Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinkku, elätkö ilman seksiä, vai harrastatko yhden illan juttuja?

Vierailija
08.10.2014 |

yllä kysymys!

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:25"]Mulla ei ole mitään seksiä, erotiikkaa eikä romantiikkaa. En ole koskenutkaan mieheen yli puoleen vuoteen. Voitte uskoa, että kohta kelpaa mikä vaan. Mutta eipäole ollut tarjontaa. Olen muuten ihan hyvän näköinen, liikkuva, sosiaalinen jne. Ei silti.
[/quote]

Sun puoli vuotta kalpenee mun 20 vuoden kuivan kauden rinnalla. Sori vaan.

Vierailija
62/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:25"]

Mulla ei ole mitään seksiä, erotiikkaa eikä romantiikkaa. En ole koskenutkaan mieheen yli puoleen vuoteen. Voitte uskoa, että kohta kelpaa mikä vaan. Mutta eipäole ollut tarjontaa. Olen muuten ihan hyvän näköinen, liikkuva, sosiaalinen jne. Ei silti.

[/quote]

Anteeks että nauroin. Minulla sama tilanne, tosin ennen eroa oli myös seksitöntä ja kylmää aikaa.

Minä en juuri liiku yöelämässä, mutta on sinne varmaan jossain vaiheessa lähdettävä. Jos edes joku siedettävä löytyisi. Työ on naisvaltaisella alalla ja tuttavapiiristä on turha kysellä vapaita miehiä. Seksisuhteeseen en voisi ryhtyä, minulla tulee tunteita heti. Mutta eipä tarvitse sellaisesta murehtia, kun ei ole tarjolla.

[/quote]

Oon niin samassa veneessä. :D Mä taas en pysty seksiin ilman tunteita, joten tämä varmaan vastannee hyvin alkuperäiseen kysymykseen. Kerran oon yhdenillanjutun harrastanut muutama vuosi sitten, eikä ollut mun juttu, vaikka mies oli todella hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn exällä kylässä

Vierailija
64/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck buddy löytyy. Tosin on naimisissa, mutta on sekin parempi kuin olla ilman

Vierailija
65/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut neljä vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. En tykkää yhden yön jutuista. Olen ihan todella puutteessa ja kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä. Mutta minkäs teet. Loppujen lopuksi tiedän, että minulle tulisi kamala morkkis yhden yön jutuista, joten parempi olla kokonaan ilman. Ehkä jostain löydän joskus vielä parisuhteen.

Vierailija
66/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen yhden illan suhteet maistui kyllä, todella. Mutta nyt, muutaman vuoden jälkeen....eiiiiiiiiiiiiii jaksa enää.

Välillä joku puolituttu helpottaa oloa, mutta en enää juuri kaipaa sitäkään. Odottelen mieluummin jotain pysyvämpää. Ero menneeseen on valtava ja ikääkin vasta 34v. Mutta ajatusmaailma on kai sitten muuttunut ja mukavuudenhalu lisääntynyt. Ei mulle klo 4 taksijonoja jonkun nobodyn kanssa enää ikinä kiitos.

Vierailija
67/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi hoitaa himot. En halua tauteja tai muuta. Läheisyydenkaipuu korjautuu miesten vieressä nukkumisella ja muulla kiehnäilyllä.

Vierailija
68/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin yksin, kuin pahannäköisen naisen kanssa. Valitsen naiseni aina, en halua kotiini ketä tahansa, halun syttyä naisesta! Kaikki naiseni/vaimoni olleet tiptop, kapealanteisia, useat treenattuja ja tummaihoisia, latinoja! Odotan usein kauan oikeaa, nautin sitten hyvästä kropasta.

Vierailija
69/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:47"]

Oma käsi hoitaa himot. En halua tauteja tai muuta. Läheisyydenkaipuu korjautuu miesten vieressä nukkumisella ja muulla kiehnäilyllä.

[/quote]

Käsi on ihan eri asia kuin penis. Itselle ei käsi riitä, ei sormilla ylety niin syvälle kuin olis tarvis eikä sormet ole tarpeeksi paksut. Onneksi on elämässä mies joka hoitaa mun tyydytyksen :)

Vierailija
70/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa naiskentelen.

Vierailija
71/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 1,5 vuotta panokaveri. Seksi on taivaallista hänen kanssaan. Tunnetaan toistemme kropat hyvin, näemme usein ja molemmat haluavat tuottaa toiselle nautintoa. Jonkinlainen tunnesidekin on välillämme, mutta jos yritetään tehdä mitään muuta kuin hengailla kotona kahdestaan, tulee konflikteja. Arvomaailmamme ovat hyvin erilaiset.

Kesällä panoni oli pari kuukautta poissa, niin tapailin erästä toista. Se juttu loppui lyhyeen ja sitten mulla oli pieni lomaromanssi. Oman lomaromanssini jälkeen taas ihana vakkarini palasi Suomeen :)

Yhden yön juttu on ollut viimeksi pari vuotta sitten, ennen kuin tapasin vakkarini.

Vierailija
72/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:44"]

Olen ollut neljä vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. En tykkää yhden yön jutuista. Olen ihan todella puutteessa ja kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä. Mutta minkäs teet. Loppujen lopuksi tiedän, että minulle tulisi kamala morkkis yhden yön jutuista, joten parempi olla kokonaan ilman. Ehkä jostain löydän joskus vielä parisuhteen.

[/quote]

tuli vaan mieleen että miehet ei varmaan pystyis neljän vuoden seksitaukoihin...

Vierailija
73/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä järkeä on harrastaa seksiä ilman tunteita. Sitten taas jos tunteita on, niin...miksi niitä olisi vain yhtenä iltana? Tai siis ei kai se nyt mene niin, että ihastuu johonkin kännipäissään ja seuraavana aamuna huomaakin, että voi vittu...tai no, niin se varmaan menee.

Vierailija
74/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:47"]

[/quote]

Käsi on ihan eri asia kuin penis. Itselle ei käsi riitä, ei sormilla ylety niin syvälle kuin olis tarvis eikä sormet ole tarpeeksi paksut. Onneksi on elämässä mies joka hoitaa mun tyydytyksen :)

[/quote]

Minä en saa yhdynnässä orgasmia ja kikkailullakaan en aina, joten penistä ei siinä mielessä kaipaa.

Vierailija
75/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kolme vuotta sinkkuna ja kaksi selibaatissa. Yhdenillan jutut ja fuck buddyt ei enää iske. Nuorempana tuli niitäkin harrastettua.

Vierailija
76/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin ilman kuin jotain ällöttäviä randomeja yhdenillan panoja. Vanhana sitä ei kadu mitään niinkuin nuorena panemisiaan, onneks on pysynyt määrä vähäisenä ja nykyään löytyy oma kulta.

Vierailija
77/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollut avioeron jälkeen ilman. Ei ole osunut kohdalle ketään, jonka kanssa olisi oikeasti synkannut niin henkisesti kuin fyysisesti, joten matka jatkuu omin käsin. Ansaitsen parempaa kuin olla jonkun paineenpurkaja, niin että tyypin ei tarvitse oikeasti välittää ja samalla voi etsiä jotakuta "parempaa". Ei käy. Samoin mieluummin olen ilman kuin sotkeennun keneenkään varattuun, näitä vonkaavia ukkomiehiä kyllä löytyisi. Sitten kun se vaivan arvoinen mies tulee vastaan, niin en halua olla jumissa jonkun tunnevammaisen kaveripanijan kanssa, vaan täysin vapaa.

Vierailija
78/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä nykyä aviossa, mutta joskus sinkkuaikoina harrastin satunnaisesti yhden illan juttuja. Seksi ei ollut koskaan mitenkään erityisen hyvää, perusjyystöä lähinnä. Fuckbuddy olisi ollut toimiva ratkaisu, mutta en halunnut sitoutua edes sellaiseen ystävyyssuhteeseen. Suo siellä, vetelä täällä.

Vierailija
79/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:24"]

En ymmärrä mitä järkeä on harrastaa seksiä ilman tunteita. Sitten taas jos tunteita on, niin...miksi niitä olisi vain yhtenä iltana? Tai siis ei kai se nyt mene niin, että ihastuu johonkin kännipäissään ja seuraavana aamuna huomaakin, että voi vittu...tai no, niin se varmaan menee.

[/quote]

Minusta seksiin ei tarvitse välttämättä liittyä mitään muita tunteita kuin seksuaalinen halu. Kai se jonkinlainen ihanne olisi että olisi ihmissuhde ja tunneside siihen seksikumppaniin, mutta jos ei tuollaista ihannetta ole omassa elämässä löytynyt, niin kyllä minulle ainakin ilman tunnesidettä tapahtuva yhden illan seksikin paljon parempi on kuin pelkällä itsetyydytyksellä pärjäily.

Vierailija
80/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:24"]

[/quote]

Minusta seksiin ei tarvitse välttämättä liittyä mitään muita tunteita kuin seksuaalinen halu. Kai se jonkinlainen ihanne olisi että olisi ihmissuhde ja tunneside siihen seksikumppaniin, mutta jos ei tuollaista ihannetta ole omassa elämässä löytynyt, niin kyllä minulle ainakin ilman tunnesidettä tapahtuva yhden illan seksikin paljon parempi on kuin pelkällä itsetyydytyksellä pärjäily.

[/quote]

Ja kuinka usein vastaan tulee niitä joihin tuntee edes jotain vetoa? Kysyn ihan tosissani.

Oma käsi on paljon parempi:

- Ei tarvitse lähteä baariin ja rahaa säästyy.

- Säästyy myös aikaa.

- Ei tarvitse murehtia taudeista

- tai pelätä raiskatuksi joutumista.

- Ei tarvitse pelätä raskautumista.

- Takuuvarma orgasmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan