Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinkku, elätkö ilman seksiä, vai harrastatko yhden illan juttuja?

Vierailija
08.10.2014 |

yllä kysymys!

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:47"]

Oma käsi hoitaa himot. En halua tauteja tai muuta. Läheisyydenkaipuu korjautuu miesten vieressä nukkumisella ja muulla kiehnäilyllä.

[/quote]

Käsi on ihan eri asia kuin penis. Itselle ei käsi riitä, ei sormilla ylety niin syvälle kuin olis tarvis eikä sormet ole tarpeeksi paksut. Onneksi on elämässä mies joka hoitaa mun tyydytyksen :)

[/quote]

Minä en saa yhdynnässä orgasmia ja kikkailullakaan en aina, joten penistä ei siinä mielessä kaipaa.

[/quote]

En minäkään saa yhdynnässä orgasmia mutta nautin siitä miltä penis tuntuu, sehän tuottaa aivan mieletöntä mielihyvää aktin aikana liikkuessaan. ei se yhdynnän nautinto ole pelkästään se orgasmi. Etkö tätäkään nautintoa kaipaa? Mikset?

Vierailija
2/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:00"]

Olen mielummin ilman kuin jotain ällöttäviä randomeja yhdenillan panoja. Vanhana sitä ei kadu mitään niinkuin nuorena panemisiaan, onneks on pysynyt määrä vähäisenä ja nykyään löytyy oma kulta.

[/quote]

Miksi kukaan katusi panojaan? Eiköhän se ennemminkin niin ole että elämättä elämää katuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan silloin tällöin seksiä eksäni kanssa.

Ikinä en ole yhden illan juttuakaan tosin kokeillut..epäilen tosin, etten pysty syttymään keheenkään täysin tuntemattomaan..

Vierailija
4/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:34"]

Nuorempana paljonkin yhden yön panoja, nykyisin ei todellakaan. Hyi saatana. Ei vois enempää kuvottaa joku randomtyyppi samassa sängyssä.

[/quote]

Komppi tälle. Pelkkä ajatuskin sai taas aikaan vastenmielisen ja puistattavan olon sekä järkyttävän itseinhon. Miten helvetissä sitä on voinutkaan joskus harrastaa yhdenillanjuttuja? Juu ei seksihommat nappaa enää nykyisin.

Vierailija
5/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinen mies, ja täydellinen seksuaalinen itsemääräämisoikeus löytyy. Kaiken saa halutessaan tehdä itse. Olen nuorempana tietty seurustellut pariin otteeseen, mutta nykyään ollaan jo tilanteessa ettei tule edes mieleen lähestyä naista muuten kuin platonisesti. Kaikkeen kyllä tottuu, ja itse asiassa on pelottavaa huomata miten normaaliksi asian nykyään kokee. Että omanlaiseksi lohduksi tämäkin heille, jotka vasta ensimmäisiä vuosiaan tuskailevat.

Siihen tulee jopa sellainen tietty kanssaelämisen helppous arkipäivän elämässä, kun muut vaistoavat asian sinusta et ole enää muiden silmissä "uhkaava", sinua lähestytään kuin naapurin kivaa vanhusta... Ei mieltä ylentävää, mutta omalla kieroutuneella tavallaan  jopa elämää "helpottava" elementti. Mutta ei se haluja ja kaipuita mihinkään poista, niistä vain tulee asioita asioiden joukossa.

Ja siinä on tietty noidankehä, kun et enää koe pyrkimystä kumppanuuksiin vaivan ja turhautumisen arvoisena, ryhdyt laiminlyömään ulosantamaasi olemustasi. Ja kun totut siihen, näet ikäänkuin ulkopuolisen silmin miten koomisenkin kiinni useimmat ovat habituksensa ja "markkina-arvonsa" ylläpidossa kiinni. Toiset eivät enää näytä tietävän itsekään, mikä on heidän itsensä itsellensä elämää elämää, mikä on osa julkisivun huoltamista. Sinä taas elät omaa todellisuuttasi, ja vieraannutat itseäsi inhimillisistä kontakteista olemalla oma huolehtimaton itsesi...

Toisinaan, kun tapaa ihmisiä joista itse olisi kiinnostunut ja huomaa tuntevansa sielunyhteyttä ja kiintymystä, sitä kiroaa tilannettaan. Heille olet yleensä vain hyvä tyyppi, eikä se tietenkään heidän vikansa ole. Itsehän siitä tilanteesta pitäisi ulos päästä, jos ja kun haluaisi, mutta siinä on jo niin sisäistänyt asemansa että on helpompaa pettää itseään vaikkapa uskottelemalla itselleen juuri tämän tilanteen nyt laukaisevan jonkun maagisen elämänmuutoksen, jonka seurauksena kaikki muuttuu. Ei muutu. Todennäköisesti lisääntymisjärjestely (ja sitä kautta seksuaalisuus) ihmislajilla on paljon monimutkaisempi kuvio kuin tiedetään. Itse uskon, että siitä on jotakin evolutiivistä hyötyä lajille, että osa laumasta ei osallistu näihin kuvioihin. Se osa varmaankin ylläpitää jonkinlaista ikuista tulta luolakallion laella, jotta herrasväki pääsee mastodonttipaistia laittamaan metsästysvaelluksensa päätteeksi... ;*)

Vierailija
6/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mua vielä tavannut.

Vierailija
7/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkku, 25v, selibaatti. ensinnäkin känniset miehet on kuvottavia, eli ei tule kuuloonkaan, että baarista jonkun lemuavan äijänmöhkäleen haluaisin sänkyyni hikoilemaan. toiseksi, etsin vakavaa parisuhdetta, en halua antaa osaa itsestäni jollekin, joka ei sitä täysin ansaitse. en ole uskovainen tms.

Vierailija
8/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei panosuhteita. Taitaa mennä ilman seksiä koko loppuelämä ja oikeastaan tuntuu mukavalta ajatella niin.

Vierailija
9/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän seksiä pitää saada. Yksi ihmisen perustarpeista.

Vierailija
10/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee järki jossei harrasta seksiä. On pakon edessä ajauduttava yhden illan juttuihin, vaikka niistä ei saa juuri irti. Kaveripiirissä puolituttuina ei tällä hetkellä fuckbuddy mahdollisuutta mutta välillä on hetkiä kun tietää että tota puolituttua en tuu näkemään enään koskaan niin aika nopeasti tilanne siitä sitten molempien alotteesta kehittynyt. 3. vuosi sinkkuna ja siipeeni saanu parisuhderintamalla vaikka olen normaali nainen.

Vierailija
11/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ja ilman seksiä jo 8 vuotta. Yhden illan juttuja en ole koskaan harrastanut, eikä avioero muuttanut asiaa. Jotkut miehet ovat kuvitelleet, että olisin helppo vain koska tietävät minun olevan yh. Ovat joutuneet pettymään. En enää tule päästämään miestä lähelleni.

t. "yksinhuoltajahuora"

Vierailija
12/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:34"]

Menee järki jossei harrasta seksiä. On pakon edessä ajauduttava yhden illan juttuihin, vaikka niistä ei saa juuri irti. Kaveripiirissä puolituttuina ei tällä hetkellä fuckbuddy mahdollisuutta mutta välillä on hetkiä kun tietää että tota puolituttua en tuu näkemään enään koskaan niin aika nopeasti tilanne siitä sitten molempien alotteesta kehittynyt. 3. vuosi sinkkuna ja siipeeni saanu parisuhderintamalla vaikka olen normaali nainen.

[/quote]

Kokeile Zoloftia, halut lähtee lopullisesti. Masennuslääke, joten reseptin saa erittäin helposti.

Vierailija
13/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selibaatissa neljättä vuotta. Nuorempana minulla oli yhden yön juttuja sekä vakipano, joka tosin muuttui vaikeaksi seurusteluksi kun tunteet heräsivät molemmin puolin. Yhden yön suhteita en haluaisi, tosin tuntuu sekin kamalalta, että kun vielä olen terve ja seksiin kykenevä, niin sitä ei ole. 20 vuotta selibaatissa, niinen ehkä edes kykene vaikka oikea tyyppi löytyisikin. Haaveilen sellaisesta suhteesta, jossa olisi seksiä, rakkautta ja romantiikkaa, mutta ei yhteistä asuntoa kotitöineen ja rahoineen. Seurustelua, mutta ei kuitenkaan koko elämän jakamista toisen kanssa. Tai ehkä myöhemmin, joskus vanhana voisi ollakin kiva asustaa saman katon alla.

Vierailija
14/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/95 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, välillä  ihastun ja sitten menen myös sänkyyn. Aika harvoin. Olen alle 40v, en edes mikään timmi, mutta ottajia riittäisi. Mutta en halua myöskään ketä tahansa, olen nuorena säätänyt ihan tarpeeksi. Sytyttävästä miehestä en kieltäydy, yhdenillanjutut kenen kanssa vaan ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
16/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yhden yön -juttuja kiitos. Kuvottava ajatuskin, että pitäisi jonkun tuntemattoman kanssa olla intiimisti. Yksin menee elämä varmaan jatkossakin,en enää usko että kenenkään kanssa menisi ajatukset parisuhdemielessä yksiin.

Vierailija
17/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä, ja tällä hetkellä jopa ihan selibaatissa. Naapurissa asuisi kiva kolli, pantava mies, mutten ainakaan heti ole hyvää selibaattia rikkomassa. Kutkuttavaa tietää että tarjolla on jos mieleni muutan.

Vierailija
18/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen, ja olen ollut ilman seksiä 8 vuotta. Se on oikeastaan aika tärkeä syy miksi en haluakaan seurustella, seksin harrastaminen ilman kiinnostusta ahdisti aiemmissa suhteissa.

Minunkin kiinnostukseni seksiin muuten katosi kun aloitin mielialalääkkeiden käytön, eikä palannut kun lopetin.

Vierailija
19/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias sinkku, ei seksiä vuosiin. Lukuun ottamatta pussailua ja yhdessä nukkumista. Yhdyntä suht tuntemattomien kanssa ei kiinnosta. Yhdenyön jutuista tulisi varmasti kuvottava olo jälkeenpäin. Selibaatti sopii minulle oikein hyvin, koska en juurikaan kaipaa läheisyyttä enkä seksiä. Juuri näin on hyvä. Jos joskus tapaan jonkun todella kiinnostavan ihmisen, niin sitten ehkä palaan seksin pariin.

Vierailija
20/95 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä