Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä gynellä tehdään? Tuntuuko se miltään?

Vierailija
31.08.2021 |

Olen menossa perjantaina ensimmäistä kertaa :0

N26

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattui, en kehdannut sanoa. Osaako joku sanoa mistä johtuu? Olen neitsyt, 26v ja jännitin, siitäkö?

Neitsyeelle voi sattua. Siksi monet päättävät harrastaa seksiä ennen ekaa gyneä.

Tietääkö gyne muuten onko neitsyt??

Ei sitä voi ainakaan varmuudella tietää. Jos penis-vagina-seksistä puhutaan, niin se immenkalvohan on jokaisella naisella erilainen, joten siitä ei yleensä näe onko yhdyntöjä ollut vai ei. Muunlainen seksi nyt ei ainakaan näy. Ja kai näistä asioista voi sen gynen kanssa puhua, hän on sentään lääkäri eikä mitään seksiasioita tarvitse muutenkaan hävetä.

Vierailija
22/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa, on laitettu kierukkaa, otettu papaa ja tehty ihan perustutkimusta, ultrattu ym. Itse koen gynellä käynnin täysin neutraalina. Se on ihan rentoa maata siinä selällään ja luottaa että ammattilainen tekee mitä pitää. Ja silloinkin kuin tehdään jotain hieman kivuliasta, epämukavaa (esim. kierukan laitto) niin suosittelen, että hengittää vaan korostetun rauhallisesti sisään ja ulos ja tuntee sen oman kehon kokonaisuutena, ja juuri silloin kuin joku nipistää tai vihlaisee, niin miettii rennosti omaa kehoa, miten lopulta siinä on oikeastaan aika levollinen, hyvä ja turvallinen olla ammattilaisten seurassa. En tiiä, ehkä oon löytäny jonkun sisäisen rauhan itteni ja kaikkien lääkärin toimenpiteiden kanssa kun koen esim gynen jopa ihan rentouttavana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattui, en kehdannut sanoa. Osaako joku sanoa mistä johtuu? Olen neitsyt, 26v ja jännitin, siitäkö?

Neitsyeelle voi sattua. Siksi monet päättävät harrastaa seksiä ennen ekaa gyneä.

Mikä ihme kommentti...itse kävin ennen seksin aloittamista eikä sattunut, ei sen jälkeenkään ole sattunut vaikka on papakin otettu. Ei minkään kuuluisi sattua, sitten voi sanoa jos tuntee kipua niin gyne voi auttaa ja tehdä eri tavalla. Olen kuulluut että jos se levitin(?) on epämukava niin senkin voi itse laittaa halutessaan, pitää vain kysyä ja keskustella mikä itsellä toimisi jos niitä kipuja on.

Niin, joillain immenkalvo ehtii revetä jo ennen ensimmäistä yhdyntää, joillain se on muuten vaan väljempi, ja joillain sitten kaikkea muuta. Mulla ei gynen tutkimus edes onnistunut neitsyenä (ja neitsyydestä eroon hankkiutuminen oli kyllä omanlaisensa prosessi sekin, mutta ilman lääketieteellistä apua onnistui, eli lienen ollut normaalin rajoissa kuitenkin). Ei lääkäri lähde edes yrittämään tehdä ihmiselle sellaista mikä sattuu ihan tolkuttomasti, jos siihen ei ole todella superhyperpainavat perusteet.

Sanon vielä että itsellä siis se ensimmäinen gynekäynti EI sattunut, mutta seksin aloitus kyllä sattui aika paljonkin ja oli hankalaa. Eli gynetutkimus onnistui kuitenkin ennen tätäkin, ja on aina ollut kivutonta. Ei se siis ole oikein siihen seksiin verrattavissa, jos joku tätä miettii. Tuosta en kyllä tiedä miksi joillakin ei tutkimus onnistu ollenkaan.

-tuo jolle kommentoit