Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö aamulla töihin, vaikka olisit nukkunut yöllä vain muutaman hassun tunnin?

Vierailija
02.09.2021 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oon menny töihin samoilla silmillä useamman päivän putkeen, jouduin jäämään lyhyelle saikulle. Siihen nähden muutaman tunnin yöunet on luxusta eli menisin.

Vierailija
82/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinne yleensä täytyy mennä vaikkei olisi nukkunut ollenkaan. Yrittäjä ei varsinkaan voi jättää hommia tekemättä.

Vierailija
84/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
86/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt silloinkin, kun en ole saanut unta koko yönä. Sellaisia sattuu muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
88/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän oma valinta valvoa ole mikää syy saikuttaa ja olla pois töistä?

Olen kyllä tavannut tapauksen että saikutettiin viikko rakennekynnen katkeamisen takia

Vierailija
90/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä, fyysisessä työssä se on täyttä tuskaa mennä ilman nukkumista töihin, silloin olen kyllä soittanut ja kysynyt palkatonta. Nykyisessä työssä jossa ei ole niin kiirettä ei ole väliä, monet vuorot mennään parin tunnin torkkumisella, kofeiinia ja sokeria vaan naamariin niin ei edes väsytä, ja näitä voi olla kolme-neljäkin päivää putkeen.

Saikkua en ikinä kehtaisi soittaa sen takia että en nukkunut :D

Vierailija
91/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
92/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menen, joskus en.

Vierailija
93/110 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta en kyllä autolla menisi silmät ristissä riskeeraamaan. Mulla ei ole mahdollisuutta etätöihin koska k-p pomo

Vierailija
94/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kärsinyt univaikeuksista jo kolme vuotta. Ei sellaista saikkua saa mistään. Eikä se toisaalta ole työnantajan ongelma, että mua väsyttää.

No minä olen saanut. Olen ollut sellaisessa kunnossa lääkäriin mennessäni, että ei ole tarvinnut edes pyytää.

Unettomuushan tai edes uupumuskaan ei tosin ole diagnoosi, jota edes olisi olemassa. Masennuksena ne menee.

Mulla on unettomuus diagnoosi.

Vierailija
95/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään nukuin yöllä ehkä noin yhden tunnin ja siitä suoraan töihin. 😵

Vierailija
96/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
97/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työstä, fyysisessä työssä se on täyttä tuskaa mennä ilman nukkumista töihin, silloin olen kyllä soittanut ja kysynyt palkatonta. Nykyisessä työssä jossa ei ole niin kiirettä ei ole väliä, monet vuorot mennään parin tunnin torkkumisella, kofeiinia ja sokeria vaan naamariin niin ei edes väsytä, ja näitä voi olla kolme-neljäkin päivää putkeen.

Saikkua en ikinä kehtaisi soittaa sen takia että en nukkunut :D

Mulla tuo menee just toisinpäin. Pöydän ääressä istuessa silmä alkaa lupsua ja pää nuokkua. Niin kauan kun teen jotain pysyn kyllä hereillä vaikka kuinka olisi valvonut. Tulee oikein pirteyspiikkejä.

Aina valvominen ei ole omavalinta. Esim. Sairaus tai jokin velvollisuus tai pelkästään se ettei vaan nukahda voi pitää hereillä, mutta töihin menen silti.

Vierailija
98/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, pitäisin etäpäivän, tekisin vain pakolliset hommat ja lopettaisin aikaisin. 

Siis täh?

Nuorena miehenä tuli kyllä pyörittyä milloin missäkin ja monta kymmentä työpäivää meni ilman että edellistä yötä ei nukuttu yhtään vaan suoraan naisen luota töihin. Mutta juoda piti pihisti. En ikinä humalassa ollut kun lähdin. Ei se nukkumatta olo ole mikään syy rokuliin.

Vierailija
99/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.   Ei taida herätä herätyskelloon kun nukkuu niin sikeästi.           Menee sit vaan myöhässä ja haistattaa kaikille v*tut.

Vierailija
100/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden mennyt ½-2:n tunnin yöunilla arkena - kognitiiviset kyvyt ovat heikentyneet selvästi. Viikonloppuna unirytmi palaakin itselle luontaiseen rytmiin (6am-13pm)...ja sitten onkin jo sunnuntai ja pieni vitutuksenpuuskahan tuolloin aina vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi