Onko mulla huono matkavakuutus (IF)?
Hoitokulut on ilman ylärajaa, mutta matkatavaravakuutus n. 500e(!!). Mun läppäri maksoi jo uutena yli tuplasti ton. Vaikka ei ne tietty sitä kokonaan korvaa, mutta silti.
Miten kilpailutetaan vakuutus?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:51"]
Hoitokulut on ilman ylärajaa, mutta matkatavaravakuutus n. 500e(!!). Mun läppäri maksoi jo uutena yli tuplasti ton. Vaikka ei ne tietty sitä kokonaan korvaa, mutta silti.
Miten kilpailutetaan vakuutus?
Yleensähän vakuutuksissa saa korvausmäärät ja omavastuuosuudet saa itse valita. Ja ne luonnollisesti vaikuttavat vakuutuksen hintaan.
Kilpailutus tapahtuu siten, että vertaat eri yhtioiden vakuutustuotteita ja valitset mielestäsi edullisimman/parhaan.
[/quote]
Diners clubi tai american expressillä kun maksat matkat, heidän matkavakuutus on automaattisesti voimassa. Kannattaa perehtyä asiaan. Niitten matkavakuutukset eivät ole huonommasta päästä ja täysin ilmainen
Onhan se huono, jos se ei ole sun tarpeisiin sopiva. Uskon, että If:stäkin saat matkatavaravakuutuksen suuremmalle korvaussummalle, jos haluat. Kilpailuttaa voit siten, että kysyt täsmälleen samansisältöisen vakuutuksen hintaa eri vakuutusyhtiöistä.
Paljon te maksatte vastaavasta vakuutuksesta, jos matkatavaravakuutus on esim. 2000e asti?
Ja vuodessa hinta taisi olla jotain 110-120e.