Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikoniliukaste käy silikonileluihin

nainen41vee
02.09.2021 |

Jo vuosia on puhuttu/neuvottu/ohjattu ihmisiä käyttämään silikonisten lelujensa kanssa vesipohjaista liukuvoidetta.

Tosiasia kuitenkin on ,että lääketieteellisen tason silikonidildon/seksivälineen kanssa VOI ja SAA käyttää lääketieteellisen tason silikoniliukastetta.

Mistä sitten tunnistaa puhtaan lääketieteellisen tason silikoniliukuvoiteen?

Puhtaassa lääketieteellisen tason silikoniliukasteessa on 2-3 ainesosaa. Eikä muita lisäaineita.
Tosin yksi poikkeus on. Uberlube silikoniliukasteessa 3 ainesosaa( Dimethicone,Dimethiconol,Cyclomethicone)
sekä hyvin pieni määrä E-vitamiinia. E-vitamiini suojaa ihoa ja hoitaa tulehdusta, minkä vuoksi sitä käytetään yleisesti mm. anti-age-tuotteissa. E-vitamiini on myös hyvä säilöntäaine ja joskus se onkin sen ainoa tehtävä kosmetiikassa. Tällöin pitoisuus on yleensä hyvin pieni, jolloin se mainitaan vasta inci-listan loppupäässä.
Muita hyviä ja puhtaita silikoniliukkareita ovat esimerkiksi Eros Bodyglide tai Pjur.

On täysin hullua ajatella, että kaksi samasta aineesta valmistettua tuotetta tuhoaisivat toisensa.

Itse olen jo vuosia käyttänyt silikoniliukkaria silikonidildon kanssa ja dildoni on edelleen kuin uusi, se ei ole vaurioitunut mitenkään.
Ryhdyin tutkimaan asiaan jenkkisaitelta ja lopuksi löysin myös Suomesta asiaa koskevaa kirjoittelua, joten hyvät ihmiset, ladys and gentleman, käyttäkää ihmeessä puhtaita lääketieteellisen tason silikoniliukkareita silikonista valmistettujen lelujenne kanssa.

Puhtaan lääketieteellisen tason silikoniliukkarin hoitavat ominaisuudet ovat huikeat ja vertaansa vailla. Lukekaa, etsikää, kyseenalaistakaa, tutkikaa.
Ihmetelkää ihmisten kokemuksia ja lääkärien suosituksia vaikka esim. Amazonista jonne ihmiset kirjoittelee pitkiä , vuosien kokemuksia esim. uberlube liukasteesta. Useita satoja positiivisia kokemuksia.

Näin vaihdevuosi ikäisenä daamina en voisi kuvitellakaan, että käyttäisin mitään muuta. Täysin ylivoimaista ainetta.

https://antishop.fi/seksuaaliterveysopas/silikonipohjainen-vai-vesipohj…

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. En tiennyt tai en ajatellut tota asiaa, siis sitä että silikonilelu ja silikoni liukkari käy yks yhteen.

Mutta ihan järkeenhän se käy.

Mitä taas tulee tohon mainitsemaasi uberlube liukkariin. Niin sehän on jumalaut liukkareiden holy grail.

Bongasin meinaan mummotunnelista yhden vähän iäkkäämmän, mutta hyvin itsestään huolta pitävän daamin ja sen yöpöydällä oli lasipullossa tuota nestemäistä kultaa.

Voi pojat, kunpa tietäisitte😉

Nyt sitä on munkin sängyn vieressä. Ja naiset rakastaa.

Vierailija
2/2 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat vaativat omatoimisuutta ja motivaatiota selvittää niitä asioita ihan itse. Jotkut lelut ovat parempia , jotkut liukasteet samoin.  Minulla  ei ole ollut mitään ongelmia ...   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän