Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko ainut 70-luvun lapsi, joka ei tykännyt Karvakuonoista ja Pelle Hermannista?

Vierailija
31.08.2021 |

En vaan jaksanut katsoa niitä Pikku Kakkosesta. Olivat niin pitkäveteisiä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pelle Hermanni oli pelottava.

Vierailija
2/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kepakko oli pelottava, muuten tykkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, enkä tykännyt pikku kakkosestakaan. En jaksanut kuunnella iltasatua.

Vierailija
4/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikuri Max oli ainut mielenkiintoinen hahmo.

Vierailija
5/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni oli kiva. Karvakuonoista en välittänyt.

Vierailija
6/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasarin lapsi.. Mutta ikinä en tykännyt pellehermannista, enkä muutenkaan pelleistä (siekuksessakin, eivät hauskoja vaan tyhmiä).

Karvakuonot? Oliko se se koira, ransu?

(btw, ransu😀)

Joo, en iso fani.

Vierailija
7/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakuonot oli kamala.

Vierailija
8/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakuonot olivat hetkittäin kivoja, mutta omat koirat olivat viihdyttävämpiä. En kai jaksanut kuunnella pelkkää puhumista vielä tuossa iässä.

Pelle Hermannia inhosin. En ole koskaan pitänyt alentuvasti lapsille sössöttelevistä aikuisista miehistä. Jokin siinä elähtäneessä kasvomaalissa ja hihittelyssä oli pelottavaa ja vastenmielistä. En ole kyllä muistakaan klovneista pitänyt, enkä sirkuksesta.

Vierailija
9/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin pelle hermannista ja nalle luppakorvasta. Karvakuonot ei ollu mun suosikkeja. Lasse Pöystin iltasatu oli kaamea. Kylli-täti taas kiva.

Pelle Hermanni asui siinä pienessä vaunussa. Olen siitä lähtien haaveillut minikodista. Ehkä joku päivä saan sellaisen. Nythän ne alkaa olla muodissa ja kohta jo varmaan pakollisia kaikille.

Vierailija
10/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle oli ihan kiva koska semmoinen hössttäjä ja ransun äänestä tykkäsin. Matti 6 miisu oli silti se parhain.

Kaikki prätkähiiret ja muu adhd moska ei sensijaan sovi lapsille laisinkaan

Vierailija
11/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni on synkkä ja outo.

Vierailija
12/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni oli pelottava. En pelännyt pellejä, vaan jotenkin sen ohjelman tunnelmaa. Katsoin silti kun se tuli, mutta en ikinä tykännyt.

Vierailija
13/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhosin pelle Hermannia ja karvakuonoista en tykännyt

Vierailija
14/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ransu oli ihan paska. Rikua dissattiin, vaikka se oli luonnollisin niistä hahmoista. Pelle Hermanni oli kyllä pitkästyttävä jo silloin. Nykyään ajattelee, että miten sitä on jaksanut katsoa sitäkään vähää.

Toisaalta ovat kuitenkin parempia, kuin nykyiset ADHD-toiminta/kohellus animaatiot, mitkä eivät ainakaan rauhoita lasta ohjelmaa seuratessa ja ampiasvyötäröiset tyttöanimaatiot, joissa ulkonäkö paineita aletaan luomaan etenkin tytöille jo lapsesta lähtien.

Muumilaakson tarinat (alkuperäisillä äänillä) ehkä paras lastenohjelma siten 90-luvun. Omasta mielestäni.

Vierailija
15/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Luppakorva oli piiiiitkä veeeeteiiinen ( haukotus) ja missä sen vanhemmat oli, ihmettelin.

Vierailija
16/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin molemmista. Sen sijaan Muumeja pidin lapsena ankeina ja synkkinä. Olen yhä samaa mieltä.

Vierailija
17/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Sykerö oli lapsuuteni lemppari. Kai siitäkin nykyään löydettäisi jotain kiellettyä.

Vierailija
18/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni oli kuin joku yksinäinen, alkoholisoitunut keski-ikäinen, joka vain puhelee itsekseen. Lapsen kannalta ihan leppoisa. Olihan ohjelman tempo hidas mutta samoin se oli muissakin tuon ajan ohjelmissa.

Justus Lohikäärme oli minusta vähän traumaattinen, kun itki siinä välillä aina jotain asiaa. Niitä savikyyneleitä.

Nalle Luppakorva oli muistaakseni näennäisen kiva ja lapsille sopiva, mutta siellähän oli aina joku opettavainen tarina mitä saa ja mitä ei saa tehdä.

Ransu ja karvakuonot olivat aika neutraali ohjelma minulle.

Vierailija
19/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kössi kenguru oli jo lasten aliarvioimista, huolimattomasti saksilla leikattuine hahmoineen. Sama tyyli, kuin South Parkissa, erotuksena, että toinen oli tehty "kieli poskessa" ja toinen tosissaan. Piilomaan pikku-aasi oli myös tuskaa.

Vierailija
20/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kössi kenguru oli jo lasten aliarvioimista, huolimattomasti saksilla leikattuine hahmoineen. Sama tyyli, kuin South Parkissa, erotuksena, että toinen oli tehty "kieli poskessa" ja toinen tosissaan. Piilomaan pikku-aasi oli myös tuskaa.

Entäs Hinku ja Vinku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme