Miksi älykäs nainen ei kiinnosta miehiä?
Kommentit (105)
Miksi sen edes pitäisi kiinnostaa "miehiä"?
Minä en ainakaan seurustele "miesten" kanssa, vaan yhden miehen, jolle naisen riittävän korkea ÄO on tärkein yksittäinen valintakriteeri ja kynnyskysymys, jota ilman miehen tutkalle ei ole edes mahdollista päästä. Tuskin hän on myöskään ainoa mies laatuaan.
Minulle on herttaisen samantekevää, mitä miehet keskimäärin ajattelevat naisten älykkyyden tärkeydestä - minua ei voisi vähempää kiinnostaa seurustella keskimääräisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:55"]
Haluaisin olla eri mieltä aloituksen väitteen kanssa, mutta valitettavasti ykkösasia miehille naisessa on ulkonäkö. Ja naiset tietävät sen ja satsaavat siihen kaiken mahdollisen. Ei tarvitse lukea kuin pari päivää tätä palstaa, niin huomaa mihin kaikkeen naiset ovat valmiita miesten takia.
Jatkuvaa laihdutusta, treenausta salilla koska muuten olet läski tai vähintään laihaläski, tekoripsiä, itseruskettavia, geelikynsiä, hiuslisäkkeitä, meikkivinkkejä, pillujumppaa, häpyhuulten pienennöksiä, anaalin valkaisua, tissien suurentamista, botoxia jne. Ok, kaikki ei koske jokaista, nutta tämä kaikki on todellisuutta. Vastaavaa ponnistelua älyn saralla en ole naisilla huomannut. Ja miksikö? No koska älyllä ei ole samanlaista markkina-arvoa kuin ulkonäöllä.
[/quote]
Tunnissa muuttaa ulkonäköään melko radikaalisti käymällä suihkussa, meikkaamalla ja laittamalla parhaat vaatteet päälle. Tunnissa ei muuta älyään mihinkään suuntaan. Naiset siis panostavat enemmän ulkonäköönsä, koska tulokset ovat nopeammin ja konkreettisemmin nähtävissä (peilistä näkee laittautumisen hyödyt välittömästi). Älyyn panostaminen taas vaatii asialle omistautumista ja pitkäjänteisyyttä - ei naisen ominaisuuksia kumpikaan.
Itse olen ollut vain miesten kanssa, jotka ovat arvostaneet naisten älykkyyttä, ja jotka itsekin ovat olleet hyvin älykkäitä.
Minä arvostan miehissä älykkyyttä, joku toinen urheilullisuutta tai ulkonäköä jne, ja näin se menee tietysti miehilläkin. Ei varmaan kukaan pelkkään älyyn rakastu, mutta älyn puute voi monelle olla este vakavammalle kiinnostukselle. Ja jollekin tietysti äly voi olla karkotin, jos itse ei koe oloaan sillä alueella vahvaksi.
Jotkut naiset tuntuvat kuvittelevan, että tyhmän esittäminen on viehättävää ja naisellista. Vaikea sanoa, toimiiko se.
Mitä shittiä? Tottakai kiinnostaa montaakin miestä. Mutta jos älykkyys on ainoa plussa, niin ei sillä pitkälle pötki.
T: nainen
No niinko mistä sen älyn näkee sit vaikka baarissa ko tota jengiä kattelee?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:32"]Veikkaisin, että miehen munan kutistuminen korreloi naisen äo:n kans. Eli siis ego-kysymys, hah
[/quote]
Tarkoitatko että kääntäen verrannollinen munan kokoon ;)))))
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:09"]No niinko mistä sen älyn näkee sit vaikka baarissa ko tota jengiä kattelee?
[/quote]
Älykäs nainen ja mies tuskin hakee kumppania baarista. Älykkäät löytävät puolisonsa useimmiten yliopistojen/korkeakoulujen kuvioista ja opiskelijaporukoista, tai myöhemmin työelämästä.
Oho. Oma tuttavapiiriin on sitten kai hyvin marginaalinen. Olen pitänyt ihan itsestäänselvänä, että monikin mies pitää juuri älykkäistä naisista. Ainakin hyväitsetuntoiset ja fiksut miehet. Ovatpa sitten korkeasti koulutettuja tai duunareita.
Minulla on tainnut olla hyvä tuuri tuntemieni miesten suhteen.
T.Suhteellisen älykäs feministinainen, jolla on monia erittäin älykkäitä naisystäviä. (Useimmilla miestä on myös fiksu, kiva ja kilttikin mies)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:33"]
Älykkäitä miehiä kiinnostaa älykäs nainen
[/quote]
Tämä ei ole totta. Älykäs mies (tai sellaiseksi itsensä kuvitteleva) on narsisti siinä missä vähemmän älykäksi. Kaikkihan ne luulevat olevansa älykkäitä. Ongelma on, että maailmankaikkeudessa ei ole yhtään miestä, joka vapaaehtoisesti suostuisi pitämään naista älykkäämpänä kuin hän itse on. Yhtä vähän maailmassa on naisia, jotka tunnustaisivat vapaaehtoisesti, että downin syndroomasta kärsivä voisi olla sittenkin älykkäämpi kuin hän itse. Mies luottaa samalla varmuudella siihen,että nainen on häntä "vajaampi" kuin mitä nainen luottaa, että kehitysvammainen on suhteessa häneen.
Niinpä älykäs nainen ei voi olla muuta kuin uhka miehen kuvittelemalla maailmanjärjestykselle. Siinä pelissä ei voi kuin hävitä. Joko on tuomittu teeskentelemään mukana tai sitten on jatkuvien arvovaltakiistojen keskellä tai mikä ehkä inhottavinta, se kaapin paikan osoitaminen jemmataan passiivis-aggressiiviselle tasolle, jolloin sitä vastaan ei voi tehdä oikein mitään - paitsi häipyä.
[/quote]
Voi sanoa, että tämä on totaalisinta paskaa, mitä olen tällä palstalla lukenut. Ja tällä palstalla on paljon paskaa. En tiedä mitään hurmaavampaa kuin itse varma nainen, joka omaa HYVIN PERUSTELTUJA vahvoja mielipiteitä ja syvällisen myös tieteellisen maaillmankatsomuksen.
Minulla ei ole mitään ongelmia myöntää, että maailmassa on suunnaton määrä minua viisaampia naisia - monia näistä olen tavannutkin.
Yleisemmin epäilen, että tämä älykkäiden naisten syndroomasta kärsivät ovat itseään intellektuelleina pitäviä, miehiä halveksivia "feministejä". Nämä henkilöt eivät ole kiinnostavia ihan siitä syystä, että on vaikea pitää haluttavana naista, joka halveksii minua vain sukupuoleni takia, tekee siitä käsittämättömiä yleisyksiä (jotka eivät edusta syvällistä tieteellistä maailmankatsomusta) ja pahimmillaan väittävät itseään suvaitsevaisiksi (älykkyys ei riitä edes tämän älyllisen ristiriidan havaitsemiseen).
[/quote]
Minua jäi kiinnostamaan, minkälaisen maailmankatsomuksen lasket syvällisen tieteelliseksi. Ja myös se, miksi feministi on tässä lainausmerkeissä. Tarkoitatko, että todelliset feministit eivät halveksi miestä hänen sukupuolensa takia? Vai jotain muuta?
Riippuu miehestä. Itse olen älykäs nainen, kaikkiin miehiin se ei iske eikä ole tarvettakaan. Silti on sopivia miehiä löytynyt.
Totta on että miehissä on sitä porukkaa joka haluaa että nainen katsoo ylöspäin eikä kyseenalaista. No, tällaisten tapausten kanssa ei itsellä muutenkaan koskaan natsaisi - jos tarpeeksi hyvä itsetunto miehellä niin ei tarvetta kokea naisen kyvykkyyttä uhaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:05"]
Mitä shittiä? Tottakai kiinnostaa montaakin miestä. Mutta jos älykkyys on ainoa plussa, niin ei sillä pitkälle pötki.
T: nainen
:D :D mä ihmettelinkin, kuka mies näin sanoo. Mutta se olikin ylioptimismiin vajonnut nainen, joka ei pysty näkemään realiteetteja miehistä. Kai elämä tuntuu helpommalta, kun sen ajattelee sellaiseksi kuin haluaisi sen olevan
[/quote]
Naisen pitää olla miestä älykkäämpi, siten että mies ei sitä huomaa niin suhde kestää kuolemaan asti. Tyhmä nainen nalkuttaa ja naputtaa ja kinuaa, mieheltä loppuu hermot ja muijja saa kenkää.
Tätä asiaa on hieman vaikea naiselle selittää koska naisilla ja miehillä vain yksinkertaisesti on luonnostaan eri tarpeet ja näkemykset parisuhteista. Nainen ei voi koskaan todella ymmärtää miestä, niin kuin ei myöskään mies voi koskaan todella ymmärtää naista.
Olet varmaan monesti kuullut että miehet yksinkertaisesti pitävät vahvasti naisten ulkonäöstä. Biologia selittää tämän, ja se selitys on annetu jo monta kertaa. Se vain on niin luonnollinen osa miehenä olemista että joskus melkein hävettää.
Nimittäin tietoisesti ymmärrän miehenä että onhan se ulkonäköön keskittyminen pinnallista, mutta kun en voi sille mitään. Olen akateemisesti koulutettu, kaikin puolin hyväkäytöksinen, en polta, en juo, en ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti, rikosrekisteriä ei ole, hoidan työni, osaan kieliä, olen kiinnostunut korkeakulttuurista, jne. Tämän takia olettaisin että minä enemmän olisin kiinnostunut naisen persoonasta, siitä mitä ajatuksia hänellä on, miten hän näkee maailman, jne. Minä jopa toivon syvästi että aivoni toimisivat tällä aaltopituudella, koska onhan se persoonallisuudesta pitäminen kunnioitettava piirre. Mutta kun aivoni eivät vain kykene siihen. Tietenkin voisin esittää pitäväni naisen älykkyydestä, mutta se olisi vain teatteria. En sisimmissäni tuntisi sitä kiinnostusta. En voi pakottaa itseäni tuntemaan vetoa naisen aivoihin. Vaikka miten yritän, lopulta mieleni vain kääntyy hänen ulkonäköönsä.
Tiedän että biologiaan vetoaminen tuntuu tekosyyltä, mutta se vain vahvasti ohjaa meitä.
Jos on kaksi yhtä kaunista ja hyväkroppaista naista, joista toinen on keskivertoa älykkäämpi ja toinen keskiverto tai hieman keskivertoa tyhmempi, kyllä valtaosa miehistä valitsee älykkäämmän. Mutta jos älykäs nainen on vähemmän viehättävä ulkoisesti, niin valinta ei olekaan niin selvä.....
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:34"]
Tätä asiaa on hieman vaikea naiselle selittää koska naisilla ja miehillä vain yksinkertaisesti on luonnostaan eri tarpeet ja näkemykset parisuhteista. Nainen ei voi koskaan todella ymmärtää miestä, niin kuin ei myöskään mies voi koskaan todella ymmärtää naista.
Olet varmaan monesti kuullut että miehet yksinkertaisesti pitävät vahvasti naisten ulkonäöstä. Biologia selittää tämän, ja se selitys on annetu jo monta kertaa. Se vain on niin luonnollinen osa miehenä olemista että joskus melkein hävettää.
Nimittäin tietoisesti ymmärrän miehenä että onhan se ulkonäköön keskittyminen pinnallista, mutta kun en voi sille mitään. Olen akateemisesti koulutettu, kaikin puolin hyväkäytöksinen, en polta, en juo, en ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti, rikosrekisteriä ei ole, hoidan työni, osaan kieliä, olen kiinnostunut korkeakulttuurista, jne. Tämän takia olettaisin että minä enemmän olisin kiinnostunut naisen persoonasta, siitä mitä ajatuksia hänellä on, miten hän näkee maailman, jne. Minä jopa toivon syvästi että aivoni toimisivat tällä aaltopituudella, koska onhan se persoonallisuudesta pitäminen kunnioitettava piirre. Mutta kun aivoni eivät vain kykene siihen. Tietenkin voisin esittää pitäväni naisen älykkyydestä, mutta se olisi vain teatteria. En sisimmissäni tuntisi sitä kiinnostusta. En voi pakottaa itseäni tuntemaan vetoa naisen aivoihin. Vaikka miten yritän, lopulta mieleni vain kääntyy hänen ulkonäköönsä.
Tiedän että biologiaan vetoaminen tuntuu tekosyyltä, mutta se vain vahvasti ohjaa meitä.
[/quote]
Eivät kai kauneus ja älykkyys sulje toisiaan pois? Kyllä minäkin odotan kumppaneiltani sekä älykkyyttä että mukavaa persoonallisuutta että miellyttävää ulkonäköä. Lisäksi myös kauneuden taju tai taiteellisuus ovat tärkeitä ominaisuuksia, ja luonnollisesti elämän isojen tavoitteiden täytyy myös osua yksiin, jos tarkoitus on viettää pidempään aikaa yhdessä.
Kopsaan kun en osaa lainata: "Älykäs nainen ja mies tuskin hakee kumppania baarista. Älykkäät löytävät puolisonsa useimmiten yliopistojen/korkeakoulujen kuvioista ja opiskelijaporukoista, tai myöhemmin työelämästä."
No mä en itse tunne ketään älykästä, kaikki tuttavani ovat ihan normiälyllä varustettuja, (pari hömelömpää mukaan lukien), vaikka mietin kaikki amis- ja yliopistoopiskelijakaveritkin. Varmaankin sitten tää, tykkääkö baareista (vaikkei ryyppää) erottaa älykkäät meistä normeista.
Mutta miten sitten esim. siellä yliopisto-opiskelijapiireissä erottaa, kuka on älykkäämpi ketä? Tsekataan tenttituloksista taululla?
[/quote]
Ainakin sun vuolas lässytyksesi saa sut kuulostamaan täti-ihmiseltä, joten vaikea kuvitella, että löydät jostain älykkään ja seksikkään paketin. Miten voi korkeakoulutettu mies kuulostaa tuollaiselta... hiireltä?
[/quote]
älä yleistä. Itse todellakin viehätyn naisen älystä.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:42"]
Mutta miten sitten esim. siellä yliopisto-opiskelijapiireissä erottaa, kuka on älykkäämpi ketä? Tsekataan tenttituloksista taululla?
[/quote]
Keskustelemalla. -57
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:57"]
Hauskoja epeleitä nuo naiset. Jos ei miehille kelpaa, niin sen täytyy johtua siitä, että nainen on liian älykäs tai vahva :D Ja vika on tietenkin sikamiehessä, joka ei omien vikojensa vuoksi osaa arvostaa tuota älykästä ja/tai vahvaa kultakimpaletta. No joo, uskotelkaa vaan itsellenne tätä tarinaa, jos se saa teidät voimaan paremmin.
[/quote]
No tämäpä juuri! Ikinä vika ei ole naisessa itsessään :D