Kukaan ei aio auttaa minua muutossa
Olettavat ja sanovat, että jonkun muun pitäisi auttaa kuin he itse. Näköjään muutan sitten yksin tavarani. Mitenhän saan sohvan ja pesukonekin voi painaa aika paljon..
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:20"]Et aio pyytää ketään? Tarot-korteistako ne kaverit näkee että kaipaisit muuttoapua?
[/quote]
Kortit taitavat tänä päivänä olla kristallipalloa suositumpia :)
Kuulostat ap idiootilta :D meet mielummin vinkumaan sossusta muuttoapua kuin ystäviltäsi? Miten tuollaista marttyyriasennetta jaksaa, mahtaa olla rankka elämä.
Jos ystäväni ilmoittaisi muuttavansa uuteen asuntoon 1.11 eikä pyytäisi apua, tottakai olettaisin että hänellä on homma jo hoidossa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:07"]
Mikä paikkakunta?
[/quote]
Pihtipudas
Pyydä selkeästi. Mä lähden ainakin aina avuksi jos suoraan pyydetään, mutta en ymmärrä vihjauksia. Jos joku sanoo muuttavansa lähiaikoina, ajattelen että jaa, se varmaan kertoo asian jotta tiedän tulla kylään sitten eri osoitteeseen ensi kerralla.
Harva kaveri, muuttofirmasta puhumattakaan lähtee muuttoavuksi päivän varoitusajalla joten ap:n kannattaisi nyt pikimmiten selvittää se muuttopäivä jotta asia edistyisi edes jotenkin. Useimmiten ihmiset ajoittavat jo ihan käytännön syistä muuttonsa kuun vaihteeseen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:10"]
Kuulostat ap idiootilta :D meet mielummin vinkumaan sossusta muuttoapua kuin ystäviltäsi? Miten tuollaista marttyyriasennetta jaksaa, mahtaa olla rankka elämä.
Jos ystäväni ilmoittaisi muuttavansa uuteen asuntoon 1.11 eikä pyytäisi apua, tottakai olettaisin että hänellä on homma jo hoidossa.
[/quote]
En minä varmaan sossuun mene, ei ne kuitenkaan maksaisi mitään sieltä. Raahaan lattiaa pitkin sitten sohvat ja pöydät, jos ei ole ketään toiseen päähän. Kiskaisen lamput irti tai katkon saksilla johdot. Kaihtimet väännän meisselillä irti tai revin alas ja eiköhän se pesukonekin tule ruuvattua jotenkuten. ap
Onko oma käytöksesi aiheuttanut tilanne?
Barbro
Öö, mä olen aina pitänyt itsestään selvänä, että muuttoapuun tilataan muuttofirma. Ikinä en ole kuvitellut, että sukulaisista tai tutuista olisi siihen mitään apua.
Ihmisillä on tietysti monenlaiset tavat hoitaa asioitaan. Tiedän kyllä ihmisiä, jotka auttavat toisiaan muutoissa, mutta mulle se on ihan uusi idea, että ystäviä "hyväksikäytetään" sillä tavalla.