Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko ainut 70-luvun lapsi, joka ei tykännyt Karvakuonoista ja Pelle Hermannista?

Vierailija
31.08.2021 |

En vaan jaksanut katsoa niitä Pikku Kakkosesta. Olivat niin pitkäveteisiä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöskukka nauratti kovasti

Vierailija
22/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kössi kenguru oli jo lasten aliarvioimista, huolimattomasti saksilla leikattuine hahmoineen. Sama tyyli, kuin South Parkissa, erotuksena, että toinen oli tehty "kieli poskessa" ja toinen tosissaan. Piilomaan pikku-aasi oli myös tuskaa.

Piilomaan Pikku-Aasi oli minusta myös tylsä. "Ja mitä sitten tapahtui, sen kuulette ensi kerralla.."

Kössl Kengurusta tykkäsin. Nalle Luppakorva ja Tohtori Sykerö oli mun suosikkeja. Myös Katto-Kassinen oli hyvä, muistatteko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt -79. Pelkäsin Pelle Hermannia, mutta katsoin silti. Yritin pakottaa perheenjäseniäni katsomisseuraksi. Karvakuonoista en muista, että mikä oli mielipide. Sen muistan, että en tykännyt mistään niistä jutuista, joissa oli oikeita ihmisiä tekemässä jotain, kertomassa satua, laulamassa ja mitä näitä nyt oli.

Vierailija
24/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto Kassinen oli oksettava!!! Ärsyttävä!!

Vierailija
25/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin hirveästi siitä muumien joulukalenterista 80-luvulla.

Vierailija
26/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin karvakuonoja. Nalle Luppakorva oli lempparini.

Vierailija
27/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talitintin Tornitalo ❤

Vierailija
28/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin niistä pätkistä kun mentiin tyyliin suksitehtaalle "näin valmistuvat sukset suksitehtaassa".

Vierailija
29/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Miisu ja se hypnotisoiva alkutunnari.

Vierailija
30/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin niistä pätkistä kun mentiin tyyliin suksitehtaalle "näin valmistuvat sukset suksitehtaassa".

Näitä siis oli erilaisia jaksoja, ehkä vähän valistuksellinen tunnelma.

Vierailija
31/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfons Jokinen oli kamala.

Vierailija
32/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Pelle Hermannista, Karvakuonoista, Nalle Luppakorvasta, Mintusta ja Nukkumatista. Myös piirretty Kalle-nimisestä pojasta kertova sarja oli mielestäni hyvä. Sekin oli kivaa kun Pikkukakkosen postissa näytettiin katsojien lähettämiä piirustuksia.

Lasse Pöystin iltasatu oli tosiaan tuskaa, niinkuin joku sanoi. Piilomaan Pikkuaasi oli myös tosi tylsä. Minttu ja Piilomaan Pikku aasi olivat ainakin suoraan satukirjasta luettuja ja näytettyjä. Nykyään lastenohjelmissa ei varmaan ole enää näin vaatimattomasti toteutettua sisältöä. Eikös sormi-hapsiainenkin ollut Pikku Kakkosessa ja hyvin suosittu. Itse en muista tätä niin hyvin.

Pikku Kakkosessa parasta oli varmaan se tuttuus, turvallisuus ja toistuvuus. Tutut ohjelmat ja aikuiset.

Vierailija
33/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermannit ym. hapsiaiset ihan hirveetä roskaa, niin tylsää ja halvalla tehtyä höttöä.

Vierailija
34/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinku ja Vinku oli aika huvittava. Pelle Hermannia on näköjään pelätty aika paljon.

Vierailija
35/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ahisti ne lauantai/sunnuntaipäivän lastenohjelmat ne oli aina niin ahistavan tyylisiä ja monotonisia ohjelmia.

Vierailija
36/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsena kyllä tiedostanut mitään piilosanomaa Nukkumatissa. Mulla oli jopa se sama Nukkumatti-nukke kotona. Siinä ohjelmassa oli siistiä kun Nukkumatin vaatteet ja ympäristö aina vaihtuivat. Unihiekan heittämistä piti aika paeta nojatuolin taakse.

Vierailija
37/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin rosvo rudolfista. Ransu oli tylsä. Nukkumatti myös. Hermanni oli outo. Tohtori sykerö oli aivan todella omituinen ja kumma. Kylli-täti oli ihan kuin kännissä. Panda (taotao?) oli ihana, varsinkin se tunnari. Peukaloisen retket myös.

Vierailija
38/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylli-tätikin tuntui vähän oudolta.

Vierailija
39/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Karvakuonoja ja varsinkin Ransua niin itsestäänselvinä Pikku Kakkosen hahmoina, etten mitenkään kyseenalaistanut niitä. Jotkut ovat näköjään pitäneet niitä tylsinä.

Vierailija
40/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni oli kamala. En muista, että kukaan muukaan olisi tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan