Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne on oluella ystävien kanssa, kysyttekö viestillä, että moneltako hän tulee kotiin?

Vierailija
02.02.2024 |

Vai onko tällainen ahdistavaa?

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tee sillä tiedolla mitään. En kysy, tulee kun tulee.

Vierailija
2/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kysyn

Kysyn myös kavereilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyisin?

Vierailija
4/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt muilta naisilta? Voin oluella kavereideni kanssa käyvänä miehenä kertoa, että tuo on ahdistavaa. En minäkään kysy, milloin vaimo tulee illanistujaisistaan tai shoppailureissuiltaan.

Vierailija
5/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan kysy??? Miten se voisi tietää, kun viina virtaa.

Vierailija
6/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole ystäviä, eikä minulla ole oikeastaan miestäkään

Vierailija
7/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy ja itteäki ketuttais jos pitäs ruveta antaa aikatauluja toiselle ku en jaksa aikatauluttaa vapaa-ajanviettoa 

Vierailija
8/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, että tuleeko mies siihen mennessä kun minä menen nukkumaan. Etten odota häntä turhaan.

Ap

Vierailija
9/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esimerkiksi tarkoitus syödä yhdessä, niin voi hyvin kysyä "suunnilleen ajan".

Vierailija
10/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu minulle. Molemmilla on oltava oma vapaa-aikansa ja ystävänsäkin. Toista tulee kuitenkin oma-alotteisesti kunnioittaa niin, ettei tarkoituksella tuo pahaa mieltä. Puoliso on kuitenkin se elämänkumppani.

Vierailija
11/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,on niin kauan kun viihtyy osaan käydä nukkumaan ilman miestä.

Vierailija
12/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kello 12, koska sitten voi tulla seuraavana aamupäivänä kello 12.

Vierailija
13/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kysy.

Vierailija
14/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kysy enkä viestittele. Ihan älytöntä olisi. Tulee kun tulee, mies ei ole teini.

Vierailija
15/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyisin, olen kuitenkin nukkumassa kun se tulee. Menköön vaikka aamuun asti, kunhan on kotona ennen kuin herään.

Vierailija
16/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, että tuleeko mies siihen mennessä kun minä menen nukkumaan. Etten odota häntä turhaan.

Ap

Menet nukkumaan kun nukuttaa ja hän tulee kun tulee, ei hän ole mikään kakara jolla on kotiintuloajat ja jota pitää odottaa.

Vierailija
17/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä kerran opiskelijariennoissa ollessani erehdyin toiveekkaasti sanomaan, että juhlat loppuvat kymmeneltä. Ne kuitenkin jatkuivat yökerhossa ja kotiuduin aamuneljältä.

Siitä nousi niin kauhea riita, etten ole viimeiseen 30 vuoteen luvannut tulla edes kauppareissulta ennen seuraavaa iltapäivää. 

Mitäkö haluan tällä kertoa? Ei kannata odottaa, vaikka miten olisi suhde kunnossa ja ikävä.

Vierailija
18/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn jos asiasta ei ole ollut puhetta ennen lähtöä, tai jos hän ei tule silloin kun on sanonut tulevansa.

Vierailija
19/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ja ahdistaa mennä nukkumaan ilman omaa rakasta. 

Ap

Vierailija
20/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä kerran opiskelijariennoissa ollessani erehdyin toiveekkaasti sanomaan, että juhlat loppuvat kymmeneltä. Ne kuitenkin jatkuivat yökerhossa ja kotiuduin aamuneljältä.

Siitä nousi niin kauhea riita, etten ole viimeiseen 30 vuoteen luvannut tulla edes kauppareissulta ennen seuraavaa iltapäivää. 

Mitäkö haluan tällä kertoa? Ei kannata odottaa, vaikka miten olisi suhde kunnossa ja ikävä.

Olen tehnyt tämän saman virheen samoin seurauksin. Ei kannata sanoa kotiintuloaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme