Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Saisiko miehesi yöpyä homon kaverinsa luona?

Vierailija
05.10.2014 |

Miksi? Miksi ei?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tietenkin. Miksi ei saisi?

Vierailija
2/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä Luoja :DD ootko tosissasi?! Tietysti saa, miksei saisi! Ihan oma valinta. Itsekin olen yöpynyt lesbon kaverini luona. Tsiisus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Miehelläni bi-kaveri ja on yöpynyt se luona. Miksi pitäisi epäillä jotain, jos luottaa toiseen? Ihan hyvin mulla on lesbokavereita eikä niiden kanssa ole mitään seksuaalista, koska olen hetero. :)

Vierailija
4/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa kysyä näin vitun typeriä kysymyksiä. Mua oikeesti niin paljon oksettaa nää AV:n aivovammaset jutut. Vittu. Ja kyllä saisi. Miksi ei saisi?

Vierailija
5/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin, olemme törmänneet tavalliseen av-mammaan. Tämä pullea, ahdasmielinen laji ei osaa ajatella, vaikka hänellä on aivot. Yksi ominaisuuksista on myös mustasukkaisuus: kaikki ovat uhkia. Naiset, miehet. Naapurin Pertti, yläkerran mummo. Miestä ei saa päästää näkyvistä, koskaan ei voi tietää kuka sitä vaanii.

Vierailija
6/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ne käyttää huumeita?

Vierailija
7/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri on sellainen "himohomo", joka halipusuttelee ja hiplaa miestä aina tilaisuuden tullen (istuu syliin sukimaan hiuksia) niin en ehkä olisi iloinen asiasta, toisaalta voisin tuossa kohtaa pohtia, miksi mies haluaa mennä sinne yöksi 0_o

Vierailija
8/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja yöpynytkin. So?

Vierailija
9/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miksi ihmeessä ei? (omaan ihmiskäsitykseeni ei kuulu ajatus siitä, että kuka tahansa oisi kiinnostunut kenestä tahansa seksuaalisesti)

Vierailija
10/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko mies multa luvan?

Vierailija
11/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa! Miksi ei saisi? Mäkin olen ollut mun lesbokaverin luona yötä. Ei se mua lesboksi muuta, miksi mieheni muuttuisi homoksi yöpyessään homokaverillaan?

Vierailija
12/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tietysti. Jos lähtisi epäilemään, että mies on valmis pettämään ja saattaisi olla salaa homo tai bi, niin ihan samalla tavalla ne miehen heterokaveritkin saattaisivat olla salaa miehistä kiinnostuneita.

Vierailija
13/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin saisi. Mitä pahaa siinä olisi? Mieheni ei ole homo.

Vierailija
14/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Oli se yhden homokaverinsa kanssa ollut homobaarissakin.

Vierailija
15/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja heterokaverin ja lesbokaverin ja heteron naiskaverinkin.

Vierailija
16/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useilla miehillä on näitä juttuja, mistä ei vaimoikkeille kerrota ; )

Vierailija
17/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun kaverit on yöpynyt mun luona. Vain yhden tyttöystävä nosti metelin.

Vierailija
18/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olen miehen kaverisuhteita rajoittamaan?

Vierailija
19/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun voi oikeastaan homokaverin kanssa sallia, mutta ei suihinoton. Sen osaa tehdä todennäköisesti huomattavasti paremmin kuin vaimo sekä samalla hieroa eturauhasta taidolla. Se voi olla kokemus johon mies voi mieltyä sekä haluta sitä aina uudestaan vaikkei olisi homo. Se vain tuntuisi niin hyvältä ja voittaisi vaimon käsittelyn mennen tullen eikä mies tekisi sitä väkinäisesti, vaan himoissaan sekä kiihkoissaan sitä enemmän mitä lähempänä tuleminen on.

Miehelle voi antaa ohjeen, että saatte muuten olla miten vain, mutta suihinotto on kielletty. Runkkailla saa koska mies ei siinä ole kuin aavistuksen parempi eikä jää siitä koukkuun siten kuin nautinnollisesta suihinotosta.

Vierailija
20/66 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta hiv-testiin joutuisi heti sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi