Hyväksy miehesi pettäminen!
Et voi muutakaan. Anna miehesi mennä ja pettää. Mies tekee niin kuitenkin et voi sille mitään. Mies tarvitsee kaunista ja nuorta naista. Niin se vain menee. Se on perustarve kuten ruoka ja juoma. Mies rakastaa vaimoa ja perhettään mutta seksiin tarvitsee nuorempaa ja kauniimpaa. Ei se ole sulta pois. Hyväksy se ja ole onnellisempi.
Kommentit (10)
Kai miehenkin pitää hyväksyä sitten se että nainen käy vieraissa?
Saanko sitten vastaavasti pettää miestäni, koska tarvitsen hyväkroppaista nuorta miestä seksiin, ja mieheni pitää hyväksyä se? Kun ei se ole häneltä pois?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:28"]
Saanko sitten vastaavasti pettää miestäni, koska tarvitsen hyväkroppaista nuorta miestä seksiin, ja mieheni pitää hyväksyä se? Kun ei se ole häneltä pois?
[/quote]
tottakai
Onneksi olen vielä nuori ja kaunis joten jos ne ovat kriteerit niin miehen ei pitäisi pettää :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:30"]Onneksi olen vielä nuori ja kaunis joten jos ne ovat kriteerit niin miehen ei pitäisi pettää :)
[/quote]Mutta et ikuisesti my darling;)
Harvinaisen tyhmä aloitus. Mikään asia ei ole noin yksioikoista. Kaiva ne aivosi sieltä kaapinperältä, tarvitset niitä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:32"]
Harvinaisen tyhmä aloitus. Mikään asia ei ole noin yksioikoista. Kaiva ne aivosi sieltä kaapinperältä, tarvitset niitä.
[/quote]
No antaa tyhmän olla tyhmä. Ei kai se muuksi voi muuttua.
Kyllähän minä hyväksyn, mutta mies ei itse halua pettää/pysty pettämään. Toisilla ihmisillä on vielä nykyaikanakin moraali tallella.
Entäpä jos pettää nuorta ja kaunistakin ?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:32"]
[/quote]
No antaa tyhmän olla tyhmä. Ei kai se muuksi voi muuttua.
[/quote] eikä se oo keneltäkään pois