Miksi älykäs nainen ei kiinnosta miehiä?
Kommentit (105)
No vittu ketä kiinnostaa? Jos miestä ei kiinnosta niin voi ei, elä yksin. "Miehiä ei kiinnosta älykkäät naiset" No olisiko tuo saatanan säälittävä ja alistuva asenne. Koittakaa helvetti tajuta että olette maailmassa yksin ja teidän pitää pitää omia puolianne. Jos miehiä ei kiinnosta niin mitä sitten? Elä sitten yksin.
22 lisää, että harva "korkean markkina-arvion" mies huolii selvästi tyhmää naista, mutta keskivertoa korkeampi älykkyys ei ole korkeaa valuuttaa.
Luultavasti haette ihan väärästä paikasta, jos ette löydä älykkäistä naisista pitäviä miehiä.
älykäs nainen piilottaa älynsä, jottei mies tunne itseään uhatuksi. eiköhän siihen asti onnistu suhde tälläisten ihmisten välillä, jahka nainen väsyy teeskentelemään "kyllä kulta, sinä olet niin fiksu" ja sano miehelle suorat sanat.
jos miehelle paljastuu naisen ylivoimainen älykkyys ennen naimisiinmenoa niin sitten suhde katkeaa kun miehen mielestä "kemiat ei kohtaa". Tuskin kukaan keskinkertainen jeppe sanoo katkaiseensa suhteen naiseen siksi, että nainen oli häntä älykkäämpi.
mitä laskette alykkyydeksi? minulla on ollut monia älykkäitä naisia ja he ovat aina hylänneet minut eikä toisinpäin.
Mies ei kestä ajatusta siitä että nainen olisi hänelle älyllinen uhka. Hän jättää älykkään naisen parinvalinnassa huomiotta, muttei koskaan paljasta todellista syytä tälle. Se olisi oman kaikkivoipaisuuden puutteen myöntämistä.
Totta kai älykäs nainen kiinnostaa. Itsekin olen tästä ihan toimiva esimerkki. Korkeakoulutettu ja testatusti älykäs. Ei kohtalaisesta ulkonäöstä varsinaisesti haittaa ole ollut, mutta kyllä mä olen vietellyt elämäni miehet varmasti huumorintajullani ja keskustelutaidollani. Toisekseen, minusta kiltteys on seksikästä miehessä. Mutta kiltteys ei tarkoita sellaista piiloaggressivista vässykkää, joka väittää itseään kiltiksi, mutta on oikeasti vain saamaton.
Mies ei halua itseään koulutetumpaa ja/tai fiksumpaa naista. Naisille tämä taas ei ole mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:41"]
Mies ei halua itseään koulutetumpaa ja/tai fiksumpaa naista. Naisille tämä taas ei ole mikään ongelma.
[/quote]
Naisten kohdalla se johtuu siitä, että jokainen nainen tietää varmasti olevansa se suhteen älykkäämpi osapuoli loppujen lopuksi.
lasten kannalta älykäs nainen on hyvä, sängyssä tai muuten suhteessa
taas tästä on vaan haittaa. parempi kun nainen tyhmempi mitä mies, jo senkin
takia että nainen tahtoo haaskata älykkyyttään tässä osassa maailmassa.
olit urpo tai viisas, tiineeks on sun ties!
[/quote]
Eli kääntäen jos mies on tyhmempi ja huonommin koulutettu älykäs nainen ei ota miestä vakavasti??
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:10"]
Kyllä mua kiinnostaa, mutta täytyy olla oikeasti kiltti, eikä tossukka, joka peittää "kiltteyteen" nössöytensä. Lisäksi elämänasenteen oltava itsensä ylittämiseen tähtäävä ja urheilullinen.
[/quote]
Haha. No kiinnostaisi miehiäkin älykäs nainen, mutta vain jos se olisi lempeä, osaisi ja tykkäisi leipoa ja siivoaisi hyvin.
[/quote]
Voi perse :D
Vastaavasti nainen ei halua itseään vähemmän kouluttautunutta ja köyhempää miestä. Miehille tämä taas ei ole mikään ongelma.
Älykkäät naiset mielletään monesti kylmiksi. Sama logiika ei päde moesten kihdalla. Ilmeisesti älykkyys mielletään jotenkin maskuliiniseksi ominaisuudeksi, joka ei naiselle tuo juurikaan lisäarvoa.
Seurustelen korkeasti koulutetun ja erittäin älykkään naisen kanssa. Asetelma ei aiheuta minulle paljoa päänvaivaa. Välillä yritän korvata älylliset puutteeni hyvällä seksillä, välillä esitän keskustelevani jostakin älykkäästä aiheesta. Mutta HUOM, naiseni on siis oikeasti älykäs. Hän ei otsikoisi av-palstalla olevansa älykäs.
Haluaisin olla eri mieltä aloituksen väitteen kanssa, mutta valitettavasti ykkösasia miehille naisessa on ulkonäkö. Ja naiset tietävät sen ja satsaavat siihen kaiken mahdollisen. Ei tarvitse lukea kuin pari päivää tätä palstaa, niin huomaa mihin kaikkeen naiset ovat valmiita miesten takia.
Jatkuvaa laihdutusta, treenausta salilla koska muuten olet läski tai vähintään laihaläski, tekoripsiä, itseruskettavia, geelikynsiä, hiuslisäkkeitä, meikkivinkkejä, pillujumppaa, häpyhuulten pienennöksiä, anaalin valkaisua, tissien suurentamista, botoxia jne. Ok, kaikki ei koske jokaista, nutta tämä kaikki on todellisuutta. Vastaavaa ponnistelua älyn saralla en ole naisilla huomannut. Ja miksikö? No koska älyllä ei ole samanlaista markkina-arvoa kuin ulkonäöllä.
Hauskoja epeleitä nuo naiset. Jos ei miehille kelpaa, niin sen täytyy johtua siitä, että nainen on liian älykäs tai vahva :D Ja vika on tietenkin sikamiehessä, joka ei omien vikojensa vuoksi osaa arvostaa tuota älykästä ja/tai vahvaa kultakimpaletta. No joo, uskotelkaa vaan itsellenne tätä tarinaa, jos se saa teidät voimaan paremmin.
Pitää olla tyhmä mies, jota ei älykäs nainen kiinnosta. Tekee nimittäin elämän helvetin paljon helpommaksi taistella kovassa maailmassa kimpassa sellaisen kanssa.
Kyllä minua ainakin kiinnostaa nimenomaan älykkyys. Olen itsekin älykäs enkä kestä tyhmien seuraa.
Miehille nyt naisen eri ominaisuuksien "valuutta-arvo" on tämä:
1.ulkonäkö/urheilullisuus
2.miellyttävyys(luonne)
3.perinteiset arvot(äitiainesta)
Viimeisenä tulevat naisen koulutus/työ ja älykkyys
Tietysti on erilaisia miehiä, mutta jos ap puhuu miehistä, joilla eniten vientiä, järjestys on yleensä tämä.