G: Saisiko miehesi yöpyä homon kaverinsa luona?
Kommentit (66)
40=33. Muita en ole kirjoittanut.
Miksi ei saisi ? Voisin antaa mieheni nukkua jopa naispuolisen ystävänsä luona, joten homokaveri ei tuottaisi sekään minkäänlaista ongelmaa.
Ei haluaisi yöpyä. Eipä tosin ole homokavereitakaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:57"]40=33. Muita en ole kirjoittanut.
[/quote]
Aika paljon muutakin olet kirjoittanut. Helppo tunnistaa.
Me homot kirjotetaan kaikki samalla tavalla :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:01"]
[/quote]
No sinä olet se Homo35 siitä yhdestä ketjusta (eli liian vanha hintti). Mikä on todennäköisyys, että samalla asenteella kirjoittavia, itseään yläpeukuttavia ja muita alapeukuttavia hinttejä olisi av:lla useampi kuin yksi?
Olen 27 en niin kovin vanha mielestäni..
Mä vasta hurja olen, viikonloppuna 2 päivää (ja yötä) lesbon parhaan ystäväni luona. Eikä se edes raiskannut mua ;o
Vedä vittu päähäs ja tukehdu sinne.
53 taisi vittua vedellä päähänsä... lespot osaa lipittää parhaiten.
54 siis viestiin 52. En osaa edes lainata prkl.
Ite oot joku lurppamuna hetero joka ei ketään saa, ihan ku sulla ois varaa valita!
No heterolla on kyllä enemmän varaa valita. Varsinkin naiset tykkää vähän vanhemmista miehistä.
No ei muuten ole! Kerros oma lukus niin mä kerron omani (arvio)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:01"]
[/quote]
No sinä olet se Homo35 siitä yhdestä ketjusta (eli liian vanha hintti). Mikä on todennäköisyys, että samalla asenteella kirjoittavia, itseään yläpeukuttavia ja muita alapeukuttavia hinttejä olisi av:lla useampi kuin yksi?
[/quote]
Tämä on se vainoharhainen jankkaaja, joka ei usko, että ukkomiehissä löytyy homostelijoita ;)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:42"]
Tämä on se vainoharhainen jankkaaja, joka ei usko, että ukkomiehissä löytyy homostelijoita ;)
[/quote]
Varmasti onkin, mutta kannattaa vähän yrittää suitsia niitä harhojaan.
En tajua. Ei aikuinen ihminen voi kieltää toiselta aikuiselta ihmiseltä mitään, paitsi itsensä ja muiden vahingoittamisen. Oikeesti ap kiellätkö tai haluatko kieltää puolisoltasi jotain? Miten se onnistuu? Todella outoa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:31"]
Ja näin, olemme törmänneet tavalliseen av-mammaan. Tämä pullea, ahdasmielinen laji ei osaa ajatella, vaikka hänellä on aivot. Yksi ominaisuuksista on myös mustasukkaisuus: kaikki ovat uhkia. Naiset, miehet. Naapurin Pertti, yläkerran mummo. Miestä ei saa päästää näkyvistä, koskaan ei voi tietää kuka sitä vaanii.
[/quote]
Kiitos tästä, nauroin niin että limut tuli nenästä :D
Eiköhän ne oo homostellut menemään jos homostelevaan ovat yhdessä taipuvaisia, jo ennen mun tuloani kuvioihin.
40 = 36. Kovasti yrittää.