla on tällainen järjestelty työkaverin kanssa. Tunnen kyllä häntä kohtaan lämpöä ja ystävällisyyttä, seksuaalista haluakin, mutta me vaan molemmat tiedetään että parisuhteeseen emme keskenämme (ja minä en kenenkään kanssa) halua. Siksi pysymme parhaina kavereina ja sekstailemme kun siltä tuntuu, ilman sitoutumuksia tai sen enempiä kuvioita.

[/quote]

Olette parhaat kaverit ja sekstaatte kun siltä tuntuu. Onko mies muuten varattu, tuli vaan mieleen? Jos on, niin silloin petätte kumpikin itseänne, mutta ymmärrän kuvion. Jos taas kumpikin olette vapaita, on jotenkin vaikea käsittää, että ette sitoudu tuon enempää toisiinne. Minulla ainakin tulee halu tehdä pesää siinä vaiheessa kun paras kaveri osoittautuu myös hyväksi sängyssä ja välittää minusta aidosti, ja tunne on molemminpuolinen. Kyllä se silloin on jo jonkinlaista rakkautta enkä enää edes sanoisi itseäni sinkuksi vaikka yksin asuisinkin. Oltaisiin vaan pari, jonka asumisjärjestelyt eivät ole norminmukaiset.

Vierailija
36/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastaisin jos joku vaan antaisi.

t. Pete

Vierailija
37/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitä yhden yön ihmeitä tarvii räpeltämään kun molemmat kädet toimii?

Vierailija
38/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tunteehan sitä kaveria kohtaan seksuaalista himoa. Ei seksi vaadi romantiikkaa, vaan nimenomaan himoa.

Vierailija
39/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:04"]

[/quote]

[/quote]

Olette parhaat kaverit ja sekstaatte kun siltä tuntuu. Onko mies muuten varattu, tuli vaan mieleen? Jos on, niin silloin petätte kumpikin itseänne, mutta ymmärrän kuvion. Jos taas kumpikin olette vapaita, on jotenkin vaikea käsittää, että ette sitoudu tuon enempää toisiinne. Minulla ainakin tulee halu tehdä pesää siinä vaiheessa kun paras kaveri osoittautuu myös hyväksi sängyssä ja välittää minusta aidosti, ja tunne on molemminpuolinen. Kyllä se silloin on jo jonkinlaista rakkautta enkä enää edes sanoisi itseäni sinkuksi vaikka yksin asuisinkin. Oltaisiin vaan pari, jonka asumisjärjestelyt eivät ole norminmukaiset.

[/quote]

Etkö osaa erottaa romanttisia tunteita seksuaalisesta himosta ja ystäyydestä? Itselläkin on ystävä joka on minulle tosi tärkeä ystävänä ja pidän hänestä paljon, mutta en tunne romanttista vetoa, siksi en seurustele hänen kanssaan vaikka pannaankin.

Vierailija
40/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:12"]

Mihin niitä yhden yön ihmeitä tarvii räpeltämään kun molemmat kädet toimii?

[/quote]

Käsi ei ole yhtä nautinnollinen kuin penis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme