Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi älykäs nainen ei kiinnosta miehiä?

Vierailija
07.10.2014 |

Siinäpä se kysymys tuli otsikossa.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:36"]

Jos on kaksi yhtä kaunista ja hyväkroppaista naista, joista toinen on keskivertoa älykkäämpi ja toinen keskiverto tai hieman keskivertoa tyhmempi, kyllä valtaosa miehistä valitsee älykkäämmän. Mutta jos älykäs nainen on vähemmän viehättävä ulkoisesti, niin valinta ei olekaan niin selvä.....

[/quote]

Miten tyhmä mies valitsee älykkään naisen, tai saahan sitä valita mutta ei taida onnistua. Ja tajuaako tyhmä mies edes olevansa tekemisissä älykkään naisen kanssa?

Vierailija
62/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä luokitellaan älykkääksi? Pääsisin Mensaan, pääsin yliopistoon yhden päivän lukemisella. "Älykkyyteni" on ollut ongelma joillekin miehille joskus joo. Olen suht ok:n näköinen, niin tarjoutujia on ollut sitten ilmeisesti ulkonäön perusteella ja myöhemmin on ollut sukset ristissä; itse kun luulee toisen ihastuneen koko pakettiin. Mutta kyllä niitäkin miehiä vastaavasti on ollut joita asia ei mitenkään häiritse, nykyinen mieheni mukaan lukien.

En ole kyllä koskaan ajatellut asiaa älykkyyden kannalta. Samoilta miehiltä, joita on ärsyttänyt "kaikkitietävyyteni", olen kuullut, että minulla on liian pienet tissit. Nykyinen mieheni ei ole koskaan valittanut kummastakaan viastani. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:34"]

Tätä asiaa on hieman vaikea naiselle selittää koska naisilla ja miehillä vain yksinkertaisesti on luonnostaan eri tarpeet ja näkemykset parisuhteista. Nainen ei voi koskaan todella ymmärtää miestä, niin kuin ei myöskään mies voi koskaan todella ymmärtää naista.

Olet varmaan monesti kuullut että miehet yksinkertaisesti pitävät vahvasti naisten ulkonäöstä. Biologia selittää tämän, ja se selitys on annetu jo monta kertaa. Se vain on niin luonnollinen osa miehenä olemista että joskus melkein hävettää.

Nimittäin tietoisesti ymmärrän miehenä että onhan se ulkonäköön keskittyminen pinnallista, mutta kun en voi sille mitään. Olen akateemisesti koulutettu, kaikin puolin hyväkäytöksinen, en polta, en juo, en ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti, rikosrekisteriä ei ole, hoidan työni, osaan kieliä, olen kiinnostunut korkeakulttuurista, jne. Tämän takia olettaisin että minä enemmän olisin kiinnostunut naisen persoonasta, siitä mitä ajatuksia hänellä on, miten hän näkee maailman, jne. Minä jopa toivon syvästi että aivoni toimisivat tällä aaltopituudella, koska onhan se persoonallisuudesta pitäminen kunnioitettava piirre. Mutta kun aivoni eivät vain kykene siihen. Tietenkin voisin esittää pitäväni naisen älykkyydestä, mutta se olisi vain teatteria. En sisimmissäni tuntisi sitä kiinnostusta. En voi pakottaa itseäni tuntemaan vetoa naisen aivoihin. Vaikka miten yritän, lopulta mieleni vain kääntyy hänen ulkonäköönsä.

Tiedän että biologiaan vetoaminen tuntuu tekosyyltä, mutta se vain vahvasti ohjaa meitä.

[/quote]

UUjee, kunnon: mutta aivot pakottaa!-kortti. Huoh.

Käytä aivojasi ja tajua ettei kaikki ole kuten sinä. Voit olla mielestäsi kuinka akateeminen tahansa, mutta silti todella pinnallinen. Turha siihen mitään biologiaa sen enempää vetää mukaan. (Ja ei, edelleenkään äly ja ulkonäkö ei sulje toisiaan pois. Ajatella!)

Vierailija
64/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ja 63 oli se ylioptimismiin vajonnut. :)

Vierailija
65/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa on hieman vaikea naiselle selittää koska naisilla ja miehillä vain yksinkertaisesti on luonnostaan eri tarpeet ja näkemykset parisuhteista. Nainen ei voi koskaan todella ymmärtää miestä, niin kuin ei myöskään mies voi koskaan todella ymmärtää naista.

Olet varmaan monesti kuullut että miehet yksinkertaisesti pitävät vahvasti naisten ulkonäöstä. Biologia selittää tämän, ja se selitys on annetu jo monta kertaa. Se vain on niin luonnollinen osa miehenä olemista että joskus melkein hävettää.

Nimittäin tietoisesti ymmärrän miehenä että onhan se ulkonäköön keskittyminen pinnallista, mutta kun en voi sille mitään. Olen akateemisesti koulutettu, kaikin puolin hyväkäytöksinen, en polta, en juo, en ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti, rikosrekisteriä ei ole, hoidan työni, osaan kieliä, olen kiinnostunut korkeakulttuurista, jne. Tämän takia olettaisin että minä enemmän olisin kiinnostunut naisen persoonasta, siitä mitä ajatuksia hänellä on, miten hän näkee maailman, jne. Minä jopa toivon syvästi että aivoni toimisivat tällä aaltopituudella, koska onhan se persoonallisuudesta pitäminen kunnioitettava piirre. Mutta kun aivoni eivät vain kykene siihen. Tietenkin voisin esittää pitäväni naisen älykkyydestä, mutta se olisi vain teatteria. En sisimmissäni tuntisi sitä kiinnostusta. En voi pakottaa itseäni tuntemaan vetoa naisen aivoihin. Vaikka miten yritän, lopulta mieleni vain kääntyy hänen ulkonäköönsä.

Tiedän että biologiaan vetoaminen tuntuu tekosyyltä, mutta se vain vahvasti ohjaa meitä.

[/quote]

Et vain ole riittävän älykäs.

Älykkäillä miehillä kognitiiviset prosessit ajavat alemman tason impulsiivisuuden yli, ts. heidän ei ole kuvaamallasi tavalla pakko juosta kikkelinsä perässä vaan ovat vapaita valitsemaan. Moni myös valitsee sen älykkyyden ensisijaisesti, sillä aidosti älykkään ihmisen on erittäin vaikeaa sietää itseään tyhemmän seuraa päivästä toiseen omassa kodissaan, olipa tämä minkä näköinen tahansa. Lisäksi älykäs ihminen osaa suunnitella ja laskelmoida tulevaisuuttaan kaukonäköisesti, ja siis ymmärtää älykkään kumppanin johtavan parempaan lopputulokseen.

Toiseksi oikeasti älykäs henkilö ymmärtää, että oman yksittäistapauksen valossa ei voi yleistää tiettyjä piirteitä kokonaista sukupuolta kokeviksi, kuten itse tuossa teit.

Vierailija
66/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajasta tuli mieleen, ettei hän ole kovin älykäs esittäessään väitteensä faktana.

Älykkyyttä on myös niin montaa eri lajia, ettei minulle käynyt selväksi mitä hän lopulta tarkoittaa. Älykäs voi olla esim. kielellisesti, sosiaalisesti, loogisessa päättelyssä, musiikillisesti, matemaattisesti ja monella muulla tavalla. Autisti voi olla ainutlaatuinen nero matemaattisesti ja täysi tumpelo sosiaalisesti. Jollekin älykkyys tarkoittaa lukeneisuutta/sivistyneisyyttä. Aika hedelmätöntä käydä keskustelua aiheesta, jossa mutu esitetään faktana ja jonka kukin käsittää miten sattuu.

Vierailija
67/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:00"]

Aloittajasta tuli mieleen, ettei hän ole kovin älykäs esittäessään väitteensä faktana.

Älykkyyttä on myös niin montaa eri lajia, ettei minulle käynyt selväksi mitä hän lopulta tarkoittaa. Älykäs voi olla esim. kielellisesti, sosiaalisesti, loogisessa päättelyssä, musiikillisesti, matemaattisesti ja monella muulla tavalla. Autisti voi olla ainutlaatuinen nero matemaattisesti ja täysi tumpelo sosiaalisesti. Jollekin älykkyys tarkoittaa lukeneisuutta/sivistyneisyyttä. Aika hedelmätöntä käydä keskustelua aiheesta, jossa mutu esitetään faktana ja jonka kukin käsittää miten sattuu.

[/quote]

toi sun lapsellinen luettelosi ja pikkuvanha näsäviisastelusi saa ainakin sinut kuulostamaan juurikin mainitsemaltasi autistilta :D

Vierailija
68/105 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin TKK:lla teknillistä fysiikkaa. Kyllä ainakin siellä meillä naisilla (minulla + kurssikavereillani) oli ihan mukavasti vientiä.

Vierailija
69/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
70/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kiinnostuisi fiktiivisestä hahmosta?

Vierailija
71/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:55"]

Miksi joku kiinnostuisi fiktiivisestä hahmosta?

[/quote]

Koska ihminen on tyhmä eikä voi tunteilleen mitään. Ja mitäs muuta treffi-ilmoitukset ovat kuin fiktiivisiä hahmoja?

Vierailija
72/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon ainakin, että pariutuminen käy helpoiten ihmisiltä, jotka ovat samanlaisia luonteeltaan ja on samat kiinnostuksen kohteet. Esim. Mistä pariskunta puhuisi, jos toinen lukee vain seiskaa ja toinen hesaria. Jos mies etsii yhden illan juttuja mukaan lähtee nainen, joka on viehättäväja itsevarma, älykkyydellä ei ole mitään merkitystä. Ja todellakin löytyy miehiä, joita ei kiinnosta onko nainen kouluttautuneempi ja saa parempaa palkkaa. Tässä on ehkä hyötyä, että ollaan tavattu lukiossa, mutta kuitenkin olemme älykkyydeltä samalla tasolla. Mutta minusta kuitenkin luonteenpiirteistä huumorintaju on tärkeämpi. Eli jos mies jättää sut ja selität itsellesi, että olit liian fiksu, niin tod.näk. syy löytyy siitä ettei teillä vain synkannut.... Turha syyttää miestä siitä, ettei se ole sinulle se oikea. :D

Vierailija
73/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs, ja aina on riittänyt vientiä, vaikka ulkonäköä ei voi kehua ja sosiaalisissa taidoissakin on parantamisen varaa.  Toki tämä vaatii, että ne kumppanit pitää etsiä vähemmän ulkonäkökeskeisiltä foorumeilta kuin baari.

Vierailija
74/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:33"]

Älykkäitä miehiä kiinnostaa älykäs nainen

[/quote]

Tämä ei ole totta. Älykäs mies (tai sellaiseksi itsensä kuvitteleva) on narsisti siinä missä vähemmän älykäksi. Kaikkihan ne luulevat olevansa älykkäitä. Ongelma on, että maailmankaikkeudessa ei ole yhtään miestä, joka vapaaehtoisesti suostuisi pitämään naista älykkäämpänä kuin hän itse on. Yhtä vähän maailmassa on naisia, jotka tunnustaisivat vapaaehtoisesti, että downin syndroomasta kärsivä voisi olla sittenkin älykkäämpi kuin hän itse. Mies luottaa samalla varmuudella siihen,että nainen on häntä "vajaampi" kuin mitä nainen luottaa, että kehitysvammainen on suhteessa häneen.

Niinpä älykäs nainen ei voi olla muuta kuin uhka miehen kuvittelemalla maailmanjärjestykselle. Siinä pelissä ei voi kuin hävitä. Joko on tuomittu teeskentelemään mukana tai sitten on jatkuvien arvovaltakiistojen keskellä tai mikä ehkä inhottavinta, se kaapin paikan osoitaminen jemmataan passiivis-aggressiiviselle tasolle, jolloin sitä vastaan ei voi tehdä oikein mitään - paitsi häipyä.

[/quote]

Voi sanoa, että tämä on totaalisinta paskaa, mitä olen tällä palstalla lukenut. Ja tällä palstalla on paljon paskaa. En tiedä mitään hurmaavampaa kuin itse varma nainen, joka omaa HYVIN PERUSTELTUJA vahvoja mielipiteitä ja syvällisen myös tieteellisen maaillmankatsomuksen.

Minulla ei ole mitään ongelmia myöntää, että maailmassa on suunnaton määrä minua viisaampia naisia - monia näistä olen tavannutkin.

Yleisemmin epäilen, että tämä älykkäiden naisten syndroomasta kärsivät ovat itseään intellektuelleina pitäviä, miehiä halveksivia "feministejä". Nämä henkilöt eivät ole kiinnostavia ihan siitä syystä, että on vaikea pitää haluttavana naista, joka halveksii minua vain sukupuoleni takia, tekee siitä käsittämättömiä yleisyksiä (jotka eivät edusta syvällistä tieteellistä maailmankatsomusta) ja pahimmillaan väittävät itseään suvaitsevaisiksi (älykkyys ei riitä edes tämän älyllisen ristiriidan havaitsemiseen).
[/quote]Sinäkö omaat sitten jonkin tieteellisen maailmankatsomuksen? Kerro lisää!

Vierailija
75/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten sinkkunaisia löytyy korkeasti koulutetuista kaupunkilaisista. Tämä siksi, koska korkeasti koulutettu mies valitsee mieluummin hyvännäköisen sairaanhoitajan kuin ruman maisterin. Toki ulkonäkö ja koulutus voivat mahtua samaan pakettiinkin, mutta jos eivät niin kyllä miehille ulkonäkö on tärkeämpi.

Vierailija
76/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siksi, että nainen on sosiaalisesti tumpelo eikä älyä etsiä haluamiaan miehiä paikoista, joissa he ovat menetelmillä, jotka heihin tehoavat. Silmien räpyttely pynttäytyneenä baarissa ei toimi. Ehkä hän myös yliarvioi älykkyytensä tai vaatii miehiltä epärealistisia ominaisuuksia. Nörtti ei taida kiinnostaa, vaikka Äo olisi mikä.

Minä voin hyvällä omalla tunnolla väittää tuntevani paljon älykkäitä ihmisiä (tiedemiehiä ja -naisia luonnontieteen alalta) ja yleensä he pariutuvat kaltaistensa kanssa. Missään tapauksessa alan miehillä ei ole mitään yleistä "haluan tyhmän naisen" -ideologiaa. Suurin osa heistäkin, jotka onnistuvat hyödyntämään älyään yhteiskunnallisessa menestyksessä niin, että voisivat valita kauniin mutta hölmön nuoren naisen, naivat mieluummin rahaa ja liikekumppanin, yleensä akateemisesti koulutetun vähintään ylemmän keskiluokan tulotason omaavan vaimon.

Vierailija
77/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Eivät kai kauneus ja älykkyys sulje toisiaan pois? Kyllä minäkin odotan kumppaneiltani sekä älykkyyttä että mukavaa persoonallisuutta että miellyttävää ulkonäköä. Lisäksi myös kauneuden taju tai taiteellisuus ovat tärkeitä ominaisuuksia, ja luonnollisesti elämän isojen tavoitteiden täytyy myös osua yksiin, jos tarkoitus on viettää pidempään aikaa yhdessä.

[/quote]

Eivät ne sulje toisiaan pois. Mutta jos on älykäs keskinkertaisen näköinen nainen ja vähemmän älykäs kaunis nainen niin kyllähän se veri vetää sinne kauniimman puolelle. Ei siihen ulkonäöllisesti heikompaan yksilöön lähde edes tutustumaan.

Vierailija
78/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Eivät kai kauneus ja älykkyys sulje toisiaan pois? Kyllä minäkin odotan kumppaneiltani sekä älykkyyttä että mukavaa persoonallisuutta että miellyttävää ulkonäköä. Lisäksi myös kauneuden taju tai taiteellisuus ovat tärkeitä ominaisuuksia, ja luonnollisesti elämän isojen tavoitteiden täytyy myös osua yksiin, jos tarkoitus on viettää pidempään aikaa yhdessä.

[/quote]

Eivät ne sulje toisiaan pois. Mutta jos on älykäs keskinkertaisen näköinen nainen ja vähemmän älykäs kaunis nainen niin kyllähän se veri vetää sinne kauniimman puolelle. Ei siihen ulkonäöllisesti heikompaan yksilöön lähde edes tutustumaan.

Vierailija
79/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mieheni on tutkitusti älykäs ja sanoo aina, että pitää minussa erityisesti pään sisällöstä, vaikka ulkonäkökin häntä ilmeisesti miellyttää. Onneksi älykkään naisen on helpompi löytää heitä arvostavia älykkäitä miehiä (koska ovat älykkäitä!) eikä tarvitse jäädä keskivertomiesten lähestymisyritysten varaan. Itse asiassa omassa tuttavapiirissä on aika harvassa ne pariskunnat, joissa mies on selvästi naista älykkäämpi, ja näissä pariskunnissa kumpikaan ei ole erityisen älykäs, ainakaan sellaisella tavalla, joka on helppo havaita.

Vierailija
80/105 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:40"]

Kaikilla älykkäillä miehillä ei kyllä oo hyvä itsetunto, he voivat haluta selvästi vähemmän älykkään naisen.

[/quote]

Sama pätee naisiin, eli huoriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi