En voi ymmärtää, kun itse tietoinen henkilö muuttaa sukunimensä tai etunimensä joksikin, mistä hän ei pidä tai jopa inhoaa.
Voin ymmärtää, että ihmiset eivät välttämättä pidä vanhempiensa antamasta nimestä, sillä et voi päättää sitä syntyessäsi. Mutta en voi ymmärtää, kun itse tietoinen henkilö muuttaa sukunimensä tai etunimensä joksikin, mistä hän ei pidä tai jopa inhoaa. Mikä psykologinen syy tähän on?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut että tuollaista tapahtuisi. Onko näin käynyt sinun piirissä?
On. AP
Kuinka monta tällaista poikkeusta on koko Suomessa?
En usko, että normaalit ihmiset tekisivät noin.
Tämä henkilö voi olla alkoholisti tai huumeriippuvainen, tai hänellä voi olla mielenterveysongelmia tai itseinho.
Ap. Miten vaikuttaa sun elämääsi ? Ei mitenkään joten jätä ihmiset rauhaan. 👹
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin hullu
Apee keksi paska jutun.
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon, tiedäthän itsekin olevasi tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tällaista poikkeusta on koko Suomessa?
Tällä hetkellä tunnetaan vain yksi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin hullu
Apee keksi paska jutun.
Haluatko, että kerron mulle sukunimesi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä henkilö on tässä, haha
Olen itsekin harkinnut nimenmuutosta. Yksi vaihtoehto, joka olen harkinnut, on nimen muuttaminen Adolf von Einsteiniksi. Muitakin vaihtoehtoja on, mutta tämä on mielestäni ykkösvaihtoehto. En juuri nyt voi nimeä vaihtaa, koska en ole oikeistoimikelpoinen, ja olen joutunut luopumaan vapaasta tahdostani, mutta sitten kun paranen hulludestani, aion kyllä vaihtaa nimeni.
Öööööhhh et voi ymmärtää sellaisia ihmisjoukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin harkinnut nimenmuutosta. Yksi vaihtoehto, joka olen harkinnut, on nimen muuttaminen Adolf von Einsteiniksi. Muitakin vaihtoehtoja on, mutta tämä on mielestäni ykkösvaihtoehto. En juuri nyt voi nimeä vaihtaa, koska en ole oikeistoimikelpoinen, ja olen joutunut luopumaan vapaasta tahdostani, mutta sitten kun paranen hulludestani, aion kyllä vaihtaa nimeni.
Sun ei tarvitse täällä puolustella itseäsi, temppusi paljastuvat pian.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvitse täällä puolustella itseäsi, temppusi paljastuvat pian.
AP
OHO
Enpä ole kuullut että tuollaista tapahtuisi. Onko näin käynyt sinun piirissä?